bato-adv
کد خبر: ۴۵۲۵۰۹

۹ سال زندان برای پدر رومینا اشرفی

۹ سال زندان برای پدر رومینا اشرفی

مادر رومینا در ادامه و با تاکید بر اینکه خواهان تجدید نظر خواهی دراین پرونده و قصاص همسرش است، اضافه کرد: دیگر نمی‌خواهم شوهرم به روستا بازگردد.

تاریخ انتشار: ۱۲:۴۸ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۹
مادر رومینا اشرفی نوجوان ۱۳ساله تالشی که خرداد ماه امسال توسط پدرش به قتل رسید، گفت: رای دادگاه برای همسرم تنها ۹ سال و برای بهمن خاوری (پسری که رومینا با او فرار کرده بود) دوسال حبس اعلام شده است.

رعنا دشتی مادر رومینا اشرفی در گفتگو با خبرنگار ایلنا افزود: با وجود تاکیدات مقام‌های قضایی از "رسیدگی ویژه" به این پرونده، رای دادگاه ترس و وحشت به جان من و خانواده‌ام انداخته است. من به این رای اعتراض دارم و خواهان تجدیدنظر در دیوان عالی کشور هستم.

با وجود آنکه در روز‌های ابتدایی نشر خبر قتل رومینا به عنوان "نمونه‌ای از نقض آشکار حقوق کودک" نام برده و گفته می‌شد که به دلیل ماهیت جرم، دادستان "مطابق با ماده ۵ قانون حمایت از کودک و نوجوان به عنوان "مدعی‌العموم" در این پرونده وارد عمل می‌شود؛ ولی رای دادگاه موجب برخی نگرانی‌ها برای مادر رومینا و تنها فرزند خردسالش شده است.

مادر رومینا در ادامه و با تاکید بر اینکه خواهان تجدید نظر خواهی دراین پرونده و قصاص همسرش است، اضافه کرد: دیگر نمی‌خواهم شوهرم به روستا بازگردد.

خانم دشتی گفته بعد از ۱۵ سال زندگی مشترک، هیچ علاقه و امیدی به ادامه زندگی با همسرش که این بلا را سر آن‌ها آورده، ندارد و نگران جان تنها پسر و خانواده‌اش است.

مادر رومینا مدعی شد: در همین مدت کوتاه بار‌ها خانواده همسرم، من و فرزند خردسالم را تهدید کرده اند و با وجود آن که صلاحیت لازم را ندارند؛ قصد گرفتن کودک خردسالم را دارند.

او معتقد است: اگر همسرش قصاص نشود، باید زندانی یا تبعید شود، چرا که در غیر این صورت هیچ امنیتی برای او و اطرافیانش قابل تصور نیست.

بر اساس قانون مجازات اسلامی پدری که فرزندش را بکشد قصاص نمی‌شود و در صورت محکومیت در دادگاه به پرداخت دیه و حبس محکوم می‌شود.

به گفته مادر رومینا حکم دادگاه برای بهمن خاوری که فرزندش چند روز قبل از قتل با او فرار کرده بود، تحمل تنها دو سال حبس است.

رومینا اشرفی، دختر نوجوان ۱۳ ساله تالشی متولد ۱۳۸۵ بود که در اول خرداد ماه سال ۹۹ در روستای سفید سنگان لمیر، توسط پدرش به قتل رسید.
برچسب ها: رومینا اشرفی
bato-adv
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
دو انفجار مخرب در ابوظبی و دبی واکنش مردم امارات با صهیونیستهای کثیف در امارات بود باش تا صبح دولتش بدمد.مرگ بر اسرائیل و اسرائیلیان
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
آب رو بریز اوجایی که سوخته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
بابا یکی به این پروفسورها حالی کنه نیوزلند جز اروپا نیست. آخه دانشمند چی شماها شبیه نیوزلنده که حالا میگی حکمتون رو مثل نیوزلند دادین؟ چکمه پای مهین و چکمه شمر لعین، هر دو پاپوشند، اما این کجا و آن کجا
آرمان
France
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
اشد مجازاتی که جناب رئیسی میگفت این بود ؟؟؟ اگه این اشدش هست اگه میخواستن همون قانون انجام بدن حتما یک مدال هم به قاتل میدادن دیگه باید برگردیم به زمان اعراب جاهلیت که دختران خودشون زنده بگور میکردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
و جهل همچنان می تازد و جاهل در خیالی باطل خود را عاقل می داند
انسان
United Arab Emirates
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
این نه ربتی به اسلام داره نه حکومت قوانین اسلام هم برای انسان های عاقل هست نه افراد نادان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
طبق فتوای شهید اول و ثانی پدر قصاص نمیشود
ولی باید حسابی و محکم کتک بخورد و نفی بلد بشود
زندان هم ندارد
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۲۳۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
بهمن خاوری فقط دو سال
و بعد اقای قاضی راحت سرش را بر بالین میگذارد با این حکم؟
عامل از راه بدر کردن یک کودک را دو سال حبس دادی که بعد از چهار ماه هم عفو میخوره و میاد بیرون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
دختره خودش با پسره فرار کرده پدر و مادرش ترب بودن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
چه ربطی،داره. هی سرال بروید رای بدهید به این دولت و مجلس که این قانون تحفه را صادر کنند تقصیر قاضی چیه؟ قانون شما ملته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
یه روزی رومینا گفت من رو با این نفرستید جونم در خطره
حالا هم این زن داره می گه جونم در خطره
کسی هست که به این فرصت دوباره اهمیت بده؟
ناشناس
Germany
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
البته مادر هم مقصره ، دختر سیزده ساله عکسش پخش شده تو اینترنت تو بغل مرد 30 ساله اونم یه اراذل سابقه دار پدر روستایی هم زده به سیم آخر
مهندس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
نه سال بعد میاد بیرون ی زن میگیره و باز همینطور با ی مغز زنگ زده زندگی میکنه و ی ادمای دیگرو بدبخت. باید حداقل کلاس بزارن برای اینا
ناشناس
Canada
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
فک میکنی این پدر الان زندس یا بعد این موضوع زندگی میکنه
ناشناس
United States of America
۰۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
اون پسره دوسال بعد میاد یه دختر دیگه رو میدزده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
چ ترازوى كجى است اين ترازوى عدالت در يك كفه جان يك كودك دختر و در كفه ديگر مجموعا ١١ سال حبس براى دو مرد كودك كش و كودك آزار!!!
ناشناس
Germany
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
یه مرد روستایی عکس دخترش رو تو بغل یه مرد سی ساله دیده اونم تو اینترنت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
اگه عکس دخنرش رو دیده باید بهمن رو میکشت چرا نکشت ؟ از ترس قصاص شدن.
ادم غیرت مند تنیتونه انقدر حقیر باشه که از ترس جونش با کسی که با ناموس ش بازی کرده کنار بیاد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
خاك بر سر قاضيي و دادگاهي كه اين حكمو داده
ناشناس
Germany
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
دوست عزیز مشکل از قانونه که حداکثر‌حبس در این موارد را ۱۰ سال گذاشته
هیچکس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
این حکم قاضی نیست حکم مترقی اسلام است!!!!!
ناشناس
United States of America
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
عجججججججب یعنی اعدام نمیشه؟؟؟!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
نه چون مالک دخترش بوده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
قصاص توحش است مثل کشورهای مدرن اروپایی که اعدام جمع شده ما هم باید با اعدام مخالف باشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
ناشناس عزیز، کامنتت لب مطلب بود. حقیقتا دردناکه ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
مالک؟!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
پس فرزند در مسلک ما اشیا است
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
جناب آقای ۱۳:۱۵ خداوند میفرماید در قصاص برای شما حیات است اگر بدانید. آنوقت شما میفرمایی توحش؟!!
ناشناس
Finland
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
خداوند کی به کی و چطور فرمود؟
ناشناس
Slovenia
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
اگه قصاص توحشه پس حبس ابد چیه؟ ناز و نعمته؟ حبس ابد مرگ تدریجیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
باید اعدام شه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
حداقل حداقل حداقل حبس ابد باید میدادن اگر اعدامش نمی کردم متاسفم واقعا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
مرده قاتله قاتل
مگر می‌شود پدری واقعی جگرگوشه اش را سر ببرد
انسان
United Arab Emirates
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
شما انسان های کوته فکر صلاحیت قضاوت در این زمینه را ندارید
حاج محمدرضا
-
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
این پدر، فساد را برنتافت و به مقابله با آن پرداخت
چرا زندان؟؟ آنهم ۹ سال؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
تو دیگه چقدر جاهلی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
باز تف به روحت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
امثال این ابله ترول هایی هستند که از منفی لذت می برند
ناشناس
United States of America
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
خاک توی گورت الدنگ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
درود بر غیرت هم چنین پدری ننگ بر دختران و پسرانی که آبروی خانواده را برده اند با این حجاب و قرتی بازی شان چرا با قوانین خدا اسلام و دین بازی میکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
خفه حاجی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
اشتباه مثبت دادم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
مرگ بر این پرچم غربی تو
یحیا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
ممد علي نجفي چون زنشو برنتافت با پنج گلوله کشت. آدم مقدسي است!!!! اما اين مرد که البته من نميدانم دخترش گندي بالا آورده بود يا نه در حقيقت جسم يک روح و شخصيت مرده را گرفته است.
فریاد
Germany
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
به سادگی نمیتوان این دختر را به فساد متهم کرد ، گاهی کم محبتی و کم توجهی پدر باعث فرار کودکان مبشود ، شاید این پدر در زندگی اش هیچگاه دخترش را نبوسیده او را نوازش نکرده ، برای او لالایی نگفته و از غیرت فقط سر بریدن را یاد گرفته
آرمان
France
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
ای پی این حاج ممد رو به من بدید قبل از اینکه دخترش زنده بگور کنه دستگیرش کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
نفهم آدم كشته اونم با بدترين و شرم آورترين روشها البته از تو عرب زاده اين عادي هستش چون رسمتون سر بريدنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
اگر فساد را بر نتافت. به سره دیگه این فساد هم بهمن بود چرا اونو نکشت؟
چون وجودش رو نداشت که قصاص بشه.
ادم غبرتمند جونش رو کف دست میگیره و به مبارزه می بردازه
حاج محمدرضا
-
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
این پدر، فساد را برنتافت و به مقابله با آن پرداخت
چرا زندان؟؟ آنهم ۹ سال؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
بجاي اون حاج محمد رضارو اعدام كنيد كه اينهمه چرت نگه
ناشناس
United Arab Emirates
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
کاش پدر شما هم فساد را برنمی تافت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
تو فقط یک جنس نری نه مرد
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
اگر فرار با دختر فساد هست چرا بهمن رو که با رومینا فرار کرد به ۲ سال حبس محکوم کردن؟ ضمنا جزای زنا در قرآن آمده البته بعد از اثبات جرم که در این مورد هم اثبات نشده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
مفصر اصلی بوجود اومدن این فساد اون پسر هوس باز بوده و اون پدر احمق که عاقلانه رقتار نکرد.
ناشناس
United States of America
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
چرند نگو حاج ممی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
از كسيكه خودش به خودش ميگه حاجي توقع بيشتري نيست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
من بجاي تو بودم ديگه نظر نميدادم ممرضا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
تو باز حرف زدي؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
خوشش مياد رنگيش كنن
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
حاجی تو این یک مورد باهات موافقم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
لعنت به مغزت. لعنت به مربی ات.
ناشناس
United States of America
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
بدبخت اگه نظر ندی نمیمیری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
ي كلام از مادر عروس خانم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
حاجی چرا پرچم شما پرچم آمریکاست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
حالا مگه کمبود احترام داری اول اسمت حاجی میزاری با این پرچمت
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
من هم کاملا با شما موافقم باید فساد را از ریشه کند حالا هر چی می خواد باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
تا دير نشده خودتو به ي روانپزشك نشون بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
تو خودتو زدی ب نفهمی؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
كاش بابات اون شب خوابش ميبرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
تو نیوزلند طرف زده 51 نفر رو کشته براش حبس ابد زدن برا چی برای کشتن یک نفر ،شخصی در ایران باید اعدام بشه؟!حکم کاملا عادلانه است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
نیوزلند قانون خودش داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
ابله ،نیوزیلند مجازات اعدام نداره و قتل بسیار کم اتفاق می افته. با این همه بالاترین مجازات قانونی رو بهش دادن
آقای معقول!
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
یه مجازاتی هم برا موتوسیکلتی که بهمن سوارش میشده تعیین کنین. مهمترین عوامل ناموس دزدی اول : نوشتن کامنت و دوم : سابقه نشستن رو موتور دم مدارس دخترونس . ما که رو موتور هزار عاشق شدیم . بعد که موتورو بالکل کنار گذاشتیم، دیدیم طرف رفته خونه بخت . ما هم زدیم خودمونو کشتیم.، الانم ازون دنیا برگشتیم که چرت و پرت عشقولانه تحویل ملت بدیم!

الحق که معقولیم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
قابل توجه اقای رییسی
امیدوارم رئیس محترم قوه قضاییه به این حکم ورود کنه و دادستان کل کشور هم با حمایت از این زن داغدیده و خانواده اش از وقوع یک جنایت دیگه جلوگیری کند
پلیس استان هم بجای تکذیب به وظایفش در ای آموزد عمل کند
مگه طویله است که اوباشی بیاد یک خانواده مظلوم رو تهدید کنذ
این خانم هم حتما میداند که در صورت شکایت و با این شرایط حق طلاق و مهریه و احتمالا حضانت طفل بااوست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
صد رحمت به طویله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
نمیتونه چون قانونا پدر میتونه دخترشو بکشه یه لیوان آبم روش
ناشناس
United States of America
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
قابل توجه کی؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
9سال زیاد نیست برای پدر عاشق؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
ایندحکم هم خوب ایت ولی بایبد با اعمال شاقه باشد
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
با توجه به رویه موجود در سیستم قضایی به هیچ وجه این 9 سال حبس اجرا نخواهد شد.در اولین بخشنامه عفو حداقل نصف آن مشمول عفو میگردد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
بله متاسفانه جانیها همه ازاد شدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
یک سوم را بگذراند میتواند مشمول عفو شود. این حکم به معنای 3 سال زندان است
ناشناس
Austria
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
واقعا فانون و قوه قضاییه نیاز به یک خانه تکانی اساسی دارند با این احکام شل و ول!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
خیلی هم شل و ول نیست. در واقع سنسور داره. یه جاهایی خیلی هم سفت و سخت میشه...
ناشناس
Germany
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
احکام منطبق با اسلام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
شما دشمنان اسلام چرا ناراحتید در کشورهایی که دین ندارند هم اعدام جمع شده شما که باید خوشحال باشید.. درد شما اعدام شدن و نشدن نیست شما به کل مخالفید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
ما اعدام نمیخواهیم سی سال حبس میخواهیم
ضیاعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
بابا چه حوصله ای داری بچه این مردک روانی میخوای نگه داری!!!! برو دنبال زندگیت بچه اشم بده بخودش فکر جونت باش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
یه نفر به خاطر نوشتن یه نامه یا گفتن یه حرف به ده ها سال حبس محکوم میشه بعد یه نفر به خاطر کشتن یه نوجوان 9 سال حبس!
اینم از مفهوم عدالت اسلامی...
ناشناس
Russian Federation
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
از اسلام چه انتظاری دارید ؟؟؟؟
سنگسار برای ضعیف تر
اعدام برای ضعیف تر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
۱۵:۰۳
اسلام مشکلی نداره مسلمونی من و شما مشکل داره
ناشناس
Germany
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
مشکل از متولیانی است که قانونهایی که ممکن است در زمان خودش قدمی به جلو بوده را تا ابد غیر قابل تغییر میدانند
ناشناس
United States of America
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
دقیقا عین دین مبین است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
ناشناس 16:08 مطمئنی این دین مشکلی نداره؟؟؟
مسلمان زوری
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
انگارواقعا این دین خیلی هم واقعی نیستا من هر روزداره شکم بیشترمیشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
پسرخاله : برم نون بگیرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
۱۹:۰۴ نه تنها من بلکه همه مطمئنند
ناشناس
Finland
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
جرم اون حرومزاده ای که دختره رو فریب داده از جرم پدر قاتلش کمتر نیست . فقط 2 سال ؟ یک سوپری بره پشت اون میز بهتر حکم نمیده ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
حرامزاده را باید آدام کند.دختر مردم فریبی ندهد
حامی
Netherlands (Kingdom of the)
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
با اون پسره که باعث و بانی این ماجرا بود چه کردند؟
ناشناس
United Arab Emirates
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
اون که تازه گفته بود یکی دیگر را قبلا فراری داده به دوسال حبس محکوم کردن!
خانواده ها را طرف ریخته بهم بعد فقط دو سال حبس بهش میدن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
میره سراغ دختر سوم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
قتل عمد قتل عمده، متاسفانه در اين جامعه كم نيستند پدراني كه بعلت فقر تربيتي هوشي عقلي فرهنگي شخصيتي رواني و تحت فشارهاي اقتصادي و اجتماعي و همچنين اعتياد، رابطه ي خوبي با خانواده و فرزندان خود ندارند، و متاسفانه اين ماجرا و حكم جنجالي از ديد اين افراد چراغ سبزي براي قتل بچه ها و خانواده ي خود تلقي ميشود همراه با چندسالي فارغ شدن از فشارهاي زندگي و نان مفت در زندان
پیام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
بیچاره ای مادر.کاش میشد برایتان کاری کرد.خدا به شما صبر و قدرت دهد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
بنده خدا کمرش شکست با این حکم!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
بیچاره مادر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
حکم عادلانه ایست
ناشناس
Italy
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
کافی بود به وضعیت حکومت گلایه میکرد سه سوت به جرم فساد فی الارض طرف رو با هفت تا خاندان پس و پیشش رو شبانه اعدام میکردن حالا برداشته دختر بیچاره رو کشته ۹ سال
ناشناس
United States of America
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
اخه حکومتی که از جانب خداست مگه ایرادی داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
تو نیوزلند طرف 51 نفر رو کشته براش حبس ابد زدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
اونها ادعای عدالت و عدالت خواهی ندارن. اما اینجا ادعای مسئولان و روحانیون گوش فلک رو کر کرده. این آقا اگر بهش عفو‌ نخوره ۹ سال دیگه برمی گرده و راست راست راه میره و به زندگی عادی برمی گرده. کسی که با تبر زده دخترش رو کشته..‌
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
چون اعدام ندارن
داشتن میزدن
ترسو
United Arab Emirates
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
چون مسلمان نیستن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
با اعدام مخالفم، حتی برای جانی ترین انسانها. اما، مقایسه ایران با نیوزلند قابل قبول نیست زیرا:
1- قاضی دادگاه نیوزلند شدیدترین حکمی را قانون مجاز دانسته، برای آن قاتل بی رحم صادر کرده. بیشتر از اون حکم، امکانپذیر نبوده.
2- میزان جرم و جنایت در ایران و نیوزلند با هم خیلی فرق دارد. یه جستجو در اینترنت به خوبی این موضوع را روشن می کنه.
3- شنیده ها حاکی از آن است که در کشوری مثل نیوزلند عدالت قضایی وجود دارد. همه مجرمان مجازات می شوند. قاضی به جرم نگه می کند که چی بوده و نه به مجرم که کی هست. آیا در کشور ما هم اینچنین است؟ راستی، در اعتراضات چند سال گذشته، چند نفر از هموطنانمان کشته شدند؛ چه توسط پلیس و نیروهای امنیتی و چه توسط دیگر افراد. تا حالا شنیدی یک پلیس جزء، یک افسر پلیس و یا یکی از فرماندهان پلیس و دیگر نیروهای امنیتی محاکمه شده باشند؟ قاضی سعید مرتضوی چطور؟!!!!!!!
آقای معقول !
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
هرکی تونست مرگ رو بُکُشه بیاد از من مژدگانی بگیره !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
متاسفم برای این قانون،زن در قانون ما متاسفانه جایگاهی نداره و حمایتی ازش نمیشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
قانون اسلام نه ما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
انتخاب خودتونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
من جای اون مادر باشم خودم حکم دلخواهم رو اجرا میکنم
ناشناس
Syrian Arab Republic
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
اصلا باید خود مادرش را مجازات می‌کردند که همه‌ي ماجراها به خاطر بی‌تفاوتی و نااهل بودن او در تربیت دخترشون بوجود اومده بود
یحیا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
خانم ها از وقوع يک عروسي خيلي خوششان مي آيد به هر قيمتي!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
همه حق و حقوق و صاحب بچه مرد هست ولی تو این جور موارد مادر مسئوله؟! چقدر تفکرات شما شبیه مسئولانه! هر کی زور داره مسئولیت نداره...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
اگر این حکم در مورد این دونفر قطعی بشه مردم به سلامت قضایی کشور شک کرده و اعنماد خود را نسبت به آن از دست خواهند داد. هم پدر رومینا و هم بهمن خاوری و دیگرانی مثل اینها با این حکم جری تر خواهند شد و به ریش قانون مجازات اسلامی خواهند خندید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
یعنی الان مردم به سلامت دستگاه قضایی شک ندارن؟؟!!
مسعود
Poland
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
سلام جناب اقای رییسی این حکم با فرمایشات مقامات قضایی در ابتدا تفاوت فاحش دارد . کدام درست است؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
باید حداقل به هر کدام 15 سال حبس بدون بخشش میدادن خاوری مقصر اصلی در بوجود اومدن این وضعه و پدر رومینا بعنوان پدر تصمیم کاملا غلطی گرفت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
باید ان مثافت خاوری که یک دختربچه رافریب داده ودزیده اعدام شود ۲ سال حبس که یرای یک چک کم مبلغ بلمحل میدن یا دعوای ساده البته انهاکه خواهان اعدام پدراین دخترهستن افراد کوته فکروبی اطلاع ازقانون هستن پدرش بوده وتاب بی حرمتی به ناموسش رانداشته وحقش بوده اینکار راکرده دختردر یک شهرکوچک پدر زابی سیرت وبی ابرو نموده ان مرتیکه کثافت خاوری حقیقتا باید اعدام میشد
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
بزرگترین بی حرمتی رو خودش به ناموس دخترش کرده اسکل
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
فکرت خرابه. داری قتل یک دختر رو توجیه میکنی. دادگاه می تونست با توجه جنبه عمومی جرم متهم رو به اعدام محکوم کنه. برای قوه قضاییه متاسفم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
کسی که به دخترخودش رحم نکرد سر برید
دیگه چه انتظاری دارید ۹ سال هم حبس بکشه بیاد بیرون دوباره اون یکی بچه هاشم سر نبره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
صد در صد میکشه
قاتل زنجیره ای میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
همین الان زنش رو تهدید میکنه که باید رضایت بدی وکیل رنش رو تهدید کرده که برادامو می فرستم سراغت.
به نطرتون این بدرذره ای عذاب وجدان داره...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
این پدر با علم کامل که می دانست اعدام نمی شود دست به چنین جنایتی زد ، مطمئن باشید این حکم راه را برای پدران دیگر باز گذاشته است تا با نام دفاع از ناموس دست به چنین اقدامی هولناک بزنند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
چرا ۹ سال حبس برای پدر قاتل فرزند؟؟؟؟؟؟
حکم درستش اعدامه به خاطر قتل عمد یک انسان، خواه دخترش باشه خواه فرد غریبه
بی نشان
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
مجرم اصلی نه پدر و نه دوست پسر رومینا بلکه مادر اوست. اگر مادر رومینا، وظایف مادری اش را بدرستی انجام می داد و تمام عواطف زنان اش نثار برادر 6 ساله رومینا به منظور پر کردن خلاء شخصیتی و احساسی اش نمی کرد هیچگاه رومینا در این سن نیازمند عواطف دروغین به یک مرد هرزه نمی شد. این تنها داستان رومینا نیست بلکه بخشی از علل طلاق ها و بد آموزی ها و ضعف نظام آموزشی و تربیتی در کشور است که عرفا و سنتا تربیت کودکان را به عهده مادران و والدینی قرار داده که خودشان به لحاظ شخصیتی دچار هزار مشکل روحی و روانی و تربیتی هستند. عموم بزه ها و جرایم شایع و رایج در جامعه ایران بیش از هر امری ناشی ضعف های تربیتی ناصحیح والدین است. زنان و مادرانی که ارزش اجتماعی آنها در جامعه بیش از یک کالای جنسی نیست و خود بیش از هر کس دیگر بر این باورند چگونه شایستگی و صلاحیت تربیت فرزند را دارند؟ حضور فعال زنان در فعالیت های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و واگذاری تربیت کودکان به مهد کودک ها و اجباری کردن دوره پیش دبستانی از سنین چهار سالگی ضرورتی اجتناب پذیر به منطور غلبه بر پیامدهای دهشتناک یک نظام تربیتی ناصحیح سنتی در جامعه است.
ناشناس
United States of America
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
۱۰۰درصد موافقم تقصیر مادرشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
چه طرز فکر مردسالارانه ای؟! پدر که به گفته قانون صاحب دم بچه ش هست مسئول تربیتش نیست؟! شما هم مثل پدر رومینا فکر میکنید متاسفم برای خانواده و فرزندانتون.
ع شیری ازخلخال
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
قانون اگه قانون باشه. قاتل ها آزاد نمیگردن خانواده مقتول بدون امنیت باشن کاش من دادستان بودم قسم میخورم همه گردن کلفتارا خودم همون دفترم مجازات میکردم هرکدوم یه تیر به مغزشون
ناشناس
United Arab Emirates
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
قانون اسلام را اجرا کردند. می فهمید ؟! اسلام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
حتما نیوزلند هم که طرف با قتل 50 نفر حکم زندان گرفت به خاطر اسلام بود... شما بی دینها خود درگیری دارید یه جا با اعدام مخالفید یه جا دنبال اعدامی کلا مریضید
ا
France
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
چه جالب هست تندروها الان قانون نیوزلند براشون مهم شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
این پدر روانی باید اعدام یا حبس ابد محکوم شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
طرف در نیوزلند 51 نفر رو کشته و حکم زندان گرفته... فکر کنید اینجا هم اروپاست حالشو ببرید شما که دین ندارید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
چرا از بی آبرویی حمایت میکنید بروید سماق بجوید به جای نظرهای بیهوده چقدر بی غیرتی را دوست داشته حمایت می کنید فساد باید ریشه کن شود تجاوز داشتن دوست پسر بی حجابی بی عفتی جامعه ما را به گند کشانده خدا شما را هدایت کند
ناشناس
United Arab Emirates
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
دستگاه قضایی عادل جمهوری اسلامی
حاج محمود
United Arab Emirates
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
مثل همیشه عدالت به خوبی برقرار شد ایشان حتما در زندان توبه خواهند کرد و از کرده ی خود پشیمان می شوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
میخاد توبه کنه به خاطر همین زنش و وکیل زنش رو تهدید میکنه برادرامو میفرستم سراغ تون ... باید رضایت بدید
ناشناس
Germany
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
از زیباییهای دین مبین
همانند شاهکارهای دیگه از جمله آزادی برده داری و برابری و حکم ارتداد و 1400 سال تاریخ طلایی!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
شما بی دین ها که همیشه مخالف اعدام و قصاص هستید و قصاص را توحش میدانید چطور اینجا شدین طرفدار اعدام...... در ضمن برده داری توسط اسلام نیومد که قبلش هم بود و ائمه همیشه کلی برده ها را آزاد می‌کردند اگر طبق آیین اسلام آزادی جنسی و هرزگی ممنوع میبود و آن دختره با اون پسر هم سن باباش فرار نمی‌کرد آیا این اتفاق میفتاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
دين اشكالي نداره اشكال از سوء برداشتهاست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
مهریه و نفقه و اماره فراش و حق عضل و هزار چیز دیگه را هم بگو
جرات نداری بدبخت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
مشکلی در دین نیست مشکل در دین فهمان ماست که دین را درست نمی فهمند و درست تفسیر نمی کنند
ناشناس
Finland
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
17:41
ائمه دقیقا با درآمد ناشی از کدام کار برده آزاد میکردند؟
هرزه هم تویی نه کسی که از ترس پدر به دامان مردی نامردتر از پدر پناه میبرد
ناشناس
Finland
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
18:03
دین خودش برداشتی از یک سوء تفاهم متوهمانه است به نام وحی.
2+2=4
هیچ کس هیچ وقت نمی تونه ازش سوء برداشت کنه.
قابل سوء برداشت بودن به دلیل محتوای سوء داشتن است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
سلام
اقا يا خانم ١٨:٠٣ وحي حقيقتي است روشن كه بر بندگان و مخلوقات خداوند عالم نازل ميشود و اقسام و انواع گوناگون دارد حتي در قرآن امده كه خداوند به زنبور ها وحي نمود.وحي تشريعي يكي از انواع وحي است كه شما متاسفانه آنرا توهم ميناميد.ما اگر چيزي را نتوانستيم درك كنيم و يا بدليل مسائلي پذيرفتن حقيقتي برايمان اسان نبود در حاليكه عقلاي عالم همچون ابن سينا ملاصدرا ابن عربي و....بر اصل آن صحه گذاشتن نبايد توهم بناميم
محمود م
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
تازه این حکم، دستاورد رسیدگی ویژه به پرونده بوده.....اگر رسیدگی ویژه نبود که حتما به طرف لوح تقدیر هم میدادن!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
چنین به نظر می رسد که در آن منطقه فرار دادن دختر امر پذیرفته سده است . زیرا جلوی مهریه و خرج عروسی را می گیردمراجعه کنید به مصاحبه های اهالی و فامیل رومینا . قاضی فقط مطابق قانون می تواند رای دهد حداکثر ۱۰ سال. اگر زندانی خوشرفتار باشد که پدر رومینا هست بعد از گمانم گذراندن یک سوم حبس آرادی مشروط
می گیرد . کشتن فرزند در قانون توسط پدر شرایط خاص
خود را دارد و با قتل محسوب نمی شود .
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
همه ی ما باید منصفانه و طبق منطق قضاوت کنیم ولی نظرات این گونه نیست واقعا اگه شما در این شرایط و به جای پدر رومینا بودید چه کار می کردید که دختره آدمت حساب نکنه و با یک بی ناموس بزاره فرار کنه من این قتل را به هیچ عنوان تایید نمی کنم و پدر رومینا را مقصر و گناه کار نمی دانم چون ایشان نتوانسته در این شرایط تصمیم درست بگیرد و اقدام به قتل دخترش کرده که ای کاش این کار را نمی کرد در ضمن دادگاه نتوانسته درست رای بدهد می تونستند همیشه اون را تبعید کنند.
ناشناس
Canada
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
ژست روشنفکری با پیش فرض مالکیت بر فرزند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
تو رو به خدا با این تفکر هیچ وقت پدر نشو
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
دادگاه باید حکمی بدهد که مانع تکرار فرزند کشی شود چون پدر ولی فرزند است میتواند هربلایی سر فرزندش بیاورد چون مطمئن است مجازات کمی در انتظارش است قوانین قضایی باید طوری باشد که دیگران از انجام این عمل بترسند . بیشتر قوانین قضایی مصوب سالهای دور میباشد و برای روزگارما کارایی چندانی ندارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
باریک
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
قتل قتله حالا چه بچه اش باشه چه کسی دیگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
اينم از قوانين مزخرفمون!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
این حکم که اروپایی محضه شما بی دینها اینجا که باید خوشحال باشید اروپایی شدیم و قاتل ها آزاد
آرمان
France
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
کدوم کشور اروپایی کسی که گردن دخترش مثل گوسفتد بریده فقط 9 سال زندانی کرده ؟؟؟ اونها حبس های طولانی دارند ، اینجا یکی علیه نظام حرف میزنه 30 سال براش حبس مینویسن و لی یک قاتل 9 سال ؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
پسر را هم خواهند گرفت. این ها فقه اسلامی است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
الان روسریتو ورداری بری روی یه پست برق یا مخابرات وایسی دست کم ۱۵ سال زندون داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
خوب نکن این ما رو چه کاریه میخوای لخت شي برو با یه بهمن نامي فرار کن چه کار به دکل برق داری خخخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
تودهنی محکمی است به کسانی که میگویند قتل وآدمکشی عمل ناشایستی است .قاضی میگویداگرمیکشی فرزندت رابکش که این آدمکشی نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
این چه وضعیه فقط 9سال
ناشناس
United Arab Emirates
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
بايد گل رس گرفت سر مملكت و قانوني كه براي قتل عمد فقط ٩سال حبس مجازاتش است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
در اروپا قبله شما هرزه ها برای 51 قتل حکوم زندان دادند اونجا رو هم باید گل بگیری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
ساندیسخور ۱۸:۰۴ برای تکرا این کامنت مزخرف چقدر میگیری خسته نمیشی زیر همه پستها کامنت میذاری؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
13-30 مگه دروغه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
تمام مباحث وبدگفتن به قاضی ودادگاه و،، ازبی اطلاعی اکثریت کاربران از قانون حدودوقصاص ودیات است قاضی نمیتواند خلاف قانون حکم صادرکند اگر درگوگل سرچ کنید واین قوانین رابخوانید نه توهین میکنید ونه افترامیزنید
ناشناس
Canada
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
ارائه لایحه که این قوانین عقب افتاده را اصلاح کنه کار قوه قضائیه است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
اعدام و قصاص اشتباه است باید برای تمام قتل ها حکم زندان ببرند... شما روشنفکرها هم حرفتون دو روز یکی نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
چند سال دیگه آزاد میشه، نگران نباشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
متاسفانه افتتاحش كرد و راه و ضعف قانونيرو به عوضي هاي ديگه هم نشون داد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
از قوانین اطلاعی ندارم ، اما جریمه کشتن یک انسان ۹سال زندان ؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
حال یه ملت خراب بود یکماه . این جرم فقط قتل یکنفر نبود
هونام
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
بیشتر از اینا حقشع مردیکع ی ازگل
این آشغال غیرت دارع؟
حتی شمر هم با بچش مهربون بود
خدا لعنتش کنه
حق ما دخترا این نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
دختر اگه دختر باشه نباید هرزگی کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
بدراگر بدر باشه دخترش یه عوضی رو به اون ترجیح نمیده
رضا
Finland
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
جناب رئیسی ریاست محترم قوه قضائیه سلام

مستحضرید که مجازات باید برای دیگران جنبه بازدارنده داشته باشد .

حکم پسره که سنگ بنای این جنایت رو گذاشت با اغفال دخترک بی گناه دو سال؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
این قانون خداست رییسی چه کارست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
این کار پدر رومینا یک جنایت بود باید اشد مجازات در نطر گرفته میشد میشود زمانی ک جنایت شود قانون ب نفع مطلوم و مقتول باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
درس
ناشناس
United States of America
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
قوانین قضایی ما عقب مانده است. مال ۱۴۰۰ سال پیشه.... هرگز نمیتونه عدالت را جاری کنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
اگر مردی برو به خدا بگو این چه قانونی بود
و اگه تونستی باهاش بجنگ
ناشناس
Germany
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
ناشناس۰۱:۲۶ تو پیداش کن حنگیدن باهاش با من
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
در نیوزلند که شما هرزه ها طرفدارشون هستین برای 51 قتل فقط حکم زندان بریدند... شما که تا دیروز مخالف حکم اعدام بودید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
جواب 1.26.. گاگول تو که با پرچگم کسور اروپایی اومدی خائن یه حکم که اروپایی محضه...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
اگه این پدر واقعا غیرت داشت وقتی دخترش زنده بود باید جلوی ولنگاری های او را می گرفت نه اینکه او را آزاد بذاره که با چنان پوشش آزاد و بدون قیدی در ملا عام حاظر بشه یا جلوی رابطه او با نامحرم را می گرفت نه اینکه دخترش رو با اون طرز فجیع بکشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
حاظر نه. هاظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
اونها که منفی دادند احتمالا طرفدار هرزگی هستند و خونوادشون هرزه تشریف دارند.. فرارو منتشر کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
نه اتفاقا برعکس. اونا که منفی زدند می‌دانند که تو و خانواده‌ات نه احتمالا بلکه مطمئنا هرزه هستید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
خجالت نمیکشه قاضی؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
نه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
خیلی جالبه مخالفان قصاص دیروز حالا شیر شدن و میگن چرا قصاص نمیشه>؟
جالبه نه
محمد آزادی طلب
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
عزیز من مخالفان قصاص برای این می گویند چرا قصاص نمی شود چون عدم قصاص پدر برای قتل فرزندش که البته در مورد مادر صدق نمی کند تبعیض است و آنها با این تبعیض ها مخالفند . دوزاری شما افتاد !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
خیلی جالبه مخالفان قصاص دیروز حالا شیر شدن و میگن چرا قصاص نمیشه>؟
جالبه نه
ناشناس
Finland
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
ایشالله نصیبت بشه تا جالب تر هم بشه برات
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
نفهم! گفته حبس ابد
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
ما مخالف قصاص هستیم نه اعدام. هر قاتلی باید اعدام شود نه اینکه مثل نجفی پولدار باشد و راحت از مجازات فرار کند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
ناشناس 1325.. خیلی اوسکولی... فرق قصاص و اعدام چیه قصاص قاتل حکمش اعدامه........ روشعنفکر ها طرفدار هرزگی و آزادی جنسی و و آزادی متجاوزان جنسی هستند و مخالف قصاص قاتلان.. حالا امروز شیر شدند... به کل با دین مخالفید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
حقش اعدام یا حبس ابد بعد 9سال برگرده مادره با بچه اش امنیت دارن روانی بود روانی تر می شود هر اتفاقی که بعد ازادی 9سال از این پدر سر بزند قاصی که این حم راصادر کرده مسوله دختر به این جوانی توسط پدر سلاخی شه باز زندگی کنه من اگر جای پدر بودم خودم خودم را دار می زدماین زندگی سگی را می خوادچیکار مردک بی وجدان چرا خؤش خودش را قصاص نمی کنه دمی که در میط زندگی خودش نمی تونه افتابی شه. بهدره خودکشی کنه یا بس ابد این الان ابستن حوادس هست ادم کشتن برایش اب خوردن در ضمن ان پسره بی سعور خودس نم دونست کا این بچه لغمه دهنش نیست با اختلاف 17 سال اگر خواهر داشت به کسی مثل خودش با این اختلاف سنی می داد الهی سبک کشته شدن رومینا. بزرگترین کاوس زندگی اش شه. وخواب راحت نبینه واز زندگی خیر نبینه. خدا جای حق نشسته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
فک کنم روی املات کار کنی موفق تری
ناشناس
United States of America
۰۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
قانون مجازات اسلامی اینو میگه!!!!

یادتونه که مگه نخوندین اون موقع؟ این بابا قبلش تحقیق کرده بوده اگه بچه اش رو بکشه مجازاتش قصاص نیست. بعد با خیال راحت رفته و ......‌..
یه جای کار ایراد داره. من که میگم قانون باید اصلاح بشه.... خیلی عقبه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
شما که طرفدار اروپا و آزادی و هرزگی هستید.. اونجا هم اعدام نمی‌کنند... فکر کنید احکام ایران مدرن شده اعدام حذف شي ده
ناشناس
United Arab Emirates
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
ناشناس 18:11 مردم ایران همه راضی هستند کسی که قتل عمد انجام داده اعدام بشه و حبس ابد اما نو ایران هرکی که دلشون بخواد اعدام میکنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
بزودی مرخصی میگیرد و سر زنش را هم با داس میبرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
قاضی محترم حکم را مطابق قانون صادر کرده است . نکته ای که مغفول مانده محاکمه ترغیب کنندگان به قتل است . عموها و کسانیکه نامشان در اطلاعیه مراسم ترحیم آمده است آنان پدر بیچاره را در تنگنا قرار دادند و این آبرو ریزی بین النللی را رقم زدند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
کشور بی در و پیکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
کلا در دوصورت اعدام نخواهی شد.. اول اینکه پدر باشی دوم اینکه اصلاح طلب باشی و پول دیه رو رئیس اصلاحات از جیب بیت المال ب مبلغ ده میلیارد ناقابل بده و بری خونت..
ناشناس
United Arab Emirates
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
چه حرف مسخره ای زدی الان کلی اصولگرا هستن که دستشون غرق خون هست نه تنها اعدام نشدن بلکه پست و مقام هم گرفتن
محمد آزادی طلب
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
یا حکم اعدام در قصاص برای قتل را مثل کشورهای اروپایی به کل جمع کنید و کنار بگذارید یا اگر آن را اجرا می کنید برای همه بدون تبعیض اجرا کنید . در برخی سایت های دینی دیدم که این عدم قصاص پدر را بر مبنای والدین بودن پدر و سایر توجیهات سست توجیه می کردند . اگر بنا به این باشد که مادر هم یکی از والدین است پس چرا او در قبال قتل فرزند قصاص می شود . مخالفین اعدام و قصاص هم که در این جا خواهان قصاص شده اند با این تبعیض ها مشکل دارند .
بسیجی کوروش
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
رومینا رفته و جایش در بهشت است دلیلی ندارد که یک نفر دیگر برای او کشته شود خداوند توبه پدر رومینا را قبول کرده و حکم عادلانه است.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
اتفاقا برعکس ایشون بدلیل گناه کبیره در جهنم بسر می برند
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
شما رئیس دفتر خدایی؟ با شما هماهنگ شده که توبش قبول شده؟
ا
United Arab Emirates
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
علی آقا شما از طرف خدا نگهبان جهنمی که میدونی اون جاش جهنم هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
ایشون اگه توبه کرده بود الان مادر و وکیل مادر رو تهدید نمیکرد که برادرامو میفرستم سراغ تون ... باید رضایت بدید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
خودتون انتخاب کردید که تحت این قوانین مترقی و انسان‌ساز زندگی کنید
پس ببندید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
ما تصیمیم داشتیم تحت قوانین اسلام مانند عدالت اختیاری بودن دین و عقل و تفکر زندگی کنیم نه این قوانین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
۱۸:۳۹
مواردی که نام بردی جزو قوانین اسلام نیست
قوانین اسلام همینه که داری می‌بینی
یک عمر در توهّم زندگی کردی
یاوری
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
این آدم از زندان بیرون بیاد سراغ همسرش میره وبلایی هم سر او میاورد اصلا چرا باید به نام دین اینهمه تبعیض بین زن و مرد باشه میدانید مادر خیلی بیشتر از پدر برای فرزندش زحمت کشیده از زمان بارداری تا بدنیا آمدن همه سختی گردن مادر است انوقت پدر حق خیلی بالاتری از مادر دارد کدام عقل سلیمی اینرا میپذیرد؟!...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
تحجر برادر تحجر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
بهتر است مطابق آیه ولکم فی القصاص حیاه عمل شود و با اعدامش از بار گناهانش کاسته شود
حکم صریح قرآن است
Allianz
Germany
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
عجب حکم سنگینی
!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
سنگینی این حکم کمر منو شکست چه برسه به قاتل
داریوش پارسیان
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
مردم این زمانه طوری شده اند که بی غیرتی و بی تفاوتی در برابر فرهنگ ولنگاری و بی بند و باری اروپایی و قص علی هذا را می پسندند و اگر طوری باشد که کسی غیرتمند باشد و در برابر این فرهنگ برهنگی غربی تسلیم نشود او را مورد هجمه ناجوانمردانه قرار میدهند. الحق که در آخرالزمان هستیم که این طور چیزها ارزش شده است
ناشناس
United States of America
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
تو اگه ادم صادقی هستی اسم واقعی خودتو بنویس حاج ممد،همچیمونو شماها گرفتید هم دینمونو هم دنیامونو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین