bato-adv
کد خبر: ۲۳۷۵۳۱

مهناز افشار: هلوکاست رسانه‌ای علیه من و همسرم راه انداخته‌اند

این بازیگر سینمای ایران پس از ازدواج با محمد یاسین رامین فرزند محمد علی رامین معاون مطبوعاتی دولت محمود احمدی نژاد هر از چندگاهی با موجی از انتقادات مواجه می‌شود.

تاریخ انتشار: ۲۲:۳۷ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
 مهناز افشار با انتشار بیش از ده توئیت به حاشیه‌های پیش آمده پس از ازدواج و تولد فرزندش پاسخ گفت.
 
به گزارش خبرآنلاین، این بازیگر سینمای ایران پس از ازدواج با محمد یاسین رامین فرزند محمد علی رامین معاون مطبوعاتی دولت محمود احمدی نژاد هر از چندگاهی با موجی از انتقادات مواجه می‌شود.
 
مهناز افشار و محمد یاسین رامین به تازگی صاحب یک دختر شده‌اند که خبر تولد این نوزاد واکنش‌های گسترده‌ای را در فضای مجازی به همراه داشت.

این بازیگر پیش از این نسبت به انتشار عکس‌هایی از دخترش واکنش نشان داده بود و رامین (همسرش) هم با نگارش یادداشتی درباره این فضا موضع گرفته بود.
 
او پس از انتشار گزارشی در یکی از سایت‌های خبری در چند توئیت پشت سر هم درباره حاشیه‌هایی که برای او و خانواده‌اش به وجود آمده واکنش نشان داد.
 
توئیت‌های مهناز افشار به ترتیب زمان انتشار بدین شرح است:‌
 
 ـ از روزى كه وارد سينما شدم تا امروز با حاشيه‌سازى درگير بودم اما در يكسال گذشته هدف بازى‌هاى سياسى و تسويه حساب‌هاى شخصى قرار گرفتم.
 
ـ گزارش(اگر اسمش را گزارش بگذاريم)سحام نيوز كه مجموعه‌اى از دروغ‌ها و توهمات و قصه‌هاى هزار و يك شب بود اوج بازى‌هاى سياسى عليه من و همسرم بود.
 
ـ هلوكاست رسانه‌اى عليه من و همسرم به راه انداخته‌اند كه اين بار سكوت نخواهيم كرد.ما حقوقى داريم وآنطور كه شايسته بدانيم از آن استفاده مى‌كنيم.
 
ـ اينكه آقاى محمدعلى رامين چه كارى كرده به من ارتباطى ندارد. من نه همكارى با ايشان داشتم و نه شراكتى. بنده قاطعانه با ايدئولوژى ايشان مخالفم.
 
ـ متاسف و ناراحتم كه روزنامه‌ها و مجلاتى در دوره معاونت مطبوعاتى آقاى رامين توقيف شدند و افراد بسيارى از كار بيكار شدند اما من بى‌تقصيرم.
 
 ـ موضوع مهريه من از سخيف‌ترين موضوعاتى بوده كه تاكنون مطرح شده. مگر ازدواج من تجارت بوده كه ٢٢ ميليارد يا ٣٠ ميليارد بخواهم؟ اى كاش صحت داشت.
 
ـ خانم برومند اولين كسى بود كه موضوع مهريه بنده را مطرح كردند كه با سرعت همه جا منتشر شد اما تكذيب و عذرخواهى ايشان هيچ بازتابى پيدا نكرد.
 
ـ از نظر من اين اتهاماتى كه به همسرم مى‌زنند كذب محض است. اگر جرمى مرتكب شده بايد در دادگاه ثابت شود. سعى كردند او را قاتل كودكان مردم جلوه دهند.
 
ـ برخى تحت تاثير اين دروغ‌ها آرزوى مرگ فرزند تازه به دنيا آمده‌ام را كردند. من از آنها گلايه‌اى ندارم اما ناشران اين دروغ‌ها را نخواهم بخشيد.
 
 ـ اين دروغ زايمان در آمريكا را از كجا آوردند نمى‌دانم. من نه فرزندم را در آمريكا به دنيا آوردم و نه دنبال تابعيت و شناسنامه آمريكايى بودم.
 
 ـ صحت اخبارشان در اين حد است كه عكس من و دوستان و همكارانم چون آقايان هومن سيدى، مجيدى مطلبى و پيام محمدى را با عنوان همسرم منتشر كردند.
 
 ـ سن همسرم را پيش كشيدند كه ازمن ده سال كوچكتر است تا تحت فشار قرار گيرم اما محض اطلاعتان آن كسى كه ازمن ده سال كوچكتر است برادر همسرم است
 
 ـ دليلى نداشت بخواهم در مورد زندگى شخصى خودم توضيح دهم اما وقتى موضوع مرگ كودكان را به ما ربط دادند ديگر جايى براى سكوت نمى‌ديدم.
 
ـ حق همه مردم است كه سوالاتى داشته باشند حتى قضاوت كنند. اما حق ندارند با نشر اكاذيب من و خانواده‌ام را تخريب كنند.
 
ـ حرف‌هایم تمام نشده اما به قول رسول یونان، و سرانجام از قصه‌های شکارچیان، چیزی نمی‌ماند...
bato-adv
ناشناس
Finland
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
موضوع مهريه من از سخيف‌ترين موضوعاتى بوده كه تاكنون مطرح شده. مگر ازدواج من تجارت بوده كه ٢٢ ميليارد يا ٣٠ ميليارد بخواهم؟ اى كاش صحت داشت.

پس یه جورای خواستی تجارت کنی حالا رقمش رو چون زدن کم کردن ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
بابا ول کنین مگه حالا این کی هست اصلا کی بود؟ از چه کسایی چه انتظاراتی دارین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
مقصر خودتی. صفحه فیسبوک ات رو ببند. ملت یه هفته ای فراموش می کنند و از حریم شخصی ات می کشن بیرون و میرن سراغ سوژه دیگه!
شيوا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
مهناز جون

اگه مدتي دهنتو ببندي و هي عكس جوراجور واسه پوز دادن رو پيجت نگذاري بخدا هيچكس باهات كاري نداره تو خودت هي سعي داريخودتو مطرح كني.
سپیدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
خودمونیم کلا حاشیه ای ها دوست عزیز.
مهریه ات . سن شوهرت . شغل شوهرت . کارهای خلاف شوهر و پدرشوهرت . سن برادرشوهرت . عقاید خانوادگیتون. محل زایمانت ...
اووووه .
خخخخخ . ارزششو داشت پسر آقای رامین؟
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۷۵
ناشناس
United States of America
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
مهناز خانم خودتم دنبال شر میگردی. هر روز نظر میذاری ، بحث میکنی. جنجال راه ننداز . خب چرا رفتی خارج؟ حالا آمریکا نه آلمان چه فرقی داره؟ حالا که با این خانواده وصلت کردی و از مزایای این کارت داری استفاده میکنی باید تحمل انتقاد رو هم داشته باشی. مردم از این آدما متنفرن میفهمی؟ متنفر. تو هم نمیتونی چیزی رو عوض کنی.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
به هر حال او هنرپیشه توانا وخوبی است ومردم کشورش را هم دوست دارد و این برخوردها درست نیست
ناشناس
Germany
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
تنفر مردم از این قوم رامین و یامین و معجزات هزاره و غیره بیش از آن چیزی است که شما فکر میکنید خانم محترم. داستان این داروهای کذائی که همسر شما دست اندرکار آن هستند را توضیح دهید.
فرشاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
قشنگ گفتی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
1- من به عنوان یکی از مردم از کسی متنفر نیستم. از جانب خودت نظر بنویس.
2- انتقاد چه ربطی داره به ورود به حریم شخصی افراد. شما تا شب می تونی در مورد بازی ایشان اظهار نظر کنی و آنرا نقد کنی. اما حق نداری یک ثانیه در مورد خانواده ایشان اظهار نظر کنی.
3- خارج رفتن هر کس به خودش ربط داره به تو ربطی نداره.
4- دقیقا روشن کن ایشان دارند از چه مزایایی استفاده می کنند. تا آنجا که من می دانم دولت عوض شده.
5- ایشان دنبال شر نمی گردند و از خودشان دفاع می کنند. شر آنهایی هستند که وارد حریم خصوصی افرار می شوند.
6- اگر یک مداح در مراسم رسمی در موضوع مذاکرات هسته ای حرف بزنه (یک موضوع ملی) یا رفتار اجتماعی یک رئیس جمهور سابق را نقد کنه میشه توهین و تخریب، اما اگر امثال شما بیان و در مورد حریم خصوصی افراد اظهار نظر کنن میشه انتقاد. برو خودت رو رنگ کن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
ایدئولوژی رامین؟؟ ههه چه حرفا این بابا ایدئولوژی چه می دونه چیه.
ناشناس
Syrian Arab Republic
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
امان از آدمایی که ژست آدمای عالم و فهیم رو میگیرند اما هیچ نصیبی از ژستشون ندارند!

آخه معنی هولوکاست رو میفهمی که به زبان میاری؟
همت
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
مردم عقده اي و حسودن ميفهمي
عرضه ندارن بجايي برسن حسودي ميكنن ميفهميييييي!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
یکی از تفریحات ما ایرانیها دخالت در زندگی شخصی مردمه
آخه به ما چه واقعا متاسفم
ناشناس
United States of America
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
هشت سال از فیس بوک علیه دولت احمدی نژاد بد گفتی بعد رفتی با پسر یکی از آدماش ازدواج کردی
شهور مردومو دست کم نگیر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
مردم اینجا، مردم اونجا، مردم فقط برای مخاطبان فرارو.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
خوب راس میگه به من و تو چه ربطی داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
وقتی جوونای مملکت قربانی همین آقازاده هان ..............بورسیه ها نکنه از جیب بیت المای نبوده.........
ناشناس
United States of America
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
شما پول میگیری که بازی کنی
انتظار خاصی هم نداشتیم، نه کسی را نا امید کردی و نه خوشحال
حساب شما با امثال حیایی و شریفی نیا جداست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
ای کاش بازی بود .نه شباهت به خانم آکادمی
ناشناس
United States of America
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
خيلي رو داريد شماها
اينكه شوهرت چند سالشه به ما ربطي نداره ولي چرا نميگي بچه ات كجا بدنيا اومده؟ شوهر رو بچه همون باباست سعي نكن خودت رو از اين خونواده جدا نشون بدي
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
اتفاقا خیلی سن شوراش مهم هست
چون خوداش ده پنجاهی هست شوهراش دهه شصتی .
چرا مثل بقیه توی سکوت خبری همه کارهارو پیش نبرد و رو آورد به جنجال .
چون خیلی وقته ستاره های سینما کسای دیگه ای شدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
آخه به توچه بچه اش کجا به دنیا اومده. یادم باشه اگر خانواده تو یه اشتباهی کرد، حتما تو رو جاشون بفرستن زندان.
چقدر شماها آدم های منطقی هستین.
علی محمد نصیری لرستانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
خواهرمن هیچ انسانی طلب مرگ برای هیچکس ندارد آنهم طفل شیرخوار،امابحث جنابعالی نیست،داستان آن شعر حضرت حافظه که میفرمایندواعظان کین جلوه درمحراب ومنبرمیکنند،شما درجامعه مانند میلیون هاشهروندایرانی آزادانه حق زندگی شغل انتخاب همسر،وو...دارید،اماسوال اساسی اینکه شعار خانواده همسر محترمتان باعملشان همخوانی نداره،ضمنا ناراحت نشوتازه حواشی شروع شده ومنتظربزرگتراش باش
ناشناس
Australia
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
شما؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
دم ات گرم
ما هم نمیشناسیم اش فقط میگن شبیه خانم .........هست
ناشناس
United Arab Emirates
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
هولاکاست رسانه ای!! حالا این هولوکاست رسانه ای مثلا یعنی چه؟!! در ضمن من یه سوال دارم، فرض کنیم شما با اید ه لوژی اقای رامین مخالفید ولی همین اقا زاده اقای رامین که شما با ایشان ازدواج کردید مگر به خاطر سمت و موقعیت و ایده لوژی پدرشان نبود که به موقعیت های شغلی و اقتصادی ویژه ای رسیدند که خیلی ها حتی خوابش رو هم نمی بینند ؟ ایا اگر همسر شما اقازاده همین اقای رامین نبودند و صاحب امتیازات ویژه نبود شما به درخواست ازدواج ایشان پاسخ مثبت می دادید؟ شما فکر می کنید که خیلی باهوش هستید و مردم نمی توانند مسایل را تجزیه و تحلیل کنند ؟! اصلا نکاتی مانند سن همسر شما یا محل تولد فرزند شما نکات فرعی و بی اهمیت است .نکته اصلی که شما سعی می کنید به ان اشاره نکنید این است که همسر شما از ان جهت که پسر اقای رامین است (که شما با ایده لوژی ایشان مخالفید)به موقعیتهای ویژه دسترسی داشته و دارد و سپس با توجه به این امتیازات می تواند موافقت یک ستاره سینما مانند شما را هم برای ازدواج به دست بیاورد.والسلام موفق و موید باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
مگر ایشون هلوکاست رو قبول داره .......ای وای...............
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
به شما ربطی داره؟
جوزف
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
حالا آمریکا نه آلمان! تابعیت آلمانی که کلاسش هم بیشتره!
ناشناس
Spain
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
بى خيال بابا
شعار زده اى بشدت
نيتت از ازدواج با اين آقا مشخصه،آرزوى مرگ كودك شما بسيار زشت وناپسنده ولى آقاى ياسين وارتباطشون با آقاى مشايى و اينكه ايشون همسر ديگرى هم دارند و ماجراى دارو و و و....قابل كتمان نيست.
آقاى فرارو شما هم كه مطمينا منتشر نميكنى چون از عاشقان سينه چاك اين خانم هستى.لا اقل براى آگاهى خودت يكم تحقيق كن.
رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
چرا در امور شخصی دیگران دخالت میکنید
مخاطبم اصلاحاتی ها هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
به نظر من در تمامی این ماجرا فقط این اهمیت دارد که مردم نمی دانستند مهناز افشار جزو مشاهیر محسوب می شود و همسرشان در نامه اش با مشاهیر نامیدن ایشان همه را متوجه این مهم کردند.
ali
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
ایشان نانش را میخورند اما با خودش مخالف هستند.
ناشناس
Germany
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
اسمشو نیار خودشو بیار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
این نان از بیکاری جوونا و بی پولی کارگران معلمان بازنشسته ها پخته شده............چرا حواس ات نیست........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
گند زدى خانم افشار ، بد گند زدى …
زندگيت خصوصيت به خودت ربط داره
ولى بعنوان يه بازيگر محبوب از اون محبوبيتت كم شد
اون همه روشنفكرى هـمه اش تظاهـر بوده
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
هـلوكاست رو خوب اومدى كلك :)
يكى به نعل زدى يكى به ميخ …
بيخيال بابا برو زندگيت رو بكن
اين ملت به مسى هم رحم نكرد تو ديگه جاى خود دارى
با خود محمد على رامين هـم ازدواج مى كردى به كسى ربطى نداشت
ولى خداييش براى من يكى يكم عجيبه شخصى مثل شما عروس ايشون بشن ( البته اين فقط يه كنجكاويه ساده است نه هـيچ چيزه ديگه اى )
موفق باشى و خدا خودت و همسر و فرزندت رو حفظ كنه..
Hendi
India
۰۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
رابطه و خویشاوندی با اختلاسگران و رانتخوارها بهای سنگینی داره که باید بپردازی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
چه اعتماد به نفسی!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
هزار لایک..........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
چرا اینقدر خودتو الکی بزرگ میکنی؟!در اینکه پول نفت رو داری میخوری به شدت که شکی نیست دیگه سعی کن این حرفای بیهود بهم نبافی.خودتم بزرگ نکن.
مجید
Syrian Arab Republic
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها خانم افشار.
AMIR
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
بابا بي خيال .....

مردم آخه اصلا با تو كاري ندارند

اونقد دنبال پيدا كردن يه لقمه نون و اجاره خونه و مريضي دوا درمونن كه اصلا يادشونئنمياد تو چي كار ميكني و كجا بچه تو به دنيا اورديو....!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
هولوکاست رسانه ای ؟؟؟!!! از همین جا میشه فهمید که با ایدئولوژی آقای رامین مخالف نیستی بلکه موافقی !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
ناراحتی , یه مدت اکانت هاتو ببند, 4 ماه به هیچکس جواب نده خود بخود مردم هم یادشون میره! ولی من که میدونم بازیگرها دوست دارند هر طور شده جلو دید باشند تا کسی از یاد نبردشون, حالا شما هم اینطور!
بهرنگ
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
با اینکه از دار و دسته احمدی نژاد و رامین اصلا خوشم نمی آید، باید بگم این همه پرداختن به زندگی خصوصی این خانم کار درستی نیست. بذارید بنده خدا زندگیشو بکنه.
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
آخ شما هم توی همه پیغمبرها گشتی جرجیس رو انتخاب کردی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
کاش از سرنوشت یکی از خواننده های معروف کشورمون با یک حرکت خطا تمام عقبه هنری خودش رو از بین برد درس عبرت می گرفتید!!!
ندا
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
بخدا اینجوری هم که فکر میکنه ما درگیر مسائل این خانم نیستیم... اصلا یادمون رفته بود....خودش دوباره یادمون آورد!
محمدمحمد
United Arab Emirates
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
جالبه فقط تاکید میکنن تولد فرزندشان در امریکا نبوده چرا محل تولدشو نمیگن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
جقدر نوستیولاژیک ............خخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
United Arab Emirates
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
بنده خدا گرفتار چه ملتی شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
بنده خدا این ملت که گرفتار _ این خانم و شوهرشو دارو دستشون شدن ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
درست صحبت کن شما عادت دارید به ملت توهین کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
ملت ایران گرفتارمصیبت 8 سال حکومت قبیله سیاسی پدر شوهرشون هستند اونوقت این خانوم با اقازاده یکی از اونها که وصلت کرده و داره خوش میگذرونه خوشیهاش رو هر روز روی شبکه های اجتماعی به مردم گرفتار ومصیبت زده نشون میده تا دلشون رو بسوزونه .............تازه طلبکار هم میشه!!!!!!!!!!!
ناشناس
United Arab Emirates
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
هر کس و در هر مقام و جایگاهی در زندگی شخصی افراد دخالت کند عملی غیر اخلاقی و انسانی انجام داده و در پیشگاه وجدان خود مسئول است .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
مگه ما تو این کشور چیز شخصی هم داریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
مسئله این است برادر
که مردم به زندگی رانت خوارها کار دارن که خونشونو توشیشه کردن،نه دیگران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
خوب به هم می آین. تو رو زندگی یه دختر دیگه آور شدی وسه پول، اونم رو موج داروهای تک نسخه ای سوار د واسه پول. قضیه شیر خشک رو خودت بهتر میدونی...
مکرو مکرالله والله خیر الماکرین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
تکبیر.............الله اکبر ....
فروغ
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
انشاا... که توئیت های ایشان صحت داشته باشد.
آذر
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
دختر اين خانم در آلمان به دنيا امده . اگر غير از اين است خانم افشار توضيح بده .شفاف سازي كن ضمنا همسرشان با استفاده از روابط و آقا زاده بودن رئيس كارتل واردات داروهاي تك نسخه اي هستند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
داره خدمت میکنه به مردم اش میفهمی خدمت........!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
حالا آمریکا نه، آلمان چطور؟ اونجاکه حتما زایمان کردی تا بچه ات تابعیت و پاسپورت کشور آلمان را مثل باباش داشته باشه. چرا فقط به آمریکا گیر دادی. اصلا بحث سر آمریکا نبود، از اول همه می دانستند که برای دنیا آوردن فرزندت به آلمان رفتی. چرا راجع به آن چیزی نمی گویی. در ضمن اگر کسی آرزوی مرگ فرزندت را کرده است بسیار اشتباه کرده است خدا همه کودکان را در پناه خود حفظ کند و به آنها عمری پر برکت عطا نماید. البته راجع به کسب کار همسرتان در دوران تحریم و دور زدن تحریم و واردات دارو تو اون دوران که قیمت دارو سر به فلک می زد و سودی که از کار گیر دور زنندگان تحریم می آمد و ره صد ساله را یک ساله را طی کردند اگر بعدا که حالتان بهتر شد اندکی توضیح دهید شاید بتوانید دیگران را قانع نمایید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
داروی شیمی درمانی تا یک میلیون رسید چراهیچ کس پاسخگو نیست..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
محض اطلاعتون تابعیت در آلمان بر خلاف آمریکا به خاک محل تولد ارتباطی ندارد.یعنی لزوما هر ایرانی یا تابع هر کشور دیگری که در آلمان به دنیا آمده است نمی تواند اقامت آن کشور را داشته باشد.اما در آمریکا قضیه فرق می کند و صرفا محل تولد آمریکا معادل داشتن اقامت کشور آمریکاست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
حرف حق تلخ است خانم افشار... نمي توانيد خود را و ما را فريب دهيد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
مشخصه که همسرش با کار و تلاش صادقانه هزینه زایمان ایشان در آمریکا رو فراهم کردند و همچنین هزینه اقامت چندین ماهه برای گرفتن پاسپورت کشور شیطان بزرگ را.
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
خانم افشار قبول کنید که شما هم نون رو به نرخ روز خوردید. شوهر شما از کنار پدرش به کسب مال و ثروت و شرکت واردات دارو و ... پرداخته.این رو هم تکذیب می کنید؟ پدرش هم که در کابینه احمدی نژاد بود که این روزا اوضاع فساد اقتصادیش بر کسی پوشیده نیست.پس سعی نکنید از جایگاه خودتون مایه بزارید تا سرپوشی بر کارهای شوهرتون بزارید.مردم شما رو بخاطر مهناز افشار بودن دوست دارن.ایکاش...
آذر آرمان پور
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
ديگر دوستش ندارند . چون از ما نيست و موج سواري ميكند . از دلواپسان است دلوپس خودش و اين كه ديگر جوان نيست و بايد يه جا خوب خودش را خراب ميكرد تا آينده اش تضمين شود .
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
متنفرم از این
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
سه هزار میلیارد لایک....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
شاید بچه شان رو تو کانادا بدنیا آورده اند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
زایشگاه خاوری..........خخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
United States of America
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
امريکا به دنيا نيامده نگفتي کجا به دنيا امده . يکبار بگو خلاص مثلا بچه من تو بيمارستان امين صادقيه به دنيا امده شما نميخواهي بگويي نگو
مینا
United Arab Emirates
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
پدر شوهرت به کنار! همسرتون با استفاده از موقعیت باباشه که به همچین جاهایی رسیده! کسی هم کار به کارتون نداره این زندگی شخصی شماست فقط خواهشا دیگه ادعای مردمی بودن نکنید! همین!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
دهن ات طلا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
بی خیال بابا مثلا تو کی هست هولوکاست رسانه ای لازم داشته باشی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
خانم خجالت بکش
بختگان
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
من نه از ایشان و نه از هنر بازیگریشان خوشم می آید و نه از همسرشان!!دلایل خاص خودم را هم دارم ولی حریم شخصی و خصوصی افراد حرمت دارد و نباید به آن وارد شد.خصوصا طفل معصوم بدنیا آمده هرگز نباید مورد توهین و نفرین قرار گیرد.
البته ایشان هم باید درک کنند که در جایی که گردش آزاد اطلاعات وجود ندارد و یکی از عوامل این معضل،پدر شوهر نه چندان مودب ایشان هستنداین چیزها اجتناب ناپذیر است. کاش پاسخی نمیدانند تا زمان این مسئله را حل کند.
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
مگه این ادم کیه که اینقد بزرگش می کنید؟ .اقعا نمادهای جوانان ایرانی باید همچین ادم های چیپی باشن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
نه بابا!!!!
ناشناس
United Arab Emirates
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
بیشین بینیم بابا ایده اولوژی رامین را قبول ندارد ولی پولهایش را خیلی قبول دارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
دهن ات طلا
ناشناس
United Arab Emirates
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
با ایده اولوژی اش مخالفی ولی با پولهایش موافقی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
دوستان ایدئولوژی اینطوری نوشته میشه!!
زماني
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
زشت است اينگونه برخورد برادر يا خواهر ناشناس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
به قول طغرل: تو خوووووووووبی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
چقدر خوبه که آدم با کسی ازدواج کنه که با ایدولوژیش موافق باشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
مردم طرفدار هنرمندان واقعی هستند نه هنرمند نماهای تازه به دوران رسیده . زندگی خصوص شما به کسی ربطی ندارد اما اینکه بی ظرفیت بودن و همه مردم را بدخواه دانستن جای تاسف و خجالت دارد . این از رسوم تازه به دوران رسیده ها است .... ضمناً متاسفم برای کسانی که آرزوی مرگ فرزند شما را کرده اند حساب آن افراد بی فرهنگ و متوحش از مردم شریف و عزیز ایران اسلامی جداست
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
اگر مملکت ما قانون داشت و تو از همون اولش به خاطر شباهتت به اون خانوم هنرپیشه که نه بازیگر سینما نمیشدی این اتفاقات هم پیش نمی اومد. رامین هم تو رو نمی گرفت و تو الان یه زندگی معمولی داشتی مثل همه مردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
با ايدئولوزعي اش مخالفه با پولش چي؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
صد البته موافققققققققققق
ناشناس
Germany
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
سلام به ممد علی رامین برسون !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
خانم افشار به شما حق میدم. زندگی شخصی هر کسی متعلق به خودش است. مهم هم نیست همسر و پدر همسرش چه کسی باشد. آنهایی هم که عادت دارند بد و بیراه بنویسند، اگر صدایشان خیلی بلند است بروند حق خودشان را از هر کی مقصر است بگیرند، نه شما.
در ضمن من از فیلم ها و بازی شما هم خوشم نمی آید (این یک موضوع حرفه ای بود و من حق اظهار نظر داشتم)
موفق باشید. قدم نو رسیده مبارک.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
چقدر لوسی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
آره لوسه اما واقع بین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
چه آدم با کلاسییییییییییییییییییییییییییییی...خخخخخخخخ.
ايثارگر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
درمسائل شخصي مردم كنجكاوي نكنيد كه گناه بزرگي است(پياميراكرم ص)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
پیامبر منظورشون مردم بوده میفهمی مردم .
.
فقط بخاطر سخن پیامبر مثبت دادم وگرنه اینجا جاش نبود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
آقای ایثارگر

شما فرق مردم واقلیت دیکتاتور را تشخیص نمی دهی؟

اتفاقا" پیامبر اکرم (ص) هم همیشه با اقلیت دیکتاتور زمانشان مشکل داشتند
سعيد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
بدم میاد ازش
امین
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
حرکت زشتی بوده باید رسما از ایشون و خونوادشون عذر خواهی بشه .نمیدونم انسانیت و شرف کجا رفته.من بعنوان یه ایرونی که بعضی از این اراجیف رو خوندم اما باور هم نکردم از ایشون عذرخواهی میکنم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
هولوکاست واژه ای است که سال ها اق ای رامین و پسرشان به کار می برند.... شما سیاسی نیستی فقط نگاه همسرت به شدت رویت اثر داشته عزیزم
فرشاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
خانم مهناز افشار ما مردم ایران خواب هستیم ولی نه دیگه انقدر ها که شما فکر می کنید.این آقا زاده ایی که شما باهاش ازدواج کردی چطوری میلیارد شده؟؟ اگر فرزند استاد رامین نبودند باز هم میلیارد ی شدند؟؟ شما مخالف عقاید رامین بزرگ هستید آیا یکبار از شوهرتان پرسیدید این پول و قدرت رو از کجا آورده است؟؟؟؟ خانم افشار شما فرموده اید با ایدئولوژی رامین مخالفید. الان که دیگه دوره بابا رامین گذشته و ایشون قدرتی ندارند باید هم شما و شوهرتون با عقایدش مخالف باشید. جهت باد عوض شده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
ما خواب نیستیم... بیداریم
در طول تاریخ این را به کرات نشان داده ایم،تاریخ در جریان است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
خیلی خودتونو دست _ بالا و مهم میبینید خانم ... هولوکاست رسانه ای !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خانواذه ی محترم رامین منتقدین رو کذاب !!! میدونن ... خدایا توبه !!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
هولوكاست رسانه اي ديگر چه صيغه اي است؟؟؟!!!!!
هولوكاست اون چيزي بود كه پدر همسر عزيزتان منكرش شدند، مجيدجان دلبندم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
هالو کاست که به خانم افشار رسید شد هلوکاست!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
شوهر شما چندتا بچه رو با شیرهای خشک تقلبی کشت؟ پدر ایشون بدلیل بی سوادیش چقدر خیانت کرد به مردم بدبختی که روز به روز بدبخت تر شدن. شما نمی فهمی بدبختی یعنی چی. چون خون مردم رو می مکید. اونوقت میای می گی حامله هستی. وقتی ادمای مثل شما رو می بینم واقعا میگم خدا چه صبری داره.
پویا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
هلوكاست رسانه‌اى!!!!

ایشان می فرمایند با تفکرات آقای رامین مخالفند ولی ادبیاتشان چیز دیگری میگوید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
كلاً اين خانواده رامين تو كار هولوكاستن معلومه نظرات پدر همسر اثر كرده
شادمهر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
خانم مهناز افشار حالا امریکا نه ! المان !
شما یه بار صادقانه بگو میخواستی فرزندت دو تا تابعیت داشته باشه

راست بگی بهتر از فرافکنیه
البته میدونیم که این یه موضوع شخصیه

ولی پول هایی که همسر شما خرج میکنن و اینکه از کجا اومده یه موضوع شخصی نیست دیگه ...
اهورا
United Arab Emirates
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
خانم افشار دیگه هر چی باشه شمام جزء خانواده رامینی.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
مهناز رامین........
ناشناس
Germany
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
نمی شود سر سفره رانتخوار نشست و بعدگفت من به منشا ثروت پدرشوهرم کاری ندارم. بازیگری بس است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
آفرین

وای کاش این ثروتهای باد آورده و این رانتخوریها به قیمت تحریم شدن و بیچاره شدن یک ملت نبود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
سرکارخانم افشار
یا مکن با فیلبانان دوستی
یا بن کن خانه ای در خورد فیل
فرمایشات شما درست و متین و نباید بر اساس منش محمد علی رامین در مورد پسرش قضاوت کرد ولی شما چه بخواهید و نخواهید با پسر یکی از افراد بد سابقه و بد عملکرد در حوزه فرهنگ وهنر ازدواج کرده اید و پدر همسرتان هم جزئی از زندگی شماست. خیلی واضح خودتان بفرمائید مهریه تان چقدر است؟ سن همسرتان چند سال است و فرزندتان را کجا بدنیا آورده اید و نحوه آشنایی و ازدواجتان چطور بوده است در غیر اینصورت پاسخگویی های کلی از این دست شایعات را کم نمی کند. بله شما هم حق دارید ولی افراد معروف و مهمی چون شما و آقای رامین که می توانند الگوی جوانان باشند همواره در سیبل انتقادات هستند و این تاوان معروفیت شماست.
شامیل
United Arab Emirates
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
وقتی ادم از بین پیغمبرا جرجیس رو انتخاب کنه نباید انتظار دیگه ای داشت
ناشناس
Iraq
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
اي كاش شكلك به جاي كامنت مي شد گذاشت دو سه تا از اون چشم گردهاشو كه از حدقه در اومده بود مي ذاشم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
باشه شما با عقایدش مخالفید.. با پولش چی؟ شغل همسر شما مگه درراستای شرکت واردات داروی پدرشان نیست که در زمان تحریم ، با بهره گیری از بدبختی و تحریم مردم به سودهای مبلیاردی رسید؟ شما همسفره کاسبان تحریم شدید و هستید.حق انتخاب دارید.. اما در مقابل من(نمی گم ما)نیز حق انتخاب دارم که شما از چشمم بیوفتید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
باشه شما با عقایدش مخالفید.. با پولش چی؟ شغل همسر شما مگه درراستای شرکت واردات داروی پدرشان نیست که در زمان تحریم ، با بهره گیری از بدبختی و تحریم مردم به سودهای مبلیاردی رسید؟ شما همسفره کاسبان تحریم شدید و هستید.حق انتخاب دارید.. اما در مقابل من(نمی گم ما)نیز حق انتخاب دارم که شما از چشمم بیوفتید.
فرارو لطفا لطفا منتشر کنید . سپاس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
ببین خانم تند نرو. به من بگو ایدئولوژی الان کیلویی چنده؟ ایدئولوژی رو اون کسایی داشتند که از قلب آمریکا پا شدند رفتند فلسطین و لبنان بعدش هم پا شدند اومدند ایران مستقیم رفتند خط مقدم آخرش هم با یه ترکش که تو مغزشون فرو رفته بود از این دنیا رفتند. اتفاقا ایدئولوژی!! شما و رامین و مشایی و هدیه تهرانی و احمدی‌نژاد و چرخنده دقیقا بر هم منطبق است
فرشاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
زنده باد. ایدئولوژی رو به خوبی تعریف کردی واسه این خانم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
عالی بود...
البته اینها نشون دادند که پرروتر از این حرفا تشریف دارند. در ضمن یادمون نره دکترای هنر در همین دولت به هدیه جون داده شد!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
عالی بود
عسل
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
بچه، آمریکا دنیا نیومده، آلمان دنیا اومده،
شوهر ایشون ده سال کوچکتر نیست، سه سال کوچیکتره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
هشت سال
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
انصافا اون عکس درگیری اسب آبی با کوراکودیل که فرارو گذاشته عجب عکسیه مهناز خانم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
برو بابا . اگر مخالف بودی عروسشون نمیشدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
برو بابا . اگر مخالف بودی عروسشون نمیشدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
با ایدئولوژیشون مخالفی ولی با ثروت انبوهشون موافقی
سعيد
Germany
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
چطور و از کجا همچين صفتي رو پيدا کردن ايشون ؟! هلوکاست !! :D
میثم
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
خیلی خودتو جدی گرفتی عاااموووو - به چیت مینازززیی؟
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
البته مهريه شما ربطي كسي نداره ولي وقتي پول از راه تقلب و قاچاق قانوني شده بدست آمده مشكل داره. شوهر سركار خانم تو سن اين پول را از كجا آورده؟ حتمن چاه نفت تو حياط خونه داشته. از پدر شوهري با اون سابقه افراطي حتمن پسري دمكرات و بدون فساد مالي تربيت مي‌شود. خانم افشار بهره‌مندي از ثروت شبه‌ناك دردسر هم داره. دست كم تبعات برخورداري از نعمات فساد مالي را هم بپذير. موفق شدن در سيمنا را مديون كسي هستي كه زندگي‌شون توسط امثال رامين تباه شد و موقعي به موفقيت رسيدي رفتي با كسي از خانواده افراطي‌ها ازدواج كردي. كمي عزت نفس‌داشتن ممكن است باعث عقب‌ماندگي مالي شود و احترام نزد مردم ايجاد مي‌كند.
هم جنابعالي و همسر تاجرت ممكن است دروغ‌ ننويسيد ولي درست هم نمي‌نويسيد. شوهر جنابعالي صحبت از اين ميكند كه آمريكا نبوديد و تبعه آمريكا نيستيد ولي نمي‌گويد تبعه آلمان هستيد و فرزندتان آنجا بدنيا آمده است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
آمریکا رفتی یا نه
ناشناس
Finland
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
"بنده قاطعانه با ايدئولوژى ايشان مخالفم" خوب با پولش چطور با انهم مخالفی ؟؟؟!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
دِ....نَ..........دِ
سامان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
خانم مهناز افشار : تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها...
تا کی میخواین مردم رو احمق فرض کنید؟؟؟ فکر کردین مردم نمیدونن با چه رانت هایی به اینجا رسیدین؟؟
reza1
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
خانم افشار یادآوری میکنم که شما در کشوری زندگی میکنید که موجوداتی بنام ایرانی در آن زندگی میکنند که شما این موجودات را در هیچ کجای دنیا نمیتوانی پیدا کنید پس باید مراقب باشید زیرا این موجودات هر کاری برای تخریب و ضربه زدن به یکدیگر انجام میدهند
نازنین
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
فرح پهلوی که ملکه ایران بود با اون همه برو بیا پسرش رضا رو که ولیعهد بود در یکی از بیمارستانهای جنوب تهران به دنیا آورد!! اونوقت این خانم که کسی نیست کجا زایمان میکنه حالا آمریکا یا انگلیس چه فرقی میکنه مهم این که این انزجار از غرب فقط شامل ملت میشه؟!!!
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
حالا اين خانوم فكر ميكنه خيلي براي مردم مهمه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
این همه جیغ بنفش برای چیه مگه هزینه تحصیل فرزندشون عربستان داده که بهتون برخورده دوستان اصلاحچی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
با ایدئولوژیشون مخالفی ولی با ثروت انبوهشون موافقی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
یاسین رامین از طرفداران سید اصلاحات است. اگر یادتون باشه عقد آنها را هم سید خندان جاری کرد. حساب پدر و پسر را جدا کنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
جیباشونم جداست؟
ناشناس
United Arab Emirates
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
به نظرم فیلمهاشو باید بایکوت کرد!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
خانم افشار جه جیزی جز قدرت و ثروت کلان باعث میشه یک ستاره زن یک نفر بشه که تازه زن قبلیش که دختر یکی از سرداران بوده را طلاق داده
برای شعور مردم احترام قایل شوید.
نمیشه برای تبلیغات و جذب مخاطب شعارهای ضد احمدی نژادی داد بعد سر سفره قدرت و ثروت با اونها دمخور هم بود.
این توهین به شعور مردمه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
هلوکاست رسانه ای؟!!!!!! چه واژه عجیبی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
برو رو کارت بابایا... ولی اینو بدون هرکی با اونا افتاد از نظر مردم ور افتاد...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
در کل خانم افشار شما از چشمه مردم افتادین بیخود نقش بازی نکنین
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
جای پات. رو خوب جایی نزاشتی.

باید تا آخر عمرت تحمل کنی و با این مسایل کنار بیای.
امید پناهی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
خانم مهناز افشار ، حس مادر شدن گرمترین و شیرین ترین حس زندگیست . امیدوارم قدم نورسیده مبارکتان باشد هرچند طرفدارای ایدئولوژی پدر همسرتان موجبات غصه دار شدن خیلی از خیل مادران ایرانی شدند و باعث به یغما رفتن سرمایه های مملکت و فقر بیشتر مادران و پدران این نوباوگان وطن شدند . اما به هرجهت به قول شما به شما ارتباطی ندارد . اگر احیانا هنوز مردم وطنت را دوست داری ، بهتر است مرزهایت را با ایشان ملموستر تفکیک کنی . با حفظ احترام پدر همسرتان (که لازمه اصلاح طلب بودن همان ادب اوست) اما صراحتا موضع گیری کنید . چون لاجرم مردم این ازدواج را به خاطر برخی مسایل یک ازدواج سیاسی می دانند. مردم هنوز عملکرد ناصحیح هدیه تهرانی فراموششان نشده ! کمی هم به طرفدارانت حق بده اگر می خواهی این دسته از مردم طرفدارانت باشد و الا قطعا در آن گروه نیز طرفدارانی خواهی داشت هر چند شاید بهت نیاید. ایام به کام خودت و خانوادت (همسرت و دختر عزیزت ...)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
به ما زندگی شخصی افراد ربطی نداره ولی خانم افشار شما با خانواده ای وصلت کردی که با تئوری پردازی و نفوذ در حاکمیت بلاهای بسیاری سر مردم در آوردن و حرفها با عملهاشون هیچ تشابهی نداره ,پس مطمئنا" ترکشها بشما هم که جزوی از آن خانواده شدین هم اصابت میکند. و بنظر من اگر وارد جنگ رسانه ای نشوید برای شما بهتر باشد.
همین حرفهائی هم که توئیت کردین بجای شبهه زدائی شبهات دیگری ایجاد کرد.
1- گفتین مهریه شما 22 یا 30 میلیارد تومان نبوده, یعنی مبلغ قابل توجهی بوده اما این مبالغ نیست.و مطمئنا" کم نبوده , اگر اینطور بود افشا میکردین.
2- گفتین بچه رو در آمریکا بدنیا نیاوردین , پس مطمئنا" در ایران بدنیا نیومد و احتمال زیاد در آلمان که شوهر شما اقامت آنجا را دارد بدنیا اومد. آمریکا یا آلمان مهم نیست اما این خاندان شوهر شما شعار مبارزه با غربشان گوش فلک را کر کرد و ملت مشغول پرداخت این هزینه ها هستن و بعد شما حاضر نیستین فرزند خودتان را در این کشور بدنیا بیارین.
خانم افشار همسر شما نمیتونه خودشو مبرا از پدرش بدونه , چون اگر رانت پدرش نبود الآن باید لبو فروشی میکرد. و اگر بگی در ازدواج پول و ثروت برات مهم نبود که ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
مردم از این دار و دسته نفرت دارند و جنابعالی به خاطر پول رفتی عروس همین دار و دسته شدی. از جبهه مردم بیرون اومدی و به مردم پشت کردی خوب بشین و انتقادات رو هم بشنو. یعنی پول اینقدر ارزش داره؟ منفور شدی خانم عزیز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
مردم
مردم
مردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
چیه دوست ناشناس عزیز؟ همین مردم این خانم رو به شهرت و نون و نوا رسوندند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
به ما زندگی شخصی افراد ربطی نداره ولی خانم افشار شما با خانواده ای وصلت کردی که با تئوری پردازی و نفوذ در حاکمیت بلاهای بسیاری سر مردم در آوردن و حرفها با عملهاشون هیچ تشابهی نداره ,پس مطمئنا" ترکشها بشما هم که جزوی از آن خانواده شدین هم اصابت میکند. و بنظر من اگر وارد جنگ رسانه ای نشوید برای شما بهتر باشد.
همین حرفهائی هم که توئیت کردین بجای شبهه زدائی شبهات دیگری ایجاد کرد.
1- گفتین مهریه شما 22 یا 30 میلیارد تومان نبوده, یعنی مبلغ قابل توجهی بوده اما این مبالغ نیست.و مطمئنا" کم نبوده , اگر اینطور بود افشا میکردین.
2- گفتین بچه رو در آمریکا بدنیا نیاوردین , پس مطمئنا" در ایران بدنیا نیومد و احتمال زیاد در آلمان که شوهر شما اقامت آنجا را دارد بدنیا اومد. آمریکا یا آلمان مهم نیست اما این خاندان شوهر شما شعار مبارزه با غربشان گوش فلک را کر کرد و ملت مشغول پرداخت این هزینه ها هستن و بعد شما حاضر نیستین فرزند خودتان را در این کشور بدنیا بیارین.
خانم افشار همسر شما نمیتونه خودشو مبرا از پدرش بدونه , چون اگر رانت پدرش نبود الآن باید لبو فروشی میکرد. و اگر بگی در ازدواج پول و ثروت برات مهم نبود که ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
مردم از این دار و دسته نفرت دارند و جنابعالی به خاطر پول رفتی عروس همین دار و دسته شدی. از جبهه مردم بیرون اومدی و به مردم پشت کردی خوب بشین و انتقادات رو هم بشنو. یعنی پول اینقدر ارزش داره؟ منفور شدی خانم عزیز
كماسي
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
ميشه برعكس هم تفسير كرد / يعني پسر رامين پشت كرده به پدرش و اومده سمت مردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
اقا جان زندگی هرکسی تنها و تنها و تنها به خود اون شخص مربوط میشه... به منو شما و اینو اون هیییییییییچچچچچچچچچچچچچ ربطی نداره. لططفا یاد بگیریم توی زندگی شخصی دیگران چه بازیگر، چه خانواده، چه فامیل چه دوست چه دشمن سرک نکشیم و فوضولی نکنیم. هر کسی دوس داره اونجوری که دوس داره زندگی کنه نه اونجوری که اطرافیانش دوس دارن،،، لطفا اینو هر روززززز هزاااار بار به خودتون تکرار کنید تا بفهمینشششش...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
اگه زندگی شخصی هرکس به خودش مربوط میشه پس چرا الان یکی از همفکران پدر شوهر خانم افشار به نام آقای رحیمی در زندان بسر می برد؟؟؟

چرا بابک زنجانی در زندان بسر می برد؟؟ طبق استدلال شما بابک هر تجارتی که کرده مربوط به خودش است به دیگران ربطی نداره ؟؟؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
بله درسته ولی وقتی فرت و فرت تو شبکه های اجتماعی عکس میذاره دیگه شخصی نیست.
آذر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
جه طور اين جا كه رسيد سرك نكشيم فضولي است .اما دلواپس ها همه جا سرك بكشند و ما هم حريم شخصي نداشته باشيم اون جا دخالت و فضولي نيست .
ساناز
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
با این حرفها خودتان را خرابتر کردید. به شعور مردم احترام بگذارید.
عالي
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
توضحات خوبي دادند / احسن و شايسته است مردم هم در زندگي خصوص ايشان دخالت نكنند
ناشناس
United States of America
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
هولوکاست، هولوکاست پدر شوهر رو خانم افشار اثر داشته ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
مردم از این دار و دسته نفرت دارند و جنابعالی به خاطر پول رفتی عروس همین دار و دسته شدی. از جبهه مردم بیرون اومدی و به مردم پشت کردی خوب بشین و انتقادات رو هم بشنو. یعنی پول اینقدر ارزش داره؟ منفور شدی خانم عزیز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
سید خندان که اشاره فرمودیدبه نام مهناز افشار حاضر شده عقدشان کندد، وقتی فهمیدند که جناب یاسین رامین اونجا هستند تا زه تعجب هم کرده اند ولی در عمل انجام شده بودند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
یادمان نرفته است که از آنجایی که شما با ادیئولوژی پدر شوهرتان مخالفید، همراه مادرشوهر عزیزتان رفتید تا در کنار سایر مدیران و تسلیت گویان دوره اقای احمدی نژاد خدمت خاناوده صادق طباطبایی به عنوان یکی از این فامیل تسلیت بگویید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
هولوكاست؟؟؟؟؟
اين كلمات تاثرات وصلت با رامين هاست حتما ... خخخخ
ناشناس
United States of America
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
هولوکاست، هولوکاست پدر شوهر رو خانم افشار اثر داشته ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
تنها راه پاسخ دادن به اين دهن كجي خانم افشار و احمق پنداشتن مردم و بدتر از آن موج سواري از اين تحميق مردم تحريم تماشاي فيلم هاي سينمايي و محصولات فرهنگي هست كه ايشون توش نقش دارن تا بدون هيچ پاسخي به حاشيه رفته و متوجه شوند نتيجه توهين به شعور يك ملت را
فرارو اگر ذره اي براي آزادي بيان ارزش قائل باشي منتشر ميكني
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
خيلي بازيش لوسه خودش لوستر
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین