داعشی ها به اجرای احکام سختگیرانه و برداشت های تکفیرگرایانه شهرت دارند و بر همین اساس برای زهر چشم گرفتن از مردم مناطق تحت کنترل خود به بهانه های مختلف افراد را محکوم و در حضور مردم حکم آنان را اجرا می کنند.
گروهک تکفیری داعش سه حکم را در مناطق تحت کنترل خود اجرا کرد.
به گزارش جام جم، داعشی ها به اجرای احکام سختگیرانه و برداشت های تکفیرگرایانه شهرت دارند و بر همین اساس برای زهر چشم گرفتن از مردم مناطق تحت کنترل خود به بهانه های مختلف افراد را محکوم و در حضور مردم حکم آنان را اجرا می کنند.
این فرد به اتهام سحر و جادو توسط داعش گردن زده شد
این جوان هم به اتهام سرقت دستش قطع شد
سومین فرد هم جوانی است که در منطقه حویجه به این شکل به قتل رسید
کلا با سنگ سار مخالفم
ولی این سنگ سار حتی فرم شرعیشم درست نیست
سنگها باید ریز باشند، اینها پاره آجر میزنند. فاصله باید خیلی بیشتر باشه. جوری باید سنگ را پرت کنند که اگر قرآن زیر بغلشان باشد نیفتد اینها دستشون رو برای پرتاب دیسک باز کردن و ...
بازم میگم با سنگسار که تو کل ادیان وجود داره مخالفم
اين کار ها دقيقا در دوران صدر اسلام . مطابق نص انجام ميشه. منتهي هرکه از ظن خويش فکر ميکنه مومنه ! وبايد حکم اجرا کنه. بريد راجع منابع الهي و وحياني بودن اين احکام بينديشيد !
گرفتار احکام اعراب احمق 1400 سال پيش هستين بدبختا !
همه این قوانین در اسلام هست و داره اجرا میشه ضمن اینکه دوستانی که میگند برای مثلا سنگسار چهار شاهد میخواد دارند قوانین مذهب شیعه رو عنوان می کنند بعید میدونم در سایر مذاهب ریز قوانین جزایی با هم مشابه باشه تازه در همین مملکمت خودمون هم تا همین چند وقت پیش هم سنگسار اجرا میشده آیا چهار شاهد همه داشتند؟
خواهش میکنم اون بزرگوارانی رو که معتقدن این موضوعات رو میشه با مذاکره حل کرد زودتر بفرستید برای مذاکره با این داعشی ها...
زودتر جلوی این جنایاتی که به نام اسلام انجام میدن گرفته شه
به عکس پنجم دقت کنید که با چه شیطنتی گرفته شده.جمله طبیه توحید و در زمینه آن دست قطع شده.صرفا برای بردن آبروی اسلام.خداوند شر این ها را از سر بندگان خود دفع کند.
یک جوری نوشته اید انگار پیش از داعش که حکومتی است که کسی آن را به رسمیت نمی شناسند) کشور دیگری بکرات بدون محاکمه عادلانه دست به سنگسار یا قطع عضور نزده؟!
حدو سالهاي 70 بود كه دانشجوي كارشناسي ارشد حقوق بودم ؛استادي داشتيم كه ميگفت دين اسلام ذاتا دين خشونت است اما من بشدت با او مخالفت ميكرد و ميگفتم خير دين رحمت و شفقت است.ايشان گفت شما ها مطالعات تاريخيتان كم است.ايشان چند سال پيش در 90 سالگي به خاك بازگشت و ما مانديم وامروز كه سال 1396 است ؛ القاعده ؛طالبان؛قتلهاي زنجيره ايي ؛بوكو حرام؛الجزاير؛داعشششششششششش؛فتح الشام ؛جيش العدل و.....را ديده وميبينيم .همه در يك چيز مشتركند آن چيست؟
ناشناس
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
آن چیزی که شما مد نظرتون هست اسلامه ولی مشکل از برداشت تک بعدی از اسلام است.
اجرای چنین مجازاتهایی مخصوص کسانی است که جرائم آنها به نحو خاص و با شرایط ویژه ای باشد که در عمل کمتر مصداق پیدا میکند و هدف از وضع چنین مجازاتی بیشتر برای نشان دادن قبح شدید چنین عملی است در نزد خداوند متعال.
مثلا مرد متاهلی که به نحو علنی عمل منافی عفت انجام دهد که حداقل چهار نفر عادل که اهل گناه نیستند آن عمل را اتفاقی دیده باشند. خودتون ببینین اصلا همچین چیزی چند سال یکبار مصداق پیدا میکنه.
یا دزدی که اقدام به سرقت کرده بوده و گرسنه نبوده و صاحب مال هم اهمال نداشته و حدود 15 شرط دیگر.
ناشناس
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
مسیحیت و یهودیت هم به همین اندازه خشونت داشته و دارند تحقیق کن بیسواد که نیستی
ناشناس
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۴
ناشناس 13:28 باسواد: همه ی ادیان خشن رو بریز توی ... ! چه توجیه مسخزه ای کردی، مسیحیت و یهودیت ادعای شفقتشون گوش فلک رو پر نکرده
دوستان
سنگسار و قطع دست سارق و شلاق زدن زناکار عین حکم قرآن است.
لکن شرایطی دارد که این شرایط خیلی سخت محقق می شود.
مثلا برای سنگسار و شلاق زدن زناکار باید چهار شاهد عادل در یک زمان و یک مکان واحد عمل منافی عفت را با چشم خود دیده باشند. که این احتمالش خیلی کم است. و اگر کسانی که تهمت زنا را به متهم زده اند نتوانند گفته خود را ثابت کنند باید هشتاد شلاق بخورند. یکی از دلایل این احکام این است که کارهای زشت به صورت علنی در جامعه رواج نیابد.
هدف از ایجاد داعش خشن نشان دادن اسلام بوده و هست. انتشار این تصاویر با هر انگیزه ای که باشد کمک به هدف موسسان داعش است.
ناشناس
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
اینها از یهود به اسلام وارد شده :)
ناشناس
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
در قرآن بطور صریح دستور اجرای حکم سنگسار برای مسلمانان نیامده است.
آیتالله سیدمحمد جواد غروی در کتاب فقه استدلالی گفته:
سنگسار کردن از احکام(جعلی) بنیاسرائیل بوده که خودشون بر دین موسی افزودند و چنین حکمی در قرآن نیامده...
[فقه استدلالی، بخش پنجم، صفحه667]
اگر حکم سنگسار مانند حکم حد شلاق صریحا در قرآن وجود داشت، آیتالله شاهرودی در زمان ریاست قوه قضائیه دستور توقف حکم سنگسار را صادر نمیکرد.
آنچه در قرآن آمده سنگسار توسط یهود و کفار انجام میشده است.
که چه آوردند بر سر نیاکان و سر زمین ما
ولی این سنگ سار حتی فرم شرعیشم درست نیست
سنگها باید ریز باشند، اینها پاره آجر میزنند. فاصله باید خیلی بیشتر باشه. جوری باید سنگ را پرت کنند که اگر قرآن زیر بغلشان باشد نیفتد اینها دستشون رو برای پرتاب دیسک باز کردن و ...
بازم میگم با سنگسار که تو کل ادیان وجود داره مخالفم
گرفتار احکام اعراب احمق 1400 سال پيش هستين بدبختا !