bato-adv
کد خبر: ۴۱۵۹۹۹

حملات تند علم‌الهدی به روحانی؛ اول مطالعه کنید بعد حرف بزنید

حملات تند علم‌الهدی به روحانی؛ اول مطالعه کنید بعد حرف بزنید
یک عده در این جامعه هستند و معتقد نیستند که دین می‌تواند جامعه را اداره کنند. خصوصیت بعدی استقلال همه جانبه کشور است. امروز باید به استقلال سیاسی و اقتصادی و فرهنگی جامعه خودمان پایبند باشیم تا خاصیت جامعه انقلابی پیامبر را پیدا کنیم. امروز روزی نیست که به قراردادی به نام برجام که با دشمن بستیم افتخار کنیم و بگوییم به ما احترام می‌گذارند. هیچ کس روی کره زمین شما را به خاطر برجام احترام نمی‌کند. اگر احترام می‌کنند به خاطر جرات شماست و به خاطر اینکه توانستید پهپاد آمریکایی را بزنید شما را احترام می‌کنند.
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۷ - ۰۳ آبان ۱۳۹۸

فرارو- امام جمعه مشهد گفت: نیروهای انقلابی را تندرو دانستن و آن‌ها را از صحنه بیرون کردن و این‌ها را مخالف امام رضا نشان دادن، امام رضا(ع) را خشمگین می‌کند. اما رضا خشم می‌کنند از اینکه ولایت عهدی امام رضا را اینگونه بیان کنید.

 سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه سیاسی نماز جمعه مشهد، گفت: با سه جریان و سه حادثه در روزهای آینده روبرو هستیم. رحلت نبی مکرم(ص)، شهادت جانسوز امام مجتبی(ع) و شهادت امام علی‌بن موسی‌الرضا.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: رحلت پیامبر در ظاهر شهادت نبود، اما جانگدازترین مصائب اسلام رخ داد و شاید عزای پیامبر شدیدترین عزاهایی است که در برابر شهادت‌های ائمه اطهار اتفاق افتاده است. شنیده‌اید که در لحظه جان دادن پیامبر(ص)، امیرالمومنین چه حالی داشتند و چه حالی در آن خانه حاکم بود. این مطلب را از یکی از بزرگان شنیدم که گفت در آن لحظات آخر که پیامبر از حال می‌رفت و به حال می‌آمد، در آن لحظه‌ای که پیامبر به حال آمدند امام علی(ع) دیدند که لب‌های پیامبر تکان می‌خورد و دید می‌گوید یزید من با تو چه‌کار داشتم؟

گزیده سخنان علم‌الهدی را به نقل از ایلنا بخوانید:

  • در زندگانی پیامبر خیلی مسائل متجلی است و آنچه متجلی است و از همه مهم‌تر است سیمای امت پیامبر است. این سیما یک جامعه بود. دقت در سیمای امت پیامبر امروز برای ما جامعه انقلابی را مجسم می‌کند که جامعه انقلابی چه جامعه‌ای است. خصوصیت اول باورمندی راسخ نسبت به توحید و وحی بود. هم خدا و هم پیامبر را باور کرده بودند. خصوصیت دوم هدفگیری آرمان‌های دینی در فعالیت فردی و اجتماعی آن جامعه بود و آن رضای خدا بود. در تمام فعالیت‌های اجتماعی توسعه اسلامی را درنظر می‌گرفتند.
  • سوم جدایی کامل از تمام آداب و رسوم جاهلیت بود. خاصیت چهارم حساسیت در برابر دشمن بود. دشمن هرچه می‌خواهد باشد. درمقابل لشکر ده‌هزار نفره جنگ احزاب همام حساسیت را داشتند که در مقابل دیگر جنگ‌هایی داشتند که پیروزی در آن از ابتدا مشخص بود. و پنجم تقوای دینی و سیاسی بود که مبتنی بر حلال و حرام بود.
  • اگر امروز بخواهیم جامعه انقلابی خود را با جامعه پیامبر تطبیق دهیم باید این پنج خصوصیب را داشته باشد. این پایبندی به مبانی و ارزهاش اساسی انقلاب است. استکبار ستیزی را باور کنیم. حاکمیت دین را باور کنیم. آرمان‌های انقلاب ما دو چیز است و در نهایت به یک چیز منتهی می‌شود یکی پیشرفت اسلامی و عدالت اجتماعی و دومی توسعه اسلام و حاکمیت دینی است که باعث زمینه سازی برای ظهور امام زمان (ع)‌ می‌شود. این آرمان‌های انقلاب ماست و نقطه مقابل این دو غرب گرایی و دگر اندیشی است.
  • {با اشاره به نقطه مقابل آرمان‌های انقلاب}: یک عده در این جامعه هستند و معتقد نیستند که دین می‌تواند جامعه را اداره کنند. خصوصیت بعدی استقلال همه جانبه کشور است. امروز باید به استقلال سیاسی و اقتصادی و فرهنگی جامعه خودمان پایبند باشیم تا خاصیت جامعه انقلابی پیامبر را پیدا کنیم. امروز روزی نیست که به قراردادی به نام برجام که با دشمن بستیم افتخار کنیم و بگوییم به ما احترام می‌گذارند. هیچ کس روی کره زمین شما را به خاطر برجام احترام نمی‌کند. اگر احترام می‌کنند به خاطر جرات شماست و به خاطر اینکه توانستید پهپاد آمریکایی را بزنید شما را احترام می‌کنند.
  • برای اینکه کشتی انگلیسی را توانستید بگیرید شما را احترام می‌کنند نه به خاطر برجام. کسی به خاطر برجام شما را احترام نکرده است. رهبری فرمودند اگر جمهوری اسلامی و مدیران جامعه شاه‌سلطان‌حسن‌ها شود و مدیران و مسئولان ذلیل که جرات و جسارت ندارند و احساس قدرت نمی‌کنند (روی کار بیایند) اگر کار جمهوری اسلامی به اینجا برسد کار جمهوری اسلامی تمام خواهد شد. پیغمبر ما جامعه اسلامی داشته است. بچه‌های مردم شهید شدند برای اینکه جامعه مثل امت پیامبر درست کنیم و در برابر دشمن حساسیت داشته باشیم نه وادادگی.
  • {با اشاره به ضرورت حساسیت دربرابر دشمن}: وقتی لشکر ده‌هزار نفره جنگ احزاب آمدند، در برابر دشمن حساسیت داشتند. حال ما بگوییم جز با دست دادن با آن‌ها اقتصاد پیش نمی‌رود. چهل سال مقاومت کردیم آخرش اینگونه حرف بزنیم؟ در جامعه انقلابی تقوای دینی و سیاسی در جامعه مهم است. مقتضای تقوای دینی و سیاسی این است که هر تهدید سیاسی نسبت به سیره پیامبر داریم آنرا با نظر خود تطبیق نکنیم بلکه واقعیت را تحلیل کنیم. این اشتباه است که بگوییم صبر امام رضا(ع) در جریان مامون صلح با مامون بود این جنگ با مامون بود. این عزیزان مطالعه کنند و نظر خود را به مردم نگویند.
  •  وقتی مامون گفت می‌خواهم خلافت بدهم حضرت فرمودند اگر این خلافت حق خدایی نیست چیزی که مال تو نیست چطوری می‌خواهی به من بدهی؟ حضرت ولایت عهدی را به این شکل قبول نکردند. وقتی مامون شمشیر را تا نیمه از غلاف درآورد امام با خود گفت یا باید فرصت‌های آینده را از دست بدهم و کشته شوم و در این صورت ولایت را نمی‌توانستند توسعه دهند یا اینکه گفتند باید صبر کنم و از فرصت‌های آینده استفاده شود و دین را توسعه دهند. این تاریخ است. دست به طرف آسمان بلند کردند و گفتند خدایا تو می‌دانی من را به زور من وادار به این کار می‌کنند و چاره‌ای ندارم.
  • حضرت فرمودند خدایا از من مواخذه نکن همانطور که از یوسف مواخذه نکردی. این صلح با مامون بود؟ کتاب بخوانید. امام رضا این کار را کرد. نیروهای انقلابی را تندرو دانستن و آن‌ها را از صحنه بیرون کردن و این‌ها را مخالف امام رضا نشان دادن، امام رضا(ع) خشم می‌کنند. امام رضا خشم می‌کنند از اینکه ولایت عهدی امام رضا را اینگونه بیان کنید. مطالعه کنید و بعد با مردم حرف بزنید. روز عاشورا یک روز بیشتر طول نکشید اما شهادت امام رضا(ع) بیش از دو سال طول کشید.
bato-adv
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
کجای این حرف های آقای علم الهدا تند است؟
این تیتر را برای حسن قفل ساز برنید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
آیا آقای علم الهدی میدونه گرسنگی و فقر یعنی چی همین پیامبر اینها دم میزنند میگوید از دری که فقر وارد شه ازدر دیگر ایمان بیرون میرود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
آقای علم الهدی کی کی بود من نبودم راه نندازید .آخوند آخوند است میان حسن روحانی و احمد علم الهدی و بهشتی و .‌‌.. چهل سال دربست بر مسند حکومت بوده اید بدون حتی یک روزنامه یا رسانه مخالف .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
مشکل اصلی مملکت دخالت دین در سیاست است
سعیده
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
وای خدایا یا من نباشم یا اینها
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۸۴
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
مهم ترین شانس روحانی اینه که منتقدی مثل علم الهدی و شریعتمداری داره...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
مهمترین شانس اصلاح طلب ها اینه که نقطه مقابلشون هیچ جذابیتی نداره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
شما که اهل مطالعه هستید یکسری به کلانتری‌های مشهد بزنید ببینید چه خبر است؟ شما خودت چه کار کردی با بقیه کاری ندارم؟! بگو با انقلابی گریم و زدن پهپاد آمار فساد را یک هزارم درصد کم کردم!
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
کلأ هیچ شهر دیگه ای امام جمعه نداره؟
یا اون عزیزان جمعه‌ها خطابه ندارن؟ که ما مجبوریم هر جمعه پای منبر ایشون بنشینیم.
ناشناس
United States
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
اینکه ایشان آزادانه نظرشان را بگویند هیچ اشکالی ندارد. اینکه ما نمی‌توانیم نظرمان را آزادانه در مورد ایشان بگوییم مشکل اصلی است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
هر مزخرفی رو توی نظرات نوشتن بعد میگی آزادانه نمیتونیم انتقاد کنیم؟ فقط مونده توی نظرات فحش بدن!
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
آقای علم الهدی بابا خسته شدیم به کی بگیم
آقا رئیس جمهور انتخاب مردیم رای دادیم اگر میخواستیم حرف شما به کرسی بشینه والله به دامادت رای میدادیم بخدا به پیر به پیغمبر من نماز خونا رو میبینم همه چیزو کنار گذاشتن بذارید این مملکت به یه سامانی برسه که میدونم نه شما میذارین نه جنتی و....
ناشناس
Bulgaria
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
ایشون چون حقوق ماهیانه اش سر ماه به حسابش واریز میشه وخامت اوضاع رو متوجه نمیشه ، چند ماه بهش حقوق ندین ببینیم چیکار میکنه ...
ناشناس
Turkey
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
دین می‌تواند جامعه را اداره کنند.......................................
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
شما و فرزندانتان خیلی تو این تحریم ها سختی می کشید و مقاومت می کنید بروید مطالعه کنید پیامبر و اصحاب ایشان در شعب ابوطالب در تحریم ها چگونه زندگی می کردند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
حاج آقا در خطبه هایتان به جای حمله به این و پان و لیچار بار کردن دیگران در مورد اصطلاحاتی که به کار می برید صحبت کنید ببینیم درک مشترکی هست یا نه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
جاهلان مقدس و افراطیهای از خود راضی دشمنان دین و مردم هستند نه آنهایی که مایلند با جهان بشریت تعامل داشته باشند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
خدایا چرا این آقا‌ با همه دشمن است؟!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
الان از روحانی انتقاد کرد شد دشمن همه؟
ناشناس
United Arab Emirates
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
درود بر سید احمد علم الهدی که حرف دل مردم رنجیده از ننگنامه رو میزنه...
سید جعفر رضوی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
چرا دست از افراطی گری بر نمی دارید‌؟
جوادی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
خسته شدیم از این همه توهین و تهمت این آقا.
قرار بود نماز جمعه وحدت آفرین باشد!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
به به چه نمازی !جه وحدتی! اصلا به کسی تهمت زده نمی شود! تندرو چیه حاجی؟*!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
از همین آقا یاد بگیر متوجه شدی؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
از نطر جناح تندرو انقلابی کسی است که با همه جهان دشمن باشد آنهم از نوع آشتی ناپذرش!‌!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
درست میگه حالا شما مسخره کنید عوض دیدن واقعیت
ب ع
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
منم میگم درسایتهاقیمتهای دلبخواهی دوسه چهاربرابری مسکن ثبت کردندکه هنوزادامه داردتااخلال ناامنی نارضایتی آشوب ایجادکنند وهرکی هرکیه درسایتهاکه اهداف وخواسته ترامپ قورباغه خورایجادشده افتخار این است که مسولان قیمتهارابه قبل برگردانند واخلال گران دلبخواهی ثبت قیمتهارامحاکمه کننداین است مبارزه بادشمن که دشمن ازداخل این چنین واردشده وکسی رسیدگی نمیکند واخلال گران آزادانه قیمت دوسه چهاربرابری مسکن درسایتها ثبت میکنندواین سایتهابسته هم نمیشودوازناتوانی دولت است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
از نظر من هیچ تفاوتی بین علم الهدی و روحانی نیست. هر دو فقط حرف مفت میزنند.
این دو فطبی های کذایی هم به درد خودتان میخورد.
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
اينكه عده اي در حكومت هستند كه معتقدند دين نمي تواند جامعه را هدايت و اداره كند، مسولش خود شما و ديگر مدعيان حكومت ديني هستيد!
اولا چرا چنين افرادي حتي در كسوت روحاني بعد از ٤٠ سال در حكومت ديني هستند و يا نفوذ كرده اند و آنقدر قدرت دارند كه ديدگاهشان را در مقابل ديدگاه انقلابي و اسلامي شما نشانده و جلو برده اند؟!
ثانيا، شما و حاميان ديدگاه شما در اين سالها چكار مي كرديد كه نتوانستيد بعد از چهار دهه خط اسلام و انقلاب را نهادينه كنيد و مخالفين حاكميت دين را از حكوميت و حاكميت بيرون برانيد؟!
ثالثا، اگر در طول ٤٠ سال نيروهاي انقلابي و اسلامي نتوانستند خود را تثبيت كنند پس چند دهه ديگر لازم داريد تا تثبيت شويد؟! مگر شما عمر نوح داريد؟!
رابعا، مشكل شما مخالفين شما نيستند، بلكه ناداني و ناتواني هاي شما در اداره موثر جامعه ايراني در عهد جديد است كه عده اي را به اين راه سوق داده كه دين نمي تواند جامعه ايراني را اداره كند و امروز جمهوري اسلامي عليرغم همه شعارها و ادعاها در همه شعون و كارها حكومتي كاملا سكولار و با وام گيري از نام دين براي كسب مشروعيت رايگان است. دليل اينهمه مفسده درون حكومت و دستگاه ها هم همين است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
توصیه بسیار خوبی است برای همه و همه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
حاج آقامطالعه خیلی خوبه،مخصوصا،تاریخی اگه تحریف نشده باشه.!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
در بحث های فضای مجازی اخیرا متداول شده که طرفی که هیچ حرف منطقی و مستدلی در بحث ندارد ولی باز هم می خواهد روی موضع خود پافشاری کند، می گوید بروید مطالعه کنید! این کار شایسته خطیبان نیست.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
زنده باد روحانی، زنده باد اصلاح طلبی،
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
واقعا کی روش میشه بگه بخاطر برجام احتراممون میکنم!؟ اصلا احترام کجاست؟ این شاهکار دیپلوماسی وضعیت کشور رو به این روز انداخته و هزار مصیبت سرمون آورده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
یک عده در این جامعه هستند که می خواهند با روضه خوانی و حل المسائل مملکت را اداره کنند وبه این روز افتادیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
فراروی منافق
دروغ و تهمت و خباثت و خیانت و هر چه رذالت هست از شما و امثال شما و اصلاحطلبان منافق و اعتدالیون، کم اورده
کاری به خبرت ندارم اما کاهش به اندازه یک جو شعور در شما وجود داشت که لااقل بفهمید دولت روحانی بدترین و بدترین و بدترین دولت در تاریخ جهان هست از نظر خیانت های پشت پرده.
این را هم بگویم که با همه این خیانت ها، باز هم نمیتونید به هدفتون برسید
مطلبی که ساده میگیرید و براتون اهمیتی نداشته و نفهمیدید این است:
الله اکبر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
ان وقت هر چه شما میگویی با مطالعه است !!!!!!و هر کس که باب میل شما حرف نزند ، بی مطالعه خرف زده ؟؟؟!!!!! انقدر که رهبری دعوت به وحدت میکنند. باز شما حرف خودتون را میزنی!!!
حبه انگور
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
البته بسیار خوبه که خود جنابعالی در وهله اول به توصیه خودتون عمل کنید.
بصير
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
تاكيد همه است كه فكر كنند و بعد حرف بزنند ايشان حرف شايسته اي فرموده اند چرا شما بر نمي تابيد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
واقعا نماز جمعه اینه؟!
جمال
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
هر هفته یک نماز جمعه و هزار اتهم
سید جمال الدین رضوی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
چقدر دشمنی! چقدر کینه توزی!چقدر اتهام زنی؟ آخر اهانت هم حدی دارد. توهین به رییس جمهور نه تنها توهین به یک مسلمان در نماز جمعه است بلکه توهین به یک ملت است
سیدمهدی
United States
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
ماشالله خود معظم اله تمام سخنان و نظراتشان بر پایه مطالعات عمیقشان در زمینه تمام علوم می باشد.
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
حرف درست که ناراحتی نداره
عادل
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
دیگه این جناب روحانی مردم رو خر فرض کرده هر چی به فکرش می رسه چه درست چه غلط داره به ناف ملت می بنده.کسی هم نیست جوابشو بده به خاطر اینکه رئیس جمهوره.این روی احمدی نژاد رو هم سفید کرده.گاهی اقای علم الهدی چیزی میگه ولی یه دست صدا نداره.
محمد اژدری
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
هرچه بیشتر علیه دولت لجن پراکنی کنید مردم از شما دورتر می شوند
شما با این کارها و حرفهای دشمن شاد کن ما را به این روز نشاندید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
روح شیطان در کالبد بعضیها
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
بازم جمعه اینم شده از تفریحات جمعمون یه هفته نباشه دلتنگ میشیم
حکمت
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
متل خود شما که با مطالعه
توسی
Switzerland
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
حاج اقا با کینه با اعتدال و اصلاح طلب فکر کردن تا کی و کجا؟؟؟!!
شاه سلطان حسن!! یا شاه سلطان حسین؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
خدایا ما را از شر تند روهای متعصب نجات بده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
خود ایشان به اینکه دین می تواند جامعه را اداره کند معتقد هستند ؟
اگر قلبا و واقعا معتقدند هستند برای بروز مواردی مانند فرقه گرایی ، حامی پروری ، دزدی اموال عمومی به شکل اختلاس و موسسات مالی ورشکسته که اکثرا از همان مشهد تحت کنترل ایشان برخاستند ، ناشایسته سالاری ، فساد اجتماعی وحشتناک ، خشونت حداکثری با منتقدین ووو دهها مورد مشابه دیگر که در همین ۴۰ سال تحت لوای حکومت دینی انفاق افتاده است ، چه پاسخ و توجیهی دارند ؟
امیر محمد ربانی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
من به عنوان یک طلبه عرض می کنم
آقای علم الهدا ! شما به خوبی مرا می شناسید و مراتب ارادتم را به خودتان می دانید ولی رفتارتان با رقیب انتخاباتی نشان از عدول جنابعالی از اصول اخلاقی مورد تاکیدتان دارد
خداوند عاقبت همه ما را به خیر کند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
.1-تندروها انقلابی نیستند بلکه خوارج زمانه اند.
2-برجام خاری در چشمان خوارج زمانه است.
3-صلح امام حسن سلام ا... علیه هم مورد رضایت خوارج و تندروها نبود.
3-این توهین هایی را که امروز به حسن روحانی می کنید در صدر اسلام به امام حسن می کردند.
4-شریح قاضی نباشید.
حکمت
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
آقا اگر واقعا حق با شما باشد، شرعا و اخلاقا مسولیت دارید و تکلیف است،کاندیدای ریاست جمهوری شوید.حتما هم از شریعتمداری استفاده کن، دیگر نیاز به دشمن خارجی نداریم. دولت اشکنه و پیاز .
اغتشاش دی ۹۶ در مشهد یکی از آتش بیاران ناخواسته اولیه خودتان بودید.ای کاش علل سقوط صفویه را مطالعه میکردی
ebrahim
Germany
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
گویا حضرتعالی فیلم حضرت یوسف که از تلویزیون پخش می شود خیلی تماشا می فرمایید نفرین های انخماهو بکار می برید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
علم الهدی خار چشم دشمنان اسلام و انقلاب ... فراروی دورو عامل نفوذی و صاحب رانت بزودی آش با صد وجب روغن برات درست میشه ... جون سالم به در نمی برین ترسوهای محارب بیچاره
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
چرا شما تا یه کسی از رئیس محبوبتون انتقاد میکنه، میگید حمله فلانی به روحانی و...
بابا چهار تا حرف زده شده و یک انتقادی هم به شخص رئیس جمهور
احساس من اینه که با شانتاژ خبری و تیترهای غیرواقعی میخواید یه کاری کنید که کسی جرات انتقاد نداشته باشه
بس کنید این کارها رو، این آقای روحانی که انقدر ازش حمایت کردید، افتضاح به بار آورده و شما هم با حمایت هاتون در جرم اون شریک هستید
تا حالا که نظرات من رو منتشر نکردید، ولی نوشتم برای خودتون، بلکه عبرت بگیرید!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
زمانی حضرت علی(ع) بشهادت رسید که عده ای از اصحاب بخاطر نفوذ معاویه و نبود مرزبندی درون سیستمی، امام را مرتد دانستند. امثال الم الهدی نقش اشعث را در اسلام بازی می‌کنند. طرف فازش چیه که خودش رو علامه میدونه خدا عالمه.
سعید
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
آقای روحانی خودشان گفتن که آدم باید احمق باشه که با آمریکا مذاکره کنه
خوب یک عده این را با توجه به سابقه تاریخی آمریکا میدانستند فقط لازم بود روحانی یک کمی سرش از برف بیاره بیرون
ناشناس
United Kingdom
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
باز والی خراسان درس اخلاق داد!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
اگر عده ای معتقد نیستند که دین می تواند جامعه را اداره کند دلیلش این است که به شما نگاه می کنند که اعمال و رفتار خود را به اسم دین به مردم عرضه می کنید؛ وگرنه دین می تواند جامعه را اداره کند
سینا
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
استاد علم الهدی سوز درون دارد و اینگونه سخن می گوید ایشان را ارج نهیم و همراهی کنیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
حرف های عوام پسند. برای حفظ تسلط همه جانبه بر کشور.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
حرف حساب که جواب ندارد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
دیگه از این حرفها گذشته آقای علم الهدی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
حسن ازعلم اهدی یادبگیرببین چقدرمطالعه میکنه وچه حرف های گرانبهایی میزنه وموجب خنده وشعف مردم میشه.
نيكو
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
اين آقا پاشو از گليمش درازتر كرده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
امام رضا-ع-.......دست به طرف آسمان بلند کردند و گفتند خدایا تو می‌دانی من را به زور من وادار به این کار می‌کنند و چاره‌ای ندارم.
خوب، دولت روحانی برای استفاده از فرصت های آتی برای اقتصاد کشور از این سیره امام رضا-ع- در برجام استفاده کردند. چطور وقتی امام رضا استفاده می کند جنگ با مامون تلقی می شود ولی در اقدام دولت صلح و بی جسارتی؟
از 33000 میلیارد تومان که در اثر فشار به دولت به آقازاده ها و امام جمعه زاده هایی که ازصندوق ها خورده بودند و از بیت المال پرداخت شد هم افاضاتی بفرمایید. وضعیت موجود زیبنده مردم متمدن ایران نیست این وضعیت مناسب یک ملت جزیه پرداز است. وضعیت فعلی فقط به نفع امثال شماهاست.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
با دنیا نمیشود با این رفتار و افکار تامل کرد پس امیدی به بهتر شدن نیست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
از مطالعات گسترده شما یادبگیرند که از ارتزاق مردم تا سیاست خارجی و حتی مسائل السر و الخفیات رو هم شامل میشه!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
صحبتهای شما دقیقا معنای حرفای روحانیه. فرقی نداره. وقتی سمبه پرزوره باید دست از غدبازی بردارید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
آقای محترم
با توهین به بزرگان هیچ کس بزدگ نشده است
hooman
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
(( ...وقتی مامون شمشیر را تا نیمه از غلاف درآورد امام با خود گفت یا باید فرصت‌های آینده را از دست بدهم و کشته شوم و در این صورت ولایت را نمی‌توانستند توسعه دهند یا اینکه گفتند باید صبر کنم و از فرصت‌های آینده استفاده شود و دین را توسعه دهند. این تاریخ است.....))

امام با خود گفت تو از كجا فهميدي؟!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
اي خدا ما از دست اينا چه كار كنيم ، زندگيمون نابود شد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
آقای فرارو! یعنی هیچکس برای این خبر کامنت نگذاشته؟ عجب شغلی دارین شما . خخخخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
انقدر بي جربزه كه جرات درج نظرات خوانندگانت را نداري..؟!!!
س ح
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
آيا جناب علم الهدي رفته خريد كنه؟ آيا اقساط عقب مونده داره؟ آيا اجاره خونه ميده؟ آيا خانواده اش ازش مسافرت خواستن و نتونسته بخاطر وضعيت بد مالي ببرشون ؟ و هزاران سوال همينجور.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
عدالت.از کدوم عدالت صحبت می کنید.اگه جامعه زمان پیامبر(ص)به شکل جامعه اکنون ما بود کسی مسلمان نمی شد.پیامبر چندین سال در شعب ابی طالب تحریم شد خودش گرسنه بود وبقیه هم به خاطر پیامبر تحمل می کردن.تو جامعه ما کدوم مسئول گرسنه وبیکار مونده یا خانوادش گرسنه وبیکارن که کردم دارن این مشکلات را تحمل می کنن وصداشون در نمی اد.
ملیحه
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
هر کی حال روحانی رو بگیره من با اونم، حالا هرکسی میخواد باشهههههه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
روحانی همینجوری رای آورد!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
دین توانایی اداره جامعه را داره
ولی هر متدینی این توانایی رو نداره
امثال بهشتی و مطهری و موسی صدر و خاتمی و موسوی و عالی نسب این توانایی رو داشتند دیدیم که میگیم
ولی امثال علم الهدی و حسن روحانی و ابوترابی و احمد خاتمی و رئیسی و جلیلی و قالیباف و حداد عادل از این توانایی ها ندارن بازم دیدیم که میگیم
بحث توانایی و ناتوانی است نه بحث دین
چرا ناتوانیهای خودتونو پشت غضب دینی پنهان میکنید و از سرمایه و حیثیت دین خرج میکنید؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
تاریخ نشون داده که تا زمانی که ملتی میپذیره که امثال علم الهدی ها در همچین مناصبی باشن و حکمرانی کنن این وضع ادامه پیدا میکنه، ختی تا نسل های بعدی ....
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
"بچه‌های مردم شهید شدند برای اینکه..."
جناب آقای علم الهدا درسته که بچه های مردم شهید شدند برای اهدافی الهی و برای حفظ و تعالی ایران ولی شما این وسط چکاره بودید و هستید؟؟
یک مقدار راجع به عملکرد خودتون هم بگید.
"لِمَ تَقُولُونَ مَا لَا تَفْعَلُونَ"
یک جوری صحبت می کنید که هر کس نداند فکر میکند شما بودید که در زمان دفاع مقدس مقابل بعثی ها سینه سگر کرده بودید.شما شلمچه را اولین بار کی دیدید که الان مدعی خون شهدا شده اید؟شما زمان جنگ چکار کردید؟! شما تو همه این مدت عمده فعالیت تون معاونت دانشگاهی بود که شما و دوستانتان با اون به فتح نظام در آینده بعد از امام می اندیشیدید و وقتی هم که موشکباران شروع شد بار و بندیلتون رو جمع کردید از تهران رفتید مشهد که خطری تهدیدتان نکند .
حسن روحانی هر کسی باشه و با هر عملکردی دستکم شلمچه و حلبچه رو از نزدیک دیده وقتی زیر بمباران بوده!!
bato-adv
bato-adv
bato-adv