bato-adv
کد خبر: ۳۹۲۲۱۸

ظریف استعفا کرد

وزیر امور خارجه، استعفای خود را به صورت اینستاگرامی اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۲ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۷

ظریف استعفا کرد

فرارو- محمدجواد ظریف در یک استوری اینستاگرامی اعلام کرد که «از ناتوانی در ادامه خدمت» از مردم پوزش می‌خواهد.

ظریف استعفا کرد

سیدعباس موسوی، معاون سخنگوی وزارت خارجه در گفت وگو با ایرنا، خبر استعفای ظریف را تایید کرد.

محمدجواد ظریف در یک پست اینستاگرامی با تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، روز مادر و روز زن نوشت: از بزرگواری مردم عزیز و دلاور ایران و مسئولان محترم در ۶۷ ماه گذشته بسیار سپاسگزارم. از ناتوانی برای ادامه خدمت و تمام کاستی‌ها و کوتاهی‌ها در دوران خدمت صمیمانه پوزش می‌خواهم. شاد و سربلند باشید.

به گزارش ایسنا، پس از اعلام استعفای وزیر خارجه، خبرنگار «انتخاب» بصورت پیامکی صحت و سقم این خبر را از او جویا شد که ظریف در پاسخ این پیامک را ارسال کرد: «بعد از عکس‌های ملاقات‌های امروز، دیگر جواد ظریف به عنوان وزیر خارجه در جهان اعتباری ندارد.»

به نظر می‌رسد مقصود او از «ملاقات‌های امروز»، دیدار دوشنبه بشار اسد با رهبر انقلاب و رئیس‌جمهوری باشد؛ دیدارهایی که در تصاویر منتشرشده از آنها ظریف به چشم نمی‌خورد.

منایع نزدیک به وزیر خارجه درباره استعفای ظریف گفته اند: "وزیر امور خارجه از سمت خود استعفا داده است و به نظر می‌رسد در تصمیمی که گرفته راسخ است."

یک مقام وزارت امورخارجه درباره دلیل استعفای محمدجوادظریف به خبرآنلاین گفته است که کاسه صبر او لبریز شده بود.

استعفای ظریف بازتاب گسترده ای در رسانه های جهان داشته و بسیاری از آنها این خبر را به عنوان خبری فوری پوشش دادند.

 

bato-adv
یحیی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
آقای ظریف در وقت مناسبی استئفاء ندادید. در زمانی که بشار اسد بعنوان نماد محور مقاومت در تهران است چه وقت استئفاء بود. لطفاً پیام امام رحمت الله علیه به استئفای مهندس میر حسین موسوی در سال 67 را مطالع کنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
برجام نافرجام
رضا رضایی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
ناامیدی بدترین آفت در سیاست هست. ما الان شاهد عقب نشینی موقتی وطن پرستانی مثل ظریف هستیم اما این موقتی خواهد بود وبازگشت افتخارآمیز در انتخابات های اتی نشون خواهد داد که مردم طرفدار چه تفکری هستند و حامی چه رویکردی در تعامل با دنیا. ظریف شایسته ریاست دستگاه اجرایی ست البته امیداریم زمان برگشتش رو مردم انتخاب کنند و مردم با پشتیبانی از این اسطوره سیاست ایران رو هم شان ملت ایران بکنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
بدون پاسخگویی !!!!!
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۳۹۴
م
Canada
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
پس نتیجه برحام چی میشه
ناشناس
Spain
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
خبر خوبی نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
یعنی واقعا هنوز نفهمیدی برجام هییییییچ نتیجه ای نداشته؟؟!!
برجام السلطنه
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
به نظرم این استعفا هم صوری و برای مظلوم نمایی و‌ تحت فشارقراردادن مجمع تشخیص برای تصویب فتف است‌ اگه برای فرار از پاسخگویی شکست برجام نباشد.
چون خود روحانی و جهانگیری و زنگنه در اولویت بودند برای استعفا.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
هیچی اروپا هم یه کم با ایران بازی کرد و این هم شد عاقبت برجام. تو این اوضاع هم دیگه نمیشه کار کرد! همون بهتر که استعفا داد کاری که باید زودتر انجام میداد مثل وزیر بهداشت!
ناشناس
United States of America
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
هیچ سرکاری بود یه مدت رفت با جان کری جونش قدم زد و امضاش رو تضمین دونست و گند بالا اومد خوشحال خندون رفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
تو جیب فرزندان اصلاحات هست!
ناشناس
United States of America
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
چه راحت. اقای طیب نیا وزیر اقتصاد دور اول اقای روحانی اقتصاد کشور را با سودهای موهوم تا 28 درصدی متلاشی کرد. اقای نیلی مشاور اقتصادی ریاست جمهوری کاملا در برابر این فاجعه سکوت کرد و اقای سیف هم اجرا کرد. بعد اقای قاضی زاده هاشمی با طرح بیمه سلامت کل صنعت بیمه و درمان کشور را به هم ریخت و حالا هم اقای ظریف حق ذاتی انرژی اتمی مردم ایران را بدون گرفتن حتی یک امضا واگذار کرد و سیمان اراک را بدون گرفتن تضمین عینی سیمان کرد و حالا همه این اقایان به راحتی استعفا می دهند و از مسئولیت این فجایع اقتصادی و سیاسی شانه خالی می کنند و هرگز هم پاسخگو نخواهند بود. تا این است وضعیت هم همین است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
مومن مامور به انجام وظیفه است نه مقید به نتیجه
ناشناس
United States of America
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
وقتی فردوسی پور از کیروش بابت برد یمن حماسه می سازد حالا هم برخی باید از ظریف بابت تسلیم حق ذاتی ملت ایران امیر کبیر بسازند. اقای ظریف باید زمانی که حق ذاتی ملت ایران را تسلیم کرد استعقا می داد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
قدر دان زحمات ایشون هستیم
ناشناس
Germany
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
تنها کسی که میتونه بعنوان ریس جمهور ایران با همتای آمریکایی‌ دست بده و این او1اع رو جمع کنه ایشونه. ایشون رو دارن آماده می‌کنند برای آینده نزدیک چون وضعیت خیلی خرابه
ناشناس
United States of America
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
این مقدمه مذاکرات با امریکا ست. احتمالا ظریف متوجه شده که مانند زمان احمدی نژاد و متکی که مخفیانه در عمان با امریکا مذاکره شده بود در حال حاضر هم با دور زدن او و وزارت خارجه مقدمات این مذاکرات در حال فراهم شدن است و قطعا پمپئو و ترامپ هرگز به خاطر روابط نزدیک ظریف با اوباما و کری حاضر به کلید زدن این مذاکرات با حضور ظریف نیست. در واقع پیش شرط امریکا برای هر گونه مذاکره جدی با ایران بر کناری ظریف و عراقچی است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
برجام را باید در کتابهای درسی به عنوان یک تجربه تاریخی آورد تا همگان بدانند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
به احتمال زیاد به ضربات پنالتی کشیده میشه.
دروازه بان هم که اخراج شد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
مهمترین مشکل کشور جهل است که امیر کبیر از آن گریست. شما هم یکی از همان جاهلان هستید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
طیب نیا اقتصاد کشور را متلاشی کرد ناشناس 00:25؟ واقعا حافظه ما ایرانی ها در حد 1 بیت هم نیست. تا جایی که من یادمه از سال 92 تا 96 نرخ سود بانکی هر روز کمتر می شد و البته نتیجه اش ثابت موندن قیمت دلار بود. در همین حال برخی از شرکت های تولیدی که در واقع تولید درست و حسابی نداشتند و رانت سوخت دولتی وسود بانکی را عوض در آمد تولید به کارگر ها می دادند و خوشان بیشتر این وسط می خوردند شروع کردند به تعطیل شدند و جو دادن به مردم که اوضاع اقتصادی خراب استو بیکاری زیاد در حالی که آمار بانک جهانی و صندوق بین المللی پول رشد نشان می داد . به قول دوستمون بزرگترین مشکل کشور جهل است. سه نفر تنها افراد کاردان تو این مملکت بودند که ما مردم خودمون 2 تا را بیرون کردیم. اولی طیب نیا که در دانشگاه های آمریکایی 80 مقاله اقتصادی ( واقعی ) نوشته بود و زیر و بم اقتصاد را بلد بود. دوم ظریف که رشته تحصیلی اصلی اش سیاست خارجه بود نه پزشک اطفال و سالیان سفیر ایران در سازمان ملل بود . سومین نفر مهندس زنگنه وزیر نفت است. در سال 84 که زنگنه وزیر نفت بود نزدیک بود تولید گاز ایران و قطر از پارس جنوبی یکسان شود. در سال 92 تقریبا قطر 11 برابر ایران گاز استخراج می کرد. این اختلاف با آمدن زنگنه در حال کمتر شدن است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
در این کشور قدرت را کسی دارد که موشک دارد؛ جایی برای بقیه نیست و ظریف کار درستی کرده است.
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
ناشناسUnited States۰۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷، هزار تا لایک داری
شاهمرادپور
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
اي پادشه خوبان داد از غم تنهايي
درياب ظريفان! را در وقت توانايي
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
زیبایی هایی از شهر ایران !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
پاسخ نابودی برجام و سختي ملت را کسانی باید بدهند که فکر کردند با چنگ و دندان نشان دادن به هیچ قیمتی و با هیچ تفکر سالم و ملی ، جهان نوکر و مرعوب ما می شوند. بخصوص کاسبان تحریم
ابوذر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
مگه از برجام جز انجام تعهدات ایران چیزی اجرا شد ؟ بنا بود تمامی تحریم های هسته ای دفعتا واحده لغو تأکید می کنم لغو و نه تعلیق شود ، چی شد ؟ دکتر روحانی با توجه به شرایط اقتصادی شعارش این بود که هم چرخ سانتریفیوژ بچرخد و هم چرخ اقتصاد به همین دلیل گفت اروپایی ها آقا اجازه هستند باید با کدخدا ( آمریکا ) ببندیم و رهبری را مجبور به پذیرش مذاکره با آمریکا کرد ، نتیجه اش چی شد ؟ چرخ سانتریفیوژ از کار ایستاد و همچنین چرخ اقتصاد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
چرا کامنتها قطره چکانی منتشر می شود؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
برجام ؟؟!!!
کدوم برجام ؟؟؟!!!
ناشناس
United States of America
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
دوستان منتقد. دارید خودتان می بینید که وضع کشور و اقتصاد و سیاست خارجی چگونه است باز هم باور ندارید و هر کسی که از ظریف یا دولت روحانی و یا کتمان حق ذاتی مردم ایران انتقاد داشت را حتما موافق جلیلی یا احمدی نژاد یا متکی می دانید. فقط چند نکته:

1- دولتها می ایند و میر وند. وزرا می ایند و میروند. ولی قرارداد و معاهدات و کارهایی که می کنند بنا بر اصول قوانین بین الملل برای همیشه می ماند همانطور که بعد از قاجار بسیار دولتها امدند و رفتند ولی همچنان اصول ترکمانچای و گلستان وبال گردن ملت ایران است و هنوز ایران حتی یک چاه نفت یا گاز هم در دریای خزر و یا تشکیل یک نیروی قوی ندارد. در مورد اقای ظریف هم همین است. اقای ظریف و دستگاه سیاست خارجی ایران با ساده اندیشی مطلق حق ذاتی ملت ایران برای داشتن ابزار بازدارنده اتمی را تنها به این دلیل که شاید بتوان طرف غربی را مجاب کرد که به غنی سازی حساس نباشند مکررا انکار کرد. کاری که در تاریخ هیچ ملتی داوطلبانه نکرده است. فقط ژاپن و المان این حق را در قانون اساسی خود منکر شدند که انهم به خاطر شکست در جنگ جهانی دوم بود و در قبال ان هم صدها میلیارد دلار به پول امروز امتیاز اقتصادی و امتیاز امنیتی از امریکا و روسیه گرفتند. ولی اقای ظریف چه کرد؟ فقط برای رسیدن به هدف امروز حق ملت ایران را برای دهها سال منکر شد. شاید ما هرگز نیاز به این ابزار نداشته باشیم ولی دلیل نمی شود ان حق را منکر شویم. مانند این است که خیلی ها گذرنامه نمی گیرند چون نیاز به سفر خارج از کشور ندارند ولی اگر خودشان بگویند ما حق داشتن گذرنامه را نمی خواهیم شما در باره انها چه قضاوت می کنید؟

2- خیلی ساده انگاری است که تصور شود چون اقای طیب نیا دیگر نیست پس اثار کارهای او دیگر نیست. مانند این است که بگوییم چون چاوز نیست پس او مسئولیتی در قبال امروز ونزویلا ندارد یا اگر مدیر جهانی نیست او دیگر در قبال از بین بردن فرصت طلایی ملت ایران و 800 میلیارد دلار درامد نفتی که در اقتصاد ایران هرگز تکرار نخواهد شد مسئولیتی ندارد! همین است که وضع این چنین است. اقای طیب نیا فقط برای اینکه بگوید خیلی خوب کار کرده سودهای موهوم بانکی را در کشوری که نرخ رشد منفی داشت به بالای 28 درصد رساند و برای تامین ان سودهای موهوم نقدینگی را چند برابر کرد که در همان زمان اقای نیلی که مشاور ارشد اقتصادی دولت بود هشدار مکرر داد که بمب نقدینکی منفجر خواهد شد و همه چیز را به هم خواهد ریخت. ایا کشوری مانند ایران با ان همه منابع نفت و گاز و نیروی انسانی و موقعیت استراتژیک باید به امروز برسد که قدرت خریذ حداقل حقوق کارگر ان حتی از کارگران عراقی و کنیایی و حتی افغانی برای خرید گوشت کمتر است؟ ایا این فاجعه نیست. ایا فقط دو ماه هست که این چنین شده. اگر می بینید که زیست بوم ملت ایران برای همیشه از بین رفته یا بدنه کارشناسی کشور اینقدر ضعیف است باید ریشه ان را در تصمیم سرتاسر اشتباه فروش قوانین ملی شهرسازی و تراکم توسط اقای کرباسجی بدانیم. اگر می بینید که ما وزیر درمانی داریم که تصور می کند اقتصاد ایران مانند امریکا و نروژ و سوئی و کانادا هست و طرح بیمه سلامت می دهد که در میانه راه بودجه ندارد و استعفا می دهد باید چنین کارشناسی را نتیجه تصمیم سرتاسر اشتباه بی ارزش کردن مدرک دانشگاهی از طریف تاسیس صدها دانشگاه ازاد و غیر انتفاعی و خصوصی و پیام نور و از ان بدتر سهمیه و رانتی کردن دانشگاه ها بندانیم. اینها نتیجه دهها سال پیش است که حالا ثمر داده و مراتع و محیط زیست و بازار کار و علم بدنه کارشناسی و مدیریت کشور را در همه زمینه ها به امروز رسانده.

3- در پایان باید به این عزیزان گفت انتقاد به اقایان ظریف و طیب نیا و ... هرگز به معنای تایید اقای جلیلی یا متکی یا مدیر جهانی نیست. نتیجه کار افرادو مدیران و کارشناسان را باید با نرمها و استانداردهای جهانی بیاندیشیم و باید ببینیم در میان مدت و بلند مدت نتیجه کار چه بوده است. داردیم نتیجه کار اقای کرباسچی در فروش قوانین ملی شهرسازی را با پوست و استخوان در الودگی و ترافیک و از بین رفتن زیست بوم و گرانی قیمت مسکن می بینیم. داریم نتیجه کار اقای هاشمی در تاسیس دانشگاه ازاد و نتیجه کار نخست وزیر را درسهمیه کردن دانشگاهها می بینیم که خودشان قربانی همان کادرها بی دانش ولی مدعی شده اند. اگر اینها را نبینیم پس فرمایش ان جناب که گفته بود که ما چهارصد سال پیشرفت داشتیم هم درست است. باید بپذیریم برخی ابادیها از دهها خرابی ویرانگرتر است. حق ذاتی یک ملت شوخی نیست که احدی از هر فکر و جناح و دولتی بخواهد ان را تاخت بزند با مثلا لغو همه تحریمها در یک روز که انهم دیدیم کاملا غیر واقعی بود یا سرنوشت معیشت 82 میلیون ایران و سلامت انها چیزی نیست که یک وزیر اقتصاد یا وزیر بهداشت بتوانند ان را برای خوشایند رئیس برای اینده به هم بزنند که در انتخابات تبلیغ تورم تک رقمی را کنند و بعدش خدا بزرگ باشد و استعقا!
م
Canada
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
پس نتیجه برحام چی میشه
پرویز
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
وقتی با هم توی این قایق غرق شدیم میفهمید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
تدریس در دانشگاه های امریکا!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
کدوم زحمت؟ بتن کردن هسته ای در قبال تحریم؟
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
ظریف یعنی شریف .درود ما بدرقه راهش.خدا حفظ کند برای ایران.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
از جناح مقابل باید پرسید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
اكر غفلت كنيم خواهی دید که این کشتی چجوری غرق میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
کجا با این عجله؟ برجامتو ببر
مشهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
برجام... یعنی دوری از ذلت و نفرت جهان... مرگ و نفرین بر آمریکای متجاوز و جهانخوار.
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
ایشون هم فهمید وضعیت چجوریاست، بار و بندیل رو بست که بره...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
کمرش درد میکرد!
وضعیت خیلی هم خوبه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
حتما ی خواب جدید برامون دیدن
ناشناس
Pakistan
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
تنها امید من توی ارکان نظام قوه مجریه بود و تنها امیدم به این دولت ظریف بود. خداکنه این فاجعه واسه مردم کشورم رخ نده. این پیروزی بزرگ تندروها به ضرر مردم کشورمه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
کی از خواب بیدار میشین؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
آخه جاهل,
پیکان 17هزار تومان الان ۵ تا سنگک شده 12 هزار تومان
کل نیروگاه بوشهر یک درصد برق کشور رو نمیده
تو خوابی یا مردم
اگه راست میگی رفراندم بزار ببین
میرحسین
United States of America
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
فاجعه خیلی وقته رخ داده از زمان احمدی نژاد یعنی سال 1384، و وقتی که موسوی را گوشه رینگ راندند یعنی تمامی درهای صلح و مذاکره و ... بسته شد و هزینه اش را جز ملت متحمل نخواهد شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
حالا که مردم رو گرفتار کرد، رفت!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
نه برادر، با رفتنش مردم رو بیشتر گرفتار دلواپسان کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
نباید تقصیر تمام بدبختیهای مملکت رو به گردن یک نفر انداخت ظریف باید این دو سال باقی مانده را هم بماند
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
واعظی رو بزار کنار خیلی از مشکلات حل میشه. آقای روحانیچنتا هندونه رو نمیشه با یدست برداشت. خودت رو حفظ کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
قبول کنیم یا نه توانمتدترین وزیر امور خارجه ایران از انقلاب تا کنون بودند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
همین سلبریتی سازی این وضع موجودو درست کرده
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
خیلی خندیدم به مطلبت

خداخیرت یده
حرف خنده دلری زدی!!

ای کاش چند تا از توانمندی هاش رو هم مثال میزدی که خیلی بیشتر ما راشاد میکردی...


خنده دارتر اینکه به حرف خنده دارت بعضی ها مثبت میدن...



خخخخخخخخخخخخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
سایبری ها طبق دستور وارد فاز کامنت نویسی شدن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
خداوند نگه دار این کشور و این ملت باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
تا الان که خدا نگه داشته وگرنه همون 10 سال اول باید دود میشد مملکت میرفت به هوا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
نه نرو، هرچند با برخی اقدامات او مخالف بودم ولی او بهترین وزیر خارجه کشور بود برای این شرایط سخت کشور بهترین گزینه بود جزء محدود وزارتخانه هایی که برای روحانی بار نبود بلکه یار بود ضربه بزرگی به روحانی هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
اگر صحت داشته باشد بهترین خبر در چنین شب مبارکی است. اما حیف که برجام امضاء شده است. آب ریخته دوباره به جوی بر نمی گردد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
براي شما همون جليلي خوبه !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
خلائق هرچه لایق
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
بخدا خیلی نا آگاه از وضعیت کشوری!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
از این جهت خبر خوبی است که یکدفعه تکلیف روشن می شود و همه می فهمند اصلاحات معنی ندارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
کار کردن در این شرایط غیر ممکنه
سیاست خارجه ما جایی دیگه تنظیم میشه
کمالیان
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
نخیر
حالا که برجام را هرجور دلشن خواست بستند نمیتوانند بگویند هیچ کاره ایم تو سیاست خارجی
حميد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
احسنت گل گفتي
هیراد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
پس چرا زمانی که قلب رآکتور اراک رو پر از سیمان می کرد نمی گفت سیاست خارجه ما جای دیگه تنظیم میشه؟ اون موقع که تمام برجام رو یکجا امضا کرد نمی گفت سیاست خارجه ما جای دیگه تنظیم میشه؟
ایشون برای فرار از مسئولیت گندی که زده داره استعفا میده وگرنه سربازی که میدونه در راه درست قدم بر میداره در مقابل دشمن جا خالی نمی کنه.
خدا عاقبت هممون ره ختم به خیر کنه. زمان حضرت علی ع هم در جنگ صفین همین دیپلماسی لبخند بود که کار دست حضرت دادن. چون حضرت مالک و ابن عباس رو معرفی کردند ولی مردم اون زمان هم مثل الان که جلیلی رو عبوس معرفی میکنن مالک رو عبوس معرفی کردندو شد آنچه نباید میشد . حال ببینید دیپلماسی التماسی و لبخند چه بلایی سرمون آورد. از ماست که بر ماست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
برجام با تاييد رهبر و تصويب مجلسانجام شد اوني كه هم زمان با امضاي برجام موشك هوا كرد از نوع بالستيك و با حروف عبري نوشت اسراييل رو ازبين ميبريم فاتحه برجام رو خوند از خواب بيدار شو و گرنه با سيلي بيدارت ميكنيم
ناشناس
France
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
ناشناس۱۲:۱۱ خیلی پست تر و حقیرتر از این حرفها هستی که جز تهدید در فضای مجازی غلط دیگری ازت بربیاد
صالح
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
با نگاهی منصفانه و به دور از تعصب بیجا باید بگم که ظریف بهترین وزیر دولت کابینه اقای روحانی بود... و بر خلاف وزرایی چون قاضی زاده هاشمی و آخوندی وزیر ضرر رسانی نبود و اگه از فرصت ها استفاده اقتصادی بهتری میشد شاید وزیر موفق تری نیز می بود... به ایشون خسته نباشید میگم...
بهروز
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
خب دلار پیش به سوی 20 هزار تومان.استعفای ظریف یعنی خبر بسیار بدی در راه است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
یه مشت دلار داری فقط به فکر جیب خودتون هستید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
قیمت دلار ربطی به رفتن این و اون نداره
شروین
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
دید نور یرجام داره همه رو کور میکنه ول کرد رفت

مهم تر اینه روحانی هم استعفا بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
بفرمایید یک بار دیگر کل مملکت در اختیار شما تا برای آخرین بار تکلیف همه چیز را روشن کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
امثال شما جناب شروین حکم آدمی رو دارید که خودشون رو به خواب زدند و قصد بیدار شدن ندارند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
جناب شروین من نمیتونم تصور کنم این همه عدم درک و شعور چه جوری تو مغزیک انسان میتونه جمع بشه ؟؟!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
ٱنچه نورش همه رو کور کرد هاله نور دور کله مموتی بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
بنده خدا فولاد که نیست اینهمه تهمت و افترا تنها از طرف نماینده مشهد و ماباقی مسایل و موازی کاریها ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
آنها که میخواستند ایشان برود خوشحال نباشند چون وضعیت به مراتب بدتری پیش روی کشور خواهد بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
مگه كشور براشون مهمه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
با بودن ایشونم وضع به مراتب بدتری خواهد شد
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
مثل اینکه وضع داره قاریشمیش میشه!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
مثل اینکه؟ یعنی از این قاراشمیش تر؟
ناشناس
United States of America
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
عزیزم منتظر رسیدن گلابی های برجام نموندی یا خودت فهمیدی میوهای برجامت گندیده ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
ميوه هاي برجام آنقدر از تندروها چوب خوردند ، در بالاي درخت گنديدند!
هرچه ظريف ريسيد همفكران شما پنبه كرديد. ولي متاسفانه بقيه مردم بايد جور رفتارهاي شما را بكشند!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
اسراییل و شماها توی یک جبهه هستید هر دو خوشحالید از این خبر!!!
مهراد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
تندورهای اصلی همین اصلاح طلبان هستند که با تسخیر سفارت آمریکا بدون اجازه امام ، کشور را به اینجا رسوندند
الانم با تکرار افراطی شان وضع را میبینی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
تا جایی که یادمه تا برجام بود رشد اقتصادی داشتیم تورم نداشتیم قیمت ها ثابت بود. اینا اسمش گلابی برجامه. و وقتی آمریکا از برجام خارج شد متوجه شدیم با این همه ادعا و توهم خودکفایی پوشک هم نمی توانیم تولید کنیم!!!
ناشناس
-
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
آن میوه ها بخاطر موشکهایی که هوارفت گندید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
میوه های نارس برجام توسط دلواپسان بزور کنده شدند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
جناب مهراد نظر شما درباره افراط گرایان سابق و اصلاح طلبان فعلی و اینکه تسخیر سفارت بدون اجازه امام صورت گرفت کاملا درست اما توجه داشته باشید که حضرت امام بعد از اطلاع از اشغال سفارت این اقدام را کاملا تایید کرد و بسیاری از بزرگان کشور همچون شهید بهشتی و آیت الله مهدوی کنی که مخالف این اقدام بودند مجبور به سکوت شدند. بنده با تمام احترامی که برای امام رحمت الله علیه و همچنین انگیزه های انقلابی و بدون شائبه تسخیر کنندگان سفارت آمریکای جنایتکار قائل هستم، معتقدم حمایت بی چون و چرای امام از این اقدام یکی از اشتباهات ایشان بود و کاش این اقدام در حد یک حرکت احساسی دانشجویی باقی می ماند. کاش ماجرای اشغال سفارت بلافاصله فیصله پیدا می کرد و منجر به گروگانگیری چندین ماهه (که شیطان بزرگ از آن نهایت بهره برداری تبلیغاتی و سیاسی را در داخل و خارج آمریکا انجام داد) نمی شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
اقا وزید شما کاره ای نبودی عین کبوتر نامه رسون بودی تصمیم گیرنده کس دیگه ای
ناشناس
France
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
بهترین نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
ا ره تا زمانی برجام بود تو امیر کبیر زمانه و همه کاره بودی و همه سیاست ها رو تو تنظیم میکردی. خخخخخخخ. الان که شکست خوردی جلیلی و قالیباف تنظیم میکنند. خخخخخخخخ.
بهترین کار اعتراف ظریف به اشتباهاتش هست.همین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
به همین سادگی
بدون عذرخواهی و بازخواستی بعد ۶سال سرکارگذاشتن و‌ گرونی‌و...؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
شما تندروها هستيد كه بايد از مردم عذرخواهي كنيد نه ظريف.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
این شماها هستید که مملکت رو نابود کردید!! نه ظریف
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
در اين شرايط بحراني نبايد ملت ايران را تنها بگذاريد جناب ظريف
شما تندرو ها ساكت باشين خيلي خوبه گند زديد به مملكت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
اره ما. تندروها بودیم گفتیم برجام روامضا کردیم و گفتیم فتح الفتوح هست و تحریم ها رو در لحظه لغو میکنه و نه تعلیق بعد گندش که در اومد گفتیم اصلا برجام اقتصادی نبود.. اره ما با تضمین دانستن امضای جان کری کشور رو نابود کردیم. ما تندروها بودیم که بی اجازه امام از دیوار سفارت بالا رفتیم و نطفه تحریم ها رو منعقد کردیم. خخخخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
جناب ناشناس 12:33
نظر شما درباره افراط گرایان سابق و اصلاح طلبان فعلی و اینکه تسخیر سفارت بدون اجازه امام صورت گرفت کاملا درست اما توجه داشته باشید که حضرت امام بعد از اطلاع از اشغال سفارت این اقدام را کاملا تایید کرد و بسیاری از بزرگان کشور همچون شهید بهشتی و آیت الله مهدوی کنی که مخالف این اقدام بودند مجبور به سکوت شدند. بنده با تمام احترامی که برای امام رحمت الله علیه و همچنین انگیزه های انقلابی و بدون شائبه تسخیر کنندگان سفارت آمریکای جنایتکار قائل هستم، معتقدم حمایت بی چون و چرای امام از این اقدام یکی از اشتباهات ایشان بود و کاش این اقدام در حد یک حرکت احساسی دانشجویی باقی می ماند. کاش ماجرای اشغال سفارت بلافاصله فیصله پیدا می کرد و منجر به گروگانگیری چندین ماهه (که شیطان بزرگ از آن نهایت بهره برداری تبلیغاتی و سیاسی را در داخل و خارج آمریکا انجام داد) نمی شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
استعفاء یکی از نادرترین چیزها در میان دولتمردان این کشور است از این بابت ظریف قابل ستایش است
ناشناس
Romania
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
یعنی چی شده که امیرکبیر هم رفت؟ چه میخوان با مملکت بکنند؟ چه خبری هست که ظریف هم کم آورد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
همون امیر کبیر هم کندی که زد بر دارالفنون بوی آن از دانشگاهها بلند است .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
چی میخوان با این مملکت بکنند؟ دیگه از این بیشتر بی ثباتی؟
ناشناس
United States of America
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
منتظر استعفای حسن هستیم فردی که تو دوربین نگاه میکنه و میگه ارزونیه فعلا شاگرد مکتبش استعفا داد منتظر خودشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
یکی دیگه هم بود می گفت سر کوچه ما مغازه ها جنس ارزون می فروشند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
قرار بود مارکسیستها هم در این مملکت حق فعالیت سیاسی و حزبی داشته باشن قرار بود جمهوری ما هم شبیه جمهوری فرانسه باشد قرار بود...، اینها هم جلوی دوربین گفته شدن زمانی
ناشناس
Tajikistan
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
این شکل رفتار عادیه از مسولین و بعد پایان رییس جمهوری یه اسمی روش میزارن حتی عکس شم نشون نمیدن
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۴:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
منتظر باشید تا ببینید که زمستان خواهد گذشت و روسیاهی به ذغال خواهد ماند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
حرکت هوشمندانه‌ایی بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
فرار از پاسخگویی!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
ولایتی بهترین گزینه است بنده خدا خیلی وقت هم هست که بدون شغل مونده!
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
دست کم سی شغل داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
سی تاشغل که چیزی نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
واااایییی نه چهره تکراری نه خسته شدیم به خدا. نیروی جدید تازه نفس بیارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
خب کم کم لنگها و نان خشکها را بین مردم پخش کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
به روایتی 58 شغل و سمت رسمی و افتخاری دارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
بهترین گزینه سردار نقدیه .
بهرام
Canada
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
وقتی با تمام وجود از کشورت دفاع کنی ولی در عوض از داخلی و خارجی فحش و تهمت بشنوی نتیجه میشه همین!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
این نتیجه شکست برجامه نه هیچ چیز دیگری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
همينطوره. با تمام وجودش از كشورش فلسطين دفاع كرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
عزیزم کانادا خوش می گذره؟؟؟
داخلی و خارجی؟؟؟
برو عامو، دوغتو بنوش!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
آخی!!! نه که همه چیو با برجام ارزون کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
ناشناس 7:15
وضعیت امروز جامعه نتیجه افکار شبیه به شماست!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
ناشناس7:15مشکل امثال شما اینه که نمی خواید بفهمید و گرنه درک این وضع قمر در عقرب خیلی سخت نیست!!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
یه خبرایی هست ظاهراً
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
نرو ظریففففففففف... فاتحه دولت خونده ست
ناشناس
Pakistan
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
روحانی باید پشت ظریف وایسه. اگه این استعفا رو قبول بکنه پس دیگه پس واسه چی بهش رای دادیم؟ روحانی تا کجا میخاد علیه مردم کوتاه بیاد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
گیریم ظریف استعفا نده و بمونه چه اتفاقی میفته، همه دستاورد ظریف برجام بود که اون هم شکست خورد ظریف بمونه که چیکار کنه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
"علیه مردم کوتاه بیاد"
ببخشید فارسیش چی میشه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
ٱره برا ماهم معنیشو توضیح بده
لطفا
ناشناس
Germany
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
روحانی خودش علیه مردم که بهش رای دادند کار میکنه گرانی عمه من ایجاد کرده همین فردا تحریم ها برداشته بشه ارزانی رخ میده ؟؟؟ نه کار دولت ژنرال های دولت
ناشناس
Germany
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
تندروها اونقدر فشار اوردن دید نمیشه به مملکت امید داشت باید رفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
ظریف همه سرمایه اش برجام بود که تبدیل به یک شکست بزرگ شد برای همین هم دیگه نتوانست تحمل کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
اگر همين تندروها را نداشتيد بى‌لياقتى‌هايتان را گردن چه كسى مى‌انداختيد؟
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
تند رو ها به سرعت ایران را در مسیر غیر قابل پیش بینی می برند.
ناشناس
United States of America
۰۵:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
شما هائی که توی کند رو و تند رو گیر کردید دیگه خیلی‌ باید آائ کیو بالا داشته باهید!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
تندرو شما بودی که بدون تضمین برجام را پذیرفتی و باعث شکستش شدی
ناشناس
Pakistan
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
تندرو اصلاح طلبان بودن که از دیوار سفارت امریکا بالا رفتن و الان هم به عمد دارن اوضاع اقتصادی رو به هم میریزند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
تضمين برجام چنگ و دندون نشون ندادن بود كه نشون دادين و فاتحه اش رو خوندين
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
وقتی در مملکت شونصد تا رییس وجود داشته باشه، طرف نفهمه از چند تا رییس باید دستور بگیره، آخرش میشه همین. بنده خدا اینم دیگه بُرید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
شرش کم!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
ناشناس 7:14 خجالت بكش
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
محمد جان، خجالت رو کسایی باید بکشن که مملکت رو به این روز انداختن!
ناشناس
Germany
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
جناب امید خجالت رو کسانی باید بکشند که از ادبیاتشون معلومه چیکاره اند!
اشرف سبزواری
Germany
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
ایشان بعلت کمر درد مزمن و تکرر و خستگی فراوان که نتیجه کار مداوم پر تنش است استعفا داده اند اما راه ایشان و رهنمود های سازنده ایشان در تعامل با دشمنان و مخالفان بین المللی ادامه خواهد داشت و این وعده الهی است که پیروزی نهائی با ما است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
نگو تو رو خدا . این ره به ناکجاآباد است
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
کدام وعد الهی گفته پیروزی نهائی با ما است؟
ناشناس
United States of America
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
خودت هم این حرف ها رو باور نمی کنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
خخخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
خخخخخ
ناشناس
Germany
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
وای دلم خخخخخخخخخخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
حرف سرمعده اي "پيروزي با ماست" شتر سواري داداش دلا دلا نميشه
محمدرضا جعفری
Netherlands
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
ظریف جان تو جایگزین نداری.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
دقیقا چون کس دیگه نمیتونه اینقدر افتضاحات ببار بیاره و به کشور تحمیل کنه!
مشهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
جلیلی. ... میاد... وای بر مملکت... وای
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
(( دقیقا چون کس دیگه نمیتونه اینقدر افتضاحات ببار بیاره)) اره دیگه شما که فقط تحریم سازمان ملل اوردید فقط بلدید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
باز خدا پدر و مادرشو بیامرزه که استعفاء داد یه بابایی 16سال این مقام رو داشت نهایتا هم نخواستنش اگه می خواستن باز پایه بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
خداروشکر!
فقط خواهشا ممنوع الخروجش هم بکنید!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
مراقب حرف زدنت باش،تو داری درباره ی یه نخبه ی سیاسی حرف می زنی،چقدر شماها عقده ی خارج رفته ها رو دارید.لجن پراکنی تا چه حد!
رضا
Canada
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
ممنوع الخروجش بکنن دیگه حله ، فرمایش دیگه .....
یکی بر شاخ و بن می بُرید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
احتمال قوی با استعفاش موافقت نشه
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
کجای کاری موافقت شده رفته به زودی سرپرست اعلام میشه
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
واقعا چقدر سیستم حاکمیت مشکل داره که همچین افرادی مجبور به استعفا میشن
ناشناس
Canada
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
خوش خبر باشی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
چه دل پری داشتین که الان اینقدر خوشحالین. ولی خیالتون راحت کل دولت هم بره امثال شما جایی در این مملکت و در بین مردم ندارید
ناشناس
Turkey
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
ظریف فرد ضعیف و منفعل بود در این برهه حساس برای کشور ما در مواجهه با کفار و استکبار جهانی به وزیر خارجه دانا و فهمیده و قاطع و با جربزه ای مثل دکتر سعید جلیلی نیاز داریم
ناشناس
New Zealand
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
خنده حضار!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
از دست شماها باید استفراغ کرد نه استعفا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
خداییش خیلی منفعل بود
نسل سوخته
United States of America
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
استاد جلیلی همون قدر کشور رو به باد داد که احمدی نژاد داد.
ناشناس
United States of America
۰۴:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
ای *برهه حساس » کی تموم کیشه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
فكركنم اينو گفتي كه بخنديم ديگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
كاش كشور دوتيكه بشه و امثال شماها همه تو يكيش جمع بشين و دست از سر ما بردارين. جليلي هم بشه وزير امور خارجه شما ! واقعا اينو از ته دل ميگم. هرچي ميكشيم از شماست !
مشهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
جلیلی... خیلی خندیدم... ممنون
ناشناس
United States of America
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
حالا نمیدونم از چه منظر گفتی این حرف رو.. ولی اگه دلواپس نیستی قطعا من هم با حرفت موافقم. بهترین خبر بود استعفای ظریف.. باید زودتر تکلیف مردم مشخص بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
جليلي داشت ميبردم تو وضعيت جنگ نفهم مملكت ديگه تاب و تحمل يه جنگ ديگه رو نداره بفهم چي ميگي اين تصميم برجام تصميم بالادستي جامعه بود جليلي از هول حليم داشت ميپريد تو ديگ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
خواست تو اوج خداحافظی کنه، کجا داداش واسا گل های خورده رو جواب بده؟؟؟
ناشناس
United States of America
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
معنا اوج را هم فهمیدیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
گل از خودی خوردن تا کی...
ناشناس
United States of America
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
شما تکبیرت رو بگو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
ظریف گل نخورد،چوب خورد!چوب خیانت امثال شما را خورد! شب و روز به تمام قدرت توهین و فحاشی کردید!شما وزیری از جنس خودتون می خواهید!!چاپلوس و مفت خور
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
آبا گل به خودی شما رو هم باید ظریف جواب بده؟!واقعا رو که نیست...
ناشناس
Malaysia
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
شما ها یک کسی رو می خواهید مثل متکی... از ترس روبرو نشدن با هیلاری کلینتون تو دستشویی قایم شد... به انگلیسی سفارش پینزا نمی تونست بده
ناشناس
Czechia
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
اون خاتمی بود که مستراح قایم شد نه متکی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
ناشناس ۱۰:۰۰ اول دهنت رو بشور بعد اسم شریف خاتمی رو به زبون بیار.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
ایران تحقیر و محاصره شدنشو بدست کشورای ریز و درشت مدیون امثال شماست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
۱۰:۰۰
كاربر ۰۸:۴۷ درست نوشته. منوچهر متكى از ترس روبرو شدن باهيلارى كلينتون در توالت پناه گرفت و چند سال پيش از او هم خاتمى از ترس روبرو شدن با شوهر هيلارى يعنى بيل كلينتون مدتى در توالت سازمان ملل بست نشسته بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
با رفتن او حتما مملکت گل و بلبل میشه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
ماموریتش به اتمام رسید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
جواد ظریف و جان کری هر دو رفتند خونه هاشون مردم ایران ماندند و ادامه تحریم ها.
erfan
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
یه ادم خوب بود اینم میخواد بره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
بعد از شکست برجام دلیلی برای موندنش نیس بمونه چیکار کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
شکست برجام نه!!شکوندن برجام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
الآن بهترین فرصته احمدی نژاد بیاد :)
پارازیت
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
وات د هل؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
زمزمه های استعفای ظریف مدتهاست که وجود داشت ولی چرا حالا؟ میشد چند روز یا چند هفته قبل یا چند روز بعد این اتفاق بیافته، همزمانیش با زمان حضور اسد در تهران اصلا قابل هضم نیست
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
اتفاقا با حضور نیافتن کنار روحانی در دیدار با اسد و استعفایش پیام خودشو رسوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
اسد كيه كه شما سنگشو به سينه ميزني ؟!
بذار خرش كه از پل گذشت ميره سمت عربستان و يادش مياد كه ايران عجمه !!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
ظاهرا ایشان اصلا در جریان این سفر نبوده شاید جرقه استعفاء هم همین موضوع باشد
ناشناس
Pakistan
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
تنها کشوری که زمان جنگ تحمیلی کنار ایران بود همین سوریه زمان پدرش حافظ اسد بود
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
تلنگری بزرگ برای دلواپسان و اصولگرایان، البته اگر درک کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
عزیزم انگلیس خوش می گذره؟؟؟
انشاء الله مملکتتون آباده؟؟؟
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
فعلا که دارند خوابهای خوش می بینند!
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
معلومه وضعیت مملکت خیلی خرابه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
خیلی وقته معلومه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
آره ولی فکر کنم انگلیس آب و هواش خوب باشه؟؟؟
اگه مشکلی هست بگو تا بیایم رفع کنیم!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
با این بازی ها نمی توانید مجمع تشخیص رو برای تصویب لوایح استعماری تحت فشارید بزارید !
برید سراغ کارهای دیگه ... خخخخخ
ناشناس
United States of America
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
نماز جمعه . اینجا جای این حرفها نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
همین کارها را میکنیدبعدازدولت طلبکارهستیدقانون نوشتندوشماها قانونی را که بزرگان این کشورنوشتنددلواپسان قبول ندارندخدایا این مملکت را ازلوس وجوددلواپسان پاک کن حیف ظریف جلیلی چیگارکردجناب دلواپس وقتی بین مردم جایکاه نداشته باشیدچرا خودتون خوارمیکنیدمگرصندوق رای قبول نداریدپس برویدرجوع کنیدبه صندوق رای وشماها وگیل وصی مردم نیستید
ناشناس
United States of America
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
ناشناس جان 2:09 واقعا فکر میکنی این طیف به صندوق های رای کوچکترین اعتنا و ارزشی قائل هستن؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
وزیر بودن در مملکتی که یکی از ثروتمندترین مناطق جهان هست ولی مردمش گرسنه هستن چه افتخاری می تونه داشته باشه بهترین کار ممکن رو کرد
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
باید با خروج آمریکا از برجان استعفا می داد...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
ظریفه دیگه زود دلش میشکنه
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
حتی ظریف هم نتونست این دلواپسای نق زن و زورگو رو تحمل کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
آخی! میگن مردم تو لندن خیلی آفتاب دوست دارن!! راسته؟؟؟
مشکلی که انشاء الله تو انگلیس ندارین عزیز جان! اگه دارین بفرمایین!!!
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
اگه اسمش ظریف بود اما اراده اش کوه بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
اراده اش مردم را کشته
کوه گرانی هم همینطور
ناشناس
Canada
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
ناشناس ۲.۵۶ بیست تا پیام گذاشتی زیر همه کامنتا. امیدوارم فقط مردم از دست امثال شما راحت بشن چه با ظریف یا بی طریف
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
ناشناس ۲:۵۴ که معنای پروکسی را نمی داند و زیر تمامی پست ها مشغول به افشاندن نمک های وجودش است ارزش بحث و البته فهمیدن مسائل کلان مملکت را ندارد!!!
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
ناشناس 2:56.لطفا سکوت.کسی هم اگه رفته از دست امثال شماست.
Ali
United States of America
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
یک تعداد آدمی که هیچ احساس مسوولیتی در مورد شرایط اقتصادی کشور ندارند تبدیل به تصمیم گیر اصلی برای fatf شده اند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
سلام بر دوست کانادایی عزیزمون! آب و هوای کانادا الان باید سرد باشه، ولی کنار اجاق خوبه که نظر بده آدم!!!
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
دکتر کجا با این عجله؟!پس برجام چی شد.fatf رو چیکار کنیم.دکتر بقیه معاهدات بین المللی رو چیکار کنیم؟ پراید.دلار.سکه.گوشت......امییر کبیر .مصدق.آرش کمانگیر . سردار دیپلمایی چقدر ما مردم ساده ای داریم...اینم نتیجه تفکرات امثال زیباکلام و علدی و تاجراده..علی برکت الله
خواهشا فرارو کامنتو بذار سانسورش نکن..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
شما تندروها همگام با اسرائيل و ترامپ، چي از برجام باقي گذاشتين ؟ هرچي ظريف كاشت شماها نابود كردين.
ناشناس
Malaysia
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
شما ها هیچ فرقی با بولتون و نتانیاهو ندارید نتیجه رفتارتون یکیه
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
جالبه این تندروها تا زمانی که برجام بود گلوشون رو پاره میکردن که این چیه و چرا امضا شده.وقتی امریکل رفت بیرون میگفتن واای چرا امریکا رفت بیرون.بالاخره خوب بود یا بد اساتید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
فردا صبح دلار ۱۵ تومنی رو تحویل بگیر
بالاخره تندروها کار خودشون رو کردن
ناشناس
Germany
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
آره اونا تندرو و دلواپس و چی و چی هستن ولی شماها که دو قوه در اختیارتونه آخر کفایت و لیاقت و مملکت داری ! خخخخخخخخخخخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
من نه طرفدار اینا هستم نه اونا من به فکر کشوری هستم که داره به سمت خطرات جدي بيش میره و البته تاوانش رو نسل من داده و به نظر میرسه نسل بعد بیشتر باید بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
با این استعفاء این جماعت خوشحال می شن: دار و دسته ترامپ، آل سعود، آل نهیان، آل خلیفه، دار و دسته نتانیاهو، دار و دسته رجوی، و بقیه که دیگه خیلی آشنا هستن...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
احمدی نژادی ها. رئیسی ها. تندروها. شریعتی .ولایتی .حسن عباسی وصدتا دیگه.
ایناهم توهمین طیف هستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
آرزوی کیهان و روزنامه های زنجیره ای اصول گرایان برآورده شد.
آقای فارس به شما هم تبریک می گم.
خدا هر جا که هست نگهدارش باشه. خیلیا در حق ایشون جفا کردند.
حالا عرصه برای شماهایی که ادعای نجات سیاست خارجه دارید باز شده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
خداکنه روحانی هم استعفا بده. بعد مملکت بیفته دست یه مشت تندرو .بعدشم جنگ بعدشم...
ناشناس
Italy
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
خب خدا رو شکر ایشون تو همه معاملات با خارجیها هوای آقازاده ها رو داشت و تا تونست گرین کارد و اقامت و ویزا گرفت واسشون اونا واقعا باید ممنونش باشند. آقازاده های خارج نشین پدر معنوی خودشون را از دست دادند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
گرین کارد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
بله ؟؟؟؟؟؟؟؟؟گرین کارد منظورتان کارد سبز رنگه ؟ یامنظورتون گرین کارت (green cart)
ناشناس
Germany
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پرویز
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
اگه مسلمان نیستین لاقل آزاده باشین و مدرک نشون بدین . کمی شرف چیز بدی نیست
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
مثلا شما ایمان دارید که به این سادگی به دیگران تهمت میزنید؟!به قول حافظ وای اگر در پس امروز بود فردایی!
ناشناس
Netherlands
۰۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
سخن حق گفتی درود بر شما
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
اخ که این اخر شبی چه حالی خوب کرد از ۹۰ درصد مردم ایران که کفرشون در اومده از این جماعت تندرو عاقبت نیندیش که با کله بساط جنگ و نابودی ایران رو داشتن علم میکردن.
رادیو فردا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
فکر میکنم حرکت مثبتی باشه
وقتی گروهی وجود داره که نمیزاره کار کنی بهتر اینه که اون گروه را بمردم معرفی کنی و سپس استعفا بفرمایی. البته این نشانه ضعف یا عدم توانایی در افشاگری هست که مجبور به استعفا شده اما همین حرکت هم در این شرایط مثبته.
ولی چون بدون اعلام دلیل استعفا داره میره وجهه منفی در بین مردم پیدا میکنه. اینطور بنظر میرسه که ظاهرا برای فرار از زیر بار مسئولیت اینکار انجام شده.
هیچکس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
به دوستان پایداری ، کیهانی، فضایی بفرمایید جا خالی شد... این شما و این سیاست خارجی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
تندروها در هر شرايطي حتي زمانيكه وزارت خارجه يا حتي رياست جمهوري را در اختيار نداشته باشند، به كشور خسارت مي زنند.
ليلا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
كجاي كاري سياست خارجي دست اونا بوده ظريف فقط نامه رسون بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
به امید استعفای دسته جمعی دولت آقای ... عالیه! عاقبت اعتماد بر دشمن. اما خسارتهای برجام حالا حالاها گریبانگیرمان خواهد بود: پالرمو، CFT FATF، SPV ، اینستکس ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
خسارت برجام يا امثال شما ؟؟؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
برجام خسارت نیست بلکه امثال شما غارتگران تندرو هستین که مملکن رو ویران کردین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
6 سال عمر ما را این وزیر بی کفایت تباه کرد، چه کسی پاسخگوی فاجعه کنونی پسابرجامی اوست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
40 ساله امثال شما تندروها عمر مردم ايران را تباه كرديد . اميدوارم رفتار تندروها مثل خوارج از ناداني باشد !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
اونایی که برجام رو به هم زدند!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
کاش میشد یه جزیره کوچک رو در کشور میدادم به افراد سست عنصری مثل من که یک درصد کشور رو تشکیل می‌دیم و میذاشتن مثل آدم زندگی کنیم و بقیه کشور هم میذاشتن واسه 99 درصد مردم انقلابی تا مقاومت کنند و تا آخر می ایستادن
بسیجی بی ترمز
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
همینم واستون زیادیه.
به حول وقوه الهی امثال شما وامریکا واسرائیل و عربستان و.... همه ی مخالفای ولایت فقیه رو نیست ونابود میکنیم.وازصحنه روزگار محو.سرزمین تون رو هم برای معیشت ولایتمدارها میگیریم و فضا برای ورود اقا فراهم میکنیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
آقای بی ترمز یه خورده ترمز بگیر. دیکتاتوری و حمله و کشتار و غارت ظاهرا تو وجودتون بی پایانه. ببین چقدر باید ذهنت خراب باشه که فردی اگه بخواد در سرزمینی جداگانه برای خودش زندگی کنه باز هم اجازه نمیدید. این تفکر کار كشور را به اینجا رسونده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
داداش بی ترمز فعلا بدو برو توی صف پوشک بعدش گوشت و مرغ و...اگر وقت کردی همه رو نابود کن(تفکر هم که کلا تعطیل).
ناشناس
Pakistan
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
حاضرم شرط ببندم این بسیجی بی ترمز اصلا مذهبی نیست. اینجور کامنتا رو عمدا میفرستن که نگاه مردم رو خراب کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
فرارو ،من سالها مخاطب سایتت بودم.به خدا قسم از امشب که نظرات توهین آمیز نسبت به ظریف رو منتشر کردی،دیگه وقتم رو تو این سایت تلف نمی کنم.اسم این کار شماها مردم سالاری و زنده باد مخالف من نیست.چرا اجازه دادید یه مشت عنصر خود فروخته که کاملا معلومه از کجادارن تغذیه میشن به سایتتون حمله کنن وچند باره دولت رو ترور کنند؟؟؟؟چرا چرا چرا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
دموکراسی اصولی داره که مهم ترین اون احترام به نظرات مخالفه.درود بر فرارو که تلاش داره تا حد ممکن دموکراتیک عمل کنه
ناشناس
New Zealand
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
همزمان با حضور بشار اسد در تهران پس از هشت سال!
به نظر معناداره
ناشناس
Germany
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
خودش پیامک داده استعفاش فقط بهمین علت بوده
جلیل
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
جلوی ضرر رو هر جا بگیری منفعته.
عدالتخواه
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
قابل توجه وزیران کم سواد وناکارآمد که بیش از 3دهه از این وزارتخانه به اون وزارتخانه منتصب میشوند لطفا" با مردم کمی هم منصف وصادق باشیدناکاراآمدی غالب وزیران مثل روزروشن است آقای وزیر امور خارجه از معدود چهره های شاخص وصادق ومتخصص وکار آمدی هستند که حال به هر دلیلی وقتی میبیند نمیتواند با همه علم و دانش وتجربه اش علیرغم میل باطنی اش موثر واقع گردد استعفا میدهد آقایان وزیران دیگر لطفا" کمی هم با مردم صادق باشید وتعهد، منطق ووجدانتان را قاضی کنید آیا توانائی کاردر حد مدیر یا رئیس اداره را دارید ؟اگر داشتید کشوری که دومین دارنده گاز جهان و چهارمین دارنده نفت جهان وازمعدودکشوری که دارای منابع زیر زمینی غنی و...میباشد وضعیت اقتصادی این کشور غنی این نبود؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
دلار فردا ميشه ٢٠ تومن !!!!
ناشناس
Germany
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
اتفاقا معکوس جواب داد چون اومد پایین . همیشه همینجور پیش بینی هاتون عکس از آب درمیاد
ناشناس
Pakistan
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
مگه اینکه خود دولت عمدا ببرش بالا. هنوز این اصلاح طلبان رو نشناختید
ناشناس
Germany
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
مطمئن باش رانت خوارها و دلالان فعلا مانع از گرونی ارز میشن چونکه اونها بیشتر از همه نسبت به ظریف کینه داشتن.در واقع وقتی خیالشون بابت استعفای ظریف راحت شد کارشون رو شروع میکنن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
در این کشور وزیر خارجه ای هم داشتیم که سوار هواپیما شده رفته آفریقا برای ماموریت رسمی وسط مذاکره و گفتگو طرف مقابل بهش گفته الان مطلع شدیم شما دیگر وزیر خارجه کشورت نیستی و گفتگو تمام... عجب کشوری داریم ما خداییش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
زمانی فرا خواهد رسید که همین منتقدین فعلی این مرد چراغ قوه بگیرند دستشان و دنبال او بگردند که دوباره به او مسئولیت بدهند
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
دکتر ظریف اگر هم با استعفای شما موافقت بشه بابت این همه دانش و سواد و تلاش و خروج تحسینتون می کنم. شما باعث شدین که ملت ایران دو سال نفس بکشه. و فکر می کنم حالا که استعفا دادین یعنی اینکه دقیقا برخلاف خواسته های شما عمل شده. شاید عدم تصویب fatf و یا حتا خروج از برجام تصویب شده باشه.

تبریک به کاسبان تحریم. با اومدن ترامپ کلا ورق به سمتشون برگشت. شیش ماهه هر روز منتظر تصویب fatf بودیم ولی به جاش خبر استعفای ظریف...
مسی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
از بس که ملت توسری خوری شدیم.
دو سه تا وزیر هم که دلسوز مملکت هستن وقتی میبینن با اینهمه حجمه توهین وافترا هیچ کدام ازملت به طرفداری از ایشان وطرح هاشون هیچ حرکتی انجا نمیدیم وشدیم سیب زمینی.
اونا هم ناامید مجبور میشن کنار بکشن.
مینا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
تبریک به علی آقا با این تحلیل آبکی و فرافکنانه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
مردم سرگردا ن و مضطرب آخرين اميد هايشان را هم دارند از دست ميدهند و اينطور افراد شجا و عالم به تخصص خود به مسلخ گاه ميروند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
هم آمدنت .... بود هم رفتنت
ریما
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
سلام.
خوب بود ایشون میموندند و سنگر مسئولیت رو در لحظات حساس کشور خالی نمیکرد. کاری رو شروع کرده بود که باید تموم میکرد. این دولت در سالهای گذشته به آمریکا اعتماد کرد و نتیجه شو همه دیدیم. الانم داره به اروپا اعتماد میکنه و همه ی خط قرمزهای رهبری رو ندید میگیره و جلو میره. ملت که گرفتارتر شد، دیگه هیچکدومشون پاسخگو نیستن و همه چیزو میندوزن گردن رهبری و میگن خواست نظام بوده.
بهتر بود ایشون میموند و نتیجه تسلیم کشورو میدید یا به این نتیجه میرسید که کلا راهی که رفته اشتباه بوده... باید نتیجه تفکر غربگرایی و اصلاح طلبی برای همه مشخص بشه.
الان با استعفاء میخوان کی رو تحت فشار بزارن؟! این دولت که یه دونه وزیر درست و حسابی نداره... همه شون میان یه دردسری درست میکنن و سربزنگاه استعفا میدن و میرن. حالا یکی باید بیاد خرابکاری هارو جمع کنه!
گزینه استعفاء همیشه سربزنگاهها باعث نجات این دولت بوده و همه رو به حاشیه برده. اینجوری از مخمصه هایی که طراحی و اجرا شده، نجات پیدا میکنن!!!
هر چند که همه چیز با نقشه و مکر رئیس دولت اصلاحات هست.
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
برای کتاب جامعه شناسی نخبه کشی، یه مثال جدید و معاصر اضافه شد.
روزگار، روزگار کوتوله هاست در این مملکت. گناه ظریف این بود که بزرگ بود.
ناشناس
Pakistan
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
قدیما هر کی با زورگوها مبارزه میکرد قهرمان بود ولی الان هر کی اهل مذاکره باشه قهرمانه. میشه بفرمایید چیکار کرده که بزرگه
محمد
Israel
۰۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
خیلی زودتر باید می‌رفت. بودنش به ضرر نظام جمهوری اسلامی بود.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
سلام
ونزوئلا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
اگر کسی بخواهد کشورش آباد شود ،خانه اش را ویران میکنند
و اگر بخواهد کشورش ویران شود ، خانه اش آباد میشود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
دقیقا این همون چیزیه که آمریکا بهش نیاز داره و فعلا که موفق بوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
چقدرسخته برای کسی که براش بازورهمه چیزرادیکته کنی،ودرتنگناقرارش بدی،واقعاخسته شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
ایشون تو این 6 سال همه گندی که می تونست بزنه زده. در تعجبم از این جماعت که واقعا درک نمی کنند که دوست دارن همیشه سرشون زیر برف باشه. تمام سرمایه های مالی و علمی و مردمی رو در برجام به باد داد و باز هم عده ای اینطور احمقانه مدافعن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
قبول دارم . احمدی نژاد و متکی خوبن که 60 تا بانک و موسسه مالی تو این مملکت درست کردن و با نفت 110 دلاری رشد اقتصاد ایران را منفی کردن! نکنه انتظار داشتی با این همه گندی که محمود به بار آورده برجام دلار را 100 تومن می کرد؟ یعنی واقعا نفهمیدی وقتی سال 90 تحریم ها شکل گرفت چرا برای جلو گیری از تحریم ها یه عده سکوت کردند؟ کدام سرمایه علمی منظورت مرحوم مریم میرزا خانی است که سالیان پیش قبل از برجام مهاجرت کرد و البته بسیار بسیار افراد گم نام بیشتری که ما اسمشان را نمی دانیم؟ آیا منظورت از سرمایه علمی سانتریفیوژ های پاکستانی است ؟ وقتی چه الآن چه قبل از برجام چه در دولت احمدی نژاد وسائل آزمایشگاهی و تحقیقاتی در دانشگاه ها کم و نایاب است نکند این کسب علمی و مالی به قول محمود تو زیر زمین خانه بدست آمده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
منظور از سرمایه علمی جلیلی هستش!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
احمق امثال شما تندروها هستيد. شما هنوز اين درك را نداريد كه اگر برجام نبود شايد چند سال اخير در جنگ بيروني و داخلي بوديم و قحطي كشور را گرفته بود.
حالا كه شما و ترامپ به مراد دلتون رسيدين و برجام هوا شد ببينم چه گلي به سر اين مملكت ميزنين ؟!!!!
ناشناس
-
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
متاسفانه تعداد احمقهایی که شما عرض می کنید خیلی از شما عاقلها بیشتره(البته فکر می کنید عاقلید و این احمقها خیلی با شعور تر از شما هستند)
یک زمانی در تاریخ خواهد آمد چطور وزیری مثل ظریف از دست تندروهای مثل شما به بن بست رسید و چه بر سر مملکت آمد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
وقتی کسی فحش میده که کم میاره. مثل همین لغت "احمقانه"
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
یکی از عقلای دولت رفت اگر تندروها فکر کردند که با رفتن ظریف کم کم بساط دولت روحانی جمع میشه و کل ایران را میشه مشهد کرد زهی خیال باطل چون کل کشتی غرق خواهد شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
مگه مشهد چه ایرادی داره؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
اینا همه فیلمه من و شما زیر بار گرونی و بیکاری له بشیم و به اونا هیچی نمیشه
ناشناس
United States of America
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
میگفت:" ما افتخار می کنیم که بخاطر مردم فلسطین تحت فشاریم." حالا ما "مردم رنج دیده" ایران باید ناراحت باشیم یا خوشحال یا هیچ کدوم؟
کسی به داد "مردم" نمی رسه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
اگه نگه چی بگه. یه برجام و FATF گفت والله اگه عرق می خورد و ببخشید روم به دیوار زنا می کرد اینطور سرزنش نمی کردند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
خوب كرد تا ابد كه نميتوانست به خودش و مردم دروغ بگويد
امید
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
ایشون باید پاسخگوی افتضاحاتی که در طول مسئولیتش مستقیما متوجه کشور کرده باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
واااااااي كه هرچي ميكشيم از امثال شما تندروهاست !!!!. لطفا كمي فكر كنيد!
ناشناس
-
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
امیر کبیر هم اون زمان منتقدانی مثل شما داشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
دقیقا تندروی یعنی چی!؟ فکر کردن دقیقا یعنی چی؟ اعتراض به دلار 19 هزار تومانی تندرویه!؟ گوشت 120 هزار تومنی رو چی میگی؟ اینم تندرویه!؟ شما میانه روها بگین نتیجه برجام چی بود. ما بی سوادها که چیزی جز فلاکت نمیبینیم. اگه نمیبینی، حتما ایران نیستی که ببینی!
ناشناس
Pakistan
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
امیرکبیر جلوی دولت زورگوی انگلیس ایستاد و استکبارستیز بود. ولی ظریف همچین روحیه ای نداشت
ناشناس
Germany
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
امیر کبیر دنبال این بود که قانون در مملکت حاکم بشه او دنبال استقلال ایران بود اما اهل ستیز نبود.شعار نمیداد عمل میکرد درست بر خلاف شما تند رو ها که نه قانون میشناسید و نه برای منافع ملی ارزشی قائلید بزرگترین ارزش در نزد امیر کبیر قانون گرایی و وطن پرستی بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
ایشون که مثل بلبل انگلیسی صحبت میکرد اونوقت بذاره بره؟؟؟؟ جیک جیکستان
بابا
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
من به ملت شریف و مظلوم ایران، فاجعه استعفای جناب دکتر محمد جواد ظریف را تسلیت می‎گویم.
ندا آقاسلطان
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
ظریف که هیچی! روحانی هم استعفا بده این در روی همین پاشنه می چرخه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
دقیقا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
آدم از اینگونه خبرها متاسف می شود که در مدیریت سطح کلان مملکت افراد نخبه ای مثل ایشان امکان کار ندارند . به همین دلیل مردم از مسئولین جلوتر هستند و فشار مردم به مسئولین آنها را وادار به بعضی اصلاحات می کند .
خودم
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
امکان نداره
فیلم عملیات غیر ممکنه چنده!؟
mission impossible
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
جالبه كه ... هاي تندرو فقط جواب كامنت ها رو ميدن چون نميشه بهشون منفي داد و خودشون هم ميدونن چن نفر طرفدارشونن،نميان خودشون كامنت بزارن تا عيار كامنتشون معلوم شه با راي گيري مردم(مثبت و منفي ها به كامنت ها)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
تندرو تر از اصلاح طلبان دیدی تا حالا؟
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
باید واعضی رو برکنار کنی که داره ریشتو برباد میده.ظریف نرو بمون ایران بتو نیاز داره. هر چند تندرو ها نمبخان مردم خستن از تین زورگویب های داخل.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
یه دوره ای امید داشتیم روحانی بتونه تغییراتی بده .. اما وقتی رئیس جمهور نتونه از وزیر چه انتظاری هست ...
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
بیشتر از همه رزیم صهیونیستی وامریکا خوشحال شده اند یک تنه در برابر دشمن خارجی یک لشگر بود ولی چه کسی توان ایستادن در برابر ستون پنجم را دارد
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
خدابخیر کنه
دارن حواس ملتو پرت میکنن
hoshi
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
خبر ناخوشایندی است . حال روز مملکت خوب نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
از حمایت نکردن ارکان بالای نظام از رای اکثریت مردم در این چند سال متاسفم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
بهترین کامنتی بود که امروز خوندم
جانباز 70 درصد
Germany
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
وزیری که اختیار نداشته باشد چگونه وزیری است اصلا چگونه می تواند دفاع بکند ... دکترین سیاسی جمهوری اسلامی نامشخص است برای جنگیدن سلاح لازم دارییم گاهی باید صلح پیامبری و امام حسنی هم بکنیم جنگ حسینی زیاد داشته ایم حالا چه موفق و چه ناموفق . وقتش رسیده که تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم ... تا ابد بانگ دشنمی زدن نتیجه ایی عایدمان نمی شود ابزار کافی ندارییم حکایت پایان جنگ هشت ساله را بیاد بیاورییم امام را مجبور کردند تا جام زهر بنوشد اما قبل از آن همه بر طبل جنگ می کوبیدند شعار تا کربلا راهی نمانده و جنگ جنگ تا پیروزی را تبدیل کردند به جام زهر ....قدری واقع بینانه باشیم برای قدرتمند شدن باید سواد علمی و سیاسی امان را بالا ببریم مثل چین مثل کره جنوبی (نه کره شمالی ) . هروقت قدرت واقعی یافتیم این دیگران خواهند بود که به سوی ما بیایند .... تا ان موقع ........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
برجام بزرگ ترین دستاورد دیبلماسی قرن ویکی از افتخارات است .دلواپسان و تندروها باید پاسخگوی این این همه مشکلات ایجاد شده برای ملت باشند که نمی گذارند امثال آقای ظریف کارکنند . ملت ایران قدر شناس آقای ظریف است و نباید آقای روحانی با این استعفا موافق کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
عامل بیشترین گرفتاریهای مردم و دولت نوبخت و جهانگیری هستند این دونفر باید برن نه ظریف.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
نوبخت رو درست گفتی اما جهانگیری از شریف ترین انسانهاست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
چرا از جهانگیری مایه می ذاری؟ نوبخت رو هستم ولی جهانگیری خیلی کارش درسته فقط حیف که روحانی یارای پشتیبانی از افراد مهم دولتش رو نداره و فقط باج می ده به تندروها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
آفرين- ادم بايد عزت نفس داشته باشه و به هر بهايي ميز را نچسبد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
هیچ امیدی به آینده ایران ندارم .تندرو ها به زودی این خاک رو به نابودی خواهند کشاند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
رفتن ظریف رو باید بفال نیک گرفت شاید اینک زمان آن رسیده که دنیا با چهره واقعی و بدون روتوش تندروها مواجه بشه
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
ایشان که همین چند روز پیش در حال ایراد سخن بودند و از افتخاراتشان می گفتند ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
ما گه این دور هستیم میبینیم هرکس ساز خودش رو میزنه. از این طرف اجازه مذاکره برجام داده میشه از اون طرف موشک هوا میکنند. این نشان دهنده یکسو نبودن نظراته.
وای به حال سرنوشت مردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
دیوانه برجام هیچ ربطی به موشکی نداشت فقط یه عده بی غیرت مثل شما انتظار نابودی موشک ها و تهاجم خارجی به کشور رو دارند
ناشناس
Pakistan
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
برجام مربوط به هسته ای بود نه موشک. اگه به کشورت مثلا پاکستان حمله کنه اگه همین موشک نباشه چه کار میخوای بکنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
ناشناس یکم اخبار گوش کنی متوجه میشی چی گفتم.
ضمنا من به عنوان یک ایرانی چرا باید انتظار نابودی موشک ها یا تهاجم خارجی به کشور عزیزم رو داشته باشم.
اونی که آرزوی تهاجم به ایران رو داره مطمینا من ایرانی متولد ایران نیستم.
سلام
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
هرچه میخوای باخود ببر اما گیتارمو نبر
دکتری بیکار
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
ظریف رفت ولی سفره مردم در دوره وزارت خارجی ایشان برچیده شد حتی کوچک نشد ظریف رفت که به بچه هایش در امریکا بپیوندد تا دیر نشده ظریف رفت آن مرد همیشه خندان به ریش مردم رفت چرا که ما بودیم باختیم و کمرمان زیر بار گرانی خم شد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
از بنده خدا نمیترسی از خدا هم نمیترسی دروغ میگی به جای تشکر از زحماتش اینه جوابش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
باید پاسخگوی برجام و بقیه گندها باشه چی رو استفعا داده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
برجام گند بود؟ گناه کردند نفت در برابر غذا را چند سال عقب انداختند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
چه کسی باید پاسخگوی گند هایی که شماها زدید باشه عالیجناب!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
خداحافظ امیر کبیر ایران
ماهیار
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
ضمن احترام به آقای ظریف و اذعان به اینکه ایشان بهترین و کاردان ترین وزیر امور خارجه در این چهل سال بوده اند مقایسه ایشان با امیر کبیر را جفا در حق آن مرد بزرگ می دانم . ایشان کجا و امیر کبیر کجا . لطفا شان بزرگان و نیک نامان تاریخ ایران را حفظ کنید .
ناشناس
Germany
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
کاری نکن امیرکبیر بصورت زامبی از قبر بیاد بیرون زنده زنده بخوردت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
واقعا که ظریف در این زمان نزدیکترین شخصیت به امیر کبیر بود در برابر بزرگترین قدرتهای جهان نشستن و از موضعی عزتمندانه از حقوق ایران دفاع کردن کم چیزی نبود.
ناشناس
United States of America
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
استعفای ایشون مربوط به همون ملاقاتهاست و ربطی به فشار مخالفان نداره و تحمل و درک ایشون بالاتر از اینه که به خاطر مخالفتها کناره گیری کنه
به نظرم استعفای داده شده ظاهری است و به اشاره رئیس جمهور برمی گرده
وحید
United States of America
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
به درک
ملت به خدا اگه یکی دو‌کلمه انگلیسی روان حرف بزنه معنیش این نیست که کار بلده
طرف گند زده بود با این توافقش
همچین حق به جانب حرف میزد که هیچکی جرات نکنه بگه اشتباه کردی
همون روز اول جلیلی گفت این توافق نامه ضمانت اجرایی نداره
ظریف خالی بست که امضای کری ضمانتشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
احیانا جلیلی نگفت وقتی ساز و کار مالی دنیا را قبول نکنیم ( که حتی سوریه و عراق و لبنان هم قبول کردند) وقتی روی موشک آرزوی نابودی کشوری را بنویسیم کل ذخایر طلای آمریکا هم نمیتونه مملکت را نجات بده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
ایکاش میموند و برای مردم توضیح میداد در ماه های آینده چه بلایی قراره سرمون بیاد نه اینکه اینطوری ناگهانی از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنه!
شاهمرادپور
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
اي پادشه خوبان داد از غم تنهايي
درياب ظريفان! را در وقت توانايي
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
قصد دارند از برجام خارج بشوند . احتمالا هفته بعد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
چگونه می‌توان قیمت کالا‌ها را کاهش داد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
همین کامنتهای این خبر را که بخونید متوجه میشید که هنوز در ایران جهل و غفلت و نادانی بیداد میکنه و هنوز تعداد زیادی از مردم ما اسیر تفکرات غالب شده از سوی صدا و سیما هیتند و واقعیت ها را نه درک کردند و نه قبول میکنند و مثل دوران بربریت ابراز احساسات میکنند. هنوز نمیدونند که افراطیون چه آشی برایشان پختند و چه فشاری را قراره تحمل کنند. هنوز نمیدانند که رفتن دکتر ظریف به عنوان سمبل گفتگو و مذاکره یعنی سلام گفتن به کره شمالی و ونزوئلا .. هنوز خیلی چیزها را نمیدانند... روزی خواهند فهمید که دیگر توانی و فرصتی برای جبران نیست...
123
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
آقاي ظريف 40 سال با تمام وجود به نظام خدمت كرد
ناشناس
Pakistan
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
دلایلش رو بفرمایید ما هم بفهمیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
این استعفاء با سفر اسد به ایران ارتباط تنگاتنگ دارد حالا خواهید دید
ناشناس
Germany
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
خودش که پیامک زده فقط بهمین علت استعفا داده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
استعفای خردمندان و مملکت داری امروز ایران
نیکان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
آقای ظریف برای برجام موثر و موفق بود . اما درباره وضع حقوق بشر در ایران صادقانه صحبت نمیکرد . او تونایی های بیشتری دارد که برای بهبود سیاست خارجی و روابط بین المللی میتوانست استفاده شود اگر تصمیم گیری برای سیاست خارجی در اختیار دولت بود. یکی دیگر از ناراحتی های ظریف بنظرم همین تاخیرهای پی درپی ، علیرغم توافقهای قبلی داخلی ، در تصویب نهایی fatf ( قوانین ضد پولشویی و تامین تروریسم ) و مداخلات برخی نهادها در سیاست خارجی ( مانند بازداشت غیرقضایی افراد تبعه ی خارج و ... ) بود .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
متاسفم برای کشورم و دیپلماسی آن. هرقدم که از تفکر سالم و منطقی و سیستمی دور شویم ایران را به نابودی نزدیکتر میکنیم. گروه فشار تصور نکند پیروز شده است. عصر تحجر و زور خاتمه یافته است
نیکان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
استعفا در شرایطی که انواع مداخلات ، محدودیتها و حتی خرابکاری در سیاست خارجی وجود دارد کاری درست و شرافتمندانه است اما متاسفم که حتی شخصی توانمندی مثل ظریف نیز مجبور به استعفا میشود . اکنون او لازم است دلایل استعفای خود و شرایط موجود و مطلوب را اعلام کند زیرا یک استعفای مبهم ، مشکلی از سیاست خارجی فعلی ایران را حل نمیکند . برای داشتن مسئولیت باید اختیارات متناسب نیز به فرد داده شود .
ایرانی آباد و آزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
بهترين و با سواد ترين و داناترين و با تجربه ترين و مردمي ترين وزير خارجه در اين 40 سال اخير بوده و هست.........
تاريخ و فرزندانمان قضاوت خواهند كرد........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
از روی تاریخ دستکاری شده ای که خسرو معتضد بنویسه بفهمن و قضاوت کنن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
وزیر خارجه وقتی ندونه کی میاد کی میره دیگه عملا وزیر خارجه نیست و بودنش هیچ فایده ای نداره
ناشناس
United States of America
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
واقعا بسیار خوشحال شدم از خبر استعفای ظریف چون دیگه واقعا امیدی نیست.. همون بهتر که تکلیف مردم زودتر مشخص بشه..
فراررو جان نظر ما رو هم اگه صلاح! بدونی چاپ کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
زورش به داخلیا نرسید ... کم آورد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
من نمیدونم چرا یه مسئله عادی که تو همه کشورها رخ میده این همه بهش آب و تاب میدن تو کشورهای غربی وزیر خارجه که هیچ دولت یکجا استعفا میده و مشکلی هم پیش نمیاد
فقط تو جامعه سیاست زده ایرانه که این مسائل سبب التهاب و بحران و بگو مو میشه
خشایار
Germany
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
سیاست های نادرست و ناکار آمد جناب ظریف در حوزه بین الملل مدتی است که از مهمترین عوامل موثر در رکود بی سابقه اقتصادی بوده بدون شک وزیر امور خارجه بعدی بهتر از ایشون عمل خولهد کرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
ٱخه کدوم عقل و منطقی میپذیره موضوع پرهزینه و سطح اول مملکت (برجام)یک شبه و خودسرانه و بدون هماهنگی بوده!!
پس ب کسیکه برا کشورتلاش خودشوکرده سختیهاشو تحمل کرده اما بدلیل مشکلات فراوان و ریشه دار ازظرفیت ٱدم خارجه،کم ٱورده..
بیخود تیکه نندازید.
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
خواهش میکنیم بماند
ناشناس
United States of America
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
از وزارت خارجه گرفته تا نفت و رفاه و فرهنگ و غیره ، هر کسی که زحمت میکشه حذف میشه بر علیه زحماتش جو منفی داده میشه.
قدرت تو این مملکت افتاده دست نفوذی ها و دلواپسان بازی خورده هم در این آتش هیزم میریزن.
ظریف بالا و پایین زیاد داشت ولی بر کسی پوشیده نیست که زحمت دلسوزانه زیاد کشید.
اما حالبه که هم ترامپ و هم نتانیاهو و هم نفوذی ها و هم دلواپسان مخالف برجام هستن. خیلی جالبه !
ناشناس
Germany
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
آقای ظریف جون مادرت این نوبخت و نهاوندیان با خودت ببر اینا با بیل کلنگ موشک هم از دولت بیرون نمیرن چه گیری کردیم
ناشناس
Germany
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
اتفاقا ظریف رسالتش انجام داد خوب شد که رفت البته با اجازه محمود تکذیب یسری امور به ظریف ربطی نداره دیگه کاری از دستش ساخته نیست
یه پایان تلخ بهتر از یه تلخی بی پایانه
شههرام حسین ناظر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
سعید جلیلی و یا عراقچی و یا هیچکدام چون با استعفا ایشان موافقت نمیشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
در زمان حساس کنونی تنها شخصی که کاملا به جزییات برجام مطلع است و می تواند مشاوره لازم را به مسئولان عالی رتبه نظام بدهد و با طرفهای درگیر صحبت نماید ایشان است .بهتر است تا تکلیف برجام کاملا مشخص نشده است ایشان در پست خودشان بمانند واز دخالت سایراشخاص و نهاد های غیر مسئول جلوگیری شود
نخعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
امروز آمریکا و دلواپسان داخلی خوشحالند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
خوب كردي بذار مملكت بدست اين .... بفنا بره تا ادم شن
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
تکرار تاریخ با شرایطی مشابه زمان پذیرش قطعنامه 598
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
چرا نباید مطلع باشه که کی میاد کی میره؟ چرا؟ مگه وزیر خارجه این کشور نبوده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
موشک شوروی ابر قدرت را نگه نداشت قزاق ها نتوانستند مملکت ایران را نگه دارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
پس وعده های پوچی به مردم دادی چی ؟؟ خوب رابطه برقرار کردی با اروووپا؟
چه سیاست خارجه خوبی داشتی به به
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
روزگار سهمگینی در انتظار است همه باید آماده حوادث خطرناکی باشیم بوی بدی میاید.
ناشناس
France
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
فرارو باز همین که دعواهای باندی و جناحیتون بالا گرفت، بخش نظرات را باز گذاشتی و آزادی بیان دادی؟ ای بی‌وجدان
واسیلیوس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
هر چند به دلیل اظهار نظرهای چند وقت اخیر ظریف از ایشان دلخور هستم اما به هر روی ظریف رو واجد شرایط و کارکشته از نظر دیپلماتیک می دانم فردی باسواد در حوزه بین الملل که نبودش در وزرات خارجه ضایعه ای دردناک و به ضرر مردم و صلح و ثبات است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
اوضاع بسیار خراب است. احتمال دیگر هیچ امیدی به از سرگیری برجام و اینستکس بدون اجرای fatf نیست که استعفا داده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
همون بهتر.
مرگ یه بار شیون یه بار.
درست ترین کار اینه که از برجام کلا خارج شده و انتخابات زودهنگام و رفراندوم وسلام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
برجام نتیجه نداشت چون موشک هوا شد با مرگ بر اسراییل به عبری و نور لیزری در چشم ملوان امریکایی تا وقتی حکومت یکپارچه نباشد و نیروی نظامی در سیاست داخلي و خارجي دخالت كند کشور همین است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
افرین ناشناس ۱۳:۳۶ افرین؛ این جماعت فقط دنبال ماجراجوئی هستند. دریغ از یه لحظه تفکر و اندیشه. با مغزهای منجمد. اینها به ظریف نیازی ندارند؛ قلاب میگیرند از دیوار سفارت بالا میروند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
راحت شد ازدست یه مشت آدم های کج فکر بی خرد....چطوری تا الان طاقت آورد...اگر این کاررو نمی کرد منفور می شد آبروی خودش رو خرید>>>>
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
چقدر معنا داره خوشحالی و کینه نتانیاهو با دلواپسان داخلی دشمن دانا به از دوست نادان.
ایم
United States of America
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
وقتی رییس جمهور آمریکا بارها و بارها در همه ی رسانه ها علنا گفته که برجام بدترین توافق تاریخ معاصر آمریکا بوده دیگه خودتون دسترنج زحمات ظریف رو بخونید و اینقدر برجام برجام نکنید! فقط شعور امثال ظریف به ارزش برجام میرسه‌. با بی سوادی هر یابویی میتونه اظهار نظر کنه !
ذوالفقاری
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
با سلام واحترام ،
یا اقتدار یا اقتصاد ، فن دیپلماسی دهها برابر موشک تاثیر گذار است لذا او به تنهائی جای صدها موشک را پر میکرد
هر کجا هست خدا بسلامت دارش.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
در این برهه حساس کنونی، آقای دکتر ولایتی انقلابی و متعهد و متقی، که تحولات عظیمی در شادابی و شکوفایی دانشگاه ازاد ایجاد کرده است، شایسته وزرات خارجه است.
هموطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
رفت که رفت...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
اتفاقات اینروزها وخصوصا سفرٱقای اسد ب کشورمون متاسفانه بوی طراوت گل وایام نوروزنمیده بوی باروت درٱینده ن چندان دور میده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
جناب ظریف نرو،مامردم همیشه درصحنه رابا این گرانی وتورم وتحریم تنهانگذار.خخخخخخ
bato-adv
bato-adv
bato-adv