bato-adv
عکس رامبد جوان و نگار جواهریان در کانادا جنجالی شد

واکنش‌ها به عکس جنجالی رامبد جوان و نگار جواهریان در کانادا

خبر رفتن "رامبد جوان و همسرش نگار جواهریان" به کانادا برای تولد فرزندانشان امروز با یک تصویر جنجالی از این زوج داغ‌تر از گذشته شد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۵ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۸

واکنش‌ها به عکس جنجالی رامبد جوان و نگار جواهریان در کانادا

در چند روز اخیر، پربازدیدترین و پرواکنش‌ترین خبر حوزه فرهنگ و هنر به ویژه در رسانه‌های اجتماعی مربوط بوده به سفر "رامبد جوان و نگار جواهریان" به کانادا که خودشان دلیل این سفر را اکران فیلم قانون مورفی در آمریکا و کانادا عنوان کرده‌اند، اما در رسانه‌ها و زمزمه‌های درگوشی گفته شده که این دو ستاره پردرآمد سینما و تلویزیون برای تولد فرزندشان به کانادا رفته‌اند- که دخترشان که تیرماه متولد خواهد شد، و شهروند کانادا به‌ شمار خواهد آمد.

پس از انتشار گسترده این خبر در شبکه‌های اجتماعی، خبر "تولد فرزند رامبد جوان و نگار جواهریان در کانادا" به تلویزیون نیز کشیده شد. بخش خبری بیست و سی به انتقاد تند از رامبد جوان پرداخت. در این میان عده‌ای در مخالفت این اقدام مجری ایران دوست و خندان خندوانه قلم زدند و برخی نیز به حمایت از رامبد جوان پرداختند.


بیشتر بخوانید:
زایمان سلبریتی‌ها؛ جنجال درباره محل تولد فرزند نگار جواهریان و رامبد جوان
(ویدئو) حمله ۲۰:۳۰ به رامبد جوان و نگار جواهریان
مگر به دنیا آمدن فرزندان سلبریتی‌ها در خارج از کشور جرم است؟
تولد فرزند رامبد جوان در کانادا چقدر آب می‌خورد!؟


امیر مهدی ژوله در متنی که در اینستاگرام منتشر کرد نوشت: "میدونید چرا یکی میگه مردم ایران ما شما رو خیلی دوست داریم شما خیلی خوبید؟ چون رسالت برنامه‌اش این تعریف‌شده که به مردم غمگین و گرفتار و افسرده و «گریه بلد» سرزمینش، شادی و عزت‌نفس و مجالی برای خنده بده.

میدونید چرا یکی میره بچه‌اش رو خارج از ایران به دنیا بیاره؟ چون رسالت پدریش این تعریف‌شده که به بچه‌اش شادی و عزت‌نفس و مجالی برای خنده بده و نذاره اون غمگین و گرفتار و افسرده و «گریه بلد» بار بیاد.

اگر از جایی که به دنیا اومدیم ناراحتیم، یقه پدرمون رو بگیریم. اگر از جایی که بچه مردم به دنیا میاد ناراحتیم، یقه روان پزشک مون رو بگیریم."

واکنش‌ها به عکس جنجالی رامبد جوان و نگار جواهریان در کانادا

ماجرای عکس جنجالی رامبد جوان و نگار جواهریان در کانادا

امروز اما در کانال‌های تلگرامی تصویری از رامبد جوان و همسرش نگار جواهریان بدون حجاب، منتشر شد. پس از یک افت نسبی خبر، گویا این فاز جدید، داغ تر و جنجالی تر از گذشته رامبد و همسرش را درگیر حاشیه خواهد کرد.

تصویر رامبد جوان و نگار جواهریان پس از انتشار در کانال تلگرامی ضد انقلاب آمد نیوز در صفحه رسمی سایت تابناک در اینستاگرام نیز بازتاب داشت.

در همین حال امیرحسین ثابتی فعال رسانه‌ای اصولگرا در واکنش به انتشار تصویر نگار جواهریان و رامبد جوان در کانادا در اعتراض به رویه‌ی تلویزیون ایران نوشته است: "فاجعه اول این است که رامبد جوان ۲۴ ساعته روی آنتن صداوسیمای ایران است، ولی برای به دنیا آمدن فرزندنش به کانادا می‌رود، فاجعه دوم این است که بعد از انتشار عکس بی حجاب همسرش در کانادا صداوسیما همچنان به او آنتن دهد! این یعنی خود جمهوری اسلامی پیشقدم مسخره کردن ملت در بحث حجاب است."

همچنین رضا ساکی روزنامه‌نگار و طنز نویس ایسنا نیز نوشته است: "هنرمندان فرزندان‌شان را در خارج به دنیا می‌آورند و سیاست‌مداران سال‌هاست فرزندانشان را به خارج فرستاده‌اند. این وسط ما ملت مانده‌ایم که در بازی دوستانه با کره هم چنان خوشحال می‌شویم از گل زدن ایران که انگار جام‌جهانی را برده‌ایم. ملتی که شب‌ها خواب ایران می‌بیند."

به نظر می‌رسد، آتش روبه خاموشی خبر تولد دختر رامبد جوان، مجری خندوانه در کانادا، با این عکس دوباره شلعه ور شده است و باید منتظر واکنش‌ها و جنجال‌های جدید ماند.


دفاع پرویز پرستویی از رامبد جوان و نگار جواهریان

پرویز پرستویی بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به تصویری که از رامبد جوان و نگار جواهریان در خیابان‌های کانادا منتشر شده، با انتشار پستی در صفحه شخصی خود از آنان حمایت کرد.

او نوشته است:

«امروز این عکس دست به دست داره تو دنیای مجازی میچرخه و هرکسی هرجور که دلش میخواد تفسیر و قضاوت میکنه از صداوسیمایی که رامبد جوان سالهاست خودش را هزینه کرده گرفته، تا اون دسته مردمی که از صبح تا شب کارشون سرک کشیدن تو زندگی خصوصی آدم هاست .حالا میخواد هنرمند باشه میخواد ورزشکار و ....باشه. چرا تو این شرایط رعایت اون مادر جوانی رو نمی کنید که هر آن ممکنه فارغ بشه ؟ اصلا فکر کنید این زوج منافق، اسرائیلی،هر اسمی که شما دلتون میخواد روش بگذارید. ولی مهم اینه که یه مادری ماه هاست داره با خودش سختی میکشه و سیری رو طی میکنه که ته‌اش فارغ شدن و به دنیا آمدن طفلی است که نه اختلاس کرده، نه اصلاح طلبه، نه اصول گراست.

نه آقازاده است و نه... . بلکه یه طفل معصومی است که میخواد چشم بر این جهان باز کنه. تو رو خدا رحم داشته باشید. چرا اینجوری شدیم؟ چرا صبح که از خواب پا میشیم و دنبال متهم و مقصر میگردیم؟ به خدا رامبد و نگار جواهریان دشمن نیستند. آقای صدا و سیما، نگار جواهریان همون کسی است که با بازی در «طلا و مس» برای بازی در نقش یک زن روحانی سیمرغ گرفت و مورد تقدیر قرار گرفت.

آقای صداوسیما، شما رامبد جوان رو بارها به خاطر برنامه خندوانه مورد تقدیر قرار دادید. چرا یادتون رفته. حالا یه آدمی دلش خواسته بره بچه اش و در خارج از کشور به دنیا بیاره. چون گفته ایران، ایران، حالا جنایت کرده. تو رو به خدا خودتون رو جای اون مادر پا به ماه بگذارید. از شمای صدا و سیما بعیده که تیتر خبرتون میشه رامبد جوان و همسرش. نمک خوردید حداقل نمکدان رو نشکنید. من با اون دسته از مردمی که حرص دارن و هرچی دلشون میخواد میگن کاری ندارم. شما دیگه چرا؟»


عکس جنجالی نگار جواهریان و رامبد جوان؛ چند نکته و قاعده

جنجال عکس نگار جواهریان و رامبد جوان و حواشی پیرامون حضور این زوج برای زایمان فرزندشان در کانادا ادامه دارد، فریدون صدیقى در روزنامه شرق در این باره نوشت:

قاعده؛ هرکسى در هر مقام و شرایطى راهى را انتخاب مى‌کند که با کمترین زیان و مقاومت روبه‌رو شود و بدیهى است که انتخاب‌ها پس از سنجش و قضاوت صورت مى‌گیرد. آیا رامبد جوان این را نمى‌دانست که با همسرش در رخسارى نو در سرزمین شمالى در رفت‌وآمد بود؟ یعنى او از قدرت مهندسى افکار عمومى توسط رسانه‌ها که خود برآمده از آن است بى‌خبر یا غافل بود؟

به نظر مى‌رسد چنین نباشد؛ این را آقاى شهاب حسینى و اصغر فرهادى سفر کرده هم مى‌دانند. آقاى جوان قریب به ۲۵ سال است که یکى از شخصیت‌هاى رسانه‌های تصویری، به‌ویژه تلویزیون است؛ یعنى مى‌داند یا باید بداند یکى از مهم‌ترین کارکردهاى رسانه در همه مدیا‌ها بزرگ‌کردن یا کوچک‌کردن هرکسى یا هرچیزى است. آقاى جوان تا همین دیروز از این بزرگى ـ شهرت، اعتبار و ثروت‌ـ بهره‌ها برده است، چون او در به‌ تماشاگذاشتن خود، موجب قضاوت و سپس انتخاب میلیون‌ها بیننده شد که تا همین دیروز‌ها انتخابى مثبت و ارزشمند بوده است.

نکته؛ قضاوت و انتخاب البته همیشه مثبت نیست، اما اگر بود نتیجه تداوم مجموعه تلویزیونى خندوانه، دورهمى و حالا خورشید و... مى‌شود، مگر غیر از این است آقاى مهران مدیرى و رضا رشیدپور؟

نتیجه این نکته؛ آقاى جوان و دوستانى مانند او باید بدانند وقتى شهرت، ثروت و محبوبیت را مدیون افکار عمومى هستند، چون به آنان فرصت خودنمایى (یا هنرنمایى) داده است تا همچنان ستاره باقى بمانند، انتظار واکنش از نوع دیگر (کوچک‌سازى و تحقیر) را هم داشته باشند. ذات رسانه در هر مدیایى خرد و بزرگ‌کردن شخص یا چیزى هم هست.

قاعده؛ فرهنگ جامعه را اعضاى همان جامعه تولید، فراگرفته و فراگیر مى‌کنند؛ فرهنگ شیوه تفکر، عمل و احساس مردمان همان جامعه است. بر این پایه چهره‌ها و حتى سلبریتى‌هاى یک‌شبه و تازه‌به‌دوران‌رسیده که عمرشان کوتاه‌تر از یک فصل است، همواره در مظان قضاوت هستند؛ مثل ورزشکاران، سیاست‌مداران، خوانندگان، موزیسین‌ها، سینماگران، نقاشان، شعرا، نویسندگان، وکلا، وزرا، حتى روزنامه‌نگاران، چون آقاى غزل هوشنگ ابتهاج (سایه)، غزل او از همیشه‌ها محمدرضا شجریان، تافته جدا‌بافته تئاتر و سینما، بهرام بیضایى، اسطوره ادبیات داستانى، محمود دولت‌آبادى، نقاش، نویسنده و منتقد درجه‌یک، آیدین آغداشلو، سیاست‌نویس خوش‌مشرب، صادق زیباکلام، سیاست‌مدار همه فصول، جواد ظریف، معتبرترین ورزشکار، على دایى و عادل فردوسى‌پور که پدیده‌ای بى‌مثال و دوست‌داشتنى است.

سؤال؛ آیا کسى فرهادمیرزا صادق سنندجى را تاکنون قضاوت کرده است، عکسى سلفى از او در کانادا در حال خوردن نوشابه گرفته است؟ پاسخ روشن است، خیر! چرا، چون چنین شخصى وجود ندارد و اگر احتمالا وجود دارد، کسى کارى به کارش ندارد، چون از عنصر شهرت خوب یا بد برخوردار نیست، پس به آراى عمومى گذاشته نمى‌شود. قاضیان و انتخاب‌شوندگانى اگر باشند، چند فامیل و چند آشنا بیش نیستند.

نکته؛ شهرت هزینه دارد. این را همه چهره‌هاى دنیا مى‌دانند؛ دى‌کاپریو، سلین دیون، برد پیت، ترزا مى، مسى و رونالدو هم مى‌دانند، ریحانا هم حتى مى‌داند، پس وقتى در مجامع عمومى ظاهر مى‌شوند با شال و کلاه و عینک خود پنهان مى‌شوند نه‌اینکه شال و کلاه از سر برگیرند، چون به‌خوبى مى‌دانند تحقق هر خواسته‌اى لزوما به آرامش نمى‌انجامد. آیا آقاى جوان از این نکته غافل بوده است؟! یادمان باشد در جامعه فوق‌طبقاتى قضاوت‌ها هم لاجرم فوق‌طبقاتى مى‌شود.

قاعده پایانى؛ اساسا شهرت در جوامعى مانند ما سرچشمه ابدى نگرانى‌ها، دل‌مشغولى‌ها و حسادت‌هاست و اغلب دردسرساز و دردناک مى‌شود. این را آقاى دکتر نجفى، آرام‌ترین سیاست‌مدار روزگار اخیر به خوبى مى‌داند.

پرسش آخر؛ چرا جمعى از افراد مشهور و انبوهى افراد نخبه تن به رفتن از میهن خود مى‌دهند، درحالى‌که فرزندان این آب و خاک عزیز هستند.


واکنش کیهان به سفر رامبد جوان و نگار جواهریان

کیهان به نقل از یک منتقد سینما نوشت: خبر تاسف‌بار و نگران‌کننده کشف حجاب مدیر اجرایی جشنواره جهانی فیلم فجر که برای تولد فرزندش به کشور کانادا به همراه همسرش «رامبد جوان» که از معروف‌ترین مجری‌ها و بازیگران صداوسیما و سینماست مورد توجه جدی مخاطبان عمومی قرار گرفت و اظهار نظرهای گوناگونی در محکومیت و تقبیح این به ظاهر سلبریتی‌ها و چهره‌هایی که به ناحق رسانه ملی و سینما را مدت‌هاست که تسخیر کرده‌اند واقع شد و لزوم پاک‌سازی و پالایش سریع ارگان‌های فرهنگی را از لوث وجود عناصر معلوم‌الحال و بی‌اعتقاد بیشتر نمایان ساخت.

لزوم برخورد فوری و عاجل دستگاه‌های نظارتی و ذی‌صلاح با چهره‌های سرشناسی که عملکردشان ضربه به اعتماد عمومی و نظام اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی‌مان می‌زند امروز بیش از همیشه احساس می‌شود و اگر سرسری و عادی از این مسائل عبور کنیم چندی نخواهد گذشت که دیگر سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.

bato-adv
من
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
حالا هی انتقاد کنید که بچه رو اونجا بدنیا نیاره وسط کار برگرده ایران کلا ضایع بشیم!
من
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
حالا هی انتقاد کنید که بچه رو اونجا بدنیا نیاره وسط کار برگرده ایران کلا ضایع بشیم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
مشکلات کشور از فریب و دروغ و ریاکاری است که اینها ابزاری برای کسب ثروت شده است و کسب پول هدف نهایی فرقی هم ندارد که از یک سیاستمدار باشد یا هنرمند و بازیگر و یا تاجر و فروشنده و .......رامبد جوان مظهر فریبکاری و ریا و دورویی است همچنانکه خاوری و ...هستند.باید برای این پدیده زشت که درحال فراگیری گسترده است فکری کرد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
البته امثال خاوری با ایشون اصلا قابل مقایسه نیستن ... اونا سالها برنامه ریزی برای اینکار داشتن و هدفشون به جیب زدن پول بیت المال از مملکت و فرار بوده اما آقای جوان این همه قسمت خندوانه نساخته که بعدش بره اونجا واسه زایمان خانومش... به نظرم کاری که کرده یه تصمیم مقطعی نادرست بوده نه خیانت و دزدی و ریا
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
اقای ژوله .لطفا توجیه نکنید.حتما اگروالدین تو,شمارادرکانادا متولدمیکردن,اتفاقات زندگی برایت روی نمیداد؟درس مردم داری را باید ازشهدا یادگرفت.لطفا فیلم کمک خلبانان هواهنیروز ویا بسیجیان رابه مردم حلچه ببینید.اینهامرفهین بی درد هستند.فرقی بین اینها با محتکر.رانت خوار.اقازاده واختلاس گر نیست.اینها راحت طلبانی هستندکه هرکجا تورشان گرفت صید میکنند .اظهار علاقه الکی به وطن می کنند.
ریحانه
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
سلام قضاوت نکنیم
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۴۹
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
امیدوارم که دیگه برنامه خندوانه رو که با وجود بی مزه بودن وسیله ی درامد زایی این اقا شده رو صدا وسیما جمع کنه .مزدور ریا کار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
مزدور چیه
الناز
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
دقیقا''خندوانه شده راهی برای تبلیغ این آقای بیسواد برای فیلماش تئاتر زنش .رانت همینه خوب !فرحبخش راست میگفت...
ک م
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
ریاکار برای چی شما ها که همیشه بحث آزادی حجاب را دارید
هرکی بخودش مربوطه خارج از ایران حجاب داشته باشه یانه
حجاب در داخل اجباری ست نه در خارج
همه شدن خاله زنک

والله ما که از خانواده های سنتی هستیم اینجوری که شماها قضاوت میکنید نمیکنیم!
ناشناس
Norway
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
می مردی عکس رو می ذاشتی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
عکس منشوری ه، مورد داره
خالد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
پس ما مجرد ها چه کار کنیم نه میشه زن بگیری نه غذا بخوری اقتصاد ریده حداقل بزارین دو تا عکس منشوری ببینیم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
بعضی ایرانی ها فک می کنن با رفتن به کانادا یا آمریکا، حتما خوشبخت میشن. در حالی که این طور نیست... از اون هایی که رفتن پرس و جو کنید. خیلی ها هم رفتن و پشیمون شدن. البته خب اگر کسی در ایران نمی تونه کار پیدا کنه در حالی که اونجا براش شغل هست، بحثش جداست. محیطش هم کمی سرده (کسایی رو می شناسم که به خاطر این موضوع از کانادا به استرالیا مهاجرت کردن!) دوما اونجا بچه بزرگ کردن به سبک ایرانی سخته. مگر اینکه قبول کنید بچتون مثل یک بچۀ کانادایی بزرگ بشه.( یعنی دیگه نباید انتظار داشته باشید تو پیری هفته ای یکبار بهتون سر بزنه یا هر چی گفتین بگه چشم رو چشمم!) ایران برای کسانی که وضع مالی خوبی دارن کشور بدی نیست. فک نکنید ایران جهنمه و اونجا ها بهشت (باز هم می گم کاری با کسایی که مشکل مالی یا بیکاری دارن ندارم.) اونجا هم سختی های خودش رو داره. غربت، دوری، جدی بودن زیادی محیط کار و ... . من مدتی کوتاه در کانادا بودم و سعی کردم تجربیاتم رو براتون بگم. سپاس.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
دوست عزیز اینکه فرمودید کسی که بچه اش را در کانادا بزرگ می کنه دیگه نباید انتظار داشته باشه تو پیری هفته ای یکبار بهش سر بزنه یا هر چی گفتن بگه چشم رو چشمم . می خواستم بپرسم جنابعالی واقعا تو ایران زندگی می کنید یا این داستانهایی که از چشم گفتن بچه ها به والدینشان گفتید را در عالم رویا مشاهده فرموده اید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
هر کی خیلی پولداشته باشه همه جای دنیا براش بهشت میشه البته اگه دلشم شاد باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
اینا بچه‌هاشون رو اونجا بزرگ نمیکنن
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
پاسخ ناشناس: درسته تو ایران هم همۀ بچه ها به پدر و مادرشون چشم نمی گن اما عموما و در اکثریت، بچه های ایرانی به پدر و مادرشون احترام میذارن.
مارال
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
کاملا با شما موافقم. من هم مدتی در استرالیا بودم و شک ندارم ایران جای خوبی برای زندگی کردنه به شرطی که ما بتونیم از عهده مخارج روزانه امون بر بیایم وحداقل یک امنیت شغلی داشته باشیم. والا که هر جدای دنیا آسمان یک رنگ است. اینهایی که فرزندانشون را در کشور خارجه به دنیا می آورند نشون می دهد که چقدر برخلاف ظاهرشون که ادعای عمیق بودن داشتند سطحی نگر و البته نادانند. همیشه برای خودم جالبه که اینجا هیچکس راضی نیست ، حتی پولدارها هم راضی نیستند پس این برمیگرده به فکر ما ...بیایید فکر هامون را درست کنیم. برای رامبد جوان و نگار جواهریان بسیار متاسفم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
کانادا بد ولی ایران که هر روز غم و مصیبت میباره رو سرت خوبه تو کانادا یه شهر هست به اسم سرپل دو ساله زلزله اومده مردمش تو گرما هنوز تو کانکس هستن چند تا شهر هم عید سیل برد مثل پل دختر مردمش تو چادر زندگی میکنن
ناشناس
Austria
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
این داستانی که شما تعریف کردی کنار، کافیه یک سر به مدرسه ابتدابی فرزندتون اگه داشته باشید بزنید و سیستم آموزشی و امکاناتشون رو با مدارس ایران مقایسه کنید.مطمعنا به این نتیجه میرسید که داستان شما غیر واقعیست.
ناشناس
Finland
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
1- قاعده کلی اینه که زندگی در هیچ جا به راحتی زندگی در کشور خود نیست.2- کسی که از کودکی در هر کشوری زندگی میکنه همونجا میشه کشورش و نه لزومی نداره و نه امکان داره تابع رسم و رسوم جای دیگه ای باشه.3- توصیه به دیگران که زندگی در فلان کشور خوبه و یا بده امر مهملیه. به هیچکس نمیشه و نباید چنین توصیه ای کرد چرا که هرکس مطابق درک و فهم و احساس و سلیقه خود زندگی میکنه نه دیگری!
ناشناس
United Arab Emirates
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
چند نفر از صدها هزار نفری که رفتند پشیمان شدند. همین الان نوبخت نماینده مجلس در امریکا با خانواده اش دارند صفا میکنند.
ناشناس
United Arab Emirates
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
دقیقا درسته حرفتون . فقط موضوع بچه ها نیستند که به شدت فرزند سالاری حاکمه اونجا ، بلکه چیزخای دیگم هست مثل غربت و پیدا کردن کار و... اما باید بگم که ابن سلبریتی های ما فقط برای گرفتن پاسپورت میزن اونجا و بچه شون رو همین ایران بزرگ میکنند
فری
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
واقعا چیزایی که میگید درسته من برادرم خارج از کشور زندگی میکنه و میگه دوستم که المانیه ۶ ماهه که با خانوادش صحبت نکرده چه برسه به دیدن
من
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
مشکل ما مسئولان نیست. مشکل مان خودمان هستیم. خودمون ریاکاریم چرا انتظار داریم مسئولانمان همشون فرشتۀ یک رو باشند؟ مسئولان هم از جامعۀ ما انتخاب شده اند. پس اگر هر کدام (منظورم اکثریت) از ما توانایی اش رو داشته باشیم،، بعید نیست با ریاکاری پول دیگران رو بخوریم یا پول دیگران رو برای خودمون خرج کنیم. نباید راه رو غلط برویم. مشکل ما فرافکنی است. عادت کردیم هر چی بشه زود بگیم فلانی مسئوله تقصیر فلانیه. اگه فلان کارو نمی کردیم الان این طوری نمی شد. ای کاش فلان کار رو نمی کردیم. بس است. به خودمان بیاییم. کشور موفق= مسئولان شایسته+ مردم شایسته. اون قدیم ها بود که یک حاکم می اومد همه چی رو گل و بلبل می کرد و می رفت. رفتار ما را با رفتار مردم ژاپن، فنلاند یا هلند مقایسه کنید. گاهی وقت ها آن ها بیش تر از ما مسلمان هستند. حق همدیگرو نمی خورند... تو دین ما حق الناس گناهیه که تا رضایت طرف رو نگیری حتی خدا هم نمی تونه کمکت کنه. اما ما انگار نه انگار. خودمون هم گاهی معلوم نیست با خودمون چند چندیم. فقط ادعا داریم. غر می زنیم و مشکلات خودمون رو گردن دیگران میندازیم.جامعۀ ما نیاز به احیای اخلاق و معرفت دارد. چیزی که کمرنگ شده است...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
دوست گرامی اکثر نظراتتون درسته ولی باور بفرمایید 90 درصد ملت ایران هرچیزی باشند ریاکار نیستند. ما ناراحتیم که چرا به اصطلاح هنرمندان مشهور (و نه هنرمندان واقعی) جامعه جز 10 درصد باقی مانده هستند.
دوستان لطفا به این آمار 90 و 10 درصدی خرده نگیرند. تک تک شما عزیزان با کمی تحقیق در احوال مردم متوجه این آمار خواهید شد.
ناشناس
United Arab Emirates
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
دقیقا . رامبد هم یکی از همبن مردمه
ناشناس
United Arab Emirates
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
فعلا که هرکی پاچه خوارتر باشه برندس.بازآب ها از اسیاب می افته وداستان از اول شروع میشه.
جواد
United Arab Emirates
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
اینکار فی نفسه عیبی نداره اما از رامبد جوان که هر روز برای وظن میگه وصبح تاشام ایران ایران میکنه ریا کاریه وبس.
ازهمین رامبد یاد گرفتیم که وطن یعنی زادگاه وسرزمین .چیزی که خودش بهش اعتقادی نداره وبراش ارزشی قائل نیست.اینجاش دل رو میسوزونه....ریا کاری تموم بشو نیست که نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
دقیقا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
ناشناس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
ریاکاری برای چی !!!
هرکی انتخابی داره
اینطور باشه همه مردم ریاکارند
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
کمتر کسی در این زمانه پیدا میشه که اگر به دو عنصر 1- پول و 2- ثروت برسد حتی وطن فروشی هم نکند. رامبد جوان هم یه شهروند معمولی بود اما ترکیب این دو عنصر توانست ذات اصلیش رو نشون بده... البته نمیدونم شایعه هست یا واقعیت اما خدا و خون شهدای این مرز و بوم نمیگذرد از هنرمندان و مسئولینی که ایران را فقط برای جمع کردن سرمایه می خواهند...
ناشناس
United Arab Emirates
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
پول و ثروت هر دو یکی هست استاد !
عبدلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
آیا یک ادم بیخود این همه جنجال نیاز دارد .به جهنم و به درک که رفته کانادابچه به دنیا بیار اصلا نمیخوام بچه یک چنین ادمی ایرانی باشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
ایول
اوناسیس
France
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
عالی گقتی.
ناشناس
Canada
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
امثال رامبدجوان
كه از يك طرف تبليغ وطن و استفاده از محصولات وطنى مى كنن. از اين طرف ميان كانادا كه بچشون رو بدنيا بيارن، نشون ميده نه تنها ايشون هنرمند واقعى نيست بلكه عوام فريبم هست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
آقای ژوله علیرغم احترامی که برای تلاش های شما برای فرهنگ سازی قائل هستم، کار اشتباه رو باید اشتباه خووند و نمیشه چون رفیقتون این کار کرده، شیره مالی کرد. اینطوری شما از عدالت بیانی و فکری ساقط میشید. بحث بر سر به دنیا آوردن فرزند در کانادا و ... نیست چون قطعا حق طبیعی هر کسی هستش که هر جا بخواد فرزندش رو به دنیا بیاره. بحث بر سر رفتار دو گانه رامبد و بازی دادن مردم و وسیله کردن استقبال اونها از خندیدنه. اینکه شما دغدغه واقعی مردم رو نداشته باشی و از رسانه ملی غصب شده اونها، کیسه بدوزی برای آمال و آرزوهای خودت.
ک م
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
آقا حرفه اش مجری گریه متوجه نمیشید!؟ چرا خلط مبحث میکنید کسی که این عکس را گرفته کار اشتباهی کرده تو زندگی آدما نمیشه تجسس کرد.
تبلیغ کالای ایرانی در برنامه چه ربطی به اقامت دوم داشتن داره! که ریاکاری باشه.
افراط میکنید بعد توقع دارید مسئولینی معتدل داشته باشید ! از قدیم گفتن
از ماست که بر ماست
یک هموطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
ریاکار باش - برنده باش
Negin
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
جرم نیس ولی دلیل قانع کننده ای هم وجود نداره ک حتما بخوای در کشور دیگه ای بچتون متولد بشه.کاش حداقل حجابتون رو حفظ میکردید خانوم جواهریان تا اینجوری جنجال ساز نشین
afoo
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
واقعا برای امیر مهدی ژوله متاسفم که توهین این سلبریتی های بی ارزش به وطن رو اینجوری تفسیر میکنه... با شماها شدیم 80 میلیون که وضع اینجوری شده.. کسانی مثل عادل فردوسی پور داشتن تلاش میکردن کشورمون مطرح بشه توی جهان.. میرفتن ستاره های دنیا رو می آووردن اینجا حذفشون کردن.. امیدوارم با کسانی مثل رامبد جوان که تحفه شون رو لایق اینجا نمیدونن رو هم برای همیشه حذف کنن
سایه
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
شما خودتو برای امثال فردوسی پور ناراحت نکن با اون برنامش که هیچ سودی برای ملت نداشت جیباشو تا اخر عمرش پرکرد و رفت .هر کسی وارد صدا و سیما نمیتونه بشه وقتی اومد موقع رفتن کاملا شکمشو پر میکنه میره پس غصشو نخور الان داره کیفشو میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
فردوسی پور استاد دانشگاه و مترجم و... است
اون رو با جوان مقایسه نکن
حسین
United States of America
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
کلا ما آدمی که خودش باشه رو تو قاب تلویزیون نمیبینیم..حالا هرکسی میخواد باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
در درون همه ما یک رامبد جوان هست که نانش را از ایران در می آورد ولی آینده اش را در آن سوی آب جستجو می کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
ژوله هم چه چرندیاتی میگه
اصلا مهم نیست بچه مردم کجا به دنیا بیاد مهم اینه کسی که ادعای وطن پرستی داره ازش بعیده این حرکت
برای مکان بدنیا اومدنمون هم یقه پدرمون رو نمی‌گیریم چون ما آدم معمولی‌ها مثل همین سلبریتی‌ها قبل از شهرت که بعضا در روستا هم متولد شدیم شعور داریم و میفهمیم چی به چیه
فقط هم این نیست ادعاشون که بهترین پزشکان رو در داخل داریم و... سقف آسمون رو پاره کرده ولی خودشون برای درمان آلمان و سوئد و... میرن رامبد که اصلا عددی نیست
ناشناس
United States of America
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
آقای جوان به هیچکس مربوط نیست شما چه رفتار و سبک زندگی دارید .
اما به حرمت قانون کشورتون شما که حداقل هزار شب آن هم تقریبا هرشب جلو چشم مردم بودید و شهرت و پول حتی تبلیغ برای همان فیلم کذایی که مثلا به خاطرش رفتین اونور آب را هم تو همین خندوانه کردید . باید بیشتر رعایت کنید . البته میدونم که شما هم مثل اون خانمه که باد می اومد روسریشو باد برده بود می آیید و طلبکار هم می شید .
آونوقت آقای راننده شریف اسنپ اون دختر رو وسط راه پیاده می کنه .
لطفا تکلیف ما مردم عادی رو در اینکه چقدر بخوریم بالاخره چقد خرید کنیم آیا کی می تونیم خانه دار صاحب کار بشیم روشن کنید . همش که نمیشه فشار مال ما آدمای معمولی باشه........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
به من و شما چه ربطی داره که خارج از کشور حجاب بگذارند یا نه ؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
مشکل جامعه ی ماهمینه،هرکی ازدین وحجاب وغیره حرف میزنه،خودش به حرفاش اعتقادی نداره فقط برای سرکیسه کردن آدمهای احساساتی وساده لوح این کارهارومیکنه.!!!!!!
ناشناس
United Arab Emirates
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
البته نمیشه گفت همه ! چون خیلی ها هم اعتقاد دارند مثل اقای رائفی پورو...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
اینکه حالا که چند نفر اینکار رک انجام دادن به همه تعمیم بدین بی انصافیه ... خیلی ها اینطوری نیستن ... و بعضی لگاز کسایی هم که برخلاف حرفشون عمل کردن شاید در اون لحظه به حرفشون اعتقاد داشتن و بعد تغییر عقیده دادن ... خدا آخر و عاقبت هممون رو به خیر کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
کسی که این عکسو گرفته .... انتشار گناه دیگران خودش گناه بزرگیه... بردن آبروی یک انسانه... حتی تو احادیث چیزی با این مضمون داریم که اگر کسی گناهی کرد اون رو فلش نکنیم ، شاید پشیمون شد و توبه کرد ... اگر اون کسی که این عکسو گرفته این کار رو نمی کرد، کسی تو ایران نمی فهمید و آبروی اونا هم حفظ میشد ... شاید اونا توبه کنن و عاقبتشون ختم به خیر بشه و ما ها که اینقدر ادعا داریم .....
خدا عاقبت هممون رو به خیر کنه
ناشناس
Germany
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
در جواب به ژوله مغالطه کار
رامبد بع مردم افسرده مجال خنده داده؟ اولا کجای برنامه اش خنده داره؟ یعنی مردم با نگاه کردن به قهقه بلند رامبد یاد میگیرن بخندند؟ خودشون بلد نیستن؟ ... کور خواندید دست شما برای مردم خیلی وقته رو شده
ژاله ژوله
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
ای جونم. گفتیا. خنده های با مصیبت بلند شده گریه اور رامبد پیر
Reza
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
شاید مردم بخندن ولی به قول شاعر، خنده تلخ من از گریه غم انگیز تر است. مردم ایران ديگه امیدی به بهبود شرایط ندارند و فقط روزشون رو شب میکنند. شدن مرده متحرک. بیکاری، بی پولی و اجاره نشینی و هزار جور بدبختی ديگه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
این کانادا هیچی نداره !!!
من برای دیدن اقوام 3 ماه رفتم تورنتو یه ایرانی های داغون و جوگیری اونجا دیدم حالت تهوع گرفتم
تو کولبورن یا جاون استریت که راه میری انگار میدون انقلابه , همه یه مشت در و داغون بی کلاس ایرانی که بیل و کلنگ فروختن به زور پول رفتن کانادا نمیدونی چه حرکات زشت و چیپی انجام میدن ...
اونقدر هم هوا سرده یه حموم بری بیای سینوس هات عفونی میشه و همش دل پیچه داری !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
من کامنت شما رو مثبت زدم ولی یه سوال؟! فامیلای شما خیلی باکلاسن یا اونام چیپن؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
اگه انقدر سرده که شما میگی پس چرا نگار عزیز انقدر لباسش بازه و رامبد با تیشرت ؟؟؟؟؟
رادین
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
نعمتِ روی زمین قسمتِ پُرّرویان است
خونِ دل میخورَد آنکس که حیائی دارد
برای پولدارشدن یاباید"پررو"بود
یاباید"بانک زد!"
حالاازهرنوع زدنی باشدموفقیّت به دنبال دارد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
این حرف واااقعا خلاف انصافه اولا ک اینی که شما میگی کاریه که یه عده دارن انجام میدن خییلیا هم هستن که شرافتمندانه کار کردن و الان پول دارن بعدم حداقل اینو میتونم بگم که پولی ک رامبد بدست آورده حاصل این همه سال کار کردنش تو حوزه ی تبلیغاته اونم نه این چند ساله بلکه قبل از خندوانه بعلاوه بی انصاف نباشیم کاری ک تو خندوانه انجام داد کار پر زحمتی بود اینو میشه از کسایی که به عنوان تماشاچی به استودیو میرفتن پرسید کاری که گاهی تا نیمه های شب طول میکشید
ناشناس
Germany
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
ما چ ملت بیچاره ای هستیم
اگ هرکدوم ازما با لایکو فالو کردن و جیغ زدن هرکدوم ازاینا اینجوری اینارو شاخ نمیکردیم این نمیشد ک بخاطر دیده شدن بیشتر دستمزدشون میلیاردی بشه ازپول بیت المال و همینا ب ریش خودمون بخندن و هرکاری میخان بکنن
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
احسنت ، گل گفتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
کارشون رو کاملا رد میکنم و اصلا تایید نمیکنم .. مخصوصا حالا با انتشار پیدا کردن این عکس ولی بی انصافی و تهمت گناه خیلی بزرگیه... رامبد قبلا هم اعلام کرده بود که سالها جدا از خندوانه کار تبلیغاتی حرفه ای انجام میداده و میدونیم که این کار به تنهایی درآمد خوبی داره .. و اینکه هزینه ی ساخت خندوانه رو اسپانسر ها تامین میکردن نه صداو سیما و بیت المال ... به نظر شما اصلا صداو سیما اینقدر پول داره؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
اونی ک این عکسو منتشر کرده کار خیییلی زشتی انجام داده اگه یه روز نگار پشیمون بشه و توبه کنه و خدا بپذیره تکلیف آبرویی که اون شخص با این کارش برده چی میشه؟؟؟
بزرگ مردکوچک
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
من هیچوقت نه مجری گری ونه بازیگری این آقارودوست نداشتم.بازیگرلمپن ودگمی است این آقا...
ناشناس
France
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
دقیقا همین ادم و امثال اونا از تو ملتی پرورانده شدن که ماهم جزوشیم
شاید ماهم اگه جای اونا بودیمو تو برناممون تبلیغ ایران و وطن ... میکردیم ولی چون تافته جدا بافته بودیم از همین کارا میکردیم
ولی بنظر میرسه کلا تو ایران دورویی و ریا و پاچه خواری با اختلاف داره همه جنبه های رفتاری انسانی رو پشت سر میزاره امثال رامبد و زنش تو ایران فراوونه و چون اخلاقیات به سمت قهقرا میره خیلیا هستن مثل رامبد فقط رسانه ای نمیشن
ماکه تلف شدیم رفت... خدا به داد جوونایی برسه که اینارو میبینن و چیزی که عایدشون میشه به مشت خرافه های صدا سیما میشه که همشون از دم خلاف حرفایی که پشت دوربین واس سرکیسه کردن ملت میزننو عمل میکنن
اینهمه دورویی؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
به دنیا آوردن بچه تو کانادا کاریه که حرفی ندارم درباره اش بزنم و به نظرم گفتن نداره ... فقط میدونم اون یارو که عکسو گرفته و منتشر کرده گناه بزرگی مرتکب شده
محمد
Germany
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
با پول ملت چکار که نمی کنن...این آقا وخانم نباید به سینماوتلویزیون و...راه داد.
ایرانی
Ukraine
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
نظر بنده پول باد آورده ایشان زایمان فرزندش مساوی حقوق 30 سال خدمت یک کارمند هست این درسته خدا پسند نیست
جلال
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
بنظرم کمتر حکومت کارامدی مثل ایران پیدا میشود مشکل از مردم هست که فرهنگ بد غرب را درونی کرده اند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
کارآمد ؟؟!!!!!
قربون خودت بری الهی
ناشناس
Russian Federation
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
رامبد لوس بازیها را در میاره که مثلا مردم را به قول خودش بخندونه که البته پول جمع میکنه میبره کانادا خرج میکنه
الان دیگه زادن در کشورهای دیگه مد وکلاس شده برای سلبریتی ها ویه عده به اصطلاح روشنفکرا
بر میگردن برامون کلاس تربیتی میزارن بزارین ماه محرم وصفر بیاد

راهکار میدن که مردم پولشون را چطور خرج کنن به نیازمندان بدن
چطور نذر کنن و.....
با امکانات ملت اعتبار درست کردن ووحفظ این اعتبار وعزت در کشوری که دشمن ملت هست ان شاالله به ذلت تبدل خواهد شد
دوباره میام
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
مردم ایران خیلی خوبید محصولات ایرانی بخرید ما میریم کانادا خرجش می کنیم. خیلی دوستتون داریم. من خیلی خوبم. برمیگردم می خندونمتون. پولا را کانادا خرج کردم دوباره میام. شما خیلی خوبید به احترام مردم ایران ایستاده بریم کانادا. شما خیلی خوبید.
ناشناس
Finland
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
جامعه ایران در طول این سال ها نسلی رو پرورش داده که دو نوع زندگی دارن: یکی زندگی ای مردم بیش و کم در جریان اون قرار میگیرن مثل مراودات روزمره در جریان کسب و کار و خرید و مراجعات به اماکن عمومی و.......و دیگری زندگی خصوصی و نیمه خصوصی که از دید عموم خارجه ( بخشی که نزدیکان و افراد فامیل در جریان قرار میگیرن).
کسانی مثل این آقا از این نسلند. خوب میدونه که در مقابل کارفرمای خود چه رفتاری باید داشته تا کاسبی عامه پسندی که راه انداخته به مشکل برنخوره (زندگی نوع اول). اما درامد کاسبیش رو خرج زندگی نوع دوم میکنه که زایمان در کاندا هم یکی از نماد هادشه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
وقتی معیار ارزشگذاری عوض شد همین میشه امروز چیزهای بی ارزش ارزشمند شده و خوبی و بدی جای خود را عوض کرده اند افراد کوچک بزرگ شده اند و بزرگان در حاشیه قرار گرفته اند
شاهین
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
وقتی ارزش هاعوض شوند،عوضی ها باارزش می شوند.
من
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
باید قانونی تصویب شه که هر که خارج دنیا اومد تابعیت ایرانی ندن تا زمانی که ۱۸ ساله شه و خودش با دست خودش برگه تابعیت ایرانی بر مبنای قوانین ایران بگیره
این طوری این حضرات میفهمن که اگه برن خارجه دیگه از حقوق تابعیت ایران بودن محرم میشن، البته چون مسیولین هم مثل این بازیگرا فرزنداشون و نوه هاشون خارج دنیا میارن هرگز چنین قانونی تصویب نمیکنن این مردم باید فشار بیارن بهشون وگرنه به نظر من این بحثها فایده نداره، بازم این اتفاقا انقد میفته که دیگه برا عموم عادی بشه
اونوقت دیگه حضرات هم از اخور میخورن و ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
داداش! خواهر! هموطن! حالت خوبه شما؟!! نمیشه که ایرانی بودن طرف رو ازش بگیریم؟!! شما اصلن در جریان طرح های نظام نیستیا! الان بحث اینه که به بچه های خانم های ایرانی هم تابعیت بدن شما میگی کلن ندن؟!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
من افتخار میکنم که تو ایران زندگی میکنم من افتخار میکنم تو کشوری زندگی میکنم که رهبرش سید علی هست من افتخار میکنم که جایی زندگی میکنم که چند صد هزار شهید داده بقیه به درک بهتر اصلا همچین افرادی نباشن اینا رو لازم نداریم اینا این خاک رو آلوده میکنن خدت رو شکر منافق ها خودشن رو دارن نشون مید
لیلا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
خب از این حرفا بگذریم.. چقدر پول مردم بهت دادن که بیای اینجا شعار بدی.. شهیدا خون دادن بهشتش شده برای امثال شما.. دیدار مردم ایران با امثال شماها که نمیبینید غم و مصیبت مردم و به شعار هاتون ادامه میدید در روز قیامت انشاالله
فرشته
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
به نظر شما اگه ساخت خندوانه وایران ایران گفتن رامبد برایش سودی نداشت بازم خندوانه میساخت اینا همش برای پول کار میکنند و فقط به فکر منافع خودشون هستن شادی دل مردم ایران براشون مهم نیست اگه پول توش نباشه
S
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
توی این پنج فصلی ک خندوانه ساخت اینقد پول ب جیب زده ک فقط هزینه 560 میلیونی زایمان همسرش رو توی کانادا بده بعد اینجا خیلیها نون خرید ی نون بربری رو ندارن واقعا باید گریست
forozan
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
زندگی هر کس به خودش ربط داره
موسوی
Netherlands (Kingdom of the)
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
این... میتونس مخارج کاناداروکمک کنه پل دختر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
خیلی شمارا دوستداریم خیلی زیاید همه اش شعار حیف مردم ایران که اینقدرخوبن
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
اگر اون شخص مثل تو بی نام نشون بود و با بیت المال بازی نمیکرد و مسهور نبود و الگویی چند میلیون جوان نبود و نمونه یک ایرانی میهن پرست نبود و حرفاش و کارهاش نمونه حرفها و کارهای ایرانیها به حساب نمیومد ،اونوقت بله زندگی و کارهاش بخودش مربوط بود.
همچین کسانی نمیتونن هر غلطی دلشون خواست بکنن .
تازه پول کثافتکاریها و عشق و حال و زایمان اونسر دنیاشون از جیب من و تو پرداخت میشه .

حالا بازم بگو به خودشچن مربوطه
ک م
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
آقای موسوی 01:19
شما بودی نصف زندگیت رو کمک میکردی!؟
خب الآن بکن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
اولا صدا و سیمای ایران سیاستش این هست که وطن پرستی رو بین مردم رواج بده و رامبد جوان هم فقط یک بازیگره درسته که تو خندوانه مجریه ولی دلیلی نداره یک مجری مثل یک بازیگر نقش بازی نکنه و حرفای دلش رو بزنه، اگه حرف دلش رو بزنه که سانسور میشه، دوما آینده ی بچش براش مهمه دوست داره بچش تو مدارس پیشرفته درس بخونه و آدم موفقی بشه خدا رو چه دیدید شاید آدم بزرگی بشه و برگرده ایران خدمت کنه به همین مردم، چرا الکی بنده خدا رو محکوم میکنید؟
ک م
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
برای اینکه شدیم یه ملت حسود افراطی خاله زنک و...
محمد
Ukraine
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
آقای ژوله حق داری از اشتباهات رامبد دفاع ون همین رامبد تو رو معروف کرد وگرنه کی تورو میشناخت؟
ناشناس
United Arab Emirates
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
مطمئنید تصویر جعلی نبوده ؟؟ اخه امد نیوز سابقه دار هست تو فتوشاپ و تخریب و به هیچ وجه قابل اعتماد نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
لازم نیست به عکسهای آنطرف اعتماد کنید یه سرچ کنید عکسهای رو که تو ایران و جشنواره های مختلف گرفتند همچین دور از ذهن نیست آنجا ارتقاعش بدن
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
بلدند چکارکنندکشف حجاب میکنه تابگه من دیگه نمیتونم برگردم ایران امنیت ندارم
darya
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
گل گفتی گل گفتی
دقیقا همینه
این قصد برگشتن نداشته که اونجوری راه افتاده تو خیابون

ای مردم طفلکی ایرااان دلم برای خودمون میسوزه
واقعا

ما دنبال ماکارونی و رب میگردیم اونوقت اونا....
ر ض
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
خودمان الکی بزرکشان کردیم ژوله بایک قالب صابون امد باکلی افتخار رفت باید طرفداری بکنه ما خیلی شما رادوستداریم خیلی واقغن خیلی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
همونجا بمون ، برگردی ایران ک چ
نرگس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
مردم ایران ما دوستون داریم اما نه زیاد
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
اقای ژوله شما که در مورد هرچیزی نظر میدی
نه از جایی که دنیا امدم ناراحتم نه از جایی که بچه مردم دنیا امدن
شما حتی معنی رسالت رو نمیدونی دوست عزیز
مردم از گسترش تجمل گرایی از دروغ و شعار های بیخود ناراحتند هرچند شما هم از همون قماشی و با بازی با کلمات یه مشت اراجیف می بافی دوست عزیز مردم ندارن نون بخرند انوقت دوست شما چند صد میلیون پول خرج میکنه مردم ندارن تا شهر با تاکسی برن انوقت...
نوچه ی اقای رامبد جوان دوست عزیز شما حتی نمی دونی بعضی ها حق انتخاب ندارن چی بگیم که
نمیدونی در واقع درک نمیکنی تقصیر شما نیست
پس لطفا در مورد چیزی که اطلاعی نداری چیزی نگو سکوت کن
به قران حقه تونه سینماها و سریالاتون تحریم شن حقه تونه
حالای اقای کارشناس شما باید یقه روانشناست رو بگیری یا ما؟
فرهاد
Netherlands (Kingdom of the)
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
اگه راسته ایشالاه که نونش سواره باشه خودش پیاده. باد اورده رو باد میبره
Bahar
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
کاش ملت ایران همه از نظر حقوق و مزایا و شرایط زندگی مثل هم بودن و همگی اونجوری که دوست داشتن زندگی میکردن، تازه شدن زخم کهنه مردم واسه اینه که بی عدالتی و فقر تو جامعه موج میزنه، افرادی که با وجود لیاقت و شایستگی در نهایت فقر و بی پولی دارن زندگی میکنن، خدایا هیچ کس به فکر ما نیست، خودت نجاتمون بده
الهه اشراقیان
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
یه روزی یه بنده خدایی یه برنامه ای اجرا کرد برنامه تموم شد رفت دنبال زندگیش انقد سرو صدا و جنجال برای چیه؟ یعنی تو ایران فقط همین یه نفر بود که گفتار و کردارش یکی نبود؟ولی من مطمئنم هرکس از این موضوع شاکیه فقط داره حسادت می‌کنه و دیگر هیچ
الهه esh
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
ملت غیور بد بخت وسیاه بخت ایران برین فکر نون باشین که خربزه آبه به شما چه مربوط که کی کجا می‌ره کی کجا بچه شو به دنیا میاره؟حالا به صرف اینکه یه روز مجری بوده یه زری زده دیگه نباید به آرزوهاش برسه شاید هدف اصلیش از خنده وانه همین بوده که یه پولی به جیب بزنه تا رویا هاش رو به واقعیت تبدیل کنه
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
به نظر من ساختار تلویزیون اشتباه است.هیچ وقت نباید به یک مجری اینقدر میدون بدی که به اینجا ختم بشه.هر مجری 2ماه برنامه اجرا کنه وتمام.که به معروفیت بالا نرسه
من
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
حالا خدایی به هیچ چیزش کار ندارم
فقط موقع مخرم و صفر و اربعین وحج نیان زر زر کنن که این پولا رو بدین به نیازمندا و به فقرا
که همه فقرا زیر چتر همینا هستن نه زیر چتر سلبریتی ها و روشنفکران دلسوز
اسماعیل
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
این مطالب رو میذارند فقط مردم رو سرگرم کنند.مردم شدند بازیچه این دولت کثیف.خب معلومه یک پدرومادر نگران آینده فرزندش هست که رفتن کانادا بدنیا بیاره.بیشتر 6 میلیون ایرانی رفتن. خیلی هم نمیتونن بروند چون پول نداره یا مشکلات دیگه. وگرنه کی دوست داره بره. از صدتا ایرانی بپرسی آیا دوس داری مهاجرت کنی اروپا زندگی کنی. 85 درصدش میگن آره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
باسلام
ماهامثل کبک سرمان داخل برف است،وچیزی رانمی خواهیم ببینیم .
بامردم بازی میکنند،هنرمندان برای بدنیاآمدن فرزندشان به کاناداوانگلیس میروند،فرزندان آقازاده هابرای کار،تحصیل یازندگی به کانادا،انگلیس وامریکامهاجرت میکنند.....ماملت سر کاریم.....واندر خم یه کوچه...امیدوارم عاقل شویم
طاهر
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
هنرمندانی که هرازگاهی با مردمند و از آقازاده های اونوری منزجر می شوند و تلاش می کنند فرزندانشان را در همان وطن آقازاده ها بدنیا می آورند!!!!
فرشاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
درود بر خودم که حتی یک قسمت از برنامه خندوانه را ندیدم و هیچ وقت این برنامه به دلم ننشست و اصلا و حیف پولی که خرج این برنامه شد
فرانک
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
ما تا کی میخوایم تو زندگی شخصی و خصوصی مردم سرک بکشیم..بابا زندگی خصوصیشون به من و شما چه ربطی داره..جهان سومی یعنی همین..تو تمام مسائل شخصی آدما دخالت میکنیم..حالا تک تک همین آدما اگه تو همین موقعیت باشن از ایشون رفتارشون بدتره..من هنوزم جفتشون دوست دارم..هم نگار جواهریان هم رامبد جوان اندازه خودشون هنرمند هستن.و کارهاشون و زحمتاشون ماندگار..منم اگه پول داشتم از این مملکت و مردم بی فرهنگش فرار میکردم..
اصغر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
عزیز دل برادر، درسته که سرک کشیدن تو زندگی شخصی دیگران اشتباهه ولی باید قبول کنی که وقتی فردی معروف و به اصطلاح سلبیریتی میشه دیگه با یه فرد عادی جامعه فرق میکنه، هزاران یا شاید میلیونها نفر چشممشون به اون، حرفاش، رفتارش و خیلی چیزای دیگس. اصلا چون این میلیونها نفر اونو دنبال می کنن بهش میگن سلبیریتی! حالا بنظر یه همچین فردی چقدر میتونه مثل یه فرد گمنام باشه و هر کاری دلش خواست انجام بده؟! (منظور کارایی مثل این یا بیحجابی یا ... )
بنظر من و بقول معروف شما نمیتونید هم خدارو بخواید هم خرمارو... هم توی یه کشور و بواسطه شرایط و امکانات و مردم اون کشور تدریجا به یه آدم معروف تبدیل بشی و بعد بر خلاف عرف و حتی قوانین اون کشور (رعایت حجاب) رفتار کنی. بویژه اینکه مطمئنا درآمد سرشاری که بدست اورده شده از همین کشور و همین مردم بوده نه پول بابا!
منصوره
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
توکه اینقدرادعای روشنفکری داری بهتره بدونی بایدبااحترام راجع به کشور ومردمت صحبت کنی...بی فرهنگ کسی هست که مثل توانتقادمی کنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
آفرین که خودت اعتراف کردی بی فرهنگی،چون خودت هم یکی از این ملتی،بی فرهنگ.چاکریم بی فرهنگ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
دوست داشتن ایران و ایرانی توسط رامبد جوان و اذناب ریاکار و فرصت طلب وی به همان نسبت مضحک است که سیمای به اصطلاح ملی را متعلق به ملت و در خدمت آنان فرض کنیم!
الیس الصبح بقریب؟
اقای شاه حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
بابا چیکار رامبد دارین اینجا چاپیده برده کانادا داره میخوره اقای ژوله هم چون با رامبد سرشون تو یه اخور بود داره از شیرین کاریای رامبد تو کانادا حمایت میکنه همه با هم بگید
دوه دوه دوه دو
۵۵۵۵
United Arab Emirates
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
نمی‌دونم چرامردم فک میکنن هنرپیشه هابلدنیستن رل بازی کنن؟ چطورخودمون میتونیم؟؟
مسعود
Canada
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
آقا جوان هم مثل اکثر کاسب ها متاعی عرضه می کند و آن متاع مشتری دارد ولی لزوما خود ایشان نباید که آن را دوست داشته باشد که! ضمنا چه در کانادا چه در ایران انسان های موفق و شاد و نا موفق و غمگین وجود دارند. فقط به قول کانادایی ها همیشه چمن همسایه سبز تر!
میرزا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
مقصر ما ملتیم که باعث بزرگ شدن و رشد افرادی می شویم که لیاقتش رو ندارند. با جمله ملت ایران خیلی خوبید. ما شما رو خیلی دوست داریم اینجوری میشه. ای خاک بر سر.....
مختلسص
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
خوبه که فردا روزی که اختلاس کرد دیگه دنبال جا نمی گرده راست میره خونه دخترش با دوماد بیلیارد بازی می کنه. شما خیلی خوبید/ ما شمارا خیلی دوست داریم و اراجیف های مختلف دیگر
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
العنملممهمهم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
غلط میکنی دیگه بیای ایران ایران بخونی اینو بدون که با پول ما کلفت شدین
بچه های بیگناه سرزمین من در اکثر نقاط حتی به ساده ترین آرزوی خود نمی رسن بعد این آقایون بچه شون ارزونترین هدیه ش تولد در کاناداست
زندگی خصوصی دیگران به ما ارتباطی نداره ولی این فرق میکنه کسانی که دم از وطن پرستی میزنن و لباس ایرانی میپوشن نباید این کار بکنن
خدایا پناه بر تو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
این برنامه مزخرف قاچ چرا تمام نمیشه رامبد رفته ولی دوستانش فکر می کنند اگر برنامه رو انتن باشه برگرده ی پلی هست براش
هر وقت این برنامه قاچ پخش میشه یاد مزخرفات اون حقه باز می افتم
شناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
اینکه رامبد تو ایران زندگی میکنه و شهرت و ثروت شو مدیون همین کشوره؛واقعا جای تاسف داره این همه غرب زدگی پس کو شعار ایران تو رو دوست دارم رو سرم می ذارم فقط حرفو زدی؟؟؟؟!!!!جالبه باز برمیگردن ایران و دوباره به فعالیت خودشون ادامه میدن
حافظی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
هفت صد سال پیش حافظ ریاکاری را بزرگترین گناه ومصیبت دانست وکشف کرد ریا درنزد ایرانیان چقدر عمیق وجدی است
حالا هم به این ریا کارها باید بگیم کارنداریم
حجاب وکانادا بده یا خوبه فقط معترض هستیم چرا جلو دوربین دم از حجاب و وطن میزنید ؟؟؟؟ ای ریا کارها







ریا
مردم ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
پول دونالد ترامپ بیشتره یا رامبد جوان/ بدون شک رامبد جوان /بیچاره ترامپ که برا زایمان زنش تو امریکا موند و به کانادا نرفت/مردم ایران دوستتون داریم.
شعبان
Germany
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
سخن آقای ژوله ماستمالی کردن موضوع و عذر بدتر از گناه است
ناشناس
France
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
حکومت و صدا و سیمای جناحی اینها را ریا کار و دوگانه پرورش داده!!!!!!!!!!!
بیماری 40 ساله کشور.......
منصوره
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
باسلام- درسته که اصل کارشون بدبوده امارامبدجوان اصالتا ازخانواده اییی مرفه بوده است.ازکجامی دونید باپول مملکت رفته خارج؟خودتون رامدیون هیچ کس نکنیدچون فقط خداست که داناتراست.
Reza
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
من هیچ وقت خندوانه رو نگاه نمی کردم چون مطمئن بودم، مجری اش یعنی رامبد جوان با رانت برنامه اجرا میکنه و یک آب زیر کاه و ریا کار است. همسرش هم همین طور. اصولا تلويزیون ملی برنامه های مزخرف زیادی پخش میکند و من اینترنت را به دیدن سیمای ملی ایران، ترجیح میدهم چون سراسر دروغ و فريب و ریا است.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
شما اگه برنامه های خندوانه را نگاه کرده باشید آقای رامبد توی بیشتر اونا صحبت از وطن دوستی و خدمت به کشور و هموطنان و دوست داشتن ایران و حمایت از ایران و خلاصه اینگونه شعارهای حماسی برای وطن پروری داشته و درد اصلی همینجاست مجری اینگونه شناخته شده و معروف که خودش داره مردم به حمایت و خدمت به کشور تشویق می‌کنه حالا دقیقاً خلاف گفته هایش عمل می‌کنه وگرنه بله هر کسی اگه توان مالی داره می‌تونه بره خارج و هر کاری دوست داره انجام بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
بابا رامبد کلا داره با روش خودش زندگی میکنه چیکارش دارین ،اونیم که میبینین حرفای قشنگ تلوزیونه ،مقصر اونیه که داره حرفا وکارش را ساده نگاه میکنه باور میکنه ،یه موذی زرنگه که با افکار ساده ی مردم پیش میره
علی رستمی
Ireland
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
سلام، بنده کاری به این آقای رامبد ندارم و قضاوتی در مورد قصد و نیتش که نمی دانیم چیست نمی کنم،
اما هر کس که از تولد فرزندش یا خودش، در ایران احساس بدبختی کند واقعا آدم مفلوک و بی ارزش و بی شخصیتی است که به نظر من لیاقت زندگی با مردم این ٱب و خاک را ندارد
چنین کسی شخص خودباخته و بیچاره ای است که همان بهتر است که به اروپا یا، آمریکا برود و در آنجا برای یک لقمه نان و ارضای شهواتش ذلت آن مردم غرب را بکشد، تا مثل یک شهروند درجه چندم یا حتی مثل یک حیوان با او رفتار کنند آن هم چه مردمانی؟
مردم اتو کشیده و به ظاهر متمدن و پیشرفته که خونخوار ترين و وحشی ترین و بدور از انسانیت ترین موجودات، جهانند...
همین ملتهای اروپا و آمریکا در طی دوجنگ جهانی و جنگهای استعماری در کشورهای دیگر مثل هند و آفریقا و ويتنام و... بیش از یکصد مليون انسان را قتل عام کردند همین آلمانی ها حدود هفده مليون مردم غیر نظامی روسیه را قتل عام کردند ووووو.....
این ثروت و قدرت و صنعتی هم که برقش چشم عده ای را کور کرده است حاصل قتل و غارت و استعمارگری چند صد ساله ملت های آفریقا و آسیا و... است... حقیقتا کسی که حسرت زندگي در اروپا و آمریکا را دارد آدم بی ریشه و نادانی است که چشم بی بصیرتش فقط ظاهر این خونخواران را می بیند و از از فهم و درک واقعیت عاجز است..
از قدیم گفته اند : خلائق هرچه لایق...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
منکه فکر میکنم هنرمندان خودشون برای اینکه بتونن به راحتی در کشور های خارجه اقامت بگیرند از خودشون عکس های بی حجاب منتشر میکنن
عمران
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
امیدوارم حداقل درسی که مردم از این قضیه گرفته باشند این باشه که دیگه به نظرات امثال این سلبریتی ها در سیاست و در انتخابات توجهی نکنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
به نظرم دیگه داریم بی انصافی میکنیم ... من با به دنیا آوردن بچه اون ور آب و این مسئله کشف حجاب کااااملا مخالفم ... چطور میشه آدم اینقدر به جایی که به دنیا اومده افتخار ونه و ازش،حرف بزنه ولی حالا که پای بچه ی خودش درمیونه بده تورنتو ... مخاطبان خندوانه شاهدن که تو این برنامه به موضوعات دینی هم اشاره میشد و حتی چند باری از برخی روحانیون دعوت شد و گزارش هایی از مساجد و اعیاد مذهبی پخش شد ... آیا همه ی این ها نشان از اعتقاد کارگردان و سازنده ی این برنامه ها به دین نداره ؟؟؟ وگرنه میشد مقل دورهمی مدیری اصلا در مورد مسائل مذهبی حرف نزد ... پس وقتی رامبد جوان در برنامه اش چندبار به این موضوع پرداخته و همسرش هم جزء اون دسته از خانمهای بازیگر بوده که نسبت به بقیه باوقار تر رفتار میکرده و لباس میپوشیده ، دیدن این عکس واااقعا جای تاسف و تعجب داره من به شخصه به عنوان یکی از مخاطبان پر و پا قرص خندوانه وقتی این عکسو دیدم گریه ام گرفت و تا یکی دو ساعت هی سایت ها رو چک میکردم که شاید دروغ باشه... اما اینکه بگیم پول این سفر از بیت المال بوده یا اینکه جوان از اول کیسه دوخته بوده ، واااقعا بی انصافیه . اون قبلا هم اعلام کرده بود که سالها کار تبلیغاتی انجام میداده و ساخت و اجرای این حجم از برنامه تلویزیونی موفق کار راحتی نیست ... بعلاوه هزینه ی ساخت خندوانه رو اسپانسر ها میدادن نه دولت و صدا و سیما... و در آخر باز هم میگم این کار، حداقل از اونها اصلا انتظار نمی رفت و خیییلی شوکه کننده و ناراحت کننده بود... اونم اینجوری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
ولی کاری که منتشر کننده ی این عکس انجام داده گناه بسیار زیادی داره ... بردن آبروی مومن و حتی افشای گناهش در اسلام بسیار مذمت شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
وقتی رامبد جوان در برنامه ی خودش نه یک بار بلکه چندبار از روحانیون به عنوان مهمان دعوت میکنه، درباره ی موضوع دینی حرف میزنه، گزارش از مساجد پخش میکنه ، اعیاد مذهبی رو جشن میگیره و حدیث می خونه ... وقتی همسرش توی برنامه از خودش و برنامه ای که میسازه حمایت میکنه ... همه ی اینا یعنی این دو نفر به دین اعتقاد دارن. چرا که میشد مثل مهران مدیری در دورهمی اصلا در این موارد حرف نزد و پر مخاطب ترین برنامه رو هم داشت ... این چیزیه که مخاطب رو تا این حد شگفت زده و متاسف میکنه ... اینکه با توجه به شناختی از خودشون به مخاطب دادن لااقل انتظار میرفت به خاطر نشون دادن فرهنگ کشور بعنوان یک چهره ی فرهنگی حداقل ها رو رعایت کنن نه اینکه یه هفته نشده همچین عکسی منتشر بشه... من خودم به شخصه بعنوان یکی از بیننده ها و طرفدارای پروپاقرص خندوانه وقتی این عکسو دیدم گریه ام گرفت و تا یکی دو ساعت هی سایت ها رو چک میکردم که شاید دروغ باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
البته این، کار درستی نبوده اما آیا واقعا لازم بود این عکس گرفته و منتشر بشه؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه روزی برسه _شاید تا حالا هم رسیده باشه_ که خانوم جواهریان از این کار پشیمون بشه آیا بردن آبروی یک انسان و انتشار تصویر گناه او تاوان نداره؟
ناشناس
Canada
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
NA:
هر روز صبح در کشور ما صدها هزار زن،
نه از سر اعتقاد و باور، بلکه از سر ترس و اجبار
روسری بر سر کرده و به بیرون خانه می‌آیند.
و مردان زیادی، موقع مصاحبه برای جذب نیرو، درخواست مجوز، گرفتن پروژه و صدها کار دیگر چهره و تیپ خود را تغییر می دهند.
.
جامعه ما به سختی و عمیقا دچار نفاق شده است.
درون ما با بیرون ما خیلی تفاوت دارد.
.
مفسدان اقتصادی ما اکثرا خود را خادم مردم و سرباز انقلاب معرفی می‌کنند؛
ثروتمندان ما از همه بیشتر از بی پولی ناله می‌کنند؛
رئیس‌جمهور ما یک روز از مزایای مذاکره با کدخدا می‌گوید و فردایش از تهدید به بستن تنگه هرمز.
.
آنقدر نفاق و دو رویی دیده‌ام که دیگر به همه چی شک داریم؛
به صداقت اطرافیان‌مان، سیاست‌مداران‌ و نخبگان‌مان
به صداقت سلبریتی‌ها، هنرپیشه‌ها و چهره‌ها سرشناس‌مان
.
نفاق، میوه تلخ درخت اجبار است؛
جامعه‌ای که از سر ترس، حجاب به تن کند؛
و از سر اجبار، خود را ملتزم به آرمان‌های انقلاب و امام و رهبری معرفی کند؛
در این جامعه باید هر روز منتظر اخبار نفاق و دورویی بود.
امرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
یه تبریک ویژه و صمیمی خدمت خانم سحر دولتشاهی عرض میکنم ،،که این خیلی زود ،این موجود دوزیست ریاکار رو شناخت و از ایشون جدا شد ،من خیلی به خانم دولتشاهی علاقه‌مند هستم و براشون ارزوی موفقیت و بهروزی دارم ،،
رها
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
آنان که نگران به دنیا آمدن نوزاد رامبد و نگار در کانادا هستند، آیا به همان اندازه که در این باب داد و هوار کردند، از فرار مغزهایی که با سرمایه های ملی بزرگ شده و موقع «باردهی» به خارج رفته اند نیز غمزده اند یا فقط از سفر زنان در دوران «بارداری» آشفته می شوند؟

آنانی باید خجالت بکشند که کارآفرینان ایرانی را در کشور خودشان سر می دوانند و آنها را به شکل کیسه های پولی می بینند که باید چاپیدشان! و نهایتاً کار به جایی می رسد که صاحبان سرمایه ایرانی، عطای سرمایه گذاری و اشتغالزایی در کشور خود را به لقایش می بخشند و می روند و پشت سرشان را هم نگاه نمی کنند جز با آه و اندوه.

اصلاً بیایید رامبد و همسرش را ممنوع التصویر کنیم و حتی ممنوع الورود به کشور(!) تا دل کسانی که این روزها هر چه ناسزا بود گفتند خنک شود؛ ولی آیا مشکل ما این است یا سوء تدبیر کسانی که وضعیت کشور بزرگ و پرظرفیت ایران را به اینجا رسانده اند که دهها میلیون ایرانی، یا از کشور رفته اند، یا در حال رفتن اند یا در آرزوی و حسرت رفتن از این سرزمین هستند.
به جای سرک کشیدن در زندگی این و آن و دم از وطن پرستی زدن، ببینیم هر کدام از ما، برای وطن مان چه کرده ایم؟ واقعاً چه کرده ایم؟ و واقعاً چه کرده ایم؟!
منبع: عصر ایران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
این مسائلی که مطرح کردین واااااقعا مهم و باعث تاسفه که تو این مملکت وجود دادن اما این باعث نمیشه که با برچسب هایی مثل 《سرک کشیدن تو زندگی مردم 》کار رامبد رو توجیه کرد یا گفت که به کسی ربطی نداره ... مگه همین خانوم جواهریان نبود که خبر بارداری خودشو اعلام کرد ؟ مگه همین رامبد نبود که تو لایو اینستاگرام و وسط برنامه اش تلفنی با خانومش حرف میزد ؟ اون وقتی که سیل تبریک ها به خاطر بچه به طرفش روانه میشد اسمش سرک کشیدن نبود؟ اصلا مگه خودش تو برنامه از مهمونا درباره ی زندگی شخصیشون نمیپرسید؟ میدونین چند نفر با این کار دچار تناقض شدن ؟ میدونین چند نفر به خاطر علاقه ای که به کشورش نشون میداد طرفدارش بودن؟؟؟ خواااهش میکنم مباحث رو باهم قاطی نکنین ... اون مواردی که شما ذکر کردین قطعا دردآور هستن و باید در موردشون حرف زده بشه ولی ربطی به این مسئله نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
کار کردن برای مملکت پیش کش اگر هر ایرانی دروغ و فریبکاری و دورویی و قانون گریزی را کنار بگذارد مملکت گلستان می شود.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
دیروز نظر دادم نذاشتید شماهم دسته کمی از صداوسیما تو سانسور ندارید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
من از اول از این ادم بی مزه به درد نخور بیزار بودم با اون برنامه بی مزه خردیوانه کت جادویی
فرانک
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
کسانی باید مذمت شوند که با سوء مدیریت خود باعث شده اند هر روز تعداد قابل توجهی از ایرانیان جلای وطن کنند و به شرق و غرب عالم بروند تا بدانجا که طبق اعلام مقامات رسمی، ایرانیان در 120 کشور جهان پراکنده شده اند؛ آن هم نه اندکی از جمعیت که 5 تا 6 میلیون نفر و حدود 7 درصد از کل جمعیت ایران! غم انگیز نیست؟!

از وقتی که رامبد جوان با همسر باردارش، نگار جواهریان، راهی کانادا شده است تا فرزندشان در آنجا به دنیا بیاید، موجی علیه این زوج به راه افتاد و حتی کار به پخش گزارش تلویزیونی عیله رامبد جوان کشیده شد. در مقابل گروهی نیز بر آنند که آنچه آنان انجام داده اند، مربوط به زندگی خصوصی شان است و این حق هر پدر و مادری است که درباره محل تولد فرزندشان و آینده او تصمیم بگیرند ... و این ماجرا همچنان ادامه دارد.

در این نوشتار برآن نیستم که درباره این سفر قضاوت کنم چرا که بر آنم این حجم از حملات علیه کسی که با هزینه شخصی خود درباره زندگی شخصی اش تصمیم گرفته است غیرمنصفانه است. نیز منافاتی هم بین دوست داشتن ایران و به دنیا آوردن فرزند در کشوری دیگر نمی بینم چرا که ممکن است فردی "وطن" اش را دوست داشته باشد ولی از "شرایط موجود در وطن" ناراضی باشد. وانگهی هر کسی که از پدری ایرانی در هر جای دنیا متولد شود، طبق قانون ایران، ایرانی است و طبق قانون محل تولد ممکن است تابعیت آنجا را نیز علاوه بر ایران بگیرد.

به باور من، آن که باید مورد هجمه قرار بگیرد، رامبد جوان نیست بلکه کسانی هستند که کار کشور را بدانجا رسانده اند که رامبد جوان و بسیار بسیار مانند او، دوست دارند فرزندان شان را در خارج از ایران به دنیا بیاورند تا وطن دومی برای خودشان دست و پا کنند.

کسانی باید مذمت شوند که با سوء مدیریت خود باعث شده اند هر روز تعداد قابل توجهی از ایرانیان جلای وطن کنند و به شرق و غرب عالم بروند تا بدانجا که طبق اعلام مقامات رسمی، ایرانیان در 120 کشور جهان پراکنده شده اند؛ آن هم نه اندکی از جمعیت که 5 تا 6 میلیون نفر و حدود 7 درصد از کل جمعیت ایران! غم انگیز نیست؟!
مسؤولانی باید از شدت شرم، سرخ و سیاه شوند که با ندانم کاری های خود، اندیشمندان و جوانان نخبه ایرانی را از وطن می رانند، دانشگاه ها و مراکز علمی جهان را آکنده از دانشمندان ایرانی می کنند و جامعه ایران را از وجود آنها محروم می سازند.
آنان که نگران به دنیا آمدن نوزاد رامبد و نگار در کانادا هستند، آیا به همان اندازه که در این باب داد و هوار کردند، از فرار مغزهایی که با سرمایه های ملی بزرگ شده و موقع «باردهی» به خارج رفته اند نیز غمزده اند یا فقط از سفر زنان در دوران «بارداری» آشفته می شوند؟

آنانی باید خجالت بکشند که کارآفرینان ایرانی را در کشور خودشان سر می دوانند و آنها را به شکل کیسه های پولی می بینند که باید چاپیدشان! و نهایتاً کار به جایی می رسد که صاحبان سرمایه ایرانی، عطای سرمایه گذاری و اشتغالزایی در کشور خود را به لقایش می بخشند و می روند و پشت سرشان را هم نگاه نمی کنند جز با آه و اندوه.
اصلاً بیایید رامبد و همسرش را ممنوع التصویر کنیم و حتی ممنوع الورود به کشور(!) تا دل کسانی که این روزها هر چه ناسزا بود گفتند خنک شود؛ ولی آیا مشکل ما این است یا سوء تدبیر کسانی که وضعیت کشور بزرگ و پرظرفیت ایران را به اینجا رسانده اند که دهها میلیون ایرانی، یا از کشور رفته اند، یا در حال رفتن اند یا در آرزوی و حسرت رفتن از این سرزمین هستند.
به جای سرک کشیدن در زندگی این و آن و دم از وطن پرستی زدن، ببینیم هر کدام از ما، برای وطن مان چه کرده ایم؟ واقعاً چه کرده ایم؟ و واقعاً چه کرده ایم؟!
منبع: عصر ایران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
بله عاملان این وضع امروز مملکت قطعا باید مجازات شوند.کاری با آنان ندارم که حضورشان و اوضاع امروز ما مثل رای همین مردم است و خود کرده را تدبیر نیست... حرف من چیز دیگری است... مگر همین رامبد جوان بارها در برنامه اش نگفته بود که وضع را باید خود مردم عوض کنند ، نباید منتظر دولت باشند ، باید خودشان دست به زانویشان بگذارند؟ پس چه شد ؟ مگر مردم ما نجیب و عاااااالی و باحال نبودند؟ یعنی اوضاع این مملکت آنقدر بد است که حتی یک نوزاد نمیتواند در آن متولد شود؟ نقل قول جالبی از دیوار نوشته ی خرابه ای در سوریه خواندم :《وطن هتل نیست که هر وقت خدماتش خوب نبود ترکش کنیم ما اینجا تا آخرش خواهیم ماند》. آنوقت برخی این جا را به قدر به دنیا آمدن فرزندشان هم قابل نمی دانند!!! مگر بزرگ شدن در بین مردم عزیز ایران چیز بدی است؟؟ در حال حاضر بزرگترین مشکلی که در کشور دامن گیر تقریبا همه شده اقتصاد است ... هر جور حساب میکنم هزینه ی زایمانی آرام و بی دردسر در یکی از بهترین بیمارستانهای تهران کمتر از هزینه ی مورد مشابه در کاناداست. مسائلی از قبیل رانت خواری و پارتی بازی و ... که برای مردم عادی دغدغه است حداقل برای شخص رامبد جوان با اعتباری که این روزها بدست آورده بود، دردسرساز نمی شد... پس ... هرچه فکر میکنم دلیلی برای این کار نمی یابم ... خدا میداند ... اما به هر حال بعید میدانم پشت پایی رامبد جوان با این کار به خودش و علاقه ی بسیاری از طرفدارانش زد به این راحتی ها جبران شود.