bato-adv
کد خبر: ۱۸۸۶۰۸

اعتراض آیت الله صافی به فرماندار شدن زنان

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۲ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: در ديدار وزير مخابرات با حضرت آيت‌الله صافي گلپايگاني كه روز پنجشنبه در قم صورت گرفت، اين مرجع تقليد از انتصاب برخي زنان به سمت فرماندار توسط وزارت كشور در بعضي شهرها اعتراض كردند. آيت‌الله صافي گفتند اين اقدام با كرامت زنان سازگاري ندارد و دولت اسلامي بايد در اين قبيل اقدامات تجديدنظر نمايد.

bato-adv
ناشناس
United States of America
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
حاج اقا انصافا کار کردن زن هم مشکل دارد. باعث تزلزل بنیان خانواده شده است
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
حضرت ایت ا..... چطور زنان اموزش های سخت مردانه را در کونگ فو یاد می گیرند با خلقت زنانه آن سازگار است

فر ماندار که فقط کار اداری میباشد سازگاری ندارد

زنان فساد کمتری و دقت زیاد تری دارند
یونس شریفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
در جواب سید محمد بزرگوار:قرآن فرموده که چنین زنی بود،تائید که نکرده کار بلقیس را و یا نگفته که بلقیس مسلمان بوده است،زن را را خداوند ارزش و بهائی بسیار داده است منظور آیت الله صافی دامت برکاته این است که فرماندار بودن کار سنگینی هست برای یک زن مناسب نیست زیاد در تیر رس نامحرمان قرار گیرد.
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
همینکه در قران کار ان زن نکوهش نشده (اصل برائت و اباحه) و همینکه ان زن مورد احترام نبی خدا قرار گرفته نشان می دهد که قبول پست های سیاسی برای زنان ایرادی ندارد. در ضمن اگر ملاک در تیرس نگاه نامحرمان بودن است پس در این صورت باید ابتدا گویندگی خبر صدا و سیما مکروه تر باشد که روزانه در تیررس نگاه میلیون ها مرد مسلمان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
گلفروشی سر چهار راهها .گدایی وموادفروشی درهمین شهر مشهد با کرامت خانم ها سازگار است؟یا مطلب چیز دیگری است؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
باید به نظرات مراجع عظام عمل نمود تا رستگار گردید
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۸۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
ايران دولت اسلامي نيست و جمهوري اسلامي هست . فرق ايندو خيلي زياده .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
میشه ناسازگاری فرماندار شدن و کرامت زنان رو توضیح بدید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
آقای سیف
دخالت نکردن در بازار ارز در شرایطی که کاسبان تحریم با گران کردن ارز سعی دارند گرانی کاذب ابجاد کرده و باعث نارضایتی مردم از دولت شوند جای تعجب بسیار دارد!!! خودتان هم واقف هستید که این قیمت واقعی ارز نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
بیشتر با فرماندار شدن مردها ناسازگار است
مگر حضرت زینب ص در بالاترین مقام بر مجلس یزید خطبه نخواندند؟؟؟چرا ناسازگار است؟؟
رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
طبق فرامین قران تازه مردم هم اجازه نمی دهند
رسواگرحلقه انحراف
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
گل گفتی
رضا
Canada
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
مرجع تقلید این ملت امام خمینی است . امام که زنها را غیر از مطبخ و زایشگاه در کسوتهای دیگر نیز دیده بود نظری بر خلاف شما داشتند. تاجائی که در هیت نمایندگی ایشان به گرباچف آنان را نیز قرار دادند.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
با کرامت مردان سازگاری داره.
چرا موقع جنگ فقط مردها باید بجنگن و زن ها می شن مساوی با بچه ها . ولی توی زمان صلح ادعای برابری با مرد ها رو دارن ؟
اگه زن ها می خوان در حقوق با مرد ها برابر باشن باید توی وظایف هم برابر باشن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
ما تو مملکت هیچ مشکلی نداریم
فقط همین مشکل بود که ایشون فتوا دادند البته فقط برای مقلدای خودشون
زمان احمدی و آن همه فلاکت و فساد در جامعه ایشون کجا بودند
مادر ایرانی
United States of America
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
فرارو خواهش می کنم منتشر کن اگر منتشر نکنی در حق مادران شهدا ظلم کردی
این آقای مهدی که نوشته زن ها موقع جنگ نمی جنگند!!شما اون موقع کجا بودی که زن ها بچه بر پشت و پشت جبه های جنگ برای رزمندگان خوار و بار و پتو و لوازم ضروری بسته بندی می کردند وطلاهای خودشون رو می فروختند برای جنگ؟؟شما کجا بودی اون موقع که تو انقلاب زن ها پا به پای مردها شعار مرگ بر شاه می داند و جلوی جوخه های آتش می ایستادند شما کجا بودی اون موقع که زن ها در جنگ امدادگر بودند؟؟
دوستدار رسواگر فتنه دلبر
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
آفرین و درود خدا بر آیت ا.. صافی مرد دلاور ایران زمین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
از منفی ها معلومههه!!
رسواگر حلقه انحراف
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
درود خداوند بر مردمان منصف، متعادل،دلاور مردان و شیر زنان واقغی ایران زمین
عبد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
اکثر منفی ها خانم ها هستند
آمار طلاق نشانگر است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
خب انگار بعد از مثبت جمع کن ها، شاهد پدیده ظهور منفی بگیران حرفه ای عزیز هم هستیم!
ناشناس
United Arab Emirates
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
اکثر کاربران فرارو مرد هستن که گرایشهای سیاسی دارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
عجب!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
بله کرامت زن در پخت و پز و رفت و روب است !
بیست وسی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
زنان باید در خانه بنشینند و فرزندان آینده مملکت را بزرگ کنند در غیر این صورت فرزندانشان به خاطر تربیت غیر صحیح فتنه گر خواهند شد....
ناشناس
United States of America
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
جدای از همه ی منفی هایی که گرفتی ولی واقعا استدلالت در حد همون تحلیل های 20:30 ای هست! درود اخوی! بسی شاد شدیم بخدا!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
البته فهميدم كه طنز نوشتي. ولي منفي دادم بخاطر روح كلي حرفت. خودتم منفي ميخواستي ديگه؟ ببخش خلاصه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
اسمت کاملا به نظرها و تحلیل هات میخوره.دقیقا در همون سطح هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
یعنی فرماندار شدن یه زن سخت تر از اینه یه زن( حضرت زینب) اون جور که خود حضرات میگن 1400 سال پیش بیاد توی میدان جنگ عاشورا و در مظلومیت حسین و شرارت شمر ویزید خطابه ای ایراد کنه که در تاریخ ماندگار بشه؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
لطفا دلایل ناسازگاری با کرامت زنان را توضیح دهید.
ناشناس
Germany
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
یکی کرامت را تعریف کنه بفهمیم چیه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
خانمها در بعضي موارد مديريت بهتري از مردان دارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
اين مديريتشون رو در مديريت خانه مي‌توانند به خوبي اثبات كنند تا اينقدر آمار طلاق بالا نرود
ليدو
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
مخالفم. زنان در كنار مردان با كمك مردان مديريت بهتري دارند.فرمانداري با كلي دشمن تراشي باعث خرد شدن شانه هاي نحيف زنان كه بايد به شانه هاي مردان تكيه كنند ميشود.
سیدمحمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
این حرف کاملا غیر علمی است.در جوامع پیشرفته که هیچ مانعی برای پیشرفت زنان در مدارج عالی مدیریتی وجود ندارد بالای 90 درصد مدیران از آقایان هستند.به آمریکا و ژاپن نگاه کنید ببینید چند درصد مدیرانشان زن هستند؟!
اینهمه مثبت که به نظر شما داده شده است اثبات می کند که در بسیاری از موارد متاسفانه کاربران فرارو احساسی و فقط از روی روحیه مخالف خوانی به نظرات رای می دهند.اگر می خواهید از حق زنان در جامعه دفاع کنید درست دفاع کنید.
کوروش
Finland
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
واقعا درست است برخی زنان دلسوزتر و مسئولیت پذیرتر از مردان هستند.
رز منده وجا نباز دفاع مقدس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
البته این مر جع گرامی نظر شان را گفته اند .حضرت امام خانم دباغ را فر مانده سپاه همدان وفر ستاده خودشان برای ملا قات با گر با چف تعیین کردند قطعا قبول می فر ما یند که فر مانده سپاه شدن وملا قات با گور با چف سخت تر از فر مانداری برای زنان است .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
شیر مادرت حلال.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
ایشان بخواهند یا نه این تغییر در حال اتفاق افتادن هست ...... پس به جای مقابله بهتره خود را هماهنگ کنن. زنها خیلی وقته که خونه نشینی رو رها کردن آقای بیست و سی... چشماتونو خوب باز کنید
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
به نظر من همه پستهای مدیریتی را باید به خانمها بدهند مخصوصاً تو کشور ما
حداقل مزیتش اینه که خانمها اهل ساخت و پاخت و رشوه گرفتن و این برنامه ها نیستند اگه مدیریتش ضعیف تر باشه اما در عوض مدیریتشون سالمه
ناشناس
United Arab Emirates
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
کی گفته مدیریت زنان ضعیفه؟
سیدمحمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
ماشاءالله علی آقا !
شما هم که از آن ور بام افتاده ای !
خانمها هم مال همین جامعه اند و آن آقایانی که ساخت و پاخت می کنند و رشوه می گیرند را همین خانمهای محترم به دنیا آورده و تربیت کرده اند !
ناشناس
United States of America
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
اول کرامت رو تعریف کنید تا بعد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
این همه مشکل در خصوص زنان وجود داره فقط این مهم شده.از اون طرف اون قوانین ازدواج از اون طرف که نصف سهمیه دانشگاه رو رو زنان دارند.تو ادارات دولتی و غیره الان بیشتر زنان رو استخدام میکنن اون از وضع مهریه ها اون از وضع مالی مردا و خانواده ها واسه ازدواج جووما اون از حقوق مردا و شغلشون اینا رو یه جا ببین بعد نظر بدین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
اعتراض به چی ؟

مگه اسلام نگفته برابری و عدالت

چیزی را که خودمان اعتقاد داریم را زیر سوال نبریم
بهلول
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
در شاليزارها كار كردن آنهم 16 ساعت در روز .10 ساعت كار كردن در كارخانه آنهم به صورت سر پا .سر جهار راه ها تكدي كردن.به خاطر مشكلات اقتصادي به فحشا كشيده شدن اينها از كرامت زن كم نمي كند اما فرماندار شدن كم ميكند.!!! اينهم از عجايب زمانه ماست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
عالي گفتي
بانوی شالیکار
United Arab Emirates
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
کارکردن در شالیزارها و کارخانه ها از کرامت زنان کم می کنه؟! کشاورزی و کارگری رو شما دون شان انسان می دونی؟! من یک زن شمالی هستم. ایل و تبار روستایی دارم و زنان خانواده من در شالیزارها کشاورزی کردن و از کرامتشون کم نشد. خودم هم حاضرم در کارخانه ها کارگری کنم و از ناساز بودنش با کرامتم!! نمی ترسم. بهتره از اینه که مثل یک زن خانه دار بیکار توی خونه بشینم بخورم و بخوابم. فرارو خواهش می کنم سانسور نکن.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
برای ملتی که عاشق پشت میز نشینی و ریاست کردن و مدرک بی ارزش و تقلبی گرفتنه و به بچه هاش از دوران کودکی یاد میده که وقتی بزرگ شد چه توانایی و استعداد و علاقه اش رو داره یا نداره فقط باید پزشک و مهندس بشه و تو جامعه فقط به ثروتمندان و پزشکان و صاحبان مشاغل آنچنانی احترام گذاشته میشه باید هم مشاغل دیگه تحقیر بشه. باید هم کارگران و کشاورزان تحقیر بشن و حضور زنها در این مشاغل نادیده گرفته بشه. شما به جای اینکه زنان کارگر رو تحقیر کنی از حقوق زنان کارگر دفاع کن و اجازه نده جامعه بیرحم و سنگدل مردسالار حقوق زنان کارگر رو پایمال کنه. نصف کارگران مرد بهشون دستمزد بده و دو برابر کارگران مرد ازشون بیگاری بکشه. و حتی بیمه شون هم نکنه
ناشناس
Finland
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
بانوی شالیکار، آقای بهلول نگفت کارکردن در شالیزار اشکالی داره یا از کرامت زن کم میکنه.
فکر کنم منظورشون این بود که 16 ساعت کار کردن در شرایط سخت ظلم به زنه و کسی صداش در نمیاد اما اگر زن فرماندار بشه میگن از کرامتش کم میشه
شما اتفاقا باعث افتخار مایید
بهلول
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
سركار بانوي شاليكار يا شما منظور بنده را متوجه نشديد يا من نتوانستم منظور خود را برسانم .لپ كلام بنده اين بود چطور فرماندار شدن ضد كرامت زنان است اما كار هاي يدي و طاقت فرسا مطابق كرامتشان؟؟ اميدوارم سو تفاهم ايجاد شده با اين توضيح مرتفع گردد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
1-فرمانداری یک پست مدیریتی است که مدیر باید با عقلانیت و مشورت و دیگر فاکتورهای مدیریتی مهام خود را به انجام رساند
2- قران می فرماید المومنون و المومنات و المسلمون و المسلمات بعضهم اولیاء بعض یامرون بالمعروف و ینهون عن المنکر قران به زن ولایت بر مرد را در باب امر به معروف و نهی از منکر می دهد و با این حساب چطور میشود کسی بر مرد بتواند ولایت داشته باشد و نتواند کاری را که مرد انجام می دهد را انجام دهد
ناشناس
United Arab Emirates
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
یعنی چی بر مرد بتواند ولایت داشته باشد ؟؟؟؟؟؟
مگه مقام مرد بیشتر از زنهاست؟؟؟
سحر
United States of America
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
اتفاقا دقیقا با کرامت زنان در ارتباط مستقیمه حاج آقا.
لیلی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
متاسفم واقعا. ایا زن خانه نشینی که از نظر اجتماعی رشد نکرده باشد می تواند در تربیت فرزند موفق باشد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
المومنون و المومنات بعضهم اولیائ بعض یامرون بالمعروف و ینهون عن المنکر زن میتواند بسیار بالاتر از یک فرماندار هم باشد ..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
زن و مرد برابرند هیچ کس حق ندارد زنان را از عرصه مدیریتی دورکند
محمّد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
من هم با این حرف مخالفم ولی بگذارید، ایشون هم دلایل خودشون رو دارند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
به هزار و یک بدبختی و فلاکت ملت اعتراضی صورت نمی گیرد و آن وقت ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
کرامت زنان چیست که با فرماندار شدن از بین می رود
نیکان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
بنظر من ، قرارگرفتن زنان در پستهای مدیریتی ، نه تنها با کرامت زن مغایرات ندارد بلکه نشان دهنده کرامت و توانمندی زنان است و کاری است شایسته تقدیر .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
بنده خدا گفت بیست وسی!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
شما ای کاش در برابر نابخردی و غارتگری بیت المال در 8سال گذشته فریاد میزدید که نزد خداوند به صواب و ثواب نزدیک تر بود
کاظم
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
عجب!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
جالبه تذکر به وزیر مخابرات در مورد: انتصاب برخي زنان به سمت فرماندار توسط وزارت كشور!
بهی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
کرامت چه ربطی به فرمانداری داره؟ کرامت زن اینه که فقط تو خونه بشینه و بشور و بساب کنه؟ واقعا که
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
اين صحبت ها از زبان يك روحاني عجيب است لطفا زندگي حضرت فاطمه را مطالعه بفرمايند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
خوب اون موقعی که زن وزیر شد چرا با کرامت زن تناقض نداشت!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
آخه اون وزیر احمدی نژاد بود!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
زن توان ندارد 2 بچه را نگه دارد البته از نوع امروزی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
اگر به نحیف بودن خانوم ها باشه خب پس چرا صدراعظم المان خانومه؟ رئیس صندوق بین المللی پول جهانی خانوم لاگارد و....
با اینکه مرد هستم اما به هیچ وجه با بچه داری خانوم ها موافق نیستم ، زمانه عوض شده خانوم ها هم پای مردان جامعه باید کار کنن هم به سلامت فکری و استقلال بانوان کمک میکنه هم فرزندانی مستقل تربیت میشن نه یه مشت سوسول
منصور نوين
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
من هم علي رغم طرفداري از روحاني شديدا با اين مساله مخالفم يعني چه مگر مملكت قحط الرجاله كه زن ها فرماندار بشن؟؟/ يعني چي كه اين همه مرد بيكار و تحصيلكرده داريم اونوقت زن فرماندار و شهر دار بشه اين مسخره بازي ها چيه؟ يكي بايد به زور جلوي اينها رو بگيره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
شایسته سالاری را تعریف کنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
رجال در عربی به معنای انسان است نه مرد
فروغ
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
چه جوریه خانم ها می توانند نماینده مجلس بشوند وبرای هفتاد و چند میلیون تصمیم بگیرن اما نمی تونن فرماندار بشن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
این موضوع چه ارتباطی با وزیر مخابرات دارد؟
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
ایشان حفظه الله یک اسلام شناس کامل هستند و موظف هستند سخن اسلام رو مطرح کنند و لو کره المشرکون
یکنفر از مردم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
آقای حامد! این فتوای شما جالبه! یعنی تمام مخالفین نظر ایشون مشرکند؟! جل الخالق.
سیدمحمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
آقا حامد ، بهتر است بگویید:
"ولو کره المومنون" !
چون مخاطب ایشان مردم کشورمان هستند و به طور اخص مسئولینی که این خانمها را به فرمانداری منصوب کرده اند (و مسلمانند )!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
زنده باد احمدی نژاد که زنان را تا مقام وزارت رساند. هر چند آن خانم هم نهایتا قدر موقعیت به دست آمده برای زنان را ندانست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
اميدوارم اين آيات عظام در مورد فقر وبدبختي و كودكان كار و هزار بدبختي ديگه هم حساسيت داشته باشند
چرا فقط اين مسائل براي آقايان مهمه ؟؟؟؟
سیدمحمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
لطفا یک نفر این آیه قرآنی را برای من تفسیر کند:

"إِنِّی وَجَدتُّ امْرَأَةً تَمْلِکُهُمْ وَأُوتِیَتْ مِن کُلِّ شَیْءٍ وَلَهَا عَرْشٌ عَظِیمٌ "
همانا من زنی را یافتم که بر آنان فرمانروایی می کند و از هر چیزی به او داده شده است و تختی بزرگ دارد."

سوره نمل - آیه 23
این آیه اشاره به زنی به نام بلقیس دارد که در زمان حضرت سلیمان بر سرزمین پهناور سبا حکمرانی می کرد.قرآن هم این مساله را نفی نکرده است.در زمان فعلی به نظر من یا زنان را به ادارات دولتی راه ندهید یا اگر راه دادید بدانید که دیگر با هیچ توجیهی نمی توانید جلوی پیشرفت آنان را بگیرید.ضمنا بدیهی است که نماینده مجلس و وزیر شان و موقعیتشان بالاتر از فرماندار است.پس چرا درمورد وزیر و وکیل شدن زنان حرفی نبود؟!
رامین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
من نمی فهمم چرا ؟آخه بین زن و مرد چه فرقی هست ؟ چرا اینقدر به این مسائل دامن می زنید ما (مردم) احساس برابری می کنیم و براساس شایسته سالاری قضاوت می کنیم خواهشا شما هم افکارتان را مقداری همسو با مردم بکنیدو اینقدر از جامع دور نمی شید
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv