bato-adv
کد خبر: ۴۴۱۶۷۷

(تصاویر) مراسم هفتم رومینا بر سر مزارش

گورستان بهشت فاطمیه در روستای سفید سنگان، جایی میان تالش و آستارا جمعه نهم خرداد ۱۳۹۹ به عزای هفتم رومینا اشرفی نشست. دختری که پدرش به خاطر آنچه که غیرت و مسائل ناموسی می‌نامید، سر دخترش را با داس برید. زن و مرد روستا به گورستان آمده بودند و همراه مادر رومینا مویه می‌کردند. خانواده‌ ای که حالا قصاص پدر را می‌خواستند.

تاریخ انتشار: ۱۱:۳۴ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۹

عکاس: الناز محمدی/ شهروند

bato-adv
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
خوب
فرهاد صمدی نارمکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
باید خودتو نو بزارید جای پدره.(البته اصلاًوابداً کارشو تائیدنمیکنم).
پیام من به اونایی یه که همینجوری هِرّی به هر نامزد انتخاباتی رای میدن(البته این انتقادو به خودم هم میکنم) .به هِشون رای میدیم،،، برن تومجلس ،،،تنها کاری که می کنند بگن مرگ بر آمریکا ودست آخر کاری که بِهِش خیلی پُز می دن اینه که پرچم آمریکا رو تو مجلس آتیش بزنندو........ آیا تابه حال تونستند قانونی تواین مملکت بزارند که امثال 《اون پسره ی بول هوس بهمن 》 اگر به فکر اغفال کردن ناموس مردم باشند باهاشون بدتر از ی
《داعشی》رفتار میشه ؟؟؟؟؟؟چون همچین پیشگیری ، راه کار، وکار اساسی، از سوی رهبران وعلی الخصوص مسئولین بی مسئول،انجام نمی شه ونتیجتاً امثال پدر رومینا مجبورند حتی علی رغم میل باطنی یشان تصمیمات نا بخردانه ای بگیرند .
این موضوع نه فقط رومینا بلکه برای کل جامعه( باید ریشه ای حل شود).یاعلی مدد
سوگند
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
واقعا متاسفم حیف ب این دختر نازوخوشگل پدرش چطوردلش اومد بکشتش
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
مقصر پسرس رومینا تقصیری نداشت بی گناه مرد .پدر رومینا هم مقصر نیست .فقط بهمن نامرد مقصره انشالا که قانون حقشو میزاره کف دستش همه کارای رومینا از ترس پسره بوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
چطور میشه یه انسان جون یه آدم زنده دیگه ای رو بگیره بخصوص که اون آدم از گوشت و خون خودش باشه حالا هر دلیل موجه ای هم داشته باشه توی کدوم مکتب این اتفاقات میفته؟؟؟
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۲۲۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
خدا لعنت کنه اون مردک 30 ساله رو که با دختر نصف سن خودش عشق و عاشقی راه انداخته بوده !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
اون الدنگ باید اعدام بشه.
ناشناس
Austria
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
دختری که با آن آرایش و سر و وضع در جامعه می گردد یعنی دارد فریاد می زند من نیاز جنسی دارم. نیاز به توجه جنس مخالف دارم. حالا این پسر توجه نکند پسر دیگری می آید.
باربد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
همه بیشتر به عمل قتل این دختر نوجوان توجه دارند در صورتیکه علت هم باید جویا شد
چرا یک دختر 13 باید عاشق مرد 35 ساله بشه فکر می کنم رومینا بیشتر دنبال یک پدر مهربان بوده تا یک شوهر همه ما یاد گرفتیم صورت مساله رو سریع از بین ببریم تا اینکه علت رو جویا و فکری برای جلوگیری اون بکنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
کاربر ۰۷:۰۹
یک دختر تو این سن و سال بیشتر احساسیه و بیشتر فکر عشق و عاشقیه تا رابطه و اون چیزایی که تو ذهنتون است.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
چقدرم که دارن مویه می کنن!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
لایک داری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
ظاهر پرستی
یکی از زندان سکندر
India
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
دخترک بینوا.......
پرده های تاریک فرومیافتند
روشنی، در شفافیت روز
سایه ی وهمی بر چهره اش می اندازد
وازه ها سخن فراموش کرده اند
صدای قدم های زنی خوابش را آشفته است
و مرگ همچون گل سرخی بر سایه اش می شکفد
...........
ناشناس
United States of America
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
در تحقیقی که از بانک خزانه ژنی مردم نقاط مختلف جهان شده معلوم شد که ساکنان تالش یا همان تات های باستانی در ایران با 66 درصد بیشترین قرابت به خزانه ژنی اریائیان باستانی را داشتند. جالب است بدانید در خود المان این میزان 8 درصد بوده است. بعد از تالش مردم اذربایجان ایران و ارمنستان و گرجستان و اوستیا قفقاز با 45 درصد بیشترین قرابت ژنی با اریائیان باستان را داشتند و در روسیه این میزان 5 درصد بوده. و کمترین قرابت ژنی با اریائیان در ژاپن و مغولستان و چین بوده که تقریبا صفر بوده. فقط معلوم نیست این یارو بهمن از کدام کوه مانند بهمن سر مردم این روستا و تالش و این خانواده اوار شده. فردی سی ساله که با دختر بچه ده ساله دوست شده و تازه از اقدام خودش هم دفاع می کند.
ناشناس
United States of America
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
حالا یک عده از اغفال شده های سلطانک های عثمانی و فریب خوردکان چپ و کمونستی که به بهانه زبان می خواستند اذربایجان ایران را کمونیست کنند و از مام میهن جدا و در اختیار امپراطوری کمونستی روسیه قرار دهند نیایند زیر این کامنت شروع به نشان دادن فرهنگ و معلومات خود کنند. زبان در شکل گرفتن هویت یک ملت نقش دارد ولی نه اصلی ترین عامل. در دوران باستان عرب فقط در حجاز بوده. ولی بعد از فتوحات اسلام که زبان رسمی ان عربی بوده تمام مردم عراق و بین النهرین و سواحل خلیج فارس و شام و افریقای شمالی محبور به صحبت کردن به زبان عربی شدند. ولی زبان عربی وقتی به کوههای ایران و کردستان خورد نتوانست کامل رسوخ کند. چون عرب و مغول و ترکهای شمال مغولستان با اسب در صحرا تاخت و تاز می کند و در کوه از پا می افتد. علت اینکه مردم کوهپایه هاو دره های الموت و طالقان و شمیرانات و تفرش و تالش و ... هنوز تاتی باستانی را صحبت می کنند همین بوده که اسبهای عربها و مغولها که بیابنگرد بودند نمی توانستند به این کوهها رسوخ کنند. شاید فقط برخی مانند بهمنی در زمستان وارد این مناطق می شدند و در تابستان اب و ناپدید می شدند. در خود ترکیه هم تمام اسناد تاریخی و معماری و حتی ژنتیکی بر یونانی بودن بیشتر مردم ترکیه دلالت دارد. مردم ترکیه در واقع اعقاب یونانیان ساکن اناطولی در غرب و ارمنیان و کردها در شرق اناطولی هستند. فقط نتوانستند زبان باستانی خود را در هنگامه تسلط بیابنگردان ترک حفظ کنند. ولی این دلیل نمی شود که انها ترک هستند. اذربایجان خودمان هم از همان اران باستان و همانطور که همین مطالعات گسترده خزانه ژنی ثابت کرده یکی از اصیل ترین اقوام اریایی ایران زمین هستند . نوروز و ریشه دار بودن ان در کردستان و اذربایجان یا اتروپاتکان جدید همه دلالت بر اریایی بودن تمام اقوام ایرانزمین دارد. چرا اعراب یا مغولها نوروز ندارند؟.. به هر حال همانطور که بسیاری از فرزندان ما ایرانیها و چینیها و کره ای ها و... که در امریکا زندگی می کنند و متولد شدند و حتی دیگر فارسی یا چینی بلد نیستند و فقط انگلیسی صحبت می کنند دلیل نمی شود که انگلیسی هستند. قوم و ملت چند ده هزار سال طول می کشد تا شکل بگیرد. با یک اشغال و تغییر زبان و تبلیغ چهار تا بیگانه و چند جوان احساسی و اغفال شده شاید بشود برای مدتی حقیقت ار خاموش یا پشت ابر پنهان کرد ولی نمی شود برای همیشه همه حقیقت را کتمان کرد یا تغییر داد. ضمن اینکه این هم درست هست که همه ابنا بشر یکی هستند و همه انسان و قابل احترام و داشتن خزانه بیشتر ژنی اریایی یا یونانی یا ترکی یا ایرانی و انگلیسی و یهود و المانی و سفید و سیاه و...دلیل بر برتری قومی در همه زمینه ها نیست و دلیل بر پاکی یا پلیدی قوم یا زبان نمی شود. رمز انسانیت و اخلاق فقط و فقط همزیستی و احترام به یکدیگر و حق و حقوق دیگران ضمن دفاع از حق و حقیقت خود است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
ای بابا تو هم از اون ور دنیا در این موقعیت چه حرف های پیدا میکنی که واقعا جاش اینجا نیست ...
ناشناس
United States of America
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
الان پیدا کنید ربط این مطلب را با عکسهای فوق!!!! ناشناس جان لااقل خودت بیا توضیح بده ربطش چیه؟ کلی مقدمه چیدی بگی ارایایی بودن یا نبودن خوب که چی؟
ناشناس
United States of America
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
به 1238. بله . شما حق دارید. شاید جای این بحثها زیر این خبر نباشه. ولی خوب. متاسفانه خیلی از جوانان امروز ایران نمی دانند که اصلا تالش دقیقا کجاست یا زبان تاتی که از قدیمیترین زبانهای باستانی ایران زمین است چیست و چه ریشه های باستانی دارد و از ان مهمتر خیلی از این رسوم غلط و غیرت غیرت کردن و کشتن کودک خود با داس به خاطر حرف مردم ریشه از همین هجومهای تاریخی و زبانی و عناصر فرهنگهای بیگانه و جاهلی دارد که بومی خیلی از نقاط این مرز و بوم نبوده. به هر حال برخی دوستان هم خواهند گفت که هر چه بودیم الان این هستیم و ترکیه کجاست یا چین کجاست و... ولی هر چند وضعیت فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی و دوری از ریشه ها در این مرز و بوم جای تاسف دارد ولی این را هم باید اضافه کنیم که ملتهای بزرگ و تاریخی مانند ایران زمین از این فراز و فرودهای تاریخی بسیار داشتند. همین است که باستانی شده اند. دیر یا زود ابرهای مشکلات اقتصادی و اجتماعی هم خواهند رفت . مهم این است که ریشه ها را فراموش نکنیم و چه حقیر و خودباخته و بی دانش هستند کسانی که ریشه یک ملت باستانی مانند ایران را با کشور شهرهایی مانند سوریه و لبنان و عراق و افغانستان و توران و...قیاس می کنند و نتیجه می گیرند که ما خوب اداره کردیم که مانند سوریه یا عراق نشدیم. ایران زمین هرگز و هرگز مانند سوریه و عراق و سومالی نخواهد شد. اگر بدانید چه اندازه زمان و کار می برد که یک ملت شکل بگیرد هرگز به خود اجازه نمی دهید که خود را منجی و ناجی تاریخی یک ملت به قدمت ایران بدانید. شاید ما الان خیلی در نشیب باشیم . ولی زمان فراز ما هم همانطور که بارها رسیده خواهد رسید. تا انزمان ریشه ها را فراموش نکنیم.( خوب. قرنطینه انهم در شنبه و یکشنبه فرصت بیشتری هم به ما داده تا سر خوانندگان عزیز را سر ببریم!)
یاشار
Syrian Arab Republic
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
خوب که چی؟!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
نژاد پرستی هم به اندازه ادم کشی زشت و منفوره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
این چرندیات آریایی و خوی نژاد پرستی چیه؟ چرا فرارو این نظرات نژادپرستانه رو چاپ می کنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
خخخخخخ نخست اینکه چنین بانکی وجود نداره بعدم اینکه هیچوقت چنین تحقیقی انجام نگرفته این درصدهای مضحک رو هم حتما از توهم خودت درآوردی ژاپن و چین و کشورهای شرق آسیا اصلا آریایی نیستن که بخواد درصد داشته باشن و روسیه که هیچ گونه نژاد آریایی خصوصا باستان رو نداره و از نژاد زرد هستن اروپایی ها خصوصا آلمانی ها و اسکاندیناوی ها و اکثر انگلیسی ها آریایی تقریبا خالص هستن و ایرانی ها اکثریت مطلقشون از مخلوط ایرانی های باستان و اهالی اصلی ایران یعنی ماقبل مهاجرت آریایی ها از هند هستن و مخلوطی از نژاد سامی که در اصل تداخل این ژن و نژاد ماقبل آریایی ها نژاد غالب ایرانی ها این چنینه آریایی ها میشه گفت رهگذران هند به اروپا بودن نه ماندگار در ایران البته درصدی ماندگار شدن که در اثر غلبه نژادی ایرانی های ماقبل از آریایی حل شدن اونم در دو هزار سال پیش اینارو کسی داره می نویسه که سالها در مورد نژادها و تاریخ و تداخل نژادی تحقیق کرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
ناشناس 12:29
افرین بر دانش تاریخی شما.بسیار عمیق و شیوا نوشتید.
پرویز
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
کاملا بی ربط
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
ناشناس 12:29 که این کامنت هم به احتمال زیاد مال خودت هست!

اون ور دنیا نشسته ای و راجع به اصل و نسب ماها حرافی می کنی؟ هر چه هم باشیم بهتر خودمان را می شناسیم. حالا ما ترکها به فرض محال قبلا آریایی یا هر چه بوده ایم این حکم برای همه انسانهای روی زمین صدق می کند. بالاخره همه از نسل آدمیم. مهم اینه که الان چه هستیم! الان ما ترک هستیم به این زبان مادری متولد شده زندگی کرده و فرهنگمان و نحوه تفکر و حتی نگرشمان با ین زبان است.
ناشناس
United States of America
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
در ایران پراکندگی تات‌ها دامنه قابل توجهی دارد. تا قرن گذشته، مردمی که در سرزمین‌های میان مانقوطای سراب و نیر اردبیل سکونت داشتند، مخلوطی از تات‌ها و شاهسون‌ها بودند و طول مسیر رودخانه‌های بالق لو و قره‌سو تا رودخانه ارس نیز در دست تات‌ها بود. اینان در همان زمان مدت‌ها بود که زبان خود را فراموش کرده بودند و به ترکی سخن می‌گفتند. دره شاهرود خلخال، بزرگترین محل تجمع تات‌ها در استان اردبیل است. حدود چهل روستا در این دره و یکی دو ناحیه دیگر خلخال، تات‌نشین است. در قزوین نیز انبوهی از تات‌ها سکونت دارند. در اردبیل مناطقی مانند خلخال(کلور، درو، اسبو، اسکستان، شال، دیز، کرین، لرد، گیلوان، کرنق)، طارم، پیله‌زیر و کجل و... همگی تات نشین هستند
علی
Netherlands (Kingdom of the)
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
مطمئن باشید این تحلیلهای مبتنی بر ژنتیک و تبارشناسی و این موارد اگر برای هدفی جز "تاریخ نگاری و مردم شناسی" باشه، هیچ فرقی با فاشیسم نداره
ناشناس
Finland
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
سلام ، سوریه هم به اندازه ایران و آریایی ها سابقه تاریخی داره ، سوریه همان شام است که تاریخش به قبل از یونان میرسه ، زبان ایرانی وامدار زبان سریانی که زبان البته منظورم زبان قبل از داریوش است ، شام است میباشد ، من زیاد از داریوش هوشم نمی یاد چون با تغییر خط اصلی ایران از خط آرامی به میخی من درآوردیش باعث شد که بعد از هخامنشی ها تا مدت ها تاریخ ما گم شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
یعنی شما هنوز هم توهم هم نژاد آلمانی دارید؟
:)))))))))))))))))
از اینجا تا آلمان پرانتز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
ضمنا تات همچین کلمه باستانی هم نیست
تات کلمه ای صد در صد با ریشه ترکی هست. تات و تاجیک کلماتی هستند که ترکها در مسیر مهاجرت از آسیای مزکزی به آسیای صغیر به مردمان یکجانشینی دادند که باهاشون برخورد میکردند.
لذا قدمت این واژه در ایران حداکثر میتونه 1009 سال باشه چون ترکها از 1000 سال پیش وارد ایران فعلی شدن.
شما در کتب زمان ساسانی هیچ اثری از گلمه تات نمیبینید چون ترکی وجود نداشته که کلمه تات رو برای خطاب یک گروه جمعیتی بکار ببره
ناشناس
United States of America
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
پس کرد هم وجود نداشته چون حداکثر زمانی که به کلمه کرد برخورد می کنیم مربو ط به چند قرن پیش است! این چه منطقی است! شما هنوز متوجه علت نامگذاری اقوام مختلف و اصلا نحوه تکامل زبانها و نامها نشدید
ناشناس
United States of America
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
به 744. خوبه اشاره شده که المانیها 8 درصد و تالش و اذری ها بالای 40 درصد دارند. ضمن اینکه باز اشاره شده که قومیت و نژاد و زبان نمی تواند هیچ اثباتی برای برتری یک قوم و زبان و نژاد باشد. کاش شما حداقل یک بار مطلب را حتی سطحی بخوانید و انزمان از تعجب در یک پرانتز از ذهنتان تا انگشتان دستتان روی کیبورد سر در گم شوید.
ناشناس
United States of America
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
به 120. همین است که می گوییم خیلی از دوستان هنوز متوجه عمق و واژه یک ملت نشدند. وقتی شما سوریه ار صرفا به دلیل سابقه باستانشناسی قدیمی یک ملت چند هزار ساله می دانید همین می شود. اگر تعریف ملت فقط از اثار باستانی ان بود الان باید شهر سوخته سیستان یا تمدن اراتا یا تپه کنار صندل در جیرفت و تمدن دره سند و سومر و کلده و کنعان و اور و تمدنهای باستانی بین النهرین را هم ملت بنامیم. ملتها هم تولد دارند و زوال و نابودی دارند. صرف اینکه سومر در عراق امروزی بود دلیل نمی شود که هنوز عراق همان ملت است. مانند زبان فقط ملت یک تعریف یک بعدی ندارد. بلکه شاید اثار باستانی یا زبان 5 یا ده درصد مواد تشکیل دهنده یک ملت باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
...به دهنی که بی موقع باز شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
باباش با خودش فکر می کنه الان مردم میگن چه بابای با غیرتی !!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
این غیرت نیست ...
این بیماری و جنایت است ....
دختر 13 ساله که هنوز به سطحی از آگاهی نرسیده ممکن است خدایی ناکرده ما هم که نمیدانیم خطایی بکند ...
این پدر یعنی خودش طیب وطاهر بوده است ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
الان فقط میگن جهل و تعصب چه راحت چشم ها رو میبنده و عواطف رو خاموش میکنه و منطق رو بیکار.
ناشناس
Canada
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
نه . من فکر میکنم فهمیده چه غلطی کرده و حالا مثل سگ پشیمونه .. ولی چه فایده !
ناشناس
Germany
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
بنده خودم اگر جای پدر بودم، همین کار رو می کردم. دختر ۱۳ ساله بالغ شده
ناشناس
Austria
۰۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
اگر تعصب و غیرتی وجود داشت دختره را نمی گذاشتند بی حجاب و بی بند و بار بگردد و وفقط وقتی چند روز با آن نره خر گذارد یکهو یاد غیرت بیفتند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
وقتی پدر با دخترش دوست و رفیق خوبی باشه
پدری دلسوز و مهربون باشه
و در این سن حساسی که دخترش داره میگذره دوران نوجوانی و بلوغ باهاش بدون چطوری رفتار کنه نه با محدود کردن و تنبیه یا کتک....
دوست و رفیق بودن بهترین چیزه.
اگه این پدر اینجوری بود دخترش اگه با اون پسر آشنا میشد با پدرش درمیون میذاشت و مطمئنن اگه پدر رفیق خوبی براش بود راهنمائیش میکرد پس حتی با اون پسر دوست هم نمیشد چه برسه به فرار.
خود این پدر در درجه اول مقصره که محیط خونه و رفتارهاش نامناسب بوده که دختره رو فراری داده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
این فمنیستای الدنگ بدرد نخور ریختن اونجا چی میخان
از اب گل الود ماهی بگیرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
یکی مثل بابای این بنده خدا هستی دیگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
واقعا. اینا میگن اگر دختر 13 ساله رو باباش شوهر بده جنایت کرده اما اگر یه غریبه گولش بزنه و باهاش رابطه برقرار کنه فاقد اشکاله. معلوم نیست با خودشون چندچندن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
فقط یاد گرفتین از درک واژه هایی که ناتوان هستید را به تمسخر بگیرید.
فمنیستی روشنفکری نیست بلکه احترام به حقوق زن میباشد ..
همین افکار پوسیده امثال شما که فقط بلدین دیگران را غربزده معرفی کنین عامل این جنایات هست..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
این روش گویش شما دقیقا شخصیت شما را نشان میدهد .
این یک جنایت است که اتفاق افتاده و هیچ ربطی به فمنیست ندارد و بسیار دردناک است مگر نه اینست که هر انسانی که به قتل میرسد مانند اینست که همه مردم به قتل رسیده اند متاسفانه حتی شما و امثال شما اگر به نفعتان نباشد عقاید خودتان را هم زیر پا میگذارید ....
این یک جنایت بزرگ است میتوانی تصور کنی فردی فرزندش را بکشد !!!!
یک دختر 13 ساله را !!!!
یا برای شما و امثال شما امری عادی است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
هر دو مورد ازدواج زیر سن قانونی و رفتن پی بچه های کم و سن وسال جنایت در حق کودکانه لازم فمنیست باشی تا بفهمی که این وسط یه تعداد قربانی خودخواهی یه عده دیگه میشن.
عطیه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
تو، مرد مردان باغیرت و با آبرو و ناموس پرست ، خیلی ناراحت از ماهی گیری هستی ، خود می رفتی ببینی چه ماهی گرفته اند. کوسه ها برای تو
ناشناس
Austria
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
کثیفتر از اصلاح طلبان و فمینیتها در این دنیا نیست. حق طبیعی و شرعی یک دختر بالغ را که نیاز به شوهر دارد انکار می کنند و اسمش را می گذارند احترام به حقوق زن! شما در حد حقوق یک سگ هم برای این دختران ارزش قایل نیستید. حداقل برای سگ یا فت پیدا می کنند یا اخته اش می کنند.
ناشناس
Germany
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
مادر بچه را به دنیا می اورد و مادر بچه را بزرگ میکند ولی مرد تصمیم میگیرد ایا عقب افتادگی ما نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
واقعا مادر بزرگ میکنه؟ یعنی بابا کشک؟ خودت با پول کی بزرگ شدی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
جایگاه بچه کجاست ؟! بچه برای به دنیا امدن التماس میکنه یا به زوز به دنیا میاد؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
ناشناس 12:40
من خودم مردم هستم منظور ایشان اینست که این صحیح نیست که مرد همه کاره باشد و هر کاری دوست داشت بکند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
یک بار برای همیشه تمام زنان و دختران مملکت رو بکشید و خلاص! مملکت مردانه را راحت تر می توانید مدیریت!!! کنید. دیگر نه چادری از سر بر می افتد. مردان هم با خیال راحت از حفظ غیرت و مطمئن از مکان حفظ ناموس در قبر به زندگی خود ادامه می دهند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
خواهشا اینقدر با نا امیدی صحبت نکنید امیدوارم که مسئولان و قانوگذاران با رفتار مناسب و تصمیمات درست جلوی تکرار این فجایع دردناک را بگیرند .
سیاه قلم
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
فقط یک انسان از بین رفت و سرنوشت چند نفر از بستگانش نابود شد . امان از بی فرهنگی امان از بی اخلاقی . نتیجه تربیت خشن در جامعه وامانده از همه چی غیر از این نمیشه . حالا بعد از این فاجعه چه کسی پشیمان نیست بیچاره به این خانواده چه حالی دارند . مگر فرزند گوسفند است که دلت خواست بکشی دلت نخواست زنده بماند . نقش جامعه در حق حیات یک انسان کجاست
ناشناس
United States of America
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
البته این فرهنگ حمایت از دختر و نگران بودن در مورد رفت و امد و دوستیهای فرزندان دختر نسبت به پسر در همه فرهنگها و ادیان بسیار جدی بر قرار است و دلیل حمایتی و بیولوژیک داره. برای اینکه سر دوستان را درد نیاوریم فقط به این مورد توجه کنید که در یکی از فیلمهای امریکایی که خیلی فمنیست هم هستند و... دختر نوجوان خانه از پدرش که در مورد او خیلی سختگیر بود شکاست کرد که چرا تو به برادرم سخت نمی گیری و او اجازه دارد هر جا می خواهد برود و با دوستان خود تا پاسی از شبب بماند ولی مرا اینقدر محدود می کنی و حتی به دوستان یا رفت و امد من هم حساس هستی. پدر ردنک ( گردن قرمز که لقب سفیدپوستان کله شق است) او در پاسخ خیلی ساده گفت چون برادرت نمی تواند باردار شود.
khak
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
البته قاتل رومینا دو نفر هستند پدرش واداب ورسوم یک روستا وپسره بهمن که قیافه وحشتناک وخلافی داره اصولا کسانی که خالکوبی وخود زنی های سطحی بر تن وبدنشان دارند از نظر روانشناختی دچار اختلال رفتاری وتن ازاری وخودازاری هستن که نسبت به دیگران هم این ازار امکان پذیر است بنابر این بهمن هم یک فرد نرمال از نظر عقلی وعاطفی بنظر نمیرسد وباید بخاطر اینکه اینجور شیطان صفتانی به حریم زندگی افراد نزدیک نشوند بهمن هم مجازات شود نمونه قضییه شاهرخ 16ساله وسمیه 14 ساله در سال هفتاد که دختر خانواده با تبانی پسر اقدام به قتل پدر ومادر وبرادرش کرد به صرف رسیدن به عشقش زمان حال مانند قدیم نیست که دختر وپسر براه خودشان بروند بلکه انقدر بی عاطفه هستن که گوشه چشمی به ثروت پدرخانواده دختران هم دارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
الان شما آقا یا خانم khak که راحت درباره ظاهر دیگران قضاوت می کنی، آدم سالمی هستی؟ چطور میتونی بگی چون خالکوبی و فلان داره فلان جوره؟ من هم دوست دارم بدنم را خالکوبی کنم، یعنی مشکل اخلاقی یا روانی دارم؟ حداقل می تونم بگم صدتای تو کتاب خوندم و مطالعه داشتم و دارم و مطمئنم که خیلی از تو و امثال تو قانونمدارتر و با اخلاق تر هستم.
khak
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
دوست رومینا:«رومینا به من گفت که در اینستاگرام در لایوی شرکت کرده و در آن زمان بهمن همه آن لایو را ضبط کرده است و حالا با آن مرا تهدید می‌کند. ناشناس15:25 تحویل بگیر دوست دارای اختلال رفتاری خالکوبی شده وخود ازار ودیگر ازارت را باش تا صبح دولتت بدمد کاین هنوز از نتایج سحر است اولین اقدام باید تست وبررسیهای روانشناختی ازین بهمن لندهور که اثار اختلال رفتاری نه تنها در ظاهرش مشهود است بلکه عملا هم یک روانپریش گرگ صفت هست که همیشه بدنبال اشخاصی با ضعف جسمانی واحساسات رقیق وعاطفی شدید مانند دخترکی بنام رومیناها هستن تا به نیات پلید خود برسند صددر صد باید درخواست کمیسیون روانپزشکی برای این جوانک پیشنهاد شود تا سیه روی شود هر که درو غش باشد فرارو لطفا
ناشناس
Austria
۰۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
خدا لعنت کند همه شما پست فطرتان اصلاح طلب و لیبرال و فمینیستها. خود شما دختران را به فحشا و روابط آزاد کشاندید. خود شما فضای مجازی را تبدیل به جولانگاه فساد کردید. خود شما حاضرر بودید این دوستی رومینا و بهمن ادامه یابد، فقط تحمل یک خطبه عقد را نداشتید و اینکه پدرش بایت ساکتبماند و بی عفت شدن دختر را تماشا کند. آری. شما قاتل واقعی هستید.
ناشناس
Germany
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
بهتر نیست یکبار برای همیشه زنان ما یاد بگیرن برهنگی نماد تمدن نیست؟!؟؟؟!
مجتبی
France
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
دیگه خیلی از آب گل آلود ماهی نگیرید. همین الان چندین هزار مرد بخاطر مهریه در زندان هستند. واسه روسری گذاشتن مگر مردها به شما ظلم کرده اند. انگار مملکت برای مردها گل و بلبل هست واسه زن ها سخته.
ناشناس
United States of America
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
به 703. خوب . داعش و طالبان هم همین را می گویند. زن که نباید مدرسه بره. زن که نباید وارد بازار کار بشه. زن که نباید از خانه بدون اجازه شوی یا برادر یا پدر خارج بشه. اصلا رستوران چه مفهومی دارد ..... خیلی مخلصیم ولی دوران شما خیلی وقته تمام شده و با برچسب زدن فمنیستی و لیبرال و غرب زده و... کارتان راه نخواهد افتاد. تمام شده اید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
و آنگاه كه از دخترکان زنده به گور شده پرسيده شود ،
كه به كدامين گناه كشته شدند؟!
ناشناس
United Arab Emirates
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
قطعا بهمن کشتش با اعصاب و روان پدر دختر بدجور بازی کرده قطعا علاوه بر دختر پول و جهیزه هم میخواسته وگرنه چرا اینقدر از اینستا عکس میفرستاده متاسفانه هیچکس اشاره نمیکند که نقش آن فراری دادن دختربچه از خانه روستایی و منجرشدن به قتل کودک چیست؟قطعا کمتر از قتل نیست چون عامل اصلی خشم وحشتناک پدر بوده است باید پدر دختر باشید تا بدانید پدرها چقدر دخترانشان را دوست دارند وحاضر نیستند به هر کسی شوهر بدهند چه رسد با کسی مانند این بهمن خلافکار
ناشناس
Germany
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
مطابق آیه ۵ سوره مائده، معشوق گرفتن گناه کبیره ست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
پدر بی گناهه بعضی ها هنوز پدر نشدن ودوست دارن بی بند وباری را اگر شما دخترت ویا خواهرت بود چکار میکردی
ناشناس
Germany
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
به گناه شهوت زدگی در سن کمتر از سن قانونی
ناشناس
Germany
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
اون الدنگ که رحم به بچه نمیکنه هم باید مجازات بشه. یک دختر بچه در چنگال دو دیو.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
باید آن جنایتکار قاتل را به سزای عملش برسانند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
پدری که چنان بهش فشار آوردن که پاره تنش رو کشته و خودش و بچش به خاک سیاه نشستن به کنایه از غیرتش حرف میزنن و اه و تف میکنن

اما بی غیرتی که از هوس ،دختری رو که همسن بچش هس رو دنبال خودش کشیده کسی ازش حرفی نمیزنه که نمیزنه
دنبال چی هستین؟!!!!
پاشاندن خونواده ها
حراج مفت دخترها
یه کم دختر ها و زنها رو انسان ببینید
چرا از هر فرصتی برای اینکه آزاد تر تحت مطامع زشتتون قرار بگیرن استفاده می کنید؟؟؟!
به خدا کرامت اون‌دختر این نبوده که مردی به خاطر هوسش از بی عقلی از د امن پدرش بگیردش و پدری از فشار حماقت کنه و بکشد ش
حقش مهر پدرش. و عفت و خواستگاری با عزت و مرد در خور و هم کفو اش بود

چرا با فضاهای نا سالم دختر ها رو به رقابت در عرضه هست و نیستشون میندازین...
خدا به ما رحم کنه....
عطیه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
عزیز چیزی کار پدر را توجیه نمی کند .
ناشناس
Germany
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
بایداون شیطان صفت بهمن 30 ساله که عاشق دختر 14 ساله شده اعدام بشه، زيرا او باعت غیرت ناموسی پدر بیچاره رو برانگیخته و پاره تنش رو به دست خودش کشته است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
پدر اگه پدر باشه کله زندگیشو میده تا دخترش زندگی کنه
این قضیه امیر ابراهیمی که فیلمش همه جا پخش شده بد تر نبود که
شوال
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
ظاهرا این وسط هیچ مسئولیتی متوجه مادر نیست ؟! که آیا در تربیت دختر کم نگذاشته؟ درمحبت چی ؟اگر اینقدر بچه بوده ومحبت میخواست چرا بجای مادر جذب یک مرد 30 ساله شده؟ ظاهرا خود دختره هم این وسط هیچ قصوری نداشته. دنبال جذب شدن به "یک فرد "بوده! "یا یک مرد" اگر بچه نبوده پس دنبال یک مرد بوده که از اقبالش آن شیاد سر راه او قرارگرفته!
غیرت رانکوهش نکنید که اگر نباشد جای سوال دارد. هیچکس قتل را تایید نمی کنداین پدربخت از ضعف در حل مساله صورت مساله را پاک کرده جای بسی سرافکندگی برای افراد مدعی آموزش جامعه است. جای تاسف برای خودمان هم هست. کدامیک از ما آموزش حل مسئله را یاد گرفته ایم؟!
کدامیک از ما در حد توان مان به دیگران آموزش برخورد مناسب با مسایل جامعه وخانواده داده ایم.
تاکی میخواهیم با مسایل واتفاقات اطراف خودمان طرفدارانه برخورد کنیم!"یا طرف قاتل ویا طرق مقتول" طرف زن یا طرف مرد"طرف بچه یاطرف پدر/مادر" طرف دزد یاپلیس" .....
اینها همه معلول اند علت ها را باید جست حتی آن مرد 30 ساله شیاد بیماریست که حاصل عملکرد مجموعه جامعه است و.............
ناشناس
United Arab Emirates
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
دقیقا درست فرمودید در همه جا نیت کار مهم است و فشار روانی زیاد روی پدر و ولنگاری پسر35 ساله که دنبال دختران مردم میرفته و از قانون وزندان ترسی نداشته پدر ساده دل روستایی را ناچار به قتل جگرگوشه ی خود کرده؛ مجرم اصلی آن مردک بی وجدان است که یک خانواده را نابود کرده واکنون طرفداران این طرز فکر که دختران را کالا می بینند دم از غیرت میزنن در حالیکه موضوع بی قانونی است که چگونه کودک13 ساله با مرد35 ساله حشر ونشر میکرده وقانون آن را جرم نمی دیده کودک که چیزی نمی فهمد ولی مرد 35 ساله هم نمی فهمد
رحیمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
خدا لعنت کنه اون مردک 30 ساله رو که شیطان صفت راست راست می گردد و به ریش همه جامعه می خندد
این جامعه صاحب ندارد !!!
پدر نا امید از عدالت جهنم را برگزید
اری شایدننگ دیدن دزد پاره تن سخت تر از اتش جهنم است
خدا رحم کند و از سر تقصیراتش بگذرد
واقعا درخواست قصاص از ترس ان شیاد 30 ساله نیست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
به خاطر مذهب دختر ندادند
این رو هم بگو.
هیچ اتفاقی قتل با داس رو توجیه نمی کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
بنده با دیدگاه شما موافقم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
پدر اگه دنبال عدالت بود میرفت با پسره رو در رو میشد نه که دختر سیزده ساله رو تو خواب بکشه. گرچه گویا اعتیاد پدر باعث تصمیم رومینا برای فرار شده بود. باید قانون برده داری برداشته بشه و این شخص سنگسار بشه
ناشناس
United Arab Emirates
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
لالای بخواب دخترک، ما خوابیم
زنجیری ِ یک سلسله از ارعابیم
از شیوه ی دخترکشی اینک پیداست
در دوره ی جاهلیت اعرابیم
ناشناس
Germany
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
چرا هی به پسره گیر دادید؟این دخترک 13 ساله جوجه که دنبال پسر مردم راه افتاده یعنی بیگناه و معصوم بوده!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
خودت داری جواب خودت رو میدی میگی جوجه...
بچه بوده و پسره، پسره کاملا بالغ و جا افتاده طبیعیه با زبان و محبت و عشق خامش کرده.
دخترها تو این سن بلوغ و نوجوانی که دوران حساسی خیلی احساسی هستن و با احساساتشون تصمیم میگیرن نه باعقل و منطق دنبال عشق و عاشقین
ص
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
بنظر من پدرش باید اعدام بشه درس عبرتی واسه بقیه بشه تا این بی فرهنگی از بین بره بابا تاکی این همه بی فرهنگی وبی سوادی غیرت نشون داد حالا تا آخر عمرش با همین غیرت به خوشی زندگی ونه ببینم میتونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
نظرتو برا خودت نگهدار
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
کشتن فرزند با داس که اسمش غیرت نیست اون کسی که اینکار را کرده از حیوان هم پست تره چون حیوان هم بچه خودش را نمیکشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
اگر این طور باشه که هرکی هرکی دلش بخواد میکنه
چ
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
اولا موافقم با اعدام پدر اما نباید هرکی هرکار دلش بخواد بکنه بکنه
ناشناس
Sweden
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
اینایی که مدعی هستن پدر با داس آمد ووو اگه خواهر خودشون هم با یه مرد همسن باباشون فرار می کرد و آبروریزی می شد چکار میکردن؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
خواهرمن ( و البته خودم ) وقتی نوجوان بود اونقدر با پدرم صمیمی بود که اصلا نیازی نداشت محبت و حمایت پدرانه رو از غریبه ها بخواد. اگر هم احیانا اشتباهی می کرد، همه متوجه بودن که از سر شور نوجوانیه و نیاز به مشاوره و راهنمایی داره، نخ کتک و داس.
حالا هم که خانمی شده است برای خودش مستقله اگر از من نظر بخواد حتما نظرمو رو می گم وگرنه به من ارتباطی نداره که چه می کنه.
ناشناس
Germany
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
من عینا کار همین پدر رو میکردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
هرکاری میکردیم نمیکشتیم
ناشناس
United States of America
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
هر کاری میکردیم نمیکشتیمش
ناشناس
Canada
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
هیچی...فرار می کردن می رفتن سوئد! از اونجا کامنت می گذاشتن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
با داس همه را میکشتم خونشان را می خوردم و با سرشان کله پاچه درست میکردم. خیلی با غیرتم.
عطیه
Germany
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
اگر برادر۱۶ ساله ات با عاقله زن۳۲ ساله فرار می کرد و باهاش رابطه بر قرار می کرد چی کار می کردی ؟ ذوق می کردی مطمئنا می گفتی داداشم مرد شده ....یا می گفتی زنیکه فلان شده اغفالش کرده .....آبرو ناموس و غیرت رو از نو بشناس برادر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
کاربر ۱۹:۰۹
از بالا تا اینجا کامنت گذاشتی از نظرهات معلومه چه جور آدمی هستی یکی مثل پدر رومینا.
اگر دختر داری فقط با دخترت دوست و رفیق خوبی باش بهش خیلی خیلی محبت کن.
درضمن محدودیت بیجا و زیاد همه نتیجه عکس میده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
دختران عزیز کشورم مواظب عزت و حیا و عفاف و شرفتون باشید تا به دام شیطان صفتان هرزه دل و هرزه چشم نیفتید.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
چرا منفی میدید !؟
کجای این جمله معنی بدی داشت !
خب با حیا نباشید ! اینو دوست دارین !؟؟؟
ناشناس
Denmark
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
اگر پدرانتون هم لجن هایی مثل پدر رومینا و همین ناشناس ۱۳:۵۶ هستن زنگ بزنید به مشاور! دنبال محبت نداشته پدرتون تو آدم های دیگه نگردید! امثال بهمن هم شاید از روی سادگی و هوس خریتی بکنند ولی برای شما مشکلی حل نمیشه
ناشناس
United States of America
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
مگه این ناشناس حرف بدی زده که بهش لجن میگی! ادم باید قدر خودشو بدونه این دختر هم از پدرش محبت ندیده بود که به دام اون پسره افتاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
کدام مویه فرارو ؟
اینجا که سالن مده !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
اون مادر باید تنیه وسرزنش بشه که دختر طفل معصوم رارها کرد تا به اینجا رسیده حال دار مگه م مخام طلاق بگیرم تا از پسر شش سالش هم یک ولگرد ببار بیاورد مادر متونستی که شوهر مرد متعصبیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
الان مقصری بالاتر از یه زن روستایی تو سری خور که اسیر دست یه مرد متعصب و بدخلق بوده پیدا نکردین؟
چطور مادر موقع خونخواهی دخترش هیچ کاره است و ولی محسوب نمی شه، اما موقع مقصریابی اولین کسی که امثال شماها می رین سراغش مادره؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
همیهش زنان باید بابت هوسرانی و زورگویی مردان مجازات شوند. زنی که در خانه کتک میخورد و هیچ حقی جز زاییدن و کار خانه و کشاورزی ندارد و کتک خوردن ندارد مقصر است
عطیه
Germany
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
خیلی پست و حضیصی
ناشناس
United States of America
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
برخی از دوستان چه اندازه راحت قاضی می شوند و قضاوت می کنند و حکم اعدام صادر می کنند. در سال 2003 در وانکور کانادا یک زن 22 ساله ژاپنی با ویزای دانشجویی که از شوهر کانادایی خود متارکه کرده بود و دو کودک زیر 3 سالش با او زندگی می کردند بدلیل خشم و انتقام نسبت به پدر بچه ها که با ترک انها مشغول اعیاشی بود خود نیز برای سه روز به سفر تفریحی رفته بود و دو کودک بیگناه را تنها در خانه گذاشته بود و کودکان از فرط تشنگی و گرسنگی قربانی شده بودند. وقتی بعد از ماهها قاضی حکم خود را داد تمام کانادا و حتی مردم ژاپن شگفت زده شدند! اصلا برای دوستانی که همش صحبت از اعدام می کنند غیر قابل تصور است. قاضی حکم داد که زن ژاپنی فقط از کانادا اخراج شود. بدون حگم زندان یا جبس ابد یا هیچ تنبیه دیگری! قاضی در برابر اعتراضات به حکمش گفت فقط مادران می توانند حکم مرا درک کنند. این زن بیست و دو ساله شاید الان خیلی عصبانی باشد ولی درد و رنج کاری که نسبت به فرزندان خود کرده تا ابد و تا او زنده است با او همراه هست و از هزار سال زندان برای او رنج اور تر و عذاب اور تر است. حالا این پدر هم از روی تحریک اطرافیان و حرف مردم پاره تنش و تنها کودک دخترش را با دست خود نابود کرده. عذاب و درد و رنج این کار تا ابد و تا زمانی که زنده هست او را تنها نخواهد گذاشت و بدترین مجازات است. حالا ان دنیا بماند برای ان دنیا. ما این دنیا نمی توانیم به خود اجازه قضاوت دهیم چه برسد به ان دنیا. اگر کسی باید مجازات شود همان مردی است که کودک را اغفال کرده و بعد قوانینی است که در کشورمان اجازه می دهد که یک مرد یا زن بزرگسال بتواند به کودکان در سنی چنین پایین ابراز عشق و ازدواج کنند.

اعدام در برابر بیست سال زندان سخت و بدون اجازه بخشش یا عروسی و مرخصی یا چنین عذابی برای یک پدر و مادر عروسی است و هیچ قدرت بازدارندگی ندارد. اگر ان دو زور گیر جوانی که چند سال پیش اعدام شدند به جای اعدام به 12 سال حبس بدون اجازه بخشش محکوم شده بودند و در این 12 سال به دوستان و فامیل مردم می گفتند چه اندازه این 12 سال برای انها سخت می گذرد و گذشته به مراتب بازدارندگی بیشتری داشت ضمن اینکه ان دو زورگیر جوان فرصت مجددی برا جبران کرده زشت خود پیدا می کردند و اگر تکرار می کردند به بیست سال اضافه محکوم می شدند همه حساب کار دستشان می امد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
دقیقا فرمایشات شما متین و صحیح بود .
متاسفانه فمنیستهای منفی میدهند !
مهرزاد مرودشت
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
دستش هم درد نکنه باید هردوتاش میکشت
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۰۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
قشنگ پتانسیل عضویت در داعش رو داری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
این دختر14ساله خامی کرده چرا ان مردک 30ساله به این بچه نمی گوید فرار از خانه خوب نیست.این مرد شریک قتل است.غیرت این نیست که فرزندی که خطایش ناشی از احساس زودگذر وگاها اشتباه ما در برخورد با جوانان است را به کشتن دهیم..................
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
هرکی جای این مرد بود همین کارا میکرد مردای بی غیرت توخیابان زیادن زناشون ودختراشون بی حجاب دنبال خودشون راه میندازن وباعث هوس جوانان میشن این مرداراباید گردن زد
عطیه
Germany
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
خودت رو جای رومینا هم گذاشتی ... دختری ۱۳ ساله با کلی آرزو و امید به زندگی ...تو زندگیت اشتباه خطا خلاف گناه نکردی ....اگر مرتکب شدی خودت رو مستحق مجازات دانسته ای .....معلوم است که خودت رو پاک و کارهایت رو مبرا می دانی ....
بهرامی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
به خدا حقش این نیست که همیه ملت پشت سر پدری که با دست خودش جگر گوشو گشته بد بگن در عوض اون مردک بی شرف به ریش تمام این ملت بخند بعد از یه مدتی دیگر سراغ یک دختر بچه دیگر برود به گفته خودش نه سالش بوده عاشقش شده قبل از اون هم یک دختر دیگر را فراری داده من هم یک دختر همسن رومینا دارم شاید اگر همچین اتفاقی برای دختر من هم می افتاد جنون بهم دست می داد اخر بی شرف اگر عاشقش بودی چرا عکس هایش در اینستاگرام پخش کردی خدا از خود وخانواده ت نگذره
ناشناس
France
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
لعنت به این پدر جنایتکار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
خدایا هیچ وقت مرا با همسر، فرزند و پدر مادرم امتحان نکن!
مینا محمد زاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
قبل از همه چیز تسلیت به مادر دغدارش عرض میکنم حق رومینای عزیز این نبود ولی از طرف دیگر پدرش هم تحت تاثیر حرفهای مردم قرار گرفته مطمئنا الان پدرش هم خیلی عذاب می کشه از کار اشتباهی که انجام داده
بهداد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
میدونی خدا ما رو به هر کی وابسطه کنه از طریق همون هم آبرمونو می بره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
رومینا آرزویش ب گور رفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
این آرزو به گور بردن برا خودش هم بهتر بود . فردا یه عمر باید با این مرد هوس باز هر روز می میرد
ناشناس
United States of America
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
بهمن در دفاع از کارش گفته که خیلی از ازدواجها اختلاف سنی بالای این را هم دارند. ولی او به عمد یا از نادانی خود را به تجاهل زده. اگر یک دختر بیست سال داشته باشد بزرگسال محسوب می شود و می تواند زن 70 ساله هم بشود. ولی او با موتور و سواره و پیاده اطراف مدرسه دخترانه و دبستان به دنبال یک کودک 10 یا یازده ساله بوده. اگر قانون درست داشتیم اجازه دوستی و از ان بدتر ازدواج یک بزرگسال با سن زیر 18 سال که علیرغم بلوغ فیزیکی هنوز به بلوغ فکری نرسیده نمی داد. لطفا نگویید که اسلام اجازه داده. بله . اسلام اجازه داده ولی زمان این اجازه مربوط می شود به زمانی که عمر متوسط مردم بین 25 تا سی سال بوده نه الان که 80 سال است. به اضافه اینکه فروع و قوانین شرعی اسلام قابل تغییر و بازنگری است. اگر غیر از این بود چرا دیگر ما مجازات سنگسار نداریم یا چرا زنان هم اجازه رای یا کار و دوچرخه سواری و رانندگی و سوارکاری هم دارند و اصلا چرا به خاطر کرونا خیلی از فعالیتهای مذهبی که زمانی تعطیلی انها غیر قابل تصور بود حالا تعطیل هستند تا حدی که حتی صحبت از تعطیل و اجرا نشدن حج تمتع امسال هم می رود؟
ناشناس
Germany
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
اسلام نه اجازه ازدواج با کودکان رو داده -وابتلوا الیتامی حتی اذا بلغوا النکاح- نه اجازه دوستی با نامحرم -محصنین غیر مسافحین و لا متخذین اخدان
ناشناس
United States of America
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
بهمن در دفاع از کارش گفته که خیلی از ازدواجها اختلاف سنی بالای این را هم دارند. ولی او به عمد یا از نادانی خود را به تجاهل زده. اگر یک دختر بیست سال داشته باشد بزرگسال محسوب می شود و می تواند زن 70 ساله هم بشود. ولی او با موتور و سواره و پیاده اطراف مدرسه دخترانه و دبستان به دنبال یک کودک 10 یا یازده ساله بوده. اگر قانون درست داشتیم اجازه دوستی و از ان بدتر ازدواج یک بزرگسال با سن زیر 18 سال که علیرغم بلوغ فیزیکی هنوز به بلوغ فکری نرسیده نمی داد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
سادگی نوجوانی در برزخ مثلث شوم: بی لیاقتی (مادر)، حماقت (پدر) و شیطنت و بدسیرتی (مردک 30 ساله ظاهرا عاشق اما اغفالگر)!
ارمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
وایییییی خدای من چقدر حالم بد شد از شنیدن این خبر. روحش شاد باشه ان شاء الله
حالم بهم میخوره از این پسره حالم بهم میخوره از این پسرایی که این همه بی ناموس و بی غیرتن و فقط با حرفاشون دختر های کوچیک رو گول میزنن. مادر پدرها ازتون خواهش میکنم یکم بیشتر مواظب دختراتون باشید متاسفانه الان دوستی پسرهای بزرگسال مثل این بهمن شیاد با دخترای کوچیک زیاد شده. این دختر طفل معصوم هم مطمئنا تحت تاثیر حرفای اون مردتیکه قرار گرفته یکی نیست بهش بگه اخه تو اگه یه سر سوزن غیرت داشتی نمیرفتی مخ یه دختری که ۱۵ سال از خودت کوچیکتره رو بزنی عوضی. اقا گیریم مخشم زدی باهاش فرار کردی چرا دیگ عکساش نامناسب دختره رو برای باباش میفرستی که باعث بشه اونا بیشتر بسوزن و عصبی بشن و اخرشم این مشکل پیش بیاد من مطمئنم الان باباشم فهمیده چه غلطی کرده ادم بعضی موقع ها عصبی میشه تو یه لحظه یه کاری میکنه که سالها باید غصه اش رو بخوره. من هنوز موندم چجور میشه که این اتفاق فجیع صورت میگیره اخه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
بنظرم باید آ ن پسر نامرد را باید اعدام کنند مقسیراصلی ایشان هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
پدر و مادر گرامی دخترانتان به درس قرآن تشویق کنید اگر درس قرآن باایمان واخلاق داشته باشد هیچگاه شیطان راننده دنبال دخترانتان نمی آید به دخترانتان بگوید قرآن بخوانید این اتفاق برای رومینا خیلی برای ما سخت است باید پدر دوست پسرش مجازات بشه
ناشناس
France
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
اون نامردی که ناموس مردم را دزدیده و ۳ روز فراریش داده باید اعدام بشه حداقل به جرم آدم ربایی و جرم دیگه که هنوز معلوم نیست وثابت نشده که تو این ۳روز بینم چه بلایی سر ناموس مردم اورده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
رومینا دزدیده نشده بلکه با میل خودش رفته اگر قرار اون اقا مجازات بشه باید به جرم گول زدن رومینا باشه حتی بابای رومینا که حقش اعدامه فقط باید دیه بپرازه
غضنفر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
یه چیز این ماجرا خیلی جالبه. اونم تناقضیه که توی نوع واکنش نهادهای از همه چی حمایت گر انجام می دن. (الانم دم از تصویب قانون میزنن. یکی نیست بگه همون قانون پدر قاتل رو عفو میکنه)

این نکته که اون دختر بینوا به دست پدری سنگدل به قتل رسیده که روشنه. و منطق هم میگه پدر باید مجازات بشه. حالا هرچی. کاری ندارم اعدام یا نه. اینجا قوانینی داره و طبق اون رفتار میشه. حالا اسمش یا در رفتن از عمل انجام شده ست یا هرچی.

اما تناقض. اینایی که الان سنگ دختر بی گناه رو به سینه میزنن، هرگز دست روی این نکته گذاشتن که دختری 13 ساله چرا باید به فکر ازدواج با یه مرد 35 ساله باشه؟
الان خبری از جبهه گرفتن علیه ازدواج های زیر سن قانونی نیست؟
چون نون فعلا توی جبهه گرفتن و کوبیدن صرفه. فعلا ماجرای اینکه این دختره اصلا عقلی به کله نداشته و اون پسره هم یحتمل خامش کرده بوده ندارن.
با همه این اوصاف گناه پدره شسته نمیشه.
دلم میخاد خیلی روشن این مساله رو ببینم.
اتفاق اتفاق چندان شکه کننده یی هم نبوده! حالا هرچی میخوایید بگید بگید. شایدم خبر ندارید و سرتون توی اینستاگرامه همش. اما دور و بر آدم مثل ریگ داره از این اتفاقا میوفته...
بفهمید توی چه مملکتی دارید زندگی میکنید. فکر نکنید فقط پاکستان از این اتفاقا میوفته. یا اون خوش خیالایی که فکر میکنن لابد توی اروپا و امریکا از این خبرا نیست... چرا هست... اتفاقا زیادم هست... حتی شاید بیشتر از اینجا...
مساله اینجا آدمیزاده... نه فرهنگ و عرف و نگاه دینی و غیرت بازی و این حرفا... اونا همه سائقن. فقط محرکن. از آدمیزاد هر چیزی برمیاد. مسلمون و روشنفکرم نداره...
وطنم ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
انقدر بی سواد بارتون آوردند که فکر می کنی روشنفکر یه چیزی معادل کافره
فقط برای اینکه یه چیزی یاد بگیری جوابت رو دارم می دم
ازدواج با کودک غلط و جنایت آشکاره چون کودک قدرت تشخیص و تصمیم و درک کافی نداره
به همین ترتیب اغفال و سعی در ایجاد ارتباط عاطفی و جنسی با کودک جنایته
کشتن فرزند هم جنایته
کجای قضیه رو نمی فهمی ?
ناشناس
Germany
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
دختر بیگناه؟ طرف با مرد نامحرم ارتباط عاطفی داشته. بیگناهه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
۱۹:۲۴ از بالا تا پائین فقط رومینارو کوبیدی وگفتی پدرش خوبکاری کرده منم جای پدرش بودم همین کارو میکردم.

تنها مقصرم رومینا دونستید نه پدر و نه اون پسره بهمن.
مثل اینکه از اون دسته مردها هستین که درهمه چیزی میگین حق فقط با مرده و زنها و دخترهذ همیشه مقصرن.
اون پدرم مقصر بوده اگه به دخترش محبت میکرد و باهاش دوست بود الان این بلا سر رومینا نمیود.
یک پدر در درجه اول باید با دخترش رفیق باشه پدره من اینجوری بود و من همیشه تمام حرفها و مشکلات و درد و دلهام رو باهاش درمیون میزاشتم اونم راهنمائیم میکرد
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
باید سنگسار شود
رامین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
نمیدونم با چه دلی بچشو کشته. من خودم دو تا بچه دارم یه وقت میخوام دعواشون کنم بعدا عذاب وجدان میگیرم. نمیدونم با چه دلی اینکارو کرده. ولی خدا به پدرشم صبر بده خدا میدونه الان تو چه حالیه. یاد دخترش میوفته. خیلی سخته خیلی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
مثل اینکه عموی دختره هم خبر داشته که قرار رومینا کشته بشه و تاییدم کرده که برادرش اینکارو انجام بده این اقا اگه دل داشت هیچوقت همچین کاری با دخترش نمیکرد هرچی زجر بکشه حقشه این تقاص کاری بود که کرده
محمد - اصفهان
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
متعصب بربری مسلک . متاسفم برات
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
آقا بربری یه نوع نونه. و بربر اسم یه قوم وحشی. «بربری مسلک بودن یه نفر» یعنی رفتارش شبیه نون بربریه و «بربر مسلک بودن یه نفر» یعنی رفتارش وحشیانه س
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
مسلک شما چیه؟بی غیرتی؟بی ناموسی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
از کی تا حالا سر بردن اوج غیرت و ناموس پرستیه؟
از نظر شما هر کی بیشتر سر زن و دختر و خواهرش رو ببره باغیرت تره و ناموس پرست تره؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
پدره نمیخواد سر دخترش رو ببره بگه من باغیرت و ناموس پرستم میخواست یه خورده با دخترش رفیق و دوست بود بهش محبت زیاد میکرد جو خونه رو سرد نمیکرد انقدر محدودش نمیکرد و سختگیر نبود الان دخترش تو خونه اش کنارش بود نه میرفت بیرون دنبال پسر و دوست شدن نه فکر فرار بود الانم زنده تو خونش کنارش بود.
اعظم
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
هردومرد مقصر بودن هر کدام به طریقی طفلک رومینا قربانی هوس یک مرد هوس باز وتعصب بی مورد پدرش شد
ناشناس
Germany
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
بی مورد کجاست خواهر من؟ با مرد اجنبی فرار کرده. عکس گرفته و منتشر کرده. بی مورد؟
ناشناس
Germany
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
خودش نمیخواست یعنی؟؟؟طفل سیزده ساله رو چه به شوهر بازی؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
اصلا چطوره هر چی مرده را اعدام کنند
جهان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
چرا همه حمله ها طرف پدر دختره از اینکه او در یک حرکت هیجانی مرتکب قتل شده و تحریکات قابل ملاحظه ای باعث این اتفاق شده شکی نیست و باید مجازات بشه
اون پسری که زیر پای دختر مردم نشسته و با توجه به دو یا سه برابر بودن سنش دختر مردم رو هوایی کرده فراریش داده مدتی دور از خانه با او بسر برده بیشتر از پدر مقصز نباشه مکتر نیست
بی بند و باری دختر هم یک پای قضییه است دختری که خانواده رو ترک کنه هنوز بلوغ نشده فوری تمایلات جنسیش او را از خانه فراری بده و تن به نامحرم بده این عاقبتش میشه فکر نکنید در جامعه ما همین رومیناست اینقدر هستند که حد و حصر نداره
دیگر برادر یا کسان دیگه که مرد خانواده رو به بی غیرتی متهم کردند تا غیرت یا تعصب او و ترس از پاشیدن زندگی موجب این اتفاق ناگوار گردید
نگار
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
خدا لعنت کنه اون کسی رو که باعث مرگ رومینا شد خیلی غمگین کنند ه است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
قلبم خیلی درد میکنه از وقتی این خبر را دیدم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
و اذا المؤدة سئلت بای ذنب قتلت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
این پدر بی غیرتش اعدام کنن که مرد بودن یادش بره
Zakir
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
اگر جای پدر رومینا هرکی می‌بود باید این کارا میکرد
ناشناس
Germany
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
اگر بی غیرت بود که به ارتباط دخترش با نامحرم بی تفاوت می بود
یک ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
اون درنده نامردم بهمن رو که به دلیل فراهم کردن مقدمات قتل این دختر رو باید تکه تکه کنند تا دیگر هیچ کسی به کله بی مغزش نزنه که دختر مردم اونم با این سن و سال رو از راه به در کنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
این پدر بدبخت سالهای سال اینجا و اونجا دیده و شنیده پدر با غیرت نمی ذاره دخترش اینجوری ظاهر بشه و این حرفها
به نظر من قبل از هر کاری این تفکرات باید اصلاح بشه
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
آقا این بنده خدااگه نمیکشتش می گفتن چه بابای بی غیرتی
اگه شوهرش میداد می گفتن ای وای بچه رو چه به شوهر
حالا که کشته میگن جاهل اصا یه وضعی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
یعنی چی یعنی نمیتونسته پدره خوبی برای دخترش باشه وقتی که به سن ۸-۹سالگی رسید باهاش دوست و رفیق باشه بهش انقدر محبت کنه که دنبال محبت از مرد همسن پدرش نره.
اگه میخواست دوست پسر بازی کنی با پسره زیر ۲۰سال یا تقریبا با همسن و سال خودش دوست میشد.
رومینا تو سن بسیار بحرانی و حساس نوجوانی و بلوغ بوده یعنی احساساتش به عقلش غلبه میکرده حتما کمبود محبت پدرانه داشته که با یه پسره ۳۰ساله دوست شده اون پسره هم میدونسته از چه طریقی وارد بشه و این طفل معصوم رو گول بزنه.
از طریق محبت و چرب زبونی و ابرازعشق رومیناهم کمبود همینارو داشته اینجا پدرمقصره اگه باهاش از اول دوست و رفیق بود دخترشم تمام مشکلات و درد و دلهاش رو باهاش درمیون میذاشت.
پدرشم به عنوان یه پدره دلسوزمیتونست راهنمائیش کنه.
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
هرچی میکشیم از جاهلیت و عقب موندگی هستش
رودکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
همه ما یک رومینا در خانه داریم. من هم اگر دخترم این کار را کند همین بلا را سرش می اورم تا در همین دنیا عذاب بکشه و از عذاب الهی در امان بماند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
و البته خودت میری به جهنم و خوشبختانه تا ابد در آن جا خواهی ماند و اون به خاطر گناه کبیره شما بهشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
اخه شما بشر نیستی چون خدا ی جون ب آدم میده خودشم میگیره با ی اشتبا نمیشه بچه پاکو معصوم رو کشت تف ب آدمی که ذهنیتش اینجوریه اول فک کن بعد کاری که درسته رو انجام بده آدمی که دست ب همیچین کاری بزنه خودشو جای خدا گذاشته ب فکر آینده بچه ت باش و مواظبش باش این غیرت نیست که جونه یه بچه رو بگیری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
با دخترت رفیق و دوست خوبی باش و محبت کن امکان نداره دختری پدر و مادرش باهاش دوست و رفیق خوبی باشن بهش محبت کنن و جَو و شرایط خونه رو گرم کنن نه پر از تنش و درگیری و دعوا.
اگر پدر سختگیری و تعصب بیجا نداشته باشه و دخترش رو محدود نکنه امکان نداره دختر از این کارها کنه و از اون خونه فرار کنه.
F
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
خدا لعنت کنه همچین مردایی رو که با احساس یه دختر بچه بازی میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
دختر ناز و معصوم در مقابل هوسهایک یک پسر هوسباز که سابقه یک فراری دادن یک دختر دیگر را نیز داشته و پدر ظالم تمام آرزوهایش و فرصت زندگی کردنش در خواب از بین رفت دوست دارم رومینا عزیز روحت شاد
طاهره ظهوری ۶۰ ساله
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
سر اون پدر رو با همان داس باید بریده شود .....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
این دختر قربانی اصطکاک فرهنگی نسل جدید و قدیم شد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
عكسى از بهمن در جاي ديگرى ديدم با خالكوبى هايى كه نشانه شرور بودن اين بظاهر انسان ولى دقيقا گرگ صفت بوده. اينجاست كه قضات بايد خودى نشان بدهند مجازات او را با تعدد جرايم بطريقى تشديد كنند كه به اعدام برسد و گرنه مادر از دست ميرود. اطلاعى از برادر يا خواهران روميتا داده نشده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
من هم دختری هم سن رومینا هستم از وقتی که این خبرو دیدم دلم برای رومینا کبابه قلبم درد میکنه افسرده شدم همش دارم به رومینا فکر میکنم نمیدونم چی بگم امیدوارم روحش شاد باشه
رسول
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
سلام بایدپدرش مجازات کنن. جرمش کشتنش نبود. فوقش میتونست عاقش کنه.
دینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
از وقتی این خبر رو دیدم خیلی حالم بد شده همش تو فکر قتل رومینا هستم متاسفم برای پدرش آخه طفل معصوم چه گناهی کرده بود خب درسته سنی نداش ولی عاشق شده بود حتما پسر رو دوس داش
رضا
Germany
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
سلام. خیلی وحشتناکه تعصب خرکی یک پدروبی شرفی آن نامردی که به خاطر هوس خودش باعث مرگ دخترمعصوم شد.ازقاضی پرونده تعجبم که دست دخترمعصوم رو گذاشت تو دست پدرعصبانی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
بهترین کار پدر رومینا کرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
شما یکی از عموهای رومینا نیستی احیانا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
مثل اینکه تقاص این اقا فقط دادن دیه است ولی انشالا با عذاب وجدانی که داره به سزای اعمالش برسه وااقعا باید به این طرز فکرای احمقا تاسف خورد
باب
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
خاک بر سره پدرش و خاک بر سره اون مرد عوضی که یه دختر بچه رو اغفال کرده. ما زنان چقدر از دست مردا در عذاب باشیم!؟؟
خواستن و نخواستن شان درده سره
یک ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
اون داس باید گردن اون بهمن کثیف و خبیث رو می برید که اینطوری با احساس پاک یک دختر کم سن و سال بازی کرده و بدتر تصویر می گیره و می فرسته واسه پدرش که بله این زن منه. شما اگر بودید و کسی با دخترتون این کار رو می کرد چه می کردید؟ حتما به سراغ اون پسره لندهور لعنتی خاک بر سر می رفتین و نابودش می کردین
سید سادات
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
پوره احمق دختررا ازدواج می دادی:پسرلعنتی وهوسران :خانواده ای نابودکردی/چ عذابی کشید لحظه ی مرگ:خداصبربه مادر ش بدهد/روحت شادوجایت دربهشت است شک ندارم تو معصوم ومظلوم رفتی شهیدواقعی
ناشناس
Germany
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
چه مادر بی تفاوت و بی احساسی ، خونسرد ، .. بیچاره حق داشت از این خانه سرد و خشن فرار بکند ...
ناشناس
United States of America
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
داعش گروه نیست
دانش عقیده ای است که باعث این جنایات می شود.
شهاب مصطفوی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
فرزند کشی تو قاموس ما ایرانیان هست از رستم بگیر بیا جلو نادر شاه خاندان قاجار ووووو متاسفانه فکر کنم اغلب تو محیط روستایی زندگی نکردید اینجور مسایل که پیش میاد ودوستی دختر وپسر مخصوصا پسری که اختلاف سنی 16-17ساله با دختر داشته همچنین از لحاظ مذهبی هم فرق داشته در بین اهالی روستا زبان زد بوده وهر روز در محافلی که مردان روستا جمع میشن نقل محافل بوده وبقدر کافی پدر مقتول تحریک میشده من با قتل مخصوصا با فرزند کشی بسیار مخالف هستم ولی جرا یک پدر تا این حد به خوش جرات میده که جنایت کنه اونم پاره تنشو غیرت اون ایا مهمتر از جان بچش بوده فکر کنم تنها پدر مقصر نیست بلکه مادر دختر هم مقصره چطور دختر سیزده ساله شیش روز از خونه متواری میشه مادر متوجه نشده دخترا معمولا با مادر صمیمی هستن و چیزی رو حداقل از مادر پنهان نمیکنن بعد از بازگشت چرا مادر هیچگونه عکس العملی نشون نداده اصلا اون پسر به چه جراتی شیش روز دختر خردسال مردم برده چرا کلانتری وقاضی پرونده همه رو ازاد کرده ودختر بیچاره رو به مسلخ پدر تا بن تحقیر شده تو فامیل ومحله وروستا وشاید بازتابی که که جراید وخبرگزاری ها به مطلب دادن تحویل شده وپدر اماده خود زنی شده بدون اینکه سن وسال بچه رو یادش بیاد اون فقط یه بچه بود علیرغم گفتهای پسر که گفته بود ما چند سال بوده عاشق هم بودیم
به نام عشق
United States of America
۰۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
به نام عشق مینویسم ای فرشته زمینم روحت شاد و جاودان ای گل بهشت محمدی روحت شاد
ناشناس
France
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
عشق با هوس دو دنیای کاملا متضاد هستند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
هنوز این خبر تازه است که حمله وحشیانه مامورین شهرداری در کرمانشاه و مرگ یک زن رسانه ای شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
تمومش کنید وقتی موبایل به راحتی در دست بچه قرار می گیرد فضای مجازی گسیخته هم وجود دارد خانواده ها دچار طلاق عاطفی شدند اقتصاد ویران شده حتی در مدارس معلمان از دانش آموزان درخواست های عجیب دارند این مسائل هم باید دیده شود
ناشناس
Germany
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
حتی روستاهامون هم از جنون شهوت و فساد بی بهره نموندن!!وضع حجاب و حیای زنان روستایی ما هم کم از آلامدهای شهری نداره متاسفانه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
نمیدونم سما مردها چرا فقط زنهارو میبینید همه مردها هم خوب و پاک و بیگناه نیستن بد نیست یه نیم نگاهی هم به هم جنسهای خودتون بندازین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
آن مرد با داس آمد و دخترش را کشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
ان پسرهم مقصرنیست مقصرپدرکثیف رومیناوقتی رومیناتوخانه ارامش نداشت مجبوربوده به جایی پناه ببره پسره دوستش داشته به قصدازاراذیت سمت رومینانرفته بوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
حماقت شما ستودنی است !
فقط بفرمائید این عشق بین دختر 13 ساله و مرد 29 ساله را چگونه توجیه و تفسیر میفرمائید !
دوسش دااااشششتتتهههه !!!؟؟؟؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
پدرش خیلی مهربان بوده ولی .... هم بوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
باباشو ابد بدین تو زندانی وسط بیابون اون بهمن شیطان صفت عوضی رو هم 20 سال زندان بدون عفو اینا نباید تو جامعه آزاد بچرخن -
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
ختم جلسه دادگاه، لطفا قیام کنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
دختری که انقدر هرزه باشه را باید زود شوهر داد الان وضعیت جامعه خیلی ناجور شده دخترای اول راهنمایی دوست پسر دارن
ناشناس
United States of America
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
خدا بداد جامعه ای برسد که تو در ان زندگی می کنی. کسی که اعتقاد دارد یک دختر بچه ده ساله می تواند هرزه باشد قطعا عنصر خیلی خطرناکی برای خود و خانواده و جامعه است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
خدا لعنتت کنه.ندیده برچسب زدی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
خيلي خيلي بي شعور و غير انسان هستي.
از كجا ميدوني هرزه بود اي ناانسان؟
واقعا وجود يك نفر از شماها هم براي كشور سم هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
نمیدونم چرا فکر میکنی مال الانه. من 32 سالمه و یادمه وقتی رفتم اول راهنمایی آخر سال فهمیدم که خیلی از پسرهایی که میان دم در مدرسه مون دنبال بعضی بچه ها برادرشون نیستن :)))). یادش بخیر چقدر به مامانم میگفتم چقدر خوب بود منم برادر داشتم:))))))
ناشناس
United States of America
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
شما خفه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
هرزه خودتی
آنا
Germany
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
هرزه فکر تو و ذهن تو و افکار توئه
Z
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
خجالت بکش بخاطر حرف زدن و قضاوت بیجات
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
میشه دهنتو آب بکشی پشت سر ی دختر بچه معصوم بد نگی آخر چرا جامعه ما اینجوریه دوس داشتن ی پسر سر بریدن نیست بخدا
ناشناس
United Arab Emirates
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
هرزه اون وجود بی ارزش و ناپاک تو و امثال تو هست که فکر و ذهنتون کثیف وناپاکه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
فرارو خجالت بکش اگه نظر کوچکترین بحث سیاسی بود پخشش نمیکردی الان با این درفشانی یه اح م ق زود پخشش میکنی
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
اگه عاشقی هرزگیه پس خودتم یکروز هرزگی کردی ویا میکنی همین شماها هستین که باعث میشین امسال اون پدرا با حرفای شما دست به خون جگر گوشه خودشون بزنن کر میکنی اون پدر خوشحاله نه اون پدر اگه سر زبان بگه بخاطر غیرت این کارا کردم باور کنین در تنهایی خودش زار میزنه که چرا دست به این کار زده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
اسلام اجازه قتل فرزند توسط پدر را میدهد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
این مسایل دنیوی است
حتما در روز قیامت ظالمان باید جوابگو باشند چراکه زندگی و مرگ دست خداست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
معلومه که نه، این چه سئوال مسخره ای بود؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
خیر
ناشناس
United States of America
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
دختر بچه در این سن را می توان با هدیه یک عروسک به پرستش خود وادار کرد. مشکل از قوانینی است که پدر و مادر را مالک قطعی بچه می داند. یک روز دوستم به من از اداره پلیس در امریکا زنگ زد تا برای او وثیقه پنج هزار دلاری بزارم. تعجب کردم. معلوم شد پدرش که از ایران امده کودک هفت ساله او را بدلیل شلوغ بازی سیلی زده و کودک هم پلیس را گرفته و شکایت کرده و پلیس امده خانه و.... مگر پدری که معتاد است و بچه را تنبیه و تهدید می کند صلاحیت پدر بودن را دارد؟ اگر ما از این قوانین داشتیم ان پدر جرات نمی کرد که به رومینا یا رومیناها انقدر سخت بگیرد که بچه به شیطان پناه ببرد . در امریکا یا کشورهای اروپایی اگر به پلیس زنگ بزنید که مثلا لپ تاب یا حتی خودرو ام سرقت شده شاید بعد از چند ساعت ماموری برای صورت جلسه و گزارش بفرستند. ولی اگر یک زن یا کودک یا حتی مرد زنگ بزند که از سوی پدر یا شوهر یا برادر و همسر تنبیه و تهدید شده در کمتر از چند دقیقه خانه پر می شود از پلیس. تهدید و تنبیه فیزیکی مانند همان دزدیدن تخم مرغ است که اگر مقابله نشود می تواند تبدیل به شتر دزدی و مقدمه جنایت و فاجعه شود
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
نکته ایی که تا به حال تقریبا مغفول واقع شده است کشمکش چندساله در باره لایحه حمایت از خانواده هست بین شورای نگهبان مجلس دولت قوه قضائیه اخیرا سخنگوی شورای نگهبان در موضع گیری ایی که صرفا رافع تکلیف است و بویی از احساس و عاطفه در آن نیست عنوان کرده ایت که شورای نگهبان کم کاری نکرده است(نقل به مضمون) ولی نمی فهمد که صرف پاسکاری بروکراتیک یک لایحه که تصویب یا عدم تصویبش با جان و امنیت انسانها ارتباط دارد رافع مسولیت و شرف و وجدان و عاطفه انسانی نیست ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
روزی حدااقل 100 مورد تو ایران هست چرا فقط این باید رسانه ای بشه؟
فرارو چی می خوای از آب گل الود ماهی میگیری
ناشناس
United Arab Emirates
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
داغ آسیه پناهی مادر بی پناه که خونه روی سرش خراب کردند خیلی بیشتر از این دختر طفل معصوم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
وقتی توی خونه آرامش نیست همین میشه
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
این پسره ی دخترباز، معلومه الان که رومینای بیچاره کشته شده، مجبوره تریپ عاشقی به خودش بگیره، معلومه خودش تحریکش کرده فرار کنه، سابقه هم داشته، باید این دخترباز را هم محکوم و زندانی کنند، البته بندازندش توی همون زندان که بابای رومینای معصوم زندانیه، تا هر روز غیرت را جلو خودش ببینه.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
غیرت چی اگه توی بیداری یکلحظه این اتفاق می افتاد میشد بگی از غیرتش خونش بجوش آمده ولی اینکه بگذاری اون طفل بخوابه بعدش با بیرحمی تمام با داس سر دختر معصوم را ببره ایا غیرته بنظرتون این جنونه غیرت نیست هر قطره اون خون بایداز تخسیر کار قصاص بشه
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
.. اون کسی ک بگ این دختر بد بوده واقعا خجالت بکشین از حرفاتون,تو مگ شرایط زندگی اونو و سختیاشو میدونی ک قضاوتش میکنی خجالت بکشین,شما هم بوقتش قاطلین ک هیچ درکی ندارین
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
خاک بر سری اون کسی ک بگ این دختر بد و فاحشه بوده واقعا خجالت بکشین از حرفاتون,تو مگ شرایط زندگی اونو و سختیاشو میدونی ک قضاوتش میکنی خجالت بکشین,شما هم بوقتش قاطلین ک هیچ درکی ندارین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
قاتل ن قاطل
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
به نظر منپدررومینا تقصیری ندارد تقصیراون پسر بیشرفه وفرهنگ مردن زبون نفهم وصفحه چین
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
رومینا گناهی نداشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
آدم باید یکم فک کنه با حرف مردم که نمیشه جون ی آدم بی گناه وپاک رو گرفت هر کسی اشتباهاتی داشته ولی اون دختر پاک بوده جرم دوس داشتن که کشتنش نبود پسره خواسته که کمکش کنه با دسته پدر ب قتل رسیده پس پدر باید مجازات بشه چون واقعا برای جامعه خطر داره وقتی تونسته دختر نازشو بکشه همه کار ازش بر میاد
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین