bato-adv
کد خبر: ۷۱۴۰۶۲

کمترین مشارکت مردم تهران در انتخابات ۱۴۰۲ رقم خورد

کمترین مشارکت مردم تهران در انتخابات ۱۴۰۲ رقم خورد
کمترین میزان مشارکت مردم تهران در یک انتخابات، در روز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ رقم خورده است.
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۷ - ۱۲ اسفند ۱۴۰۲

میزان مشارکت مردم تهران در انتخابات روز جمعه «یازدهم اسفند ماه» را ۲۴ درصد اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، در انتخابات دور یازدهم مجلس شورای اسلامی که سال ۱۳۹۸ برگزار شد، ۲۶/۲۴ درصد از تهرانی‌ها پای صندوق های رای رفته بودند.

در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ نیز، میزان مشارکت مردم تهران، ۳۴/۳۹ درصد بود.

با این اوصاف، کمترین میزان مشارکت مردم تهران در یک انتخابات، در روز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ رقم خورده است.

bato-adv
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
خب نتیجه چه خواهد بود؟ حکومت یا دولت یا مجلس را عرض کردید ؟ من نمی فهمم افتخار به رای ندادن چه افتخاری است؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
چی شد قبل از انتخابات گفتید این یک رفراندوم برای جمهوری اسلامی هست به گفته خودتان 41 درصد رای داده اند 11 در صدش که باطله بوده 30 در صد میمان حالا جمهوری اسلامی آری یا نه ....................؟؟؟!!!!!!!!!!!
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
سلام سران حکومت باید ازکسانی که رای ندارند تشکرکنند چون آنها هستندکه به مسئولین می گویند آقایان
کشور مشکلات فراوان دارد نه امسال من که رای دادیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
واقعاحیف همچین مملکتی باچنین مردمی که مسولینش نابودش کردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
با در نظر گرفتن ارای باطله زیر 15% مردم تهران رای وافعی داده اند!!!!!
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۲۸۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
تازه بالای 60 درصد کسایی که پای صندوق رفتند رای باطله انداختن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
در این مورد رأی باطله نداریم. یک نوع رفراندوم بود. و هر که رأی داده حتی رأی سفید یا فحش و ناسزا، بازهم به شرایط موجود رأی داده و تأیید کرده.
ناشناس
United States of America
۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
باطله محافظه کارانی هستند که عمدتا بدلایل شغلی مجبور به ثبت نام بعموان رای دهنده هستن
ناشناس
United States of America
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
طرف کارمنده ، کنکوریه ، ارتشییه ، پاسداره، رای نده براش هزاار تا بامبول در میارن . حق بدین که سفید یا باطله رای ببده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
چرا کسی که از روی اجبار برده شده و مجبور به داون رای باطله شده از ته دلش نرفته بوده بلکه به زور و اجبار کارش و یا مسایل گزینش کارش و یا دانشگاهش بوده است این بی انصافی است که ان رای را به حساب دفاع و راضی از شرایط موجود بدانیم در صورتی که اگر به حال خودش رها بود قطعا رای نمیداد.درستش اینه که مجموع ارای باطله و ارای داده نشده رفراندوم تلقی بشه.
ناشناس
Poland
۲۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
رای باطل یا کارمند بودن یا سرباز که مجبور بودن خد میدونه این سری بتمن چندتا رای بیاره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
من از اصفهان رأی دادم. هیچ کس از افرادی که تو اون شعبه تا زمان رای‌دهی من حضور داشتن رأی سفید ندادن و بعضی‌ها لیست کاندیداهای مدنظرشون رو همراهشون داشتن در ضمن از دانشجوها تا بازنشسته و زن خونه‌دار شرکت داشتن. این دروغ‌ها رو از کجاتون در میارید؟ کسی که میره شعبه کور نیست‌ها، می بینه. از اساس ذاتتون با دروغ آمیخته است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
مطمئنی اونهایی که رآی ندادند همه مخالفند؟!
ناشناس
France
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
من بدون رای وزارت دفاع استخدام شدم بعد تموم شدن دانشگاه ،الکی شایعه نکنید باید رای بدن برای کنکور و استخدام و ...
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
من موندم اونایی که میرن چرت و پرت می نویسن چی رو میخوان ثابت کنن یعنی اگر بری یه چیز چرتی بنویسی به انقلاب رای دادند ؟
اگه سفید باشه که خودشون پر می کنند شاید تعرفه اضافی هم داشته باشند از ثبت احوال استعلام کنند کد ملی چهار تا پیر و پاتال رو بنویسن و خودشون پر کنند بعید نیست از جمهوری اسلامی ... ای کاش همین رای های باطله و چرت و پرت نویسی رو یکی عکس می گرفت می فرستاد تا آبروشون بره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
بابای من و برادر رای اولی من از ترس اینکه حقوق مستمریش قطع نشه و برادرم به توهم یه استخدامی و نگرانی از گزینش بعدش رفتن و رای سفید انداختن!
بهرحال خیلی ها از روی ترس از قطع حقوقشون رای سفید دادن...
این خیلی واضح است مگر اینکه کسی بخواد خودش را به خواب بزنه!!!
والا کسی که بخواد و نیت رای دادن داره و وفادار به سیستم هست به همین گروه تندرو رای داده دیگه و مریض نیست تا پای صندوق بره و سفید و فحش بندازه بیاد ...
کاش خودتون را به خواب نمیزدید!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
11:25 صد البته که مطمئن هستیم اونهایی که رای نداده اند همه مخالفند و صد البته مطمئنیم که تعداد زیادی از کسانی هم که به هر دلیلی رای داده اند مخالفند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
در پاسخ به ناشناس ۱۸:۱۳.
ما به کاسه لیسان و پاچه خواران حق نمی دهیم. راهی دیگر برای نان خوردن پیدا کنند. روش آنها نان در خون ملت زدن است!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
هیچ کس مجبور به رای دادن نبوده. هیچ کس هم مجبور به کار کردن برای دولت نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
در پاسخ به اون دوستی که از اصفهان شرکت کرده بود و توی اون شعبه کسی رای سفید نداده بود فکر کنم به این عکس نگاه کنی که از خود فرارو ارسال شده و جوابت به خوبی داده شد.
https://fararu.com/fa/news/713965/%D9%85%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D8%AC%D9%84%D8%B3-%D8%AF%D9%88%D8%A7%D8%B2%D8%AF%D9%87%D9%85-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
اخبار، تحلیلها و آمار آدمها و سیستمهای دروغگو، ریاکار پرور و دغلکار رفوزه، فاقد ارزش و غیر قابل اعتنا است. تحلیل و آمار واقعی نزد مردم آگاه و مستقل است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
انشالله اسرائیل بر شما در آینده حکومت کند. تا به آرزوهای واقعی خود برسید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
موافقم، مردم آگاه و فهیم با این همه هجمه و تبلیغات خارجی و داخلی تمام خیالاتتون را به باد دادند. فکر نمی کردید این درصد پای کار بیایند اما دم مردم گرم، ایوالله ایوالله ایوالله ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
در پاسخ به ناشناس ۹:۲
کسی که مخالف حکومت است، لزوما دوستدار اسرائیل و .. نیست. بلکه بر حکومت، اسرائیل و پاچه خواران لعنت می فرستد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
ای تازه اولشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
آخرتون رو هم پارسال دیدیم مثل ترسوها فرار کردید. حکومت قلمرو شیران است . کفتارها همیشه باید خاموش باشند.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
دزدان و ریاکاران و دروغگو ها هیچوقت به شیر تشبیه نمیشن بلکه کفتار صفت آنهاست. آنهایی که خون شهدا را دستمایه نفاق و ظلم و جور و قدرت طلبی و عوامفریبی می‌کنند خصلت کفتار را دارند. بدا بحال کفتاران مفتخور و هرزه که فاتحه این نظام را خواندند بلکه ریشه دیانت را سوزاندند. در این دنیا روسیاه و در آخرت کیفر فقه فروشی و نفاق دین سوز خود را خواهند دید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
ناشناس ۱۸:۱۰: شیر کاغذی، لات کوچه خلوت !صدای پای ترامپ داره میاد صبر کنین انواع خوراکی ها ر نشونتون میده. منتظر انتقام سختتون هستیم :))) البته نه از هواپیمای مسافربری خودی یا پادگان خالی!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
ناشناش 18:10
تو اگه فرصت داشتی به حریم مردم تو خونه تجاوز می گردی و با گلوله تو صورت اون مرد شلیک می کردی
ناشناس
United Arab Emirates
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
جهت اطلاع شما کفتارها به صورت دسته جمعی، شیرها رو فراری میدن و طبیعت رو از هر گونه بیماری و مشکلی که به دلیل لاشه حیوانات ممکنه اتفاق بیفته پاکسازی میکنن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
شير كه با تفنگ نمياد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
در نهایت مشخص خواهد شد کفتار کیه صبر داشته باش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
به نظرم این آخر توان و تلاشتون بود که مردم را ناامید کنید اما بازهم روسیاه شدید و مردم روتون رو کم کردند و باز هم پای کار نظام و انقلاب و رهبر وایستادند.
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
18:10 تفنگت رو زمین بگذار تا قدرتمند واقعی مشخص بشه
سیّد دلبر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
خدا رو شکر ... تنمون سالمه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
خدا رو شکر با این همه دشمن و تحریم و سمپاشی دروغین و سیاه نمایی علیه کشور، به برکت خون شهدامون نظاممون مقتدر و قویه.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
ناشناس 11:32
من به برکت همون خون شهدا رای ندادم ...!
چون هیچ بو و رنگی از شهدا در قامت مسئولین و حکومت نیست!
اگه مسیر شهدا به سمت راست بود، تمام مسئولین به سمت چپ در حرکتند!
شما مقایسه کن باکری‌ها رو با همین نمایندگان قبلی!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
تا چشم شما مزدوران بی شرف کور شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
دلار چند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
دقیقا کجامون و چرا باید کور شود؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
آرا باطله در یزد، دوم شد!
https://fararu.com/fa/news/714271/%D8%A2%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%A7%D8%B7%D9%84%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%DB%8C%D8%B2%D8%AF-%D8%AF%D9%88%D9%85-%D8%B4%D8%AF
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
مزدور کسی هست که با اسلحه شکاری به چشم مردم بی دفاع شلیک میکنه
ناشناس
United Arab Emirates
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
شما که کور مادرزاد هستین!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
این ها همشون مزدور نیستند بعضی هاشون آلبانی نشین و مزدورند.
برخی شون جاهلند
برخی مزدو نیستند اما عناد و کینه دارند
برخی تحت تأثیر دروغ های رسانه های پرشمارند
برخی هم نیت بد ندارند اما تحت فشار اقتصادی اند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
خدا رو شکر ، تهران که همه ایران نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
بله درست مي فرماييد
ايران هم مثل تهران پرشور برگزار شد
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
تو کل کشور هم که بنا به آمار خودتون 41% شرکت کردند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
وضعیت همه جا کم و بیش همینگونه بوده
محمدرضا
Malaysia
۰۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
نفر اول تهران ۳۵۰ هزار داره ... نمیخوای بفهمی چه خبره؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
بله واقعا باید خدا را هزاران بار شکر کرد که مردم این طور حال دشمنان رو گرفتند. 41 درصد در کل کشور با این همه دشمن از آمریکا و انگلیس و اسرائیل و کشورهای منطقه و ضدانقلاب خارج نشین و منافقین و معاندان داخلی و رسانه ی اغواگر ضدانقلاب و ... واقعا آمار خوبیه و خودشون هم می دونند و زانوی غم در بغل دارند. دم مردم عزیزمون گرم.
فراروی روسیاه باز هم سانسور کن اما میدونم خیلی سوختی خیلی.
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
11:40 اگر هر سال فقط یک درصد ملت رو میتونستید به خود جذب کنید الآن باید درصد مشارکت 45 میبود نه 41!!!بجای فرافکنی برید در مسیر غلط خود تجدید نظر کنید
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
باید دید رای های باطله چقدر است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
بعد از این کار باید دید آدم های باطل و به درد نخور چند نفرند البته تعدادی از آنها در اینجا کانت هایی گذاشته اند که نشان می دهد آب یخ لازمند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
ناشناس 18:21 اگر بدونی معنی مشارکت 41 درصدی تو این شرایط سخت چه قدر مثبته، حال خوش رأی دهندگان رو درک میکنی. اونهایی ناراحت و عصبانی اند که منتظر مشارکت خیلی پایین تر بودند و به لطف خدا سنگ روی یخ شدند.
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
11:45 چرا 45ساله دائما در شرایط سخت کنونی قرار دادید مردم رو؟؟؟دست بردارید از خطاهای همیشگیتون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
خدا این دشمن رو از شماها نگیره که بی کفایتی ها، رانت خوریها، غارت منابع، آقازاده و خانم زاده ها، رییس مجلسها ووووووووووو رو بندازید گردنش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
بیشترین بودجه و هزینه در تهران می‌شود و کمترین اهمیت به کشور را تهرانی می‌کنند! هر چه سریعتر باید پایتخت را تغییر داد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
خنده دار ترین و بیسواد ترین کامنتی بود که تا حالا خوندم. انگار موقعیت سیاسی یه شهر رو موقعیت جغرافیاییش تعیین می کنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
چشم
ناشناس
France
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
چشم استاد،فقط بفرمایید کدوم شهر مدنظرتونه تا سریعتر امرتون اجابت بشه چیز دیگه ای هم خواستید همه در خدمتم!!!
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
استاد اتفاقا یکی از کمترین سرانه ها در کشور در تهران هزینه میشه، لطفا اطلاعاتتونو بالا ببرید
محمدرضا
Malaysia
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
باوووشه زامبی جان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
دقیقا ما هم موافقیم پایتخت بیاد قم یا مشهد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
کابل چطوره ؟ چون اصلا معلوم نیست تو ایرانی باشی !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
پس با توجه به میزان مشارکت، بالاترین جایی که مشارکت داشته رو به عنوان پایتخت اتنخاب کنیم.! آدمهای بی منطقی مثل تو کار این مملکت رو به اینجا رسوندند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
شعور و درک سیاسی جنابعالی پایینه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
بدبخت اگر رای گیری فامیلی قوم و قبیله ای دهات و شهرهای کوچیک نبود و وعده پول و چلوکباب و ... آبروتون که بیشتر رفته بود
کوروش کبیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
اگه تهرانی ها نبودن الان باید نون هم با کوپن میگرفتی صبح سر صف میایستادید تا شب یه نون سهمیه بگیرید حکومت از ترس مردم تهرانه میترسه یکم شل کرده وگرنه تا حالا کل خاک ایرانم تبدیل به دلار کرده بودن ارسال کرده بودن لندن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
لطفا اگه نظر دیگه ای دارین حتما بیان کنید تا ما رو از نظرات گوهر بارتون خدا نکرده دریغ نفرمایین!!!
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
قزوین و قم را مشترکا پایتخت اعلام کنید ....
ناشناس
United States of America
۱۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
به جای اینکه بپردازید علت عدم مشارکت و عدم رای به دل خواهتون چی بوده همیشه واکنش حذفی منفی سرکوبی و دشمنی دارید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
یعنی کم شعورترین ادمی که در عمرم دیدم مجبور نیستی کامنت بذاری اول کمی فهمتو از مسایل اجتماعی و سیاسی ارتقا بده بعد بیا اینجا شعور خودتو در معرض دیگران قرار بدین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
خوب نظر شما چیست؟ کدام روستا بیشترین مشارکت را داشته ، پایتخت به همان جا منتقل شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
البته ما باید باور کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
تو باور نکن همان طور که شکست سال 88 رو نتونستی هضم کنی و علیه رأی اکثریت شورش کردید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
الان این رای اکثریت هست که بهش بخوای افتخار کنی. https://fararu.com/fa/news/713965/%D9%85%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D8%AC%D9%84%D8%B3-%D8%AF%D9%88%D8%A7%D8%B2%D8%AF%D9%87%D9%85-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
برای رهبری خیلی سخت است پذیرش این حقیقت تلخ که علی رغم این همه گفتن که دیگر داشت از شانیت خارج میشد باز هم مردم اجابت نکردند همین اندازه پیام بزرگی دارد که با کلمات مردم زندگی نمیکنند مردم به سفره و جیبشان نگاه میکنند نماینده امام زمان و القاب درشت دیگر در مقابل سفره مردم جایگاهی ندارد البته اگر مردم در شعب ابی طالب بودند و راست گویی پیامبر و حضرت علی را میدیدند که مشکلی نبود ولی مسئولین ایران میگویند ما خرما میخوریم و شما هسته خرما را دهان به دهان بچرخانید این بار مردم ثابت کردند که با عقل و آگاهی تصمیم می گیرند.
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
از مکیدن هسته خرما البته مالیات برارزش افزوده هم میگیرند
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
فیلتر نشی فرارو جان این کامنت هارو متنتشر میکنی
ناشناس
Romania
۲۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
صحیح
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
آفزین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
مردم همه چیز می خورند، می خرند، می گردند و... فقط آرزوی حکومت اسرائیل را دارند و حتما با خواست این ملت محقق خواهد شد. اگر این بسیجی ها و جان بر کف ها نبود الان معلوم نبود شما چی می خوردید!!
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
آخه مسئله اینه که شعب ابی طالب هم چند صباحی طول نکشید با آن عظمت موضوع که پیامبری و دین تازه ای و تاریخی و .. اما الآن چهل وپنج ساله که آقا می فرمایند این پیچ تاریخی را هم رد کنیم به قله می رسیم اما هیچ خبری از قله نیست و هیچ امیدی هم دیگر نمانده است ، وتنها چیزی که در افق روبرو هست ، تاریکی و ابهام و ناامیدی هست .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
رهبری عزیز دلسوزترین فرد برای کشور هستند و اگر موضوعی رو تبیین می کنند یا حتی اصرار می کنند جز خیر و پیشرفت ایران را نمیخواهند برای همین هم دشمنان ایران مثل آمریکا و انگلیس با اون سابقه ی دشمنی در قبل از انقلاب، چشم دیدن ایشون را ندارند و متأسفانه با فریبکاری و تبلیغات تونسته اند بخشی از مردم عزیزمون مثل شما را نسبت به ایشون بدبین کنند اما بالاخره ابرها کنار خواهد رفت و بعدها واقعیات براتون روشن میشه.
شکر خدا همین الان هم بسیاری از مردم آگاهمون با بینش درست و تجربیات تاریخی، فریب نخورده اند و همچنان پا در رکاب هستند و ان شاءالله با شهیدان عزیمون محشور خواهند بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
ناشناس 11:54 دلسوز واقعی برای این کشور محد رضا شاه بود. اگر چشمهایت را باز کنید ابرها خیلی وقته که کنار رفته و عملکرد آقایون تو این 45 سال مثل روز روشنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
ناشناس 11:54
چون ابرها دارن کنار میرن متوجه شدن دشمن واقعی کیه
قوی فکر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
امام حسین درکربلا۷۰نفر یار داشت فرزند حسین ۲۵ میلیون نفر لبیک گو داره آنهم بالای ۱۸ ساله هاو آنهم فقط آمار ایران...ای رهبر آزاده آماده ایم آماده
ما با ایشان به بهشت خواهیم رفت وشما هم با بایدن نشان هر ،جا می روید بروید
محمدرضا
Malaysia
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
والا ۲۴ درصد هم‌ زیاده لطفآ تعداد آرا باطله‌رو‌ اعلام بفرمایید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
بعضی از شما تهرانی های مفت خور فکر می کنید همه ایرانید.
محمدرضا
Malaysia
۰۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
پرچم‌ من‌ رو ببین زامبی من اصلآ ایران نیستم...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
ناشناس 18:12 موضوع تهران و شهرستان چرا پیش می کشی همه ما مردم ایرانیم .موضوع الان انتخابات هست .فکر کنم از قانون تفرقه بنداز و حکومت کن پیروی میکنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
18:12 عزیز .. آب رو بریز همون جا که میسوزه ..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
آره تو راست میگی، مثل سال 88 که 24 میلیون رأی مردم رو نتونستید هضم کنید و معلوم شد چه قدر به دمکراس وفادارید!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
همون حاصل 24% هم که توزرد از آب در اومد و الان شده منتقد نظام. چه خبرتونه؟ چه خببرتونه؟
فریاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
همین کامنت‌ها و مثبت منفی ها نشانگر همه چیز هست نیازی به شمارش آرا نیست اگر ۴۰ در صد رای دادند ۲۰درصد آن اجباری بوده بابا یا کارمند است یا سرباز و ارتشی نمی‌تونه در حال حاظر مخالفتش را علنی کنه من دوتا دانشجو دارم هرچی گفتم شما بروید باطله بندازید قبول نکردند شناسنامه های ما از قلبمان هم پاکتر است دريغ از یک مهر امید وارم روزی برسد شخصیت‌های مورد نظر ما هم در این کشور بتوانند کاندید شوند تا ما هم بتوانیم از ته دل و خواسته قلبمان پای صندوق برویم خدایا تو خودت شاهد باش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
تنها نقطه امید در جمهوری اسلامی این است که در بیان درصد رای صادق است. البته ان شالله!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
در بیان رای صادق است ؟!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
آره مثل صادق لاریجانیتون!!! خخخخخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
سایبری جان چطور میتونی همچین چیزی رو بیان کنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
جمهوری اسلامی سال 88 هم نتایج را صادقانه اعلام کرد اما برخی مدعیان دمکراسی به مردم دروغ گفتند و اون همه هزینه رو دست مردم گذاشتند و بعد هم معلوم شد نتایج درست اعلام شده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
پایتخت مملکت برای حکومت آبرو نگذاشته ولی حکومت از یکدندگی و لجبازی و بستن چشم بر خواسته های اکثریت ملت دست بر نمیداره عاقبت همچین حکومتی روشن و هویداست!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
تو شهرهای بزرگ کاهش مشارکت تا حد زیادی طبیعیه البته بخشی حتما اعلام نارضایتیه. بخشی مشغله ها و گرفتاری های زندگی شهریه که اصولا نسبت به خیلی مسایل از جمله انتخابات بی تفاوت میشن.
مهم اینه که تو همین پایتخت و کلان شهرهای دیگه، بخش قابل توجهی از مردم، تمام قد پای نظام و انقلاب هستند و از نظر علوم سیاسی این معنی متفاوتی با تعبیر شما داره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
کمتره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
مقصر دولتها و مجالس قبل هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
با این تیتر و خبر معلومه اصلاح طلب ها و غربگداها چقدر سوختن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
خدا از موتوری ها نگذره ارزانی جنس بی دلیل نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
خسته نشدید از این برجسب زنی ها؟؟ کلاه تون رو بالاتر ببرید
خنده روی سابق
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
شما سرتو کردی زیر برف و نمیخوای بفهمی، ۵۹ درصد اصلا رای ندادن. نفر اول تهران ۲۰۰ هزار رای نداره. اتفاقا شماها باید بسوزید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
دم مردم گرم
بی شک
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
از بس امکانات در تهران متمرکز شده نیازی به رای نمی بینند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
بیا امکاناتش مال تو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
همین‌که هویت و اصالت این شهر زیر چکمه مهاجرین نابود شده بدترین مصیبته اتفاقا من و خونوادم که تهرونی واقعیم مشکلمون با حکومیت یکی همینه که چرا تهران رو تخلیه نميکنه
امین میرزائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
زنده یاد مهدی اخوانِ ثالث :

موج ها خوابیده‌‏اند آرام و رام،
طبلِ توفان از نوا افتاده است.
چشمه های شعله ور خشكیده اند ،
آب‌‏ها از آسیا افتاده است .
در مزار آبادِ شهرِ بی ‏تپش ،
آوای جغدی هم نمی‌‏آید بگوش .
دردمندان بی‌‏خروش و بی‌‏فغان ،
خشمناكان بی فغان و بی خروش .
آه ها در سینه ها گم كرده راه،
مرغكان سرشان به زیرِ بال‌‏ها .
در سكوتِ جاودان مدفون شده ست
هر چه غوغا بود و قیل و قال‌‏ها .
آب ها از آسیا افتاده است،
دارها بر چیده خون‌‏ها شسته‌‏اند.
جای رنج و خشم و عصیان بوته‌‏ها
پشكبُن های پلیدی رسته‌‏اند .
مُشت‌‏های ِ آسمان كوب ِ قوی
واشده ست و گونه‌‏گون رسوا شده ست.
یا نهان سیلی زنان یا آشكار ،
كاسه پستِ گدائی‌‏ها شده ست.
خانه خالی بود و خوان بی‌‏آب و نان،
وآنچه بود آش‌ِ ‏دهن سوزی نبود.
این شب‌‏ست، آری، شبی بس هولناک ،
لیک پشتِ تپه هم روزی نبود.
باز ما ماندیم و شهرِ بی تپش
وآنچه كفتارست و گرگ و روبه است.
گاه می گویم فغانی بركشم،
باز می بینم صدایم كوته ست.
باز می بینم كه پشتِ میله ها
مادرم اِستاده با چشمانِ تر.
ناله اش گم گشته در فریادها،
گویدم گوئی كه: "من لالم، تو كر." !
آخر انگشتی كند چون خامه‌‏ای،
دست دیگر را بسان نامه ای.
گویدم "بنویس و راحت شو ـ " برمز،
"ـ تو عجب دیوانه و خودكامه ای."
من سری بالا زنم ، چون ماكیان
از پسِ نوشیدن هر جرعه آب.
مادرم جنباند از افسوس سر،
هر چه از آن گوید، این بیند جواب.
گوید "آخر ... پیرهاتان نیز ... هم ..."
گویمش "اما جوانان مانده‌‏اند."
گویدم "این‌‏ها دروغند و فریب."
گویم "آنها بس بگوشم خوانده‌‏اند."
گوید "اما خواهرت، طفلت، زنت ...؟"
من نهم دندان غفلت بر جگر .
چشم هم اینجا دم از كوری زند ،
گوش كز حرف نخستین بود كَر.
گاه رفتن گویدم ـ نومیدوار
وآخرین حرفش ـ كه: "این جهل ست و لج،
قلعه‌‏ها شد فتح ، سقف آمد فرود ..."
و آخرین حرفم ستون ست و فرج.
می‌‏شود چشمش پر از اشک و به خویش
می‌‏دهد امیدِ دیدار مرا.
من به اشكش خیره از این سوی و باز
دزدِ مسكین برده سیگارِ مرا .
آب‌‏ها از آسیا افتاده لیک ،
باز ما ماندیم و خوانِ این و آن.
میهمانِ باده و افیون و بنگ ،
از عطای ِ دشمنان و دوستان.
آب‌‏ها از آسیا افتاده ، لیک ،
باز ما ماندیم و عدلِ ایزدی.
و آنچه گوئی گویدم هر شب زنم:
"باز هم مست و تهی دست آمدی؟"
آنكه در خونش طلا بود و شرف ،
شانه‌‏ای بالا تكاند و جام زد.
چترِ پولادینِ ناپیدا بدست
رو بساحل‌‏های ِ دیگر گام زد.
در شگفت از این غبارِ بی سوار
خشمگین ما ناشریفان مانده‌‏ایم.
آب‌‏ها از آسیا افتاده ، لیک ،
باز ما با موج و توفان مانده‌‏ایم.
هر كه آمد بارِ خود را بست و رفت.
ما همان بدبخت و خوار و بی نصیب .
زآن چه حاصل، جز دروغ و جز دروغ ؟
زین چه حاصل، جز فریب و جز فریب ؟
باز می‌‏گویند: فردای ِ دگر ،
صبر كن تا دیگری پیدا شود.
كاوه‌‏ای پیدا نخواهد شد، امید !
كاشكی اسكندری پیدا شود !!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
با این کامتهایی که در تما اخبار فرارو میزاری فکر می کنم آدم بیکاری هستی که برای گذران عمر به خذعبل گویی افتاده ای.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
همین اسکندرها، عمرها و چنگیزها و تیمورها بوده اند که وضع ملکت ما اینه!!
ایرانی خالص نیست! نژاد ایرانی توسط بیگانگان آلوده شده و تا ابد پاک نخواهد شد!!
فرهنگی بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
بیکارنیست کسی که کارش نوشتن کتاب است شعرهم جزیی اززندگیش می باشدحتی اگرکم بخوردودرسختی زندگی کند.شعرزیبایی بودخدارحمت کنداخوان را.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
تبریک به منتخبان
دلار چند؟؟؟؟؟؟
امین میرزائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
صفر از منهای ِ بینهایت بیشتره !!!!!
سید حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
با این درصد مشارکت باید یه سلامی بکنیم به دلار 100 هزارتومانی بزودی...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
احسنت
Ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
والا تو این چند سال همیشه تهران کمترین مشارکت رو داشته و کاملا نشون کسایی که جیبشون پره بیشتر با ج.ا مشکل دارن تا بقیه
ناشناس
United States of America
۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
جیب کی پر پوله استاد؟؟؟ از خرج تهران خبر داری و از شلوغی مترو و ... اش یا فقط تو فیلمها دیدی؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
جیب کسانی پره که برای خرید سیسمونی به ترکیه می رن.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
آره تهرانی چون پولداره میفهمه چه سرمایه و پولهای نجومی به تاراج میره. چون حساب دستشه. زیاده خواه نیست. خبر داره. اگاهه. ولی بیچاره روستایی و الدنگ های بی خاصیت و ناآگاه چون تو مغزتون در حد سیر شدن شکمتون با یک نواله بخورنمیر متقاعد میشه. و این قناعت نیست بلکه خریت و مثل یابو زندگی کردنه.
Ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
والا تو این چند سال همیشه تهران کمترین مشارکت رو داشته و کاملا نشون کسایی که جیبشون پره بیشتر با ج.ا مشکل دارن تا بقیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
اشتباه می کنی اخوی
متولد 35
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
مردم همشون از وضعیت حضور بچه محلی هاشان در پای صندوق میزان مشارکت را بهتر از مسئولین میدانند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
من ميخواستم راي بدم اما مثل شور.. ..... كسي رو احراز صلاحيت ندونستم و شرمنده شدم. اين در جواب اوم كسي كه گفته بود پايتخت نشينان برا مملكت آبرو نذاشتن و اهميت نميدن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
ماشاالله توی این مملکت همه پرفسورند خودشان را نمی توانند مدیریت کنند با اینحال کسی را هم قبول ندارند. بد نیست نگاهی به خودمان و اطرافمان بیاندازیم و بعد قضاوت کنیم و حرف بزنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
البته از این تعداد باید رای اولی ها و یارانه بگیرها را جدا کرد بعد درصد گرفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
مني كه هر دوره راي ميدادم بخاطر شرايط خاص اينبار ندادم و ديگه هم نميدم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
از غصه دو بار پشت سرهم سکته زدم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
هموطن رای من وتوففط برای روکم کنی دشمن فرضی بوده و هست،کسی که به مقام میرسه فقط به فکر جیب خودش هست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
سومیو هم بزن ملت را خوشحال کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
سلام خدا بر تمام انسانهای سلیم
مطمئنا" دل امام زمان عج از مسئولین دورو و خود خواه رنجیده پس آتش جهنم گوارای وجودتان باد. مولا علی ع میفرمایند در حکومت اسلامی تا رعیت نخورده ارباب حق خوردن ندارد ما با گرانی مشکلی ندادیم با بی عدالتی مشکل داریم حریم ما نهج البلاغه است نه چیز دیگری.
امیرحسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
به کوری چشم دشمن داخلی و خارجی ، پای حکومت و انقلاب خواهیم ماند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
تو هم روزی به ما ملحق خواهی شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
پای دلار و طلای این قیمتی چی؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
در خریت شیرین خودت بمان جاودان.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
منظورش اینه:
به کوری چشم دشمن داخلی و خارجی، تا وقتی جیره و مواجب میرسه، پای حکومت و انقلاب خواهیم ماند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
امير حسين در كتاب لغتنامه به امثال شما ميگن مزدور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
حکومت با وجود شیردلان اندک و مومن پابرجاخواهد ماند نه با اکثریت منافق و منفعل و بزدل.
ناشناس
United Arab Emirates
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
2 مورد از دستاوردهای این ایستادگی رو بیان بفرمایین با ذکر دقیق جزئیات و نکات علمی!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
من که رفتم تو بمان
امینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
تهران چون آگاهی و سطح سوادمردم بیشتره و رودرواسی قوم و قبیله ندارن رای نمی دن . ۸ میلیون افغانی اضافه کردن به جمعیت تهران دقیقا به چی رای بدن مردم تهران ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
اگر درست به تهران نگاه کنی می فهمی که شهرستانی های تهران نشین در زمره باسوادها هستند نه خود تهرانی ها.
ناشناس
United States of America
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
درود ..در شهرستان ها بحث طایفه گرایی هست که مردم را مجبور میکنه رای بدن که البته اشتباهه وگرنه کسی رای نمیده ..عده ای هم از ترس حکومت رای میدن چون این حکومت ثابت کرده رحمی نداره
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
بنظر می رسد با مجلسی مواجه شویم‌که از مجلس کنونی انقلای تر وارزشی تر باشد و محور مقاومت را محگم‌تر سازد
ابومالش
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
اری بار دیگر تعدادی جوان پرشور و انقلابی و جهادی دور هم گرد می اینده تا صدای استکبارستیزی این ملت خدایی را رساتر از قبل فریاد کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
از مقاومت به خازن تبديل شدين هي جذب ميكنين درد و خشم رو يهو ميتركين
ناشناس
United Arab Emirates
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
بالاخره مقاومت حدی داره، شب درازه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
آخه مگه میشه یک عمر مردم بدبخت و گرسنه رو به قناعت و صرفه جویی و نخوردن و نپوشیدن و اقتصاد مقاومتی و... دعوت کنن و خودشون و خانواده هاشون املاک و مستغلات در دبی و ابوظبی و استانبول و تورنتو و ونکوور بخرن و با بهره مندی حداکثری از امکانات دنیوی زندگی کنن و از همون مردم انتظار رای و تایید وضعیت موجود رو داشته باشن؟
مهران
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
حالا که شده !!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
تازه خیلی ها برای حفظ پست شغلی رفتند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
خیلی ها هم بخاطر چندرغاز یارانه!!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
ماگوشمان درازنیست
یک کارگر معترض رای نداده
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
عجب !!

61 میلیون واجد شرایط کل کشور
فقط 42 درصد مشارکت کرده اند که آن هم مربوط به استان های عشیره ای هست یعنی هر ایل و طایفه به کاندیدای طایفه و ایل خود رای می دهد و درصد مشارکت استان های این طیف اجتماعی ایل نشین مانند کهکیلویه و بویر احمد و چهارمحال بختیاری و لرستان و بخش عمده فارس و خوزستان همینگونه هستند

و این عزیزان محترم و نور چشم ماهستند و ما این سبک رای و دموکراسی را هم محترم می شماریم

و تهرااااان کمتر از یک چهارم ؟؟؟

فاجعه جمهوریت و دموکراسی

قابل توجه اعضا محترم شورای نگهبان

چو بد کردی مباش از آفت ایمن

باد کاشتید حالا طوفان درو می کنید

و جمهوریت این کشور به دلیل عملکرد متحجرانه شورای نگهبان در تمام دنیا به سخره گرفته شد


آقایان روسای سه قوه

جناب ابراهیم خان رئیسیی جناب ژنرال قالیباف و جناب حجت السلام اقای اژه ای

و اعضا شورای نگهبان !

تحویل بگیرید

این میزان محبوبیت شما در کشور هست

تازه چند میلیون نفر هم بنابه خواهش و التماس رهبری و با پا درمیانی ایشان پای صندوق رای آمدند وگرنه شماها سالهاست به زباله دان تاریخ ایران پیوسته اید

اینها نتیجه ریل گذاری آقایان علم الهدی و احمد خاتمی بود که شما را به چاه ویل فضاحت رهنمون کرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
دموکراسی یعنی همین. نمی تونی بگی رای تهرانی باارزشتر از رای ایلامی است. رای هر فرد یک انتخاب است. فرقی ندارد ایلی باشد یا میلی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
"تازه چند میلیون نفر هم بنابه خواهش و التماس رهبری و با پا درمیانی ایشان پای صندوق رای آمدند وگرنه شماها سالهاست به زباله دان تاریخ ایران پیوسته اید"
چرا اونی که از همه بیشتر اثرگذاره را نادیده میگیری؟ این ترفند مضخرف نخ نما چیه؟ همه اینها با کوچکترین اشاره اون میتونن حذف شن
ناشناس
United Arab Emirates
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
این نیز بگذرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
از نوع تیتر زدنتون و مقایسه ی ناقصتون معلومه خیلی ناراحتید
که با این همه هجمه و تلاش برای عدم حضور, باز هم مردم پای کار بودن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
خداوند شفای عاجل عنایت فرماید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
خیلی وقیح و پررو هستی دلاور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
كسي كه خواب هست را مي شود بيدار كرد اما يك فرد نفهم متعصب رو كه خودش رو به خواب زده خير
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
زنگ خطر جدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
من از خجالت و شرمندگی دارم آب میشم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
از اینکه شرکت نکردی خجالت بکش و بمیر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
راه جدید بر ملت بزرگ ایران مبارک باشد. تبریک و دستمریزاد دارید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
امیدواریم تلنگری برای حکومت باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
افتخار کوروش بزرگ، بنیانگذار ایران کهن هستید. روحش بعد از سال ها آرام گرفت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
قطعا افق و‌چشم انداز روشن هست. به امید اهورامزدا و به نام کوروش کبیر به روزهای روشن خواهیم رسید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
بیخیال بابا اینقدر با این اراجیف خودتون رو دلگرم نکنید
داشتم داشتم شرط نیست دارم دارم شرطه
گذشته گذشته آیا تا حالا شده در طول تاریخ یک سلسله که رفته دوباره برگرده؟!! هیچ وقت نداشتیم و نخواهیم داشت.
یک چیز جدید تر خواهد آمد
فقط امیدوارم و خدا کنه که بهتر از اوضاع فعلی بشه و بدتر نشه!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
بنظرم برگردیم سلطنت که اصن مشارکت بی معنی بشه :D
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
تو خاورمیانه نمیشه سیستم غربی ایجاد کرد.
نگاه کن که ترکیه و اسراییل ادای جمهوریت می کنند.
ترکیه بدتر. روستاهای خودش را بمباران می کنه.
مردم ایران یکبار توهم زدند بقیه دنیا باید درس می گرفتند. نیم قرن عقبگرد!
فاجعه بهار عربی هم نشان داد تظاهرات تو این منطقه یعنی تیر خلاص به خود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
در مورد درصد صد مشارکت به مردم هرچقدر می خواهید بگویید. ولی خواهشاً آمار واقعی را به مسئولین نظام برسانید تا درست تصمیم بگیرند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
اینها کسانی هستند کههیچ وقت از رو نخواهند رفت بااین اوضاع مملکت
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
به امید انتخابات واقعی!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
بااین انتخابات مهندسی شده ؟؟؟
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
درهمه جای دنیا همیشه مردمشون درصحنه حاضر نیستندبنده خودم ازتنبلی نرفتم وفکرکردم هرکی انتخاب شه نمیتونه معجزه کنه ولی دلیلم مخالفت بانظام نیست.
حامد الوفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
خیلی قشنگه، هم شما خوشحالی که رای ندادی و آبروی اونارو بردی، هم اونا خوشحالن که تو نیومدی رای بدی و اونچه می خواستن شده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
همه می دانیم که اگر شفاف سازی صورت بگیرد عمق فاجعه بیشتر هویدا می شود، حالا اصلاح طلبان می گویند همیشه این ما بودیم که سهم مشارکت را بالا می بردیم، و تا حدی حق دارند
اما چرا حکومت از خواب بیدار نمی شود؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
خالی باف به فکر سیسمونی از تورنتو باش دلاور
راضیه
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
یهو یاد سنگ پای قزوین افتادم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
اون‌هایی که مدافع واقعی کشور وانقلاب هستن نشون دادن در همه شرایط در صحنه‌اند،در زمان جنگ هم همین مدافعین پای کار ملت بودن و از کشورشون تا پای جان دفاع کردند واگر بنا بود از عافیت طلب‌ها آبی گرم بشه باید در اون زمان میشد پس ما را بخیر شماها امیدی نیست ...
حالا بشینید تحلیل کنید !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
دقیقا عافیت طلبان در شرایط سخت دنبال سوراخ موشند مردان واقعی آنها هستند که از جان خود می گذرند و برای وطن در خارج از وطن با دشمن می جنگد و شما عافیت طلبان و مفت خواران از قبل همت آنها تغذیه می کنید. یکی بر شاخه ای نشسته بود و بن می برید
ناشناس
United States of America
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
کدام انقلاب برادر . . انقلاب بدست یک مشت بی وطن کاخ نشین نابود شده وبت پرستی بجای توحید نشسته بیدار شو. .
قوی فکر
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
در دفاع مقدس ۸ساله دفاع‌مقدس زیر۱۰درصد نقش داشتند
عبداللهی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
اون‌هایی که مدافع واقعی کشور وانقلاب هستن نشون دادن در همه شرایط در صحنه‌اند،در زمان جنگ هم همین مدافعین پای کار ملت بودن و از کشورشون تا پای جان دفاع کردند واگر بنا بود از عافیت طلب‌ها آبی گرم بشه باید در اون زمان میشد پس ما را بخیر شماها امیدی نیست ...
حالا بشینید تحلیل کنید !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
حرفتون درسته. بعد از جنگ به دنیا اومدم ولی در طی زندگیم دیدم اونهایی که پای این انقلاب وایسادن همیشه هم بیشتر خدمت می‌کنن هم کمتر حرف می‌زنن. خودم به گروهی وابسته نیستم ولی به رفتارهای گروه ها زیاد توجه می‌کنم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
میتونم شرط ببندم اول عافیت طلبی خودت
کمی واقعیت
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
سلام
نمی دانم اجازه نشر بدهید یا نه!
اما لطفا یک مقاله علمی در پاسخ به این مقاله بنویسید که گفتند مشارکت در انتخابات در تمام دنیا کاهش یافته و دلیل آن نه اقتصاد و نه احزاب و ... بوده بلکه تعداد زیاد انتخابات و نسل جدید را دلیل کاهش مشارکت در دنیا دانسته اند.
https://www.cambridge.org/core/journals/world-politics/article/abs/generational-and-institutional-sources-of-the-global-decline-in-voter-turnout/B9EB23098C2A905FECA7072C384CD34F
بهشون بگید رد صلاحیتهای شورای نگهبان در ایران باعث کاهش مشارکت در کشورهای دنیا شده است.
براشون بنویسید مردم دنیا چون جمهوری اسلامی را نمیخواهند کلا میخواهند انتخابات در دنیا را تحریم کنند و تنها دلایل همین دو دلیل بوده است...
کسی که مثل کبک در برف کند تیر شکارچی او را بیدار نمیکند بلکه شکست ابدی نصیبش میکند...
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
وقتی درست بعد انتخابات گفته میشه مثلا سود سهام ۳۰درصد کمتر حتی از اذر شده این میشه دیگه من سالهای بعد شرکت نکنم. این دوره هم به همین رفتار رشت در گذشته برمیگرده. حق مردم تهدید نیست.
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
درست اواخر رای خبر کم شدن سود سهام اعلام شد. این یعنی تهدید؟ پس من دیگه رای نمیدم. حالا شما به ما فشار بیار وقتی چیزی برای از دست دادن نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
نتیجه انتخابات تهران عجیب بود لیست آقای رسایی بیشترین رای را آورده است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
اکثریت مردم رای ندهند این اتفاق نی افتد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
همگی سر و ته یک کرباسند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
پیش به سوی غزه شدن ایران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
همينكه قاليباف و دارو دستش راي اوردن يعني زير ٢٠ درصد شركت كردن وگرنه مردم واقعي شركت ميكردن ليست مطهري راي مياورد و حداقل قاليباف و كوچيك زاده و رسايي و نبويان و امثال اينا راي نمياوردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
مردم واقعی و غیر واقعی نداریم !
مردم رای بده و رای نده داریم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
41 درصد اگه درست باشه میانگینه. یعنی درضد مشارکت در شهرها و خصوصا مراکز استان‌ها کمتره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
اماری که داده میشه برای درصدها ی ممیز بین دو عدد کم هست و همینطورم تعداد رای اعلام شده ی صفر باید کم کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
وقتی از خواب بیدار میشوند که خیلی دیر شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
هفت تیر کش ها وسط میدان‌
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
ترسوها هم کنج سوراخ موش
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
11:24 سلاحت رو بذار پائین اونوقت کری بخون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
تازه اگر مسائل حاشیه ای رای های ریخته شده نادیده گرفته شود و آمار هم مهندسی نشده باشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
آره سال 88 هم گفتید مهندسی و تقلب شده بعد به بزرگتراتون هم ثابت شد و اذعان کردند کاندیدشون رأی نیاورده.
اون دروغ چه ضرباتی به کشور زد؟ باز هم دروغ بگید مهم اینه که باز هم باختید بد هم باختید با این همه تبلیغات و هجمه باز هم رو سیاه شدید.
معتمدراد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
تعداد رای های باطله رو هم کم کنید قطعا مشارکت پایین تر از این حد هست یادتون بیاد انتخابات 1400 رئیسی اول شد آراء باطله دوم و محسن رضایی سوم . حدود 3800000 سه ملیون وهشتصدهزار رای باطل شده بود .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
با این حرفها سوزش تون کم نمیشه
اگر دوست داشتی و عقلت رسید بفهم که همه ی اونهایی که رأی ندادند هم مخالف نیستند.
ناشناس
Romania
۲۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
سنگین.همه میدانند که بیشتر از نیمی از 40درصد رای دهنده هم کارمندان و دانش آموزان بودند که بالاجبار بود کمتر از.20 درصد .حیف وافسوس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
ساقیت بد جور حلال خوره.
کوروش
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
من خودم کارمندم. هیچ اجباری نبود. دروغ نگید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
من کارمندم و به عشق شهدای عزیزمون رفتم رأی دادم تا کور شود هر آن که نتواند دید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
به نظر من آرای واقعی تهران بین 2 تا 3 درصد بوده اما شگفتی این اتخابات این بوده روستاها که گفته می شد تا 30 درصد رای میدن سهم مشارکت شون به نحو باور نکردنی پائین تر از این حرفا بوده

بهرحال چیزی که مهمه اینه حکومت الان پیام ایین انتخابات رو خیلی خیلی خوب درک کرده باشه و پرتگاه عدم مشروعیت رو لمس کنه
هم ما می دونیم ارای واقعی چقدر بوده هم اونا می دونن! باقیش پروپاگانداهای مشمئزکننده و در نهایت بی تاثیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
اگر دروغ کنتور می‌انداخت خوب بود. قبل از خیالپردازیهای موهومت یه سر به شعب اخذ رای می زدی.
پروپاگاندای مشمئزکننده کلام سرتاپا دروغ تو است!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
حکومتی که خودش رو به خواب زده به ای راحتی ها نمیشه بیدارش کرد چون مصلجت در حوابه!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
صدای جلز ولزتون از این کامنت های صد من یک غازتون بلنده. بسوزید که مردم با اون همه هجمه و سمپاشی پای کار اومدند
فراروی بدبخت! هم از تیتر زدنت و هم سانسور پیام ها معلومه تو هم بدجوری سوختی
شکر خدا شکر خدا شکر خدا ممنون از مردم عزیز و فهیم.
ناشناس
Germany
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
جالبه که درصد منفی داده شده به کامنت هم همون ۳-۴ درصده که نظر شما رو بیشتر تایید میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
این همه پرسی نیست آیا؟؟؟؟باشد که صدای ملت به گوش بالا بالاییها برسد
حق بین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
مشارکت باید برکت داشته باشه ...
طرفدارهای روحانی و مطهری و لاریجانی اگر بیان ، به دلیل دورزدن مردم میان ، تازه اونها هم بیان نهایت این امار میرسید به ۵۰ درصد ،الان ۴۱ درصدیم ، پس به اونها دل نبستن بهتره .. الان مجلس یکدست تر هست و کم دزد دتر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
فرارو، پماد سوختگی برات خوبه، از مشارکت خیلی سوختیا، فکرشم نمیکردین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
در اولین فرصت ممکن خودتو برسون به دکتر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
یوخ بابا؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
جدی می فرمائید پس اینارو ما از کجا دراوردیم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
هر کس که به دزد یا اختلاسگر یا کلاهبرداری رای داده در دزدی و اختلاس و کلاهبرداری او شریک جرم است.
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
منصفانه ومنطقی اینه که واجدین شرایط رای دادن در هرشهرواستان +تعداد ارای اخذ شده +تعداد ارای باطله به تفکیک ودقیق اعلام بشه چون اطلاع از این موارد کمترین حق مردمه،،،،درغیراینصورت این عدد ۴۱ درصد کاملا ساختگی وغیرواقعی وغیرقابل باوره،،بسم الله ،منتظریم!!!!!
حماسه ۷۶ درصدی برهمگان مبارک
اینم رفراندوم
ناشناس
Finland
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
خیلی واضح هست که مردم دیگه هیچی براشون مهن نیست از بس دزدی و بی کفایتی تو این مملکت مثلا اسلامی دیدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
مهم نیست که چندنفررای داده یا نداده اند،مهم ٱن است آنهایی که به مجلس رفتنددرسفره ی انقلاب در کنارهم خوش باشنن.
نیم
Iraq
۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
در چرندیات رای دادن اجباری همین که همه هنرگندان ورزشکاران به نام مملکت نیومدن و رای ندادن و پست تبلیغاتی بزارن ,همین که مردم از اون ور دنیا مثل ترکیه مجبور نشدن برای رای دادن وقت بزارن و تو کامنت ها هم بودن کسایی که رای ندادن نشون میده انتخابات ازاد بوده و هیج جاش اجباری نیست که اگه بود تمام سلیبریتی ها تو هر شغل و زمینه ای تمام افرادی که تو رسانه صاحب اعتبارن درست مثل امریکا و ترکیه و... بار ها تبلیغ میکردن و خودشون هم شرکت میکردن تا میزان رای بره بالا , رای دادن کارمند جزیی ارزش داره یه یه فرد مهم تو حوزه رسانه ؟خودتون فکر کنید و اینقدر چرندیات رسانه های زرد رو تکرار نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
شخص نظام در اردیبهشت ۱۳۸۰ میفرمایند »مشارکت ۴۰ درصدی ننگ است «.
الان قلم مقدسها شروع می‌کنند به ماله کشی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
فراررو اگر «اصلاح‌طلب‌ها» الآن سر کار بودند: در موردی خاص در دو سال اخیر و حماسه‌ای بی‌سابقه، بیش از یک پنجم تهرانی ها در انتخابات شرکت کرده‌اند.
اصلا هم نون به نرخ روز نیستید. مخصوصا اون اشاره آخریه که عمدا آمار مربوط به انتخابات مجلس در دولت روحانی رو نوشتید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
حضور افراد خوش سابقه و دارای پرونده قطور تخلف مثل در صدر لیست تهران معلومه میانه روهای اصولگرا هم در انتخابات شرکت نکرده اند ویا رای سفید به صندوق انداختند وگرنه راست افراطی طالبانی صدر نشین نمیشد!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
بنده نظرات را مرور کردم متاسفانه همه نگاه ها منفی و تخریب بود. بعضی ها خوشحال اند از اینکه آمار مشارکت پایین آمده است. این ها کسانی هستند که با دستان خود، چشمان خودشان را در می آورند. کاری ندارم بگویم این ها وطن فروش اند، لائیک اند، ضد سیستم اند هر چی هستند باشند اما در این آب و خاک زندگی می کنند ، نفس می کشند، کار می کنند، فامیل و آشنا دارند، شادی و غم دارند ، زندگی یعنی همین. هیچ جای دنیا گل و بلبل و گلستان نیست . افراد جامعه هستند که یک جامعه را می سازند این دولت ها نیستند که جامعه را می سازند بلکه مردم هستند. مردمی که همه نق زن و منفی باف و مریض کلامی اند ممکلت شان بهتر از این نمی شود . به خودمان مراجعه کنیم نقش قربانی را بازی نکنیم از خود بپرسیم " من " برای کشورم چه کرده ام؟؟؟؟ چه داده ام که بگیرم. حیف است که آدمی بر سر شاخه ای بنشیند و ریشه آن را ببرد. تحلیلی از یک دانشجوی جامعه شناسی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
والله وضعیت موجود رو دانش آموز کلاس هشتم از تو بهتر تحلیل میکنه دانشجوی دانشگاه واحد دونقوزآباد نیستی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
اگه سگ چرخونها رای میدادن مشارکت مشارکت خیلی بهتر میشد
سید موسی172
United States of America
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
چه کسانی رای 99% به جمهوری اسلامی را امروز به این وضع تحقیر کننده رسانده اند؟؟؟؟؟؟ شاید خجالت بکشند ولی قطعا خاین به ملت هستند و تا ابد نام ننگین خواهند داشت
محمدی
Netherlands (Kingdom of the)
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
تا اینجا ثابت شد که بی مسئولیتترین قشر ملت در پایتخت قرار دارد دارای بیشترین توجه و کمتریترن تعصب به نظام بخصوص کشور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
شما که بلدید، همه اشون رو اعدام کنید، یا اگر سخته مسلسل به دست بیفتید به جونشون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
بیا تهران دکتر و دارو هست هتل پیاده رو
محمدرضا
Malaysia
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
با بخش آخر خزعبلاتت زامبی جان کاملآ موافقیم
ناشناس
United Arab Emirates
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
تعصب ؟!
شما که این همه تعصب به نظام (نه مردم) داشتی، 2 مورد از دستاوردهای خودت رو بگو با ذکر مثال؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
با فیلترشکن هلندی اومده تو سایت داخلی موعظه میکنه
برو به ماموریتت برس توی توییتر
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
باعثه افتخاره برای ما
به جاش تو شکم سیر ترین ها تهران از همه بدبخت تره
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
برایم مایه تعجب ، حیرت و بسی تاسف است که چرا سران خردمند و بزرگ کشور داران و عالمان و آیات الله و حجه الاسلام و کلی القاب و عناوین آنچنانی ، وضعیت پیش أمده و مفهوم آنرا درک نمی کنند و دنبال تغییری نیستند ، مگر خودشان زمانی مشارکت چهل ، پنجاه درصدی را مایه شرمساری و ننگ أمریکا نمی دانستند ، حالا چه شده که شرمساری نمی شوند و بروی خودشان هم نمی آورند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
سیستم خوش می‌دونه دیگر وجهه و پایگاه مردمی ندارد و۲۰درصد مشارکت هم نواحی بگیر وخودی هستند خلاص
عارف
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
اهمیتی داره؟که چی؟مهم خالص سازی بودکه شد.....سی نفراول تهران را ببینیدتا بفهمید....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
شما به مثبت و منفی های همین کامنت ها هم نگاه کنی، نظر مردم در مورد نظام را متوجه میشی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
برای نظام نظر مردم ملاکه . مثل اونهایی که ۱۱ اسفند رفتن پای صندوق . نه ربات های کانالای زرد و سایتای زنجیره ای اصلاحات
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
مشارکت در تهران به دلیل رفاه بیشتر مردم، سرگرم بودن به تفریحات و گاها ابتذال فرهنگی و ارجح نبودن مشارکت سیاسی، خروج بخشی از جمعیت از پایتخت در روزهای تعطیل ، تحریم دوم خردادی ها و ... پایین بود، در کل با توجه به شناختی که از ساکنان تهران و خواسته های اونها دارم انتخابات در تهران بد نبود
هومن
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
شما چقدر تعطیلین؟!
ناشناس
United Arab Emirates
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
برای شما هر شرایطی پیروزی است و برایش یک توجیهی دارید. هزار چراغ دارد بیراه میرود بگذار رود و بیند سزای خیش. این نیز بگذر
ناشناس
United Arab Emirates
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
تحلیل با پرایس اکشن خالص که مدام استاپ میخوره ...!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
حرف هات معلومه که شکمت حسابی سیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
اکثر صندلی های سبز مجلس متعلق به آرای باطله است که خیر اینچنین مجلسی برای ملت بیشتر از شر مجلس اصولگراست! و صد البته کسی حق نشستن روی صندلی آرای باطله که بیانگر رای واقعی مردم است را نداره که غصبی محسوب میشه!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
بازم کل کشور رو حساب کنی حدود ۵۰ درصد میشه هر سال میگن مشارکت پر شور و همه از گرانی می نالن ولی بازم میرن رای میدن که ایران مثل لیبی و عراق و سوریه نشه .. البته اسد که با این همه حمله داعش زنده مونده و عشق و حالشم میکنه فقط مردمش نابود شدند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
ساندیس خورها دست به کار شدن و اضافه کار میکنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
اگر اون اسامی که روی رای های باطله نوشته شده را بخوانند چندین برابر رای های اصولگراهای راه یافته خواهد شد!
فروزان
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
چون تهرانیا ازنظر فرهنگی و سواددرسطح بالایی هستند و مثل شهرستانیا درگیرطایفه بازی نشدن.اونا بیشتر ازبقیه ازحق و حقوق شهروندیشون اطلاع دارن و چون راضی نبودن رای ندادن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
وقتی اسب های توانا اجازه ورود به میدان مسابقه پیدا نکنند هرالاغی درمیدان بخط پایان میرسد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
یا ؛ شیر که تو جنگل نباشه روباه ادعای سلطانی میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
برای رسیدن به این نتایج گهربار بینی وبین الله یکی بگوید در این و نفسای مشکلات اقتصادی دقیقاچقدر هزینه روی دست مردم وکشور گذاشته شد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
دوره های قبل رای ندادم و از تدریس دانشگاه آزاد کنار گذاشته شدم. به خودم افتخار میکنم که کاسه لیس نیستم.
احسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
احسنت وآفرین برشما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
من رای دادم بجای تو اومدم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
واقعا جرا این مسئولین نالایق نمیخاد بفهمند مردم ازشون ناراضیند و دارند با سیاست‌های غلظشون کشور را به قهقرا می‌برند همین تلاشی که دولت ومجلس نمیکنن تا تحریم‌ها رو بردارند نشانه بی کفایتی شون هست مردم نشون دادند با این جماعت و صندوق رای قهرند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
اينا خودشون ميدونن دارن چه شكري ميخورن و تحريمها رو هم بر نميدارن چون كاسبان تحريم بهشون اجازه نميدن
اينا نوچه هاشونن
بابی2
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
دم تهرانی ها گرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
یکی لطفا توضیح بده این قالیباف چرا و چطور دوباره رای اورده؟؟؟؟؟
یعنی میشه واقعا مردم دوباره رای داده باشن؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
خاک تو سر بی غیرت تهرانی ها
بیشترین مصرف کشور و کمترین مشارکت.
این تاثیر زندگی نکبت شماست. یه مشت آدم سگ باز بی مصرف با ادعای زیاد...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
وقتی امار دقیق از تعداد تهرانی ها نیست چه جوری به این درصد رسیدید؟
دانشجوی اقتصاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
کسانیکه انتخابات را مهندسی کردند میدانستند که اگر مردم به صحنه بیایند 30 هیچ در تهران و سایر شهر ها یازنده بودند...
برای همین دلار را یک ماه قبل انتخابات افزایشی کردند و سایر داستان که دیگر همه میدانند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
با کمک گرفتن از تیزهوشانی مثل تو
lokzik
India
۰۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
با دیس لایک هایه کامنتت
واسیلیوس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
بر اساس گفتهد های یاسر جبرائیلی تنها 18 درصد مردم استان تهران در انتخابات شرکت کردند که این نشانه افول و ریزش شدید و نارضایتی شدید مردم تهران از مجلی و قطع امید انها است نشان میده که تهرانیها چیزی رو که مجلس مثل صیانت فضای مجازی و کاهش سرعت اینترنت و نبود آینده اقتصادی در نبود برجام هست رو قبول ندارند اما کو گوش شنوا!!!!
ناشناس
United States of America
۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
امیدوارم از این به بعد آرای باطله در جلسه سران سه قوه شرکت کند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
تو خیلی از شهرستانهای کوچک که همه همدیگر میشناسن خیلیها مجبورن بخاطر خیلی از مسائل حتی شده بر خلاف میلشون رای بدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
هیچ کجا حضور مردم تو انتخابات دلیل بر مشروعیت نیست. اگر اینجوری باشه همه کشورها نا مشروعند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
ما رفتیم با رأی دادن سرنوشت کسانی که رأی ندادن رو رقم بزنیم
محمد فقیه نوری
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
مشروعیت دوستان
ناشناس
Canada
۰۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
«معین‌الدین سعیدی»، نماینده رد صلاحیت شده چابهار گفته بود: «دشمن که کارش دشمنی است، مسوولان چرا مسوولانه عمل نمی‌کنند؟»این ایراد نه به مسوولان، که به شخص اول مملکت باز می‌گردد که سال‌ها است به جای اعتماد به مردم و شناخت حقوق و مسوولیت‌های خود و شهروندان، روی اسب بازنده قمار می‌کند و میدان را به سوارکارانی سپرده که تنها هنرشان زمین زدن اسب است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
مامردمی هستیم جوگیرواحساساتی،که همه چیزرابرای شوخی وچشم هم چشمی انجام میدهیم،موردداشتیم کسی به خاطر همسایه ی خودکه لجش رادربیاره رفته بودرای بده.!خخهخ
حمیدرضا نصیری
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
یکی مرد جنگی به از صد هزار
رای یه جوون پایه کار آرمان خواه هزاران بار بهتر از هزارتا جوون رژ زده و ابرو برداشتس که به هیچ آرمانی جز شهوت رانی پایبند نیست
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین