bato-adv
کد خبر: ۴۴۲۴۵۸

واکنش‌ها به ممنوع التصویری محمدرضا حیاتی به خاطر ابی

واکنش‌ها به ممنوع التصویری محمدرضا حیاتی به خاطر ابی

ممنوع التصویر شدن محمدرضا حیاتی در پی اظهار ارادتش به ابی و صدای او اتفاق افتاد. مسولان صداوسیما تلفنی از حیاتی خواسته‌اند که فعلاً به سازمان نرود. این خبر با واکنش ابی به ممنوع التصویری حیاتی مواجه شد.

تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۹

فرارو-  ممنوع‌التصویر شدن محمدرضا حیاتی خبری بود که ابی به آن واکنش نشان داد. ابی که خود را علت ممنوع‌التصویر شدن حیاتی مجری تلویزیون می‌داند، در صفحه اینستاگرامش نوشت که از اینکه با خبر شده آقای حیاتی به خاطر او ممنوع التصویر شده متأسف است. ابی معتقد است که پس از گذراندن چهل و یک سال در تبعید نمی‌داند گناه او و دیگر هنرمندان شبیه به او چه بوده است. در پایان ابی برای محمدرضا حیاتی زندگی آرام در کنار خانواده‌اش را آرزو کرد.

ابراز علاقه محمدرضا حیاتی به ابی 

من از ارادتمندان ابی هستم. این جمله را محمدرضا حیاتی گفت. در گفتگویی دو نفره. وقتی که مجری انتظار داشت تمام قد پشت محسن چاوشی را بگیرد و به همسر خواننده آن‌ور آبی بتازد. محمدرضا حیاتی اما صدای ابی را صدای سال‌ها خاطره خواند که هنوز هم بعد از پنجاه سال ترانه‌های قبل از انقلابش را گوش می‌دهد و لذت می‌برد. حیاتی که گویا از علت درگیری دوخواننده بی‌خبر بود، گفت که صدای چاوشی و سبکش را هم دوست دارد. مخصوصا ترانه‌هایی که برای تیتراژ فیلم‌ها خوانده است.

ابراز علاقه حیاتی به ابی که خواننده لس‌آنجلسی است در عرف صدا و سیما نمی‌گنجید. از این رو پس از مصاحبه با محمدرضا حیاتی، مجری و گوینده خبر تلویزیون، تماس گرفتند که تا اطلاع ثانوی به سازمان نرود. 

محمدرضا حیاتی در مصاحبه‌ای به تازگی به ماجرای اظهار نظر درباره ابی و ممنوع‌الکاری‌اش اشاره کرده و گفته است: «از آن روز به بعد تلویزیون نرفته‌ام. تماس گرفتند گفتند فعلا نیایید.‌ من هم گفتم چشم. عرض کردم من که بازنشسته شدم و همان موقع هم قبل از دستور شما تقاضا کردم اگر امکان دارد دیگر نباشم.»

حیاتی خدا را شاهد قرار داده که ظاهر و باطنش همیشه همین بوده است و اگر می‌خواست از موقعیتش استفاده کند، به‌راحتی می‌توانست اما هیچ‌‌گاه از رئیس‌جمهور و وزیر و وکیل هیچ خواسته‌ای نداشته است.

محمدرضا حیاتی واکنش صداوسیما به ماجرای ابی را این طور توصیف کرده است که: «بالاخره ممکن است شخص آقای علی عسگری، مدیر خبر ، معاون سیاسی و دیگر دوستان از حرف من نارحت شده باشند ولی هر حرفی زدم فقط از روی صداقت و حرف دلم و مردم بوده است.»

یکی از دلایلی که گفته می‌شود صداوسیما نتوانسته از ابراز علاقه محمدرضا حیاتی به ابی چشم‌پوشی کند، چرایی جدال مهشید حامدی همسر ابی با محسن چاووشی بوده است. 

ماجرای جنجال محسن چاوشی و مهشید حامدی

مهشید حامدی همسر ابی در شب قدر پس از آنکه چاووشی شعری در وصف حضرت علی(ع) در صفحه شخصی‌اش نوشته بود به او حمله کرد و چاووشی را عرب‌پرست خواند و کامنتی توهین‌آمیز نوشت.


دعوای عجیب محسن چاوشی و مهشید حامدی


جنجال مهشید حامدی و محسن چاوشی در نهایت با دخالت ابی و انتشار کلیپ دلجویانه‌اش برای دو طرف خاتمه یافت ولی دامن محمدرضا حیاتی را گرفت. چرا که حیاتی صدای ابی را دوست دارد ولی از جزئیات ماجرا بی‌اطلاع بود.

درگیری محسن چاوشی با مهشید حامدی

کمی بعد از مصاحبه و و جنجال ارادت محمدرضا حیاتی به ابی. حیاتی فیلم دیگری منتشر کرد و اعلام کرد که از دلیل، محتوا و ریشه جدال لفظی بین همسر ابی و محسن چاوشی بی‌اطلاع بوده است. حیاتی سیره و روش و منش امیرالمؤمنین را راه و روش خود و مردم ایران خواند.

محمدرضا حیاتی تابستان سال ۹۴ بازنشسته شد و با دستور مسؤولان صداوسیما همچنان به کارش در بخش اخبار ادامه می‌داد و همچنان به کار در صداوسیما علاقه‌مند است. آن‌طور که خودش می‌گوید: «اگر صلاح دانستند در خدمت هستم اگر نه هم که هیچ وقت از رسانه طلبکار نبوده‌ام. وارد فضای دیگر می‌شوم.»

حیاتی گوینده پیشکسوت، این روزها قطع همکاری‌اش با صداوسیما را با بغضی در گلو پذیرفته و می‌داند که در نهایت باید روزی دل کند اما باید دید که آیا مدیران صداوسیما می‌خواهند از گفته‌های این مجری کهنه‌کار چشم‌پوشی کنند یا نه.

در این رابطه محمدرضا میرشاه ولد کارتونی را در صفحه شخصی خود منتشر کرد و به ماجرای ممنوع الکاری محمدرضا حیاتی و نظرش درباره ابی پرداخته و نوشته است: "آقای حیاتی یه عمر یواشکی گوش می‌دادی، خب این آخر کاری هم یواشکی ارادت می‌داشتی عزیز من".

دردسر ابی برای محمدرضا حیاتی

 

مخاطبان فرارو درباره ممنوع التصویری حیاتی به خاطر ابی چه می‌گویند؟

یکی از مخاطبان نوشته است: « اینکه اولشه حالا یه کاری میکنن این بنده خدا بیاد بگه من اصلا خواننده ای به اسم ابی رو نمی شناسم»

ناشناسی دیگری در نظری که 149 بار پسندیده شده نوشت: «جناب اقای حیاتی من تاچند وقت قبل , چندان از شما خوشم نمی آمد , ولی درحال حاضر با توجه به صداقت وعدم ریا کاری تان ( که متأسفانه خیلی از ما ایرانیها دچارش هستیم )، قلبا" به جنابعالی ارادت پیدا نمودم , سلامت وبرقرار باشید.»

کامنت علیرضا هم که نوشته: «حرف دل آقای حیاتی حرف دل بیشتر مردم ایران است.
صدا و اندیشه را نمی توان زندانی کرد.
مسئولین ما آب در هاون می کوبند و از دل مردم، واقعا" خبر ندارند.» ۱۲ بار منفی گرفته است.

ناشناس دیگری محمدرضا حیاتی را آدم بی‌سوادی خوانده و نظرش هم ۷۵ بار منفی گرفته است.

ناشناسی در ساعت ده و چهار دقیقه صبح نوشته است: «ابراز ارادت یعنی تعلق خاطر و تعلق خاطر به کسی که بخاطر پول از علایق یک ملت به خلیج فارس در سرزمین سعودی از خلیج فارس نخواند کم از بی وطنی نیست.»

یکی دیگر از مخاطبان فرارو درباره خبر ممنوع التصویر حیاتی به خاطر ابی نوشته است: «گول نخورید این یک برنامه و شو هست برای فریب و سرگرم کردن مردم» در پاسخ این نظر مخاطب دیگری نوشته است که موافق است.

 

bato-adv
تقی مرتضی زاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
در این ۴۲ سال زندگی کاملا به این مسئله پی بردم که هنرپیشه ، خواننده ، گوینده اخبار و برنامه ورزشی به عبارتی ؛ هر کسی در مملکت ما ممنوع اتصویر یا ممنوع الصدا بشود ایمان دارم انسان صادق و دلپاکی هست و مطمعنم و ایمان دارم بیشتر از ۹۹درصد مردم عزیز کشورمان پشتیبان و عاشق و حامی این انسانهای بی شیل و پیله هستند .
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
آفرین
رهگذر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
خب مگه چیه هرکسی علاقه ای به یه خواننده داره. من شیخی رو میشناسم در مشهد که آهنگ گوگوش رو گوش میکنه. خب چیه من خودم آبی، عارف، هایده و... گوش می‌کنم. اتفاقا آبی یکی از بهترین خواننده هاست. آقای حیاتی پشتیبانتیم.
یا علی
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
هیچکس نمیداندکه آخرعاقبت بخیرمیشودیانه.امام فرمودانقلابی ماندن خیلی سخت است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
کل ایران ب معین ارادت دارن چیز بدی نیست که ایشون هم با ابی اروم میشده
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۲۰۷
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
بی خیال بابا چی گفته‌مگه
حقیقت
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
حرف بدون فکر زده بعضی ها هر چند هم بزرگ فقط نوک بینی شان را می بینند ودر مورد صحبت هاشون فکر نمی کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
پاسخ به حقیقت :
اتفاقا خیلی هم با فکر حرف زده تا اوناییکه تو ایران عزادار مرگ جورج فلوید هستند بفهمند که در ایران حتی حق نداری بگی آهنگ کدوم خواننده رو گوش میدی !!!حالا ما توقع چه آزادیهایی رو داریم !!و بلافاصله مجازات میشی حالا یک عده در ایران عزادار جورج فلوید هستند ..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
حقیقت از حقیقت خیلی فاصله داری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
آقای حیاتی به آغوش ملت خوش آمدی هرچند که دیر آمدی
ایران من
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
از بهترین کامنت هایی بود که تا حالا راجع به مطلبی خوندم
ناشناس
United States of America
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
بنده خدا فقط گوینده خبر بوده و بی حاشیه..
x
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
ممنون جالب بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
بدبخت ملتی است که آوازه اش را برای سودی ناچیز به حراجی می گذارند و چه بسیارند در این بازار شیادان و مکاران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
تو چقدر ساده ای هم ابی و هم حیاتی و هم سایر سلبرتی ها کاملا خودی هستند.
دیگه تموه ماجرا
کامبیز
United Arab Emirates
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
گل گفتی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
بله برای بازگشت هر انسانی بسوی حقیقت باید احترام گذاشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
سوای محتوای متن های خبری که جناب حیاتی در طول سه دهه خواند صدای او صدایی قوی و رسا و پرطنین و صاف و بی خش و جذاب و روان بود و اصولا در تمام دنیا مجری ها و گویندگان به ویژه گویندگان خبری علاوه بر دارا بودن چهره موجه و گیرا باید چنین صدایی هم داشته باشند که بخش خبری بیست و سی پر است از این گونه چهره ها و صداها!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
آغوش ملت یعنی همون هفت میلیونی که برای سردار سلیمانی اومدن نه ابی که در سعودی خوانندگی میکنه ونام خلیج فارس رو نمیبره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
خلط مطلب نکن و آدرس اشتباهی نده که دوره این شیوه
های فریب کارانه گذشته 13:57
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
اینکه اولشه حالا یه کاری میکنن این بنده خدا بیاد بگه من اصلا خواننده ای به اسم ابی رو نمی شناسم
امین میرزائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
حضرتِ مهندس علی عسگری! سلامُ علیکم.

ببخشید که دم نماز صبح ظاهر شدم و نماز شبتان را به هم زدم.

یک پرسش فقهی . اگر پدرِ محمّدِ صالح علاء روحانی باشد و اشعار صالح علاء را ستّار و رامش و گوگوش بخوانند ،حکمِ شنیدن صدایِ سُلی با عنوانِ جعلیِ سلیمانِ واثقی در برنامه منصورِ ضابطیان چیست ؟!

تذکره : سُلی همان موسایِ اپرای موسی و شبانِ همای است که با نلی آواز خوانده و برای ابی و شهرام شب پره و لیلا فروهر آهنگ ساخته و به استنادِ شعر سخیف ترانه اش (حال که دیوانه شدم می روی ) توسط معشوقه اش دیوانه شده!

با تشکّر/
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
یعنی عالی نوشتی.
عالی بود
حکم اش همان است که می بینیم در برنامه همان آقای ضابطیان بسیاری از بچه های روحانیت با ظواهری که اگر ما بودیم الان در گشت ارشاد هفت کفن پوسانده بودیم حضور داشته و در اینستاگرام برای خودشان کاسبی راه انداخته اند.
مشکل ما با صداقت افراد است وگرنه همان طور که گفتم بسیاری از اعضای روحانیت(چه آنان که لباس دارند چه آنانکه لباس ندارند اما همچنان در حوزه و در کسوت روحانی بدون لباس تدریس می فرمایند) فرزندان شان گلی از گل های بهشت هستند.
فقط برای ما ایراد و خار داشت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
در ادامه پاسخ قبلی، چه قدر هنرمند در برنامه اقاث ضابطیان آمد که پدران شان روحانی بودند؟ اینا هر طوری شدند اشکالی ندارد و همان طور کهباز هم قبلا گفتم ما خار داشتیم و داریم و خواهیم داشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
آقا اتفاقا ستار هم یکی از اشعار سعدی رو خونده باید با سعدی شدیدا برخورد بشه و بسیار از خواننده هایی که ما دوستشون نداریم اشعار حافظ رو هم خوند الان خود حافظ هم باید پاسخگو باشید که چرا فریب خورده ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
طرف... خودش كامنت ميذاره و خودشم مثلا تحت عنوان يكي ديگه خودشو ستايش ميكنه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مث زبل خان همه جا هس!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
خدا ما را از شر دیوان زمانه نجات دهد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
جناب اقای حیاتی من تاچند وقت قبل , چندان از شما خوشم نمی آمد , ولی درحال حاضر با توجه به صداقت وعدم ریا کاری تان ( که متأسفانه خیلی از ما ایرانیها دچارش هستیم ) , قلبا" به جنابعالی ارادت پیدا نمودم , سلامت وبرقرار باشید .
حاج محمدرضا
-
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
نباید از خواننده ای که غرق در فسق و فجور است تمجید میکرد
ناشناس
France
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
الآن شما غرق در قضاوتی !!!!!!!!!!!!!!1
فجورررررررررررر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
اعوذ بالله من انسان حمار
فسق و فجور چیزی که همه انکه با ما نیستن و ما را تایید نمی کنن دارن ، بعدش کجای تایید صدای هنرمند و دوست داشتن صدا و هنر هنر مند تایید خود هنر مند است ، که اگر اینطور بود چیزی از هنر نمی ماند چرا که بیشتر هنرمندان جهان از نظر شما فاجران فاسقانند
جدا چرا اینقدر ترس از خود نشان میدهید ایا این هجوم بی رحمانه به هر چیز که بوی تایید شما ها راندهد از چیست
ناشناس
United Arab Emirates
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
شما ها همه خوبین بقیه بد هستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
شما مگه شب خونه ابی موندی که از کارش خبر داری؟ بعد هم خواننده رو آدم بخاطر صداش دوست داره، نه سبک زندگیش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
تو چه کاره ای که ابی رو قضاوت میکنی؟؟ تو اصلا چه حقی داری که تهمت به یک انسان دیگه میزنی؟؟ ما که هیچی اما دیندارها باید مارادونا رو ول کنن شما غضنفرهای ابله رو بچسبن
الف، نون ندارد!
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
لکن به این مقدار دلخوش نباشید...ما دنیا وآخرت شما را می سازیم!!!!
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
حرف دل آقای حیاتی حرف دل بیشتر مردم ایران است.
صدا و اندیشه را نمی توان زندانی کرد.
مسئولین ما آب در هاون می کوبند و از دل مردم، واقعا" خبر ندارند.
محمد
United Arab Emirates
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
آقای حیاتی یکم دیر متوجه شدی که این بابایی که یک عمر بلندگوش بودی، چقدر میتونه بی رحم باشه
ناشناس
United States of America
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
دیگه در سالگرد امام هم خبری که ایشان خواند را هم حذف می‌کنند..
ناشناس
United States of America
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
دیگه در سالگرد امام هم خبری که ایشان خواند را هم حذف می‌کنند..
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
انشالله
ناشناس
United States of America
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
مورد اقای حیاتی ثابت کرد که شاید افراد بتوانند حقیقت خود را مدت مدیدی برای مقام و پست و امتیاز و... بپوشانند ولی دیر یا زود حقیقت پیروز خواهد شد و وجود انها دریای همیشگی حقیقت را فریاد خواهد زد. کاش با دریای حقیقت خود صادق باشیم و زودتر از اینها به اقیانوس جقیقت ملت بپیوندیم.
ناشناس
United States of America
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
صدا و سیما که اینقدر ریزش داره . ببین دیگر جاها چه اندازه ریزشی شدند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
رویش هم داریم....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
البته. رویش هم دارد. یک عده نان به نرخ روز خور همیشه هستند که حاضرند برای دو زار دست به هر کاری بزنند. آنها جای ریزشیها را پر می کنند.
ناشناس
United States of America
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
اقای حیاتی فرموده که فقط از روی صداقت نظر واقعی خود را بیان کرده. واقعا اقای حیاتی نمی دانند در سازمانی سالها صدای مثلا حقیقت و صداقت شده بودند که مدتهاست که حتی خود ان سازمان ادعای صداقت ندارد بلکه ادعای چاکری دارد؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
دوست عزیز، نه تنها آقای حیاتی، که تقریباً تمامی دوبلور ها و مجریان و خبرنگاران کارمند صدا و سیما هستند. بیچاره ها نه بازیگر شدند که پول تپل دستشون بیاد که برن اونور آب و نه اینکه رسانه مستقلی غیر از صدا و سیما وجود داره تو ایران که بخواد این افراد را جذب کنه. تاوان علاقه به کار صدا را دارن پرداخت می کنند. تنها راه دیگه ای که براشون هست،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
ابی بنده پول هستش ! البته همه مون همین هستیم ... رفته برای عربستان برنامه اجرا کرده در عوض چند میلیون دلار ...
ناشناسی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
بنده خدا ، نرخ دستت نیست چرا جو میدی!؟ کدام میلیون دلار؟ همین گونه اظهارات نشان از یک بی اطلاعی شدید و استنتاجات غلط میدهد...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
آره الان زن ابی با جت شوهرش میاد تورو میبره اسپانیا توی کاخش بهت کادو میده !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
تو هم برو جلو در سازمان جايزه از 20:30 بگير
ناشناس
United States of America
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
مردم نیاز به ارادت کسانی ندارد که ارادتمند قدرت بودند و حالا که می دانند کنار گذاشته خواهند شد ناگهان ارداتمند مردم و دمکراسی و حق می شوند. جالا می خواهد حیات باشند یا مطهر .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
اولا" از طرف خودت حرف بزن , ثانیا" فامیل دیگران را درست بیان کن , حیات ومطهر نه , آقایان حیاتی ومطهری
ناشناس
Japan
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
جای ضرر را از هر جا بگیری منفعت داره، بهتره به جراتش فکر کنی، کسی که اینجور قدرت اعتراف به اشتباه داره واقعا مرده.بهتره مرد باشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
از طرز بیانتون مشخصه چقدر به بقیه احترام می‌گذارید
ناشناس
United States of America
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
مردم نیاز به ارادت کسانی ندارد که ارادتمند قدرت بودند و حالا که می دانند کنار گذاشته خواهند شد ناگهان ارداتمند مردم و دمکراسی و حق می شوند. جالا می خواهد حیات باشند یا مطهر .
ناشناس
United States of America
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
در فضای معنویت کنونی جرم اقای حیاتی این نیست که چرا در خفا 50 سال صدای اقای ابراهیم اقبالی را گوش می کردند و با ان خاطره دارند. همانطور که اصلا اشکال ندارد که کسانی از صبج تا شب علیه امریکا و لیبرال دمگراسی بگویند ولی در خفا بچه های خود را برای تحصیل و زندگی و درمان و.... به همان کشورها بفرستند. جرم اقای حیاتی فقط این است که چرا بیان کردند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
ابراهیم حامدی, داریوش اقبالی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
عباسِ حاتمی‌کیا‌رستمی
ناشناس
United States of America
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
خدایا قدرتت را بنازم. ان از سرانجام شغلی مرحوم افشار و این هم از سرانجام شغلی حیاتی. حالا بیشتر یاد و خاطره عزت الله انتظامی عزت سینمای ایران و خیلی های دیگر زنده می شود که هرگز دامان خود را به الوده ها نیالودند و با افتخار در دل ملت خود جای دارند چون نه حالا بلکه برای همه دوران حرف دل مردم ایران بودند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
و یادی بکنیم از جناب شجریان که خاری در چشم بدخواهان بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
صدا و سیما خیلی وقته از مردم دور شده. فکر کنم تحول رو باید اول از صدا و سیما شروع کرد. چیزی تا انتخابات ریاست جمهوری 1400 نمانده!
ناشناس
United Arab Emirates
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
فرجام صداقت.....
همش باید فیلم بازی کنی تو این مملکت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
آدم بی سوادیه .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
تو خوبی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
حتما رضوانی و نجف زاده با سوادن!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
مملکت رو هواست.فقرو گرونی و اختلاس و تورم لحظه ای بیداد میکنه هیچ کسی نمیتونه هیچ غلطی بکنه حالا فقط ارادت به ابی اونم زبونی از راه دور شده مشکل ی عده جاهل الکی خوش که معلوم نیست این همه مسلمانی و اعتقادات پاک رو از کجا پیدا کردن که مطمئنا اگه جهت باد عوض بشه از همه زودتر حذب بادن.بابا تمومش کنید شما اگه زرنگین و باخدا کثافت کاریهای اونهایی رو درست کنید که به اسم خداو پیغمبر هر کاری میخوان میکنن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
معاویه بن ابی سفیان در مسجد کوفه:من برای نماز و روزه شما با حسن «امام حسن علیه السلام »نمی جنگیدم بلکه...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
مملکت رو هواست.فقرو گرونی و اختلاس و تورم لحظه ای بیداد میکنه هیچ کسی نمیتونه هیچ غلطی بکنه حالا فقط ارادت به ابی اونم زبونی از راه دور شده مشکل ی عده جاهل الکی خوش که معلوم نیست این همه مسلمانی و اعتقادات پاک رو از کجا پیدا کردن که مطمئنا اگه جهت باد عوض بشه از همه زودتر حذب بادن.بابا تمومش کنید شما اگه زرنگین و باخدا کثافت کاریهای اونهایی رو درست کنید که به اسم خداو پیغمبر هر کاری میخوان میکنن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
خب از دسته گلی که آقای حیاتی به آب داده نمیشه گذشت. کسانی که دنبال حاشیه سازی برای صدا و سیما هستند و به دنبال ماهیگیری از آب گل آلودند، خوب ادای مدعی حقوق مردم را بازی نمی کنند. دیگه بعد اینهمه ماجرا، خیلی ها فهمیده اند که درگیریشان با صدا و سیما، از روی دلسوزی برای ملت نیست، بلکه بخاطر خالی کردن حقد و کینه خود از صدا و سیمایی است که نانشان را آجر کرده...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
توان تحمل مسئولین فقط برای بدبختی مردم زیاد است برای کارهای دیگه زیاد صبور نیستند و سریع عمل میکنند اگر برای رفع مشکلات همینقدر سریع تصمیم میگرفتند الان مثل کشورهای پیشرفته در قرعه کشی خودرو شرکت نمیگکردیم
قاسم
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
یه عده که خودشون میرن بقیه رو هم که از مجری و مخبر و بازیگر و نویسنده و طناز و کارگردان و ... خودتون ممنوع الکار میکنید، بیست نفر دیگه هم که تلویزیون رو تحریم میکنن!!!!!
چه خبرتونه؟!!!! چه خبرتوووونه؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
البته این آقا خودش با التماس تو تلویزیون مونده بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
توبه كن آقاي حياتي. ..........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
کشور عجیبی هستیم، حتی طرف نمیتونه از خواننده مورد علاقش حرفی بزنه، فقط باید چیزهایی رو بگه که مورد تایید آقایون باشه. هیچوقت نمیتونم تو این ساختار صدا و سیما کار کنم، واقعا فضای به شدت بسته ای داره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
اینها همه اش شایعه دشمنان و باند مهدی هاشمی هست! دیشب تلویزیون در اخبار از لیدی گاگا حرف زد.احتمالا رییس موساد بوده که زنگ زده حیاتی و خودش رو از طرف صداسیما معرفی کرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
اینها همه اش شایعه دشمنان و باند مهدی هاشمی هست! دیشب تلویزیون در اخبار از لیدی گاگا حرف زد.احتمالا رییس موساد بوده که زنگ زده حیاتی و خودش رو از طرف صداسیما معرفی کرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
خوبیش اینه که ما جوانها دیکتاتوری ندیده ایم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
خوبیش اینه که ما جوانها دیکتاتوری ندیده ایم
علی
India
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
ابراز ارادت یعنی تعلق خاطر و تعلق خاطر به کسی که بخاطر پول از علایق یک ملت به خلیج فارس در سرزمین سعودی از خلیج فارس نخواند کم از بی وطنی نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
احسنت
رضا
United States of America
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
اخه نباید چاوش خودش درگیر یک خواننده بزرگ واصل نسب دار کند همه با صدای ابی خاطر دارند نه چاوش ادم باید قد ومرتبه خودش بشناسد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
تو این سیستم باید نقاب بزنی نباید خودت باشی
سامان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
تو این مملکت همه یک عمر می رن از یه سری نهادها ارتزاق می کنند بعد که جیبا رو پر کردند یه دفعه روشنفکر می شن. این داستان همه ورزشکاران و سلبریتی ها و خبرنگاران صدا و سیماست. حالا شاید ایشون هم می خواد بره پیش اسماعیل و رفقا.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
خوانندگان قبل ازانقلاب نماد حکومت طاغوتی شاهنشاهی پهلوی هستند اگرچه هنرشان وصدایشان خوب باشد خیلی ازآنها عرق خور هستند ومداحان وخوانندگان مجاز وقاریان بعدازازانقلاب نماد حکومت الهی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
عرق خوری بسیار زشت ونکوهیده است ومال مردم خوری بسیار بسیار وخیلی زشت ونکوهیده وبی شرفی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
در میخانه ببستندخدایامپسند که در خانه تزویروریابگشایند.
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
حیاتی جان تو دیگه لطفا نقش اپوزوسیون نگیر که اصلا بهت نمیاد اونم با 40 سال خبرهای راست خواندن تو رسانه میلی! الان هر بچه ای میدونه که این شو یی رو که راه انداختی کاملا هماهنگ شده است. ملتم احمق فرض نکن اگر جزئی از سیستم نبودی از دم در نگهبانی رسانه میلی راهت نمیدادن داخل چه برسه در حساس ترین و سیاسی ترین قسمت تلوزیون پخش زنده داشته باشی.
دیگه این حنا، پرت کردن اذهان و سوپاپ اطمینان و ژست مخالف حکومت گرفتن خیلی وقته رنگی نداره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
خوبه هنوز تو ایران آدم باهوش داریم.تنها کامنتی که بیبن خطوط خواند و اصل قضیه فهمید
فرشاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
در کشوری که نمیشود عقیده ومسلک و روشت را گفت نباید برایش گریست بلکه خون گریه کرد واقعا که حاله ادمو بهم میزنید با رفتار خاله زنکیتون بشما چه کی به چی علاقه داره اعصابمو اول صبحی بهم ریخت خدا لعنتتون کنه پاچه خورهای کنه سفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
خیلی بی انصافن این مزد این چند سال کار و زحمتش بود؟؟؟ بنده خدا دروغای قشنگی که مینوشتن تحویل ما میدادن با جون دل .. چیز بدی نگفته... سبک هر دو رو دوست داره مگه گناهه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
خیلی بی انصافن این مزد این چند سال کار و زحمتش بود؟؟؟ بنده خدا دروغای قشنگی که مینوشتن تحویل ما میدادن با جون دل .. چیز بدی نگفته... سبک هر دو رو دوست داره مگه گناهه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
خیلی بی انصافن این مزد این چند سال کار و زحمتش بود؟؟؟ بنده خدا دروغای قشنگی که مینوشتن تحویل ما میدادن با جون دل .. چیز بدی نگفته... سبک هر دو رو دوست داره مگه گناهه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
آنوقت در این کشور از آزادی بیان حرف میزنند. اینها حتی به فکر و ذهن آدم نیز کار دارند و می گویند همان چیزی که ما فکر می کنیم را باید بگویی و فکر کنی. چند وقت هم یک روحانی در خوزستان به خاطر ابراز ارادت به معین از کار برکنار شد. واقعا که
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
ببخشید دوستان اصلا ابی که وطن فروش هست در آغوش بن سلمان قاتل و وهابی نجس وووووو قابل بحث می‌باشد هرچند ممکن است مثل برخی فاحشه‌ها ی فراری خواننده ممکن است صدای خوبی داشته باشد و با هوای نفس انسان سازگار باشد .!!!
مکانیک
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
باشه
تو پاکی
تو خوبی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
ایا می شود نسبت هرزه بودن به کسی داد ،چون صرفا با افکار و روحیات ما متفاوت هست ؟

خداوندا به ما بندگان رحم کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
یعنی بعد از 40 سال نفهمیده کجا داره کار می کنه. اینجا سلایق شخصی برای انتخاب رنگ لباس هم ممنوعه داداش. کجای کاری.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
ایشون که بازنشست شده بودن
علی
Germany
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
یه بار از رئیس عقیدتی سیاسی یه پادگان یه ماشین خریدم: فلشش تو ماشین جا موند ورسید دست من ؛ باورتون نمیشه ؛ همه آهنگ های خواننده های لس انجلسی بود .

تقریبا همه مردم ایران با این دوگانگی شخصیتی زندگی می کنند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
توی امریکا ماشین را خریدی؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
درست گفتی, حدود پانزده سال پیش , آقایی گفته بود جمعیت ایران هفتاد میلیون نفر نیست , بلکه صدوچهل میلیون نفر است , همه ایرانی ها در خانه وپستو یک شخصیت ودر کوچه وبازار شخصیتی دیگر دارند , ضمنا" جمعیت ایران در پانزده سال پیش حدود هفتاد میلیون نفر بوده است
علی
Netherlands (Kingdom of the)
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
ناشناس 12:16، بابا جان ایشون با فیلتر شکن و وی پی ان اومدن دلیل نمیشه خارج ایارن باشن، چون وی پی ان شما رو از یه کشور دیگه وصل میکنه، الان منو فک کنم بزنه هلند در حالیکه از کرج اونورتر نرفتم هیچوقت !
...
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
ازادی بیان خفمون کرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
چقدر با شنیدن این خبر و این دسته خبرها احساس خفقان و بدبختی و درماندگی به آدم دست میده
یعنی آدم حق نداره دوست داشتن صدای یک خواننده را به زبان بیاره!

چقدر ضعف! چقدر بخل! و چقدر کوته فکر
فیروزخان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
نظرهمسرابی‌خواننده‌ی‌بینظیر‌کشورمان‌درمورد‌محسن‌چاوشی‌که‌اوهم‌خواننده‌خوبی‌است‌درست‌وبجاست.
ناشناس
Turkiye
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
گول نخورید این یک برنامه و شو هست برای فریب و سرگرم کردن مردم
ناشناس
United States of America
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
موافقم
ناشناس
Japan
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
آقا دزد مشغول غارت بیت المال آقا زاده مشغول استفاده از رانت بعد این بابا قربانی بشود خدایی سیستم باحالی داریم یاد بحث فرعون و موسی افتادم که فرعون گفت من هم مثل خدایت زنده میکنم و میمیرانم بعد دو تا زندانی آوردند جناب عسگری ببخشید راستی این بابا که کاره ای نیست ریس بزرگ درست قضاوت کن
ناشناس
United Arab Emirates
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
خب بنده خدا صادقانه به اونچه دوست داره اقرار کرده.دزدی کرده یا از جیب مردم وبیت المال خورده.
اکثر ادمهای تو کشور از اهنگها وترانه های خوانندهای قبل انقلاب استفاده می کنن ودر ظاهر چیزی بیان نمی کنن وظاهر سازی می کنن.
ناشناس
United States of America
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
خلاصه ظاهر را حفظ کنید و مدیونید اسم این را ریا بگذارید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
ازادیها را یه خورده کم کنید جامعه از ازادی زیادی خصوصا ازادی بیان ممکن متلاشی بشه
ناشناس
United States of America
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
خلاصه ابنکه در اصول اخلاق حاکم هر کاری می خواهید انجام دهید . شعار مرگ بر امریکا سر دهید یا سفارت امریکا را فتح کنید ولی همه بچه ها را بفرستید امریکا به عنوان سفیران انقلاب . از ساده زیستی حرف بزنید و نمایش بدهید ولی در خفا از باغهای انچنانی و باستی هیلز هم استفاده کنید و.... ولی در هر حال طوری مدیریت کنید که کسی متوجه نشود و اگر شد دیگر به محل رانت خود نروید.
حمیو
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
دم از حقوق بشر میزنن یعنی طرف حق نداره کسی رو دوست داشته باشه
هموطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
خانم مهشید حامدی . ماافتخارمیکنی شیرعرب علی .ع . راهمیشه دردلمان بیاد داریم. وآمریکاواسراییل را مانندشما نمیپرستیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
دست بردارید از این کوته فکریا دقیقا ابی چکار کرده دلال بازی کرده سلطان سکه و کاغذ و........... چی بوده ولمون کنید همه کار می‌کنید خودتونو مومن جلوه میدید. کجا خدا گفته با موسیقی و آواز مخالف باش چرا ضد خوشحالی مردم هستید درسته مردم انتخاب کردن اینجوری سرشون بیاد ولی پدر بزرگای ما بودن ما نبودیم به خدا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
چه خبره ؟ ولت کردیم ولی مواظب باش به چیزی آسیب نزنی -چند سالته کوچولوووو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
کاری به دلیلش ندارم ولی وقت اون نرسیده که امثال اینا برن جوآنا بیان سر کار طرف 50ساله سر کاره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
موافقم
ناشناس
United States of America
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
کی میتونه مثل حیاتی دروغ سر هم کنه به خورد ملت بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
نه اینجوری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
مثل اين كه بگي چيه مسي و رونالدو اين همه ساله بازي ميكنن!!برن جوونا بيان!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
وقتی توانایی داره چه اشکالی داره ...
شما وضع دوبله کشور رو ببین هنوز دوبله های 30 40 سال پیش قویتره
ناشناس
United States of America
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
خدایا بنازم به قدرتت. کسی 15 سال پیش می توانست تصور کند که مرحوم هاشمی که در عرصه سیاست این کشور چه ها می کرد به کجا برسد. کسی دو سال پیش می توانست تصور کند سرنوشت برادران لاریجانی در عرصه سیاست این کشور به اینجا برسد. کسی دو هفته پیس تصور می کرد حیاتی مجری همیشگی اخبار و تریبون اصلی سیما به اینجا برسد که دیگر اجازه ورود به صدا وسیما را نداشته باشد و.... شکر. اسیاب به نوبت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
چی میگی
شب پره
Finland
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
همه گول خوردند از شیطان و معصوم بودند و مظلوم
asgharagha
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
این هم نشانه ای از آزادی بیان! آمریکائی ها بیان از ما یاد بگیرن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
آقای مجری آخه توکه میدونی جرعت حرف زدن نداریدچرا این جورسوال هارو ازیه بدبخت میپرسیدچندساله آقای حیاتی داره واسه این مملکت زحمت میکشه اخرشم این جوری جوابشودادن مگه گناه یه آدم یه چیزی رو دوست داشت مگه ماحق انتخاب نداریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
بسشه بابا، خوبه جا برای جوونا باز بشه
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
نه ،حق انتخاب نداری.

اینو هنوز نمیدونی که اومدی اینجا میپرسی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
تو دیگه هیچی نگو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
مجید جان، یکباره بنویس" جراط" خیال همه را راحت کن، ماشاالله به این همه سواد.
یاعلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
توجیه بدتر از گناه
میشه هم به حضرت علی علیه‌السلام اراده داشت هم به این خواننده مزدور که هر زنی را براحتی آغوش می‌گیرد و میبوسد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
ارادت داشتن که گناه نیست.!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
آقای حیاتی یک عمر عقاید خودت رو پنهان کردی. حالا هم چون چیزی برای از دست دادن نداری جرآت پیدا کردی، امثال مثل شما وضع این مملکت رو به اینجا رسوندن کسی نتونه حرف دلش رو بزنه
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
درود بر صدا و سیما. آقای حیاتی کار اشتباهی کرد، اگه ایشون علاقه به صدای ابی داره دلیل نداره رسانه ای کنه. فارغ از صدای ابی، متاسفانه ایشون وطن فروش و خائن به ایران هستند و گرفتار در دامان غرب و تفکر لیبرالیسم.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
آدم بخاطرابی ممنوع الکار بشه ضایع است.
حداقل یه حرکت مردمی انسان دوستانه میکردی بعد ممنوع میشدی بهتربود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
ایشون چون دیگه بازنشسته شدن جرات همچین اظهار نظری رو پیدا کردن ،آقای حیاتی به نظر من زرنگ تشریف دارن !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
حرفی نزد بنده خدا که اینجوری بهش گفتن، عجب، همه ما آقای حیاتی رو میشناسیمو قدردانش هستیم، اصلا حقش نیست
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
خداوندا ما را از وسوسه های شیطان دور کن و عاقبت ما را ختم به خیر کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
سلام کاری به ارادتآقای حیاتی به آبی و ندارم بنده هم عاشق صدای آبی هستم در شرکت‌ها و کارخانه ها و ادارات به محض اینکه کسی بازنشسته میشه حتی اجازه نمیدن یک روز بیشتر در محل کار سابقش بمونه مگر پارتی گردن کلفتی داشته باشه یابجایی وصل باشه چون مطابق قانون باید بره إقای حیاتی که یکی دو َال پیش بازنشسته شده یعنی خداییش نمیتونن کسی رو جاش بذارن؟ اگر قانونه خوب ایشون باید بره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
در تعجبم از کار این دنیا چرا مردمان به سمت بدی میل دارند وبعدی را ستایش میکنند و چرا بعضی ها هم بین بدی با بدی فرق میزارند شر و حرام در نزد خداوند همیشه شر وحرام است و خیر وحلال در نزد خداوند همیشه خیر وحلال است . خوانندگی اگر حرام است پس آن طرف آب و این طرف آب ندارد . در ضمن انسانی که پلیدی در وجودش است ارادتمندی ندارد .ارادت فقط برای انسانهایی است که دیگر انسانها را با کارهایشان به خداوند نزدیک می کنند مثل پیامبران و امامان و معدود انسان های صالح که گل سر سبدشان حضرت مهدی است و بس .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
جناب حیاتی بااین جنجال نونت رفت تو روغن گور پدرسابقه و وطن پرستی و.....اماده پروازبه اونوراب باش
عفاف
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
مجری نمیخواد اسم ابی رو بیاره ولی آقای حیاتی اصرار داده که اسمشو به زبون بیاره خب برادر من خسته شدی بعد از ۵۰ سال میخوایی خودتو بازنشست کنی چرا با جنجال درست کردن چه علاقه ایه بین مشهورین این کشور که دوست دارن حاشیه داشته باشنو سر زبونا بیفتن ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
چرا ازطرف مردم حرف میزنید ،فقط شماچندنفر ازحیاتی خوشتوناومده چون بعدازچندین سال مخفی کاری بلاخره عقایدش لورفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
بابا چند روز تابلو بود که داره حرفهایی !! میزنه تا ممنو الکارش کنن!! نمیدونم چه استفاده ای از این نیروها میبرن اولا که بازنشته هست ثانیا 60 هیچی نمیدونستی مردم چه گرفتاری دارن صاف این چند هفته متوجه شدی؟!! برای پسرهاش هم دروغ گفت شغل دولتی ندارند ولی درآمد بالا دارند---- فکر کنم یک اکبر گنجی برای اصلاح طلبان تربیت شد
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
شما را به خدا کدام دین را می پرستید این چطور رفتاری است که با خلق الله دارید یکی ابراز ارادت به یک شخص کرده، این کجاش جرمه.یا فرض ابی چه خطری برای شما دارد که این همه وحشت زده شدید و به گوینده خبر میگید نیا سازمان . شما فکر می کنید همتون علامه دهرید؟ بابا خجالت بکشید
م.ت
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
صدا و سیما غلط کرد که به جناب حیاتی گفت دیگه نیاد

ولی، ابی هم غلط کرد که رفت برای دوزار پول، کنار یک قاتل کودک، توی عربستان، خوند و به ریش این همه مظلوم یمنی خندید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
دم عیرتت گرم.مرد به تو میگن نه اون ادمهای نون به نرخ روز خور
شیوا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
خیلی جالبه.
آدمها چرا اینقدر راحت وارد بازیهای الکی میشن.
از کسی که بی ربط دخالت میکنه.
تا کسانی که بی دلیل مسئله سازی میکنند.برای یک نظریه صادقانه.
alireza
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
بنده خدا حیاتی یه عمری زحمت کشید حالا در دوران بازنشستگی بجای قدردانی از ایشون و استفاده از تجربیاتشون بهش گفتن دیگ نیا تلویزیون!!! هرکی که جایی سی سال کار کنه اونجا خونه دومشه و قطعا تلویزیون خونه یکی مثل حیاتی هس و خیلی جفای بزرگیه که حیاتی رو به خونه خودش ینی تلویزیون راه ندهند.بنده خدا دق میکنه!!! #قدر سرمایه هامون بیشتر بدونیم.
ناشناس
Canada
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
حیاتی وب میدونه کجا گل بزنه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
عجب واقعا که برای خودمون متاسفیم
غلام رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
اگه به کلیپ سوال مجری دقت کنید مجری میگه نظرتون درباره دعوای محسن چاوشی و همسر خواننده اونور آبی که نمی تونم اسمشو بگم در اینجا آقای حیاتی میگه چرا نمیشه اسمشو بگی آقای ابی
این دیالوگ نشون میده آقای از دعوای محسن چاوشی و همسر ابی خبر داشته ولی متاسفانه ایشون درجوابیشون میگه من خبر نداشتم
نکته اینه که ایشون از کسی دفاع میکنه که به امام علی توهین کرده و مشکل اینجاست نه اینکه ایشون طرفداره ابی هست
معصومه
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
آخه چرا این سوالات چرت می پرسید از ایشون که از جریان نمیدونسته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
تو این کشور خیلی جوان خوش صدا وبا استعداد داریم وقتشه اونا بماند سر کار.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
کسی که با زنان نامحرم روبوسی میکنه باید بهش ارادت داشت؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
آقای حیاتی عزیز سوتی دادی در حدتیم ملی .لطفا از حضرت علی ع دیگه مایه نذار .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
چي كار كرده از خونه كسي بالا رفته اختلاس كرده بي ناموسي كرده شرافت داشته باشيد خودتون رو معيار خوب بد قرار دادين شما دفع حداكثري ميكنيد و جذب حداقلي
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
خواهشمند است ایشان را به خاطر بغضی که زمان در اعلام خبر ارتحال امام (ره) داشتند؛ ببخشید!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
ابی بک لجن است وضدنظام وحیف آقای حیاتی که با ایشان هم کلام بشود-
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
آقای حیاتی، خوبه که بالاخره فهمیدی کجا زندگی و کار می کنی. جایی که «دهانت را می بویند مبادا گفته باشی دوستت دارم»...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
یکبار آقای حیاتی از آقای کدخدائی سوال کرد که بر اساس قانون تا کی آقای جنتی دبیر شورای نگهبان هستند ایشان فرمودند تا زمانی که اقای حیاتی اخبار میگویند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
از ما که گذشت خدا بخیر کنه
مهرداد
France
۰۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
مگر میشه یه کسی که ۵۰ سال گویند خبر نفهمه اطرافش چه خبر مگر میشه آدمی مثل ابی رو نشناسه بقول خودش طرفدار دو اتیشش مگر میشه موجودی مثل ابی نشناسه که بخاطر پول هر کاری میکنه هرچیزی جای خودش صداش خوب دار پولشو در میار مشکل ملت ما اینه که فقط از روی احساسات حرف میزنیم از روی احساسات تصمیم میگیرم از روی احساسات یه نفر بزرگ و یه نفر کوچک میکنن مگر میشه اقای گوینده نفهمه اقای ابی برای پول چطوری کشورشو به عربستان فروخت مگر میشه نفهمه ترو به مقدساتتون همینجوری پست یکی درنیابد شما مگر روی کشورتون غیرت ندارید بخدا برای افرادی مثل ابی فقط پول ارزش دار نه چیز دیگری برای من نه ابی مهم نه این آقای گویند فقط ایرا ایران ایران
من
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
باور می کنید تویکی از عقب مانده ترین کشورها زندگی می کنیم.."اون از نوابغ مجلس با مدارک وتصمیمای ازدواج تا28سالگی این هم از ازادی بیان اخه این کجاش مشکل داره منم خوشم از صدای ابی میاد خیلیم عالیه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
نباید شورش میدادن ، آقای حیاتی از پیشکسوت هاست و خبر فوت امام خمینی رو ایشان با بغض و گریان گفتن ، و خیلی مسلط به کارش هست و معلومه کلی مجری آموزش داده ، تازه اگه لب بجنبونه اونوره آب رو هوا میزننش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
فقط آقای حیاتی مونده بود،که تاحالاافترانخورده بود!چرانمیشودعقایدوعلایق خودرابدون حذف شدن گفت.!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
دوست داشتن صدا یا هر چیزی دیگه کار دله مثلا هر کی صدای عبدالباسط را دوست داره دلیل نمیشه سنی باشه و راه و روش او را دوست داشته باشه...
حرف های دکتری
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
ما هم به شما ارادت خاصی پیدا کردیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
صبحها که از خواب پا میشیم نقاب به صورت میزنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
باید به تتلو ابراز ارادت میکرد.
کتاب
عاشق که هستید عاشق هر کس که شما بفرمایید
را مطالعه کنید
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
حق اقای حیاتی نیست.چون با لحظه به لحظه انقلاب و جنگ با جمهوری اسلامی و مردم همراه بوده
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
آقای حیاتی از کهنه کار های صدا و سیماست با این کار خواسته میون مردم برا خودش آبروی دست پا کنه و اعتباری بهم بزنه چون میدونست دیگه در صدا و سیما کاری نداره
هرکسی یه تاریخ مصرفی داره تو این مملکت تاریخ مصرف اونم تموم شده بود
مثل لا ریجانی ها !!!!!!!!!!!!!.............
مرتضي
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
بعد از يك عمر اعتمادي كه نظام، صرف امثال ايشون كرده و ايشون هم سربلند بيرون آمده! حالا بعد از سالها خدمت صادقانه و بي مثال و با يك موضع عاميانه اجتماعي مي خواد جايگاه ذهني و اجتماعي خودش را ارتقا بدهد!!
قطعا، اين استراتژي جوابگو نمي تواند باشد.

آيا در تمام سالهاي خدمت صادقانه ايشون، اين مشكلات و نامردمي هاي نظام سياسي كشور، وجود نداشت و ايشان نمي توانست موضع گيري امروزش را همان موقع عرضه كند.
ممنوع التصوير شدن محمد خاتمي كه پرچمدار اصلاح طلبي ميليونها نفر بود، به كجا رسيد كه ممنوع التصوير ايشان بخواهد به جايي برسد؟!
روجا
United States of America
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
محمد رضا حیاتی نه تنها از لحاظ جسمی پوسیده و فرسوده شده است بلکه با اظهارت ش نشان داد که درون او از بیرونی فرسوده تر است .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
چرا وضع و حال خودت رو به دیگران نسبت میدی
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
روجا خانم/آقا، در مورد انسانها انقدر راحت بد دهانی نکنیم، خدا راضی تره.
پویا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
خجالت داره والله، این افکار توئه که پوسیده است، کسی که روراست حرف درونش رو زده و مثل خیلی از افراد ریاکاری که تو قبولش داری ریاکاری نکرده پوسیده است یا تو و امثال تو؟؟؟
درود به شرافت و صداقتش.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
منفی ها رو دیدی خیلی شیک برو تو افق محو شو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
بابا چی داری میگی جناب حیاتی هزار ماشاالله سی و اندی ساله که از نظر قیافه و فیزیک به همین شکل و شمایل بوده و این چیزی نیست که فقط من ادعا کنم تصویر و قیافه ایشان بیش از سه دهه آن هم بصورت پخش زنده پیش روی همه بوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
بی ادب
عرفان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
منفیاتو بشمار...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
برنامه های مزخرف صحبت های مزحرف مجری مزخرف , از اینها گذشتن گردن حیاتی رو گرفتن که میگه من قبل از انقلاب ایشون رو دوست دارم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
ابی صداش خوبه و خواننده خوبیه اما چکنیم که خاین و وطن فروش هست ،بخاطر وطن فروشی روش حساس هستن وگرنه ابی مثل بقیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
دمت گرم راست گفتی
تقی مرتضی زاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
وطن فروش کسانی هستند که کشور عزیزمان ایران با تمدنی کهن رو به این روز انداختند و هزاران حرف ناگفته که در اینجا نمیشه به زبان آورد.
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
اللهم اجعل محیای محیا محمد وآل محمد ومماتی ممات محمد وآل محمد
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
این دیگه یعنی چی؟؟؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
دهانت را می بویند مبادا گفته باشی دوستت دارم !!
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
نه ابی وطن فروشه نه حیاتی ...هر دو محبوب قلب میلیونها ایرانی هستن . چه اشکالی داره یک گوینده خبر کهنه کار به یک خواننده کهنه کار ارادت داشته باشه ...کجاش خلافه شرع و قانونه ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
نباید هیچ گاه شخص زده شویم. ممکن است کسی آدم خوبی نباشد خاین باشد وطن فروش باشد اما هنری داشته باشد که قابل تمجید باشد. این دو مقوله از هم جداست. خیلی از افراد هستن که فاسدن اما میشود از هنرشان، علمشان و...بهره برد.
ایکاش
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
خدایا سبب ساز تو کار همه را الان تو این کشور همه چی گل وبلبله فقط مونده ببینیم تو ذهن مردم چی میگزره
عارف
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
آقای حياتي!
دوست داشتن امام علی کافی نیست.
تبری از دشمنان اهل بیت امری است واجب.
دین اسلام دین تعادل است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
ابی یه وطن فروشه وگرنه در یک کشور عربی سرود نمی‌خوند و اسم خلیج فارس رو حذف نمیکرد
حمیده منصوری
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
به ما یاد دادن که حتی حب و بغضمون هم باید جهت داشته باشه.....کسانی که دشمن اهل بیت هستن رو باید دشمن بدونیم و کسانی که دوست اهل بیت و خدا هستن رو دوست.....متاسفانه آقای حیاتی با این ابراز علاقه و تعلق خاطرشون به ابی ، کسی که وطن فروش هست و خانمش اینطور اهانت میکنه به ساحت مقدس آقا امیرالمومنین مرتکب خطایی شدن که ان شا الله خودشون متوجه این اشتباه و خطا بشن
khak
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
این نسلهای بعد انقلاب مخصوصا جوانان را جوری عامی بار اوردن که مثلا نمیدانن شقایق چه جور گلیه ومثلا هوا مسمومه وماتم میاره یعنی چه اکثرا دنبال فالو وسیکس پک وعشق وحالن و از اون طرف دیگه یک عده من باب تیمن وتبرک دنبال ثواب وهشدار به ما که برادر بیجا قضاوت نکنین سفره ای ای پهنه شما هم بفرما و تا کور شود هر انکه نتواند دید و اصل سفره نشانس وو پس بنابر این همچین رک بگو هر گریزد زخراجات ش ........ بار کش غول بیابان شود والسلام فرارو خواهشا درج کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
کار اقای حیاتی یا بسیار ناشیانه بود و یا بسیار زیرکانه ؟ قضاوت آن با مردم دانا ...

در هر صورت یکی نیست بگه مومن سال ها برای خودت ابرو خریدی ، چرا یک شبه خرابش کردی ؟
ناشناس
Finland
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
برعکس. برگشته به آغوش مردم.
زز
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
مگه دزدی کرده که آبرویش رفته باشه .
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
ابی متن آهنگ هاش پاکه وسالم بهترین صدای جهان
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
از اینکه آقای حیاتی بدون ریا و دروغ حس قلبی خودش را بيان کرده قابل تقدیر و احترام است
سعید ع
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
همین ابی بی غیرت و وطن فروش چند وقت پیش برای دشمن قسم خورده ایرانیها برنامه اجرا کرد...وطن فروش خود باخته
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
من میدونستم این حیاتی کاسه ای زیر نیم کاسه داره! شبها بعد از خبر میشسته واسه خودش ابی گوش میکرده شیطون.
عشق من ایران اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
سلام
کمترین تنبیه برای حیاتی،ممنوع التصویر کردن ایشان بود تا شاید متنبه شده و به مطرب ضدانقلاب و خائن وطن فروش طاغوتی(ابی) ابراز ارادت و عشق نکند!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
اقای حیاتی ارزشش رو داشت خودتو بخاطر یه خواننده فاسد واربده کش لوس آنجلسی خراب کنی؟
مصمم
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
جناب آقای حیاتی هر یک رنگی لزوماً نشانۀ صداقت و درستی نیست ، افرادی مثل کسروی هم دو رنگی نمی کردند و حرف دلشان را می زدند ، ما نمی گوییم خدای نکرده شما از جنس کسروی ملعون هستید اما اینکه بیاییم گرایشات درونی مان را دهها سال مخفی کنیم و در نهایت نیز آن را تحت پوشش خواست مردم اظهار نماییم یک مقدار با صداقت واقعی مورد نظر مکتب اسلام همخوانی ندارد .