bato-adv
کد خبر: ۲۱۹۱۹۱

(تصاویر) اعدام 3 متجاوز به عنف در طرقبه

تاریخ انتشار: ۱۲:۲۵ - ۱۴ دی ۱۳۹۳
فرارو- سه متجاوز به عنف صبح امروز در شهرستان طرقبه و در ملأعام اعدام شدند.

سه نفر صبح امروز به اتهام تجاوز به عنف با حکم دادگاه و با حضور مسئولان قضایی شهرستان طرقبه شاندیز در ملأعام اعدام شدند.

این سه نفر به اتهام تجاوز و آزار و اذیت در دادگاه به اعدام محکوم شده بودند که حکم اعدام آنها در شعبه دیوان عالی کشور به تأیید رسیده بود.

این افراد با هویت «مهدی ـ و»، «احسان ـ ک» و «محمود ـ و» در سال‌های گذشته و در مسیر یکی از روستاهای اطراف طرقبه با زور و تهدید به زن جوانی تجاوز کرده و وی را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند.

در حکم این متهمان آمده است در راستای اجرای احکام الهی، سیاست‌های دستگاه قضایی و پاسخ به خواست مردم شریف و بزرگوار و با هدف پیشگیری از وقوع جرائم و سالم‌سازی جامعه حکم اعدام سه تن از متجاوزان به عنف، پس از طی مراحل قانونی و در ملأعام به مرحله اجرا در می‌آید.

گفتنی است؛ «مهدی ـ و» و «احسان ـ ک» به جرم زنا به عنف به اعدام در ملأعام و «محمود ـ و» به جرم تهدید و زنای عنف به 100 ضربه شلاق و اعدام در ملأعام محکوم شدند. عکس های محسن رحیمی عنبران عکاس باشگاه خبرنگاران در این رابطه را می بینید. گفتنی است عکس های زیر ممکن است برای برخی مخاطبان آزاردهنده باشد.

(تصاویر) اعدام 3 متجاوز به عنف در طرقبه

(تصاویر) اعدام 3 متجاوز به عنف در طرقبه

(تصاویر) اعدام 3 متجاوز به عنف در طرقبه

(تصاویر) اعدام 3 متجاوز به عنف در طرقبه

(تصاویر) اعدام 3 متجاوز به عنف در طرقبه

(تصاویر) اعدام 3 متجاوز به عنف در طرقبه

(تصاویر) اعدام 3 متجاوز به عنف در طرقبه

(تصاویر) اعدام 3 متجاوز به عنف در طرقبه

(تصاویر) اعدام 3 متجاوز به عنف در طرقبه

(تصاویر) اعدام 3 متجاوز به عنف در طرقبه

(تصاویر) اعدام 3 متجاوز به عنف در طرقبه

(تصاویر) اعدام 3 متجاوز به عنف در طرقبه

(تصاویر) اعدام 3 متجاوز به عنف در طرقبه

(تصاویر) اعدام 3 متجاوز به عنف در طرقبه

(تصاویر) اعدام 3 متجاوز به عنف در طرقبه
bato-adv
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
در حکم این متهمان آمده است در راستای اجرای احکام الهی، سیاست‌های دستگاه قضایی و پاسخ به خواست مردم شریف و بزرگوار و با هدف پیشگیری از وقوع جرائم و سالم‌سازی جامعه حکم اعدام سه تن از متجاوزان به عنف، پس از طی مراحل قانونی و در ملأعام به مرحله اجرا در می‌آید.
چقدر هم که جامعه سالم شد!!!
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
پس چرا متنبه نميشن و با ديدن اين صحنه ها و علم به اينكه مجازات مرگ در انتضارشون هست باز هم اين روال ادامه داره؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
"این افراد ...در سال‌های گذشته ... با زور و تهدید به زن جوانی تجاوز کرده و وی را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند".
وقتی کسانی که مرتکب جنایت میشوند وبعد از چند سال خوردن خوابیدن (وآموزش دادن دیگران! )در زندان به سزای اعملشان میرسند باید هم منتظر تکرار این جنایتها باشیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
اعدام، مبارزه با معلول هست نه با علت ، باید علت ها راریشه یابی کرد وگر نه این میشود پاک کردن صورت مسئله و این روند همچنان ادامه دارد............
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
هرجرمی جزائی داره پس معلول هم نباید رها بشهو جامعه رو آلوده کنه
امير علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
تشكر از قوه قضايي

ملاء عام اعدام مي كنند تا عبرتي باشه براي ديگران ...
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۲۰۳
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
مردم اومدن چیو ببینن؟
یعنی انقدر دیدن این صحنه ها جذابه؟
دنبال چیم نمیدونم!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
اومدن همونهایی که شما اومدی تو عکسا ببینی رو ببینن!!!!
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
باید اعدام ها را در زندان ها انجام دهند. این کار در تمام دنیا انحام می شود
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
شما چرا روی این لینک کلیک کردی و تصاویرش را دیدی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
ببخشيد شما اومدين چيو ببنين !!!!!!
ناشناس
Finland
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
تو دنبال چی بودی که اومدی عکساشو ببینی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
حقشونه.خودتو بزار جا اون زن بیجاره.باید یک عمر با یادش زندگی کنه...
ناشناس
Finland
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
عزیزم خودت چرا اومدی این صفحه رو ببینی؟ انقدر از دیگران ایراد نگیریم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
دیدن این اعدامها ادم رو قصی القلب میکنه.چرا تو زندان اینکار رو نمیکنند. دلم سوخت هیچ کس جز خدا حق نداره زندگی کسی رو ازش بگیره. حبس ابد رو برای چی گذاشتن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
این بنده خدا راست میگه.این اومده عکساشو ببینه.درک کنید که دیدن عکساش با دیدن جون دادن طرف در محل اعدام قابل مقایسه نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
باشد که درس عبرتی باشد برای سایرین
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
گاهی وقتها باید این مسائل در دید عموم مردم باشد تا این دچار خانواده های دیگر جامعه نشود
ناشناس
United Arab Emirates
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
شما اگر فکر میکنی کار بدی نگاه کردنش چرا خودت اومدی داری نگاه میکنی ؟؟؟؟؟؟
وبمستر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
حبس ابد هم خوبه ولی خوب جای اون خانم نمیشه تصمیم گرفت که بیچاره چه زجری میکشه شاید وقتی نباشن اروم ترباشه .اینا سه تاش بودن تجاوز دیگه الان عادی شده یا جنسیه یا احساسی!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
اومدن نتیجه تجاوز و هوسبازی و بازی با زندگی مردم رو ببینن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
ناشناس14:44 خدا خودش دستور قصاص رو داده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
تقصیر اینا نیست. حضرت علی راجع به عقد موقت گفته اگر نهی نمی شد جز آدمهای بدبخت دست به دامان زنا نمی شدند
علی عسک
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
اجرای عدالت بسیار جذابه ...حتی اعدام متجاوز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
اومدن عبرت بگیرن از این غلطا تو ذهنشون هم انجام ندن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
جنایتکاران تو جامعه اونایی هستند که محدودیت را در جامعه خلق کرده اند وبدتر از آنها ... اونایی هستند که تمامی حقوق ودرآمدشان برای آرایش خودشان خرج میکنند و شوهر بی غیرتش هم کک نمیگزه وجوانان مردم را تحریک میکنند وبعد از ارتکاب جرم تازه یادشون می افته که در چه جامعه ای زندگی میکنند
باید دخران وزنان بفهمند وشوهرشان براشون بگه که در چه جامعه ای محدودی زندگی میکنند و خودشان کم به جامعه عرضه کنند ... در جامعه ایرانی زنان دارن از مردان سوئ استفاده روانی میکنند من تمام نظریات را خواندم حتی یک نفر ریشه مشکلات را نگفته با اعدام کاری درست نمیشود ... هزار تا از این اعدام ها انجام شده و مردم هم خودشان دیده وشنیده اینطوری پاک کردن صورت مسئله است ....
ناشناس
United States of America
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
همیشه راه اجرای قانون را خشونت می‌دانیم، و متوجه نیستیم همین خشونتهای به ظاهر قانونی‌، تبلیغی برای جامعه میشود و خشونت را در جامعه نهادی می‌کند که نتیجه آن را هم اکنون در امر سرقتها و زور گیریها و... میبینیم.
مسعود
Spain
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
خداوكيلي خدايي نكرده اگه اين اتفاق براي نزديكان خودتم مي افتاد همينجوري پست ميذاشيتي . يا نه فوري مينوشتي اعدام
باشه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
خب خوبه سرت خودت بیاد بد تو با خشونت برخورد نکن جیگر جان!!!!
ناشناس
United Arab Emirates
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
روشنفکری بازی ممنوع/ اگرهمین بلا سر خانواده خودتون هم می امد اینطوری حرف میزدین؟به یاد التماسهای اون خانوم بیفتیدکه این اشراربه اوهیچ رحمی نکردن
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
باید شما رو در موقعیت قربانی این اتفاق قرار داد و بعد از شما نظر خواست. اعدام خشونت نیست بلکه تاوان یک گناه بزرگ هستش. گناهی که تمام زندگی یک انسان رو نابود میکنه و البته در صورت عدم برخورد، افراد باالقوه در این زمینه رو هم به بالفعل شدن نزدیک میکنه.
شما رو نمیدونم ولی وقتی به ضجه ها و التماس های قربانی و رذالت این افراد فکر میکنم مغزم سوت میکشه.
حتما اعدام این افراد در ملاء عام در افرادی مشابه اینها، موثر خواهد بود.
شاید روزی اونقدر فرهنگ ما بالا بره که به خانم ها نگاه صرفا جنسی نداشته باشیم و به خودمون اجازه ندیم که به راحتی یک زندگی رو نابود کنیم. متهمین اعدام شدند اما قربانی یک عمر باید با کابوس تجاوز ، بی اعتمادی به همه و نگاه سنگین اطرافیان زندگی کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
منفی اشتباه دادم ببخشید
طلبه ایلامی قم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
این سخن شما با روح تعلیمات قؤان و اسلام ناسازگاره. قرآن قصاص را مایه حیات و امنیت شمره ولی شما آن را خشونت می نامی. خشونت را داعشی ها دارند انجام می دهند این عین ثواب و صواب است. مجرمان نباید احساس امنیت کنند تا امنیت دیگران به خطر بیفتد
ناشناس
United States of America
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
نه مسعود عزیز، من هرگز از این جرم نمی‌گذاشتم، چون این حق شخصی‌ نیست، این یعنی‌ در خطر قرار دادن دیگران، اما به جای عدام بسیار ترجیح میدادم در زندان میماندن حداقل برای ۳۰ سال در زندان می‌ماندند بدون شانس عفو، بدون ‌مرخصی، بدون ازدواج در زندان! مانند همه کشورهای دنیا که حکم عدام ندارند و... و هر روز احساس پشیمانی و ندامت میکردند و وقت به وقت روزنامه‌ها با آنها مصاحبه میکردند و این میشد سر مشقی برای همه کسانی‌ که حتی فکر چنین جنایتی نکنند، ولی‌ افسوس که یا با چند دقیق تمام میشود و یا اگر در زندان بروند و از سوی بازماندگان بخشیده شوند، چند هفته بعد راحت از زندان بیرون می‌آیند و دوباره از اول!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
با سوادا ننوشته اعدام نکنید گفته در ملاء عام باعث عادی شدن خشونت میشه
چه رسمیه هرکی هر حرفی میزنه میگن اگه سر خانواده خودتم اومده بود فلان و فیسار
خب مگه اینا همه آدمی که قاتل بچه شون رو میبخشن آدم نیستن؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
بدم میاد ازین تزایه روشنفکری،فکر کن برای دختر خواهر خودت بیفته چی میگی اونوقت
وبمستر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
ناشناس جان شما قتل رو با این کار یکی میکنی ! قتل خیلی درکش راحت تره تا این موضوع ! قتل مثل مرگ می مونه بعد از چند مدت از یاد میره ولی این روح ادم رو میخوره تا وقتی که ادم به جنون برسه همه چیز ادم از بین میره.
سعيد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
متاسفانه دولت ونهادهاي فرهنگي جامعه درخصوص پيشگيري ازوقوع جرم راهكارهاي به روز و پيشرفته اي ارائه نكرده اند. ليكن تازمانيكه فساددرجامعه وجود دارد نمايش اين اعدام هادرمنظرعمومي خود آموزش پيشگيري از وقوع جرم ميباشد.
ناشناس
United Arab Emirates
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
قربونت این خشونت نیست.این حکم خداست.اینا زنای به عنف کردن و باید اعدام بشن
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
جناب طلبه ایلامی حوزه علمیه قم! ظاهرا شما فرق بین اعدام و قصاص را نمی دانید. آنچه که شما فرمودید و در آیه قرآن هم تأکید شده قصاص است: و لکم فی القصاص حیات یا اولی الالباب. قصاص بخاطر جنایت عمدی صادر می شود امّا اعدام لزوما بخاطر جنایت عمدی صادر نمی شود. اعدام یعنی نابود کردن و کسی را هم که محکوم به اعدام است باید نابود کرد امّا می توان به گونه ای نابود کرد که القاگر خشونت نباشد. در حالی که قصاص یعنی مجازاتی که باید مثل جرم صورت گرفته و در حدّ آن باشد. با این توضیح می توان گفت حکم قصاص محترم است و تردیدی در آن نیست امّا حکم اعدام را می توان به گونه ای اجرا کرد که شبهه ایجاد نکند.
ناشناس
Canada
۰۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
در جواب آقا مسعود و باشه و حامد و بقیه و در تایید ناشناس 12:29 باید بگم بحث بر سر آن است که آیا این نحوه مجازات آن هم در ملا عام آیا باعث امن تر شدن جامعه شده. آیا این همه متجاوز در این سالها اعدام شدن باعث شده آمار تجاوز کم بشه. من الان خارج از کشور زندگی میکنم و اینجا هیچ کس اعدام نمیشه. اما خانمم ساعت 1:00 شب راحت میاد خونه و کسی حتی متلک هم نمیگه. دوستان عزیز اگه 1000 نفر دیگه هم اعدام بشن هیچ تاثیری نداره. ضمن اینکه مهمترین کارکرد یک مجازات باید ممانعت از تکرار جرم باشه نه صرفا انتقام جویی فرد آسیب دیده.
حسین
United Arab Emirates
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
زودگـذر بـودن لذّتـهـای حرام و مـانـدگار بودن بازتاب آن را همواره به ياد داشته باشيد.
امام علی (ع)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
فرارو این تصاویر رو نشون نده لطفا، این تصاویر هیچ سنخیتی با اصل انسانیت نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
یعنی چی؟میخوای یارو رو آزاد کنن یا 4 5 سال براش حبس ببرن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
تجاوز و آزار به يك زن با اصل انسانتيت سنخيت دارد؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
هر کی خربزه میخوره پای لرزشم میشینه اینا نشستن اونایی که با بی حجابی به گسترش این نوع جرایم دامن میزنن هم میشینن
ناشناس
United States of America
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
لطفا ادای انساندوستی در نیارید. اون وقتی که زنان و دختران مردم را مثل گرگ به جونشون میافتند به فکر این روز نیستند؟ حالا باید به اینان و امثال اینها باید گفت حالا طعم مرگ را بچشید!
محمدم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
هیس ..............شما چیزی نگو
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
چی بهت بگم ؟
انشالا برای هیچ آدم مخصوصا مسلمانی پیش نیاد تا نفهمه یعنی چی
حمید م
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
ظاهرامتوجه نیستی که به ناموس دیگران تجاوز کردند.انتظار داری براشون به به وچه چه بزنن... عجب!!!!
طلبه ایلامی قم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
اتفاقا درست برعکس. این از اصول انسانیته که هرکس به خودش اجازه بده به حریم یک انسان آزاده ای تجاوز کنه، باید به اشد مجازات برسه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
اینا از حیووون هم پسترن
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
جزا باید متناسب با جرم باشد ظاهرا جرم این سه شخص تجاوز به عنف است و قتلی مرتکب نشده اند در قران کریم هم امده النفس بالنفس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
احمد جان تو هم وقت میذاشتی درس احکام میخوندی همه مراجع و علما و قضات موافق حکم اعدام برای این جرم هستند در مورد هرچیز نظر کارشناسان مهم تر از نظر عوام است.
ناشناس
United States of America
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
تصویر جنگ سگ‌‌ها و عدام در خیابان، هر دو اشاعه خشونت است و برای آن بچه که هر دو را می‌بینید زیاد فرقی‌ با هم ندارد... مجازات برای باز درندگی است نه انتقام گیری، آیا این همه مجازات خیابانی انجام دادیم، نرخ بزه و جرم، از کشورهایی که این مجازاتها را به حبس تاویل المدت یا در زندان انجام میدهند، کمتر است؟!!!
ناشناس
Finland
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
میگم روشنفکر جان عزیز خبر روبرو شدن سگهای زرد با شاکیاش را بخون بعد بیا رو این خبر یا گزارش دیشب تلویزیون از خانواده کشته شدگان حادثه گلپایگان را ببین. تا به اصل نیاز به اعدام پی ببری.
ناشناس
United States of America
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
یعنی واقعا در همین حد درک دارید شما؟ بله در سویس جرم کمتر وجود داره ولی مگه تنها تفاوت کشور ما و اونها در نوع مجازات هست؟ تازه کی ثابت کرده که اگر اونجا هم متجاوز را اعدام میکردن جنایت از این هم کمتر نمیشد؟
ناشناس
United States of America
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
دوستان، کسی‌ نگفت که آنها نباید مجازات شوند، فقط گفته شد آیا در برابر چشم کودکان که از عالم بزرگتر‌ها خبری ندارند، درست است؟!... در ثانی‌ آیا به نظر شما حبس آبد بدون شانس بخشش یا ‌مرخصی، یا ازدواج در زندان!!! باز دارنده تر است و یک عمر هر روز احساس ندامت و پشیمانی و مردن و یا چند دقیقه پایان؟!...
ناشناس
Finland
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
اخه هدف از اعدام اینها دیگه بازگشت اینها به جامعه یا اصلاحشون نیست فقط میخان به اونهایی که یه فکرایی تو سرشونه بفهمونن عاقبت کارشون اعدامه. البته نمیخان از بیت المال هم یه عمر مفت بدن بخورن و تو زندون بچرخن.
ناشناس آشنا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
اعدام در ملا عام برای نشان داد آخر راه کسانی که این جرم را انجام ندهند.
اعدام در زندان تاثیر تربیتی در جامعه ندارد.
اعضای جامعه باید بدانند بعضی از جرم ها هزینه هایی سنگینی دارند و به سمت تجاوز به نوامیس مردم نباشند.
اگر به یکی از اعضای خانواده شما تجاوز شود تاثیرات مخرب آن را نمی توانید به راحتی این شعارهای خود را تکرار کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
این خیلی بده که ماموران اجرای حکم احتمالا از ترس شناسایی شدن و انتقام بازماندگان معدومین صورت خودشان رو می پوشانند ، البته نمیدونم همه جای دنیا این قانون هست یا فقط در ایرانه
ناشناس
United States of America
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
مهم نیست در کجای دنیا چنین چیزی وجود داره یا نه. مهم اینه که در کشور ما اعدام کیفر کسانی ست که به جان و نوامیس مردم رحم نمیکنند. حالا اگر این افراد با علم به وجود چنین قانونی به سراغ جرم و جنایت میروند باید هزینه آن را نیز به پردازند.
بنده به عنوان یک شهروند حتی معتقدم که این موج بخشش قاتلینی که در کشور به راه افتاده اتفاق نامبارکیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
عدم اموزش و محیط و تربیت و خانواده سالم.بیچاره ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
جامعه سالم یادت رفت
ناشناس
Iraq
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
خب همین ها جامعه روناسالم کردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
نه عزیزم اونایی که تحریکشون کرن با لباس ها و رفتار زننده هم در ناسالم کردن جامعه دخیلند
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
چرا اینهمه اعدام در ملاعام نمیتونه ریشه این تخلفات را بخشکونه؟!!! نباید کار فرهنگی بیشتری کرد؟! تعجب میکنم وقتی کسی میدونه آخر این کارها مرگه چرا باز سراغشون میره!
حسین
United Arab Emirates
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
انسان وقتی متوجه میشه که کارش اشتباه بوده که میدونه قراره دقایقی دیگه عزرائیل رو ملاقات کنه.آدم موجودیه که تا شخصا سرش به سنگ نخوره عبرت نمیگیره
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
بی شرف های کثیف،
شرشون برای همیشه کم شد
یاسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
درس عبرتی باشد برای چشمان ناپاک
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
و زنگ خطری برای کسانی که با بی حجابی و بی بندوباری هاشون باعث میشوند نیازهای طبیعی از مسیر خودش خارج بشه و از یک انسان یک جانی بسازه خواهش میکنم به حریم جامعه احترام بگذارید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
نیاز طبیعی رو کنترل کنید.
مگر انسان نیستید؟ یا خیلی ضعیف تشریف دارید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
ناشناس 15:24 شما هم که این نوع پوشش ها رو برای خودتون انتخواب کردین اسیر نفستون هستید شما هم باید نفستون رو کنترل کنید.و الا خدا حد و حدود لباس پوشیدن رو مشخص کرده و لباس پوشیدن خارج از اون حریم هم نوعی تجاوز به حریم دیگرانه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
فرارومنتشر کن دیگه خوب کسی که با لباس های خاص و پوشش بد وارد جامعه میشه هم اسیر نفسشه و باید خودش رو کنتر کنه خدا حدود هرچیزی رو مشخص کرده دلبخواهی که نیست
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
دیدن این صحنه ها بطور علنی جز رواج خشونت در جامعه چیز دیگری بدنبال ندارد.
طلبه ایلامی قم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
یعنی فهم تو از خدای دانا و حکیم بیشتره که فرموده عده ایی باید شاهد و ناظر اجرای حکم باشند؟! خوبه والا خیر سرت مسلمانی!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
در كجاي قران آمده كه بايد بچه ها نظار گر اعدام و شلاق خوردن باشند گفتن عده اي از مومنين نه همه
ناشناس
United Arab Emirates
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
حکم خداست که در ملاعام باشه.تو کار خدا دخالت نکن
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
من قبلا موافق اعدام در ملا عام بودم ولی اکنون کاملا مخالفم . آیا مسئولان به این دقت کرده اند که میزان تحریک جنسی جوانان و حتی میان سالان در ایران به مراتب بالاتر از کشورهای غربی می باشد با توجه به نوع پوشش امروزی زنان ؟؟جناب طلبه شما اگه تو همون قم ساپورت پوش ببینی تحریک نمیشی؟ چرا قوانین اسلامی را سلیقه ایی اجرا میکنند وقتی مقدمات برای زنا آماده هست خب زنا بوجود میاد دختران و زنان حتی مسئولان نوع پوشش مناسب را ندارند پس چرا شمای طلبه برای این معضل اجتماعی کفن پوش نمیشی؟ و هزران چرای دیگه از جمله کجای قرآن گفته این همه ملت باید شاهد باشند گفته تعدادی ادنم محدود نه تمام شهر و در هر سنی شیر فهم شد؟؟؟/
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
جناب محمد وقتی قانون امر به معروف و نهی از منکر که یعنی تذکردادن به یه همچین گناه کارانی که شما میگید لغو میشه همه دست و هورا میکشید خوب باید قانونی باشه که با تحریک کننده ها هم برخورد بشه
ایرانی 69
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
انشاله خدا عاقبت بخیرمون بکنه
بیست وسی
United Arab Emirates
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
پسر جان چرا ازدواج نکردی و زندگیت را نابود کردیم.....؟؟؟؟؟؟می دانی این کار مانند خودکشی است؟؟
ناشناس
Germany
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
البته اینها ازدواج کرده بودند ولی باز هم هوس داشتند
اه اه اه
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
بسه بابا دو بار بهت خندیدیم دیگه!!! گوشت تلخ نشو، مزش رو از بین نبر
حمید
Italy
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
حرفت متین بیست و سی عزیز. اما با چی ازدواج کنه؟ به نظرت میشه با یه قرون دو زار ازدواج کرد؟ی
ناشناس
United States of America
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
با اعدام این جوانان همه چی درست شد وای برما که خودمان عامل این فسادها هستیم و زمینه را برای بروز چنین صحنه هایی مهیا کردیم .
مسعود
Russian Federation
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
كدوم جوون . آدم حسابي به زن مردم تجاوز كردن ميفهمي يعني چي .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
یعنی میگی هر کس جرم کرد چون نمیشه با مجازاتش همه چی رو درست کرد ازش بگذریم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
در اینکه باید اعدام بشن و با حداکثر شدت برخورد بشه حرفی نیست.
ولی برای خشکاندن ریشه های بزه اجتماعی اینقدر مسئولان جدی هستند یا نه...
ناشناس
United Arab Emirates
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
چرا اینا به این روز افتادن؟
کی مقصره؟
آیا نمیشد اینا به جای اعدام شدن،دوباره تربیت شن و به نیروهای مفیدی تبدیل بشن؟
خدا ما رو نمیبخشه
همه مون مقصریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
قصاص حکم خداست شاید کار اینا زندگی رو برای کسی تموم کرده و فرصت جدید رو از اون گرفته چرا و بر اساس کدوم عدالت به این بید فرصت جدید داد.
طلبه ایلامی قم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
1- به خاطر تربیت ناصحیح
2- والدین و جامعه و مسؤولانی که به جای کار کردن و ایجاد شغل و فراهم کردن زمینه اشتغال و ازدواج جوانان، به دزدی و چپاول بیت المال پرداختند. و خودشون
3- نه نمیشد. معنی نداره کسی که شرف و آبرو و انسانیت و در واقع تمام حقوق یک انسان پاکدامن رو به زور لکه دار و پایمال کرده، حالا بشینن تربیتش کنن بلکه مفید بشه یا نشه!!!
4- خدا می بخشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
خداوند يك لحظه ما را به خودمان وامگذار . امين
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
باید خیلی زودتر اعدام می شدند ، این همه تعلل چرا ؟ وقتی جرم ثابت شده است میبایست 24 ساعت بعد به اجرا درآید . مثل عربستان
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
اي جونم
لال
Finland
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
وباز این قصه ادامه می یابد...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
چرا عبرت نمی گیرن بعضیا؟؟؟ بابا جان تجاوز نتیجه ش همینه دیگه. حیوون هایی مثل اینها جز این سرنوشتی نخواهند داشت.
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
بابا انسان.
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
چرا؟؟ چرا این بدبختها باید عاقبتشان اینطور شود؟چرا بعوض اینکه صاحب زندگی باشند در بهترین دوران زندگی اینطوری از بین بروند؟ واقعا چرا؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
هزار تا دلیل داره یکیش این که بعضی از ما حدود استفاده از نعمت های خدا را رعایت نمیکنیم و با پوشش های زننده که مخصوص خانه است وارد خیابان میشویم غافل از آن که بنا بر طبیعت انسان این حرکات موجب ایجاد نیاز شدید در دیگران میشه مثل نیاز به آب و غذا و بعضی که شرایط لازم را ندارند از این طریق به نیازشون پاسخ میدهند توجیه کار زشت این ها رو نمیکنم ولی آیا میدانیم پوشیدن برخی لباس ها نشان دهنده منظور خاصی است که از شخصیت خانوادگی اکثر استفاده کننده های آن ها به دور است چنین منظوری را بیان کنند؟ و غفلتو جهل باعث پوشیدن اونا میشه.ولی متاسفانه تاثیر خودشو میزاره
بابا
Germany
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
ناشناس -کلآ حالت بده. بهت توصیه اکید میکنم بری پیش یک روان درمانگر با تجربه. ببینم مگر قرار است وقتی گرسنه باشی و پول هم نداشته باشی لقمه دیگران را از دستشان بقاپی؟ و یا دست به دزدی بزنی؟ اخر این چه استدلالیست؟ یعنی 99 درصد مردم دنیا میتوانند در مقابل زنانی که در بعضی سواحل حتی برهنه هستند خودشان را کنترل کنند ولی مرد ایرانی از دید شما انقدر بدبخت است که باید زنها از شر او خود را بپوشانند؟ یا شاید قیاس به نفس میکنی؟ من که با دیدن صحنه های حضور زن و مرد در تبلیغات انتخاباتی سال 88 در خیابانها از اینکه چنین هموطنانی دارم به خودم بالیدم و برخلاف شما فکر میکنم اینکه مردی با دیدن زنی تحریک میشود اصلآ مسئله ان زن نیست بلکه ان مرد باید برود برای درمان و معتقدم به رغم اتفاقات اینچنینی مرد ایرانی ان چه امثال شما میگوئید نیست و اصلآ این حوادث هیچ ربطی به پوشش زنان ندارد.
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
چرا؟؟ چرا این بدبختها باید عاقبتشان اینطور شود؟چرا بعوض اینکه صاحب زندگی باشند در بهترین دوران زندگی اینطوری از بین بروند؟ واقعا چرا؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
کاملا درست گفتی ای کاش بیماری روحی و روانی این سه نفر قبل از تجاوز بررسی می شود تا فکر تجاوز در ذهن شکل نگیرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
گفتنی است این عکسا برای من که اصلا آزار دهنده نبود...
خدا لعنت کنه متجاوزای عوضی رو...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
شما احتمالا قسی القلب شدی خودت خبر نداری.
صادق
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
ما رکورد زدیم! بیکاری, بالارفتن سن ازدواج, اعتیاد, سرقت, تجاوز...و اعدام!
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
چرا؟؟ چرا این بدبختها باید عاقبتشان اینطور شود؟چرا بعوض اینکه صاحب زندگی باشند در بهترین دوران زندگی اینطوری از بین بروند؟ واقعا چرا؟
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
چرا؟؟ چرا این بدبختها باید عاقبتشان اینطور شود؟چرا بعوض اینکه صاحب زندگی باشند در بهترین دوران زندگی اینطوری از بین بروند؟ واقعا چرا؟
حمید
Italy
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
اعدام در ملا عام می کنند و میگن چرا خشونت رواج پیدا کرده؟!
ناشناس
Germany
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
چرا وسط روز؟ مگه قبل طلوع آفتاب نباید باشه؟
نیلوفر
United States of America
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
من از تماشا کنندگان بیشتر می ترسم تا از اینها
ناشناس
Germany
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
اعدام در برابر تجاوز جنسی عادلانه نیست. جزا با جرم همخوانی ندارد. من کاری به قباحت عمل اون اشخاص ندارم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
با فرهنگ غنی ما در واقع زندگی برای اون دختر هم تموم شده و مرگ را بارها آرزو میکنه خیلی هم همخونی داره
باران
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
ببخشید شما فقیه و عالم دین هستید ؟ تا حالا قرآن خوندی ؟ تا حالا سراغ احادیث این موضوع رفتی ؟ اصلا میدونی استنباط احکام دین یعنی چی ؟ فرارو لطفا منتشر کن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
کسی ازشما نظرکارشناسی نخواست قبلاًاسلام حکم کارشناسی صادرکرده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
آقای ناشناس 14:20 از کدام دختر حرف می زنی ؟ مگر غیر از این هست که در وقوع چنین تجاوزهایی اکثر اوقات همان تجاوزشدگان مقصر بوده اند. چرا باید زمینه وسوسه شیطانی را برای جوانی که در اوج خواهش های نفسانی قرار دارد فراهم کرد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
ناشناس 16:20من یه کامنت دیگه(14:18)در تایید حرف شما گذاشته بودم بله درسته هم کسانی که باعث تحریک میشن مقصرند و هم این جوونایی که نفس خود رو کنترل نمیکنند ولی گاهی قربانی ها هیچ گناهی ندارند و محجبه هستند و گاهی نوجون هایی که نیاز به فرصت بیشتری دارند تا از نظر شعور اجتماعی به حجاب روی بیارن ولی کلا با نظرت تا حدودی موافقم
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
درسته.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
نباید انتظار داشت برای این افراد فرش قرمز انداخته شود . زیرا قربانیان تجاوز تا پایان عمرشان آزرده گی روحی و روانی را باخود خواهند داشت . این متجاوزین از سنگ دل ترین افراد جامعه هستند
شهریس
United States of America
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
اینکه کار کثیفی کردند شکی نیست، ولی این فاجعه است که چند نفر به خاطر ارضای میل غریزیشون اعدام میشن. کاش شرایط ازدواج راحتتر فراهم بود. کاش برای این مشکلات راه حلی اندیشیده میشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
کاش این امیال را تحریک نمیکردیم
علی
United Arab Emirates
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
حرفتون به طور کلی درسته. اما مگه سایر مردمان که شرایط ازدواج ندارند ، عقیم هستند؟! آیا همه به همین راه میرن؟! انسان باید بتونه انسانیت خودش رو تو هر شرایطی حفظ کنه.
طلبه ایلامی قم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
ارضای غریزه جنسی راه داره؛ ازدواج دائم یا ازدواج موقت نه اینکه به زور سر راه مسلمونی رو بگیرن و...!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
طلبه جان كمي عاقلانه تر حرف بزن آيا نظام براي چنين كاري راهي نشان داده است وقتي وظيفه روحانيوني كه بايد دائما تذكر و امر به
معروف باشد شده دعواهاي سياسي جامعه بهتر از اين نخواهد شد شما را بخدا دست از سياست برداريد و با جوانان كوچه پس كوچه و محله ها انس بگيريد تا بلكه راه نجاتي براي كشور و اسلام باشد وقتي طلبه اي در مجلس داد ميزند و مومن ديگري را فحش ميدهد آخر كدام انسان باور ميكند كه همه آنچيزي كه شما ميفرمائيد درست است كساني كه وقتي از اخلاق حرف ميزنند فكر ميكني پيامبرند و وقتي وارد عمل ميشوند از عمر و عاص خبيثترند من با هيچ آيه از قران مشكل ندارم من مشكلم با راويان قران هست اگر توانست انقلابي به بزرگي انقلاب ايران پديد بيايد هنر طلبه ها و روحانيوني كه فقط بخاطر دين و اسلام در جاي جاي ايران با انس گرفتن با جوانان به اين معجزه دست پيدا نمود ولي چرا اكنون هيچ كس حاضر نيست طلبه اي را سوار ماشين نمايد و حتي حاضر نيستند در كنارشان اندكي بنشينند و حرف شنوي از روحانيون به حداقل رسيده آيا فكر نمي كنيد وعاظ مقصرند آيا فكر نمي كنيد زناني كه با آرايشهاي آنچناني وارد خياباني ميشوند كه اكثر مردم تشنه شهوات هستند مقصرند حداقل ميتوانيد به زنها گوش زد نمائيد اي خواهر من تو كه اينگونه پا به وسط خيابان ميگذاري خودت 50درصد مقصري و برايش جرمي تعيين نمائيد چنانچه افرادي به چنين افرادي حمله كردند آنها هم به اندازه جرمشان بايد مجازات شوند و اگر افرادي به زنان محترمه و با حجابي حمله كردند هم خود و هم خانوادهايشان بايد مجازات شوند تا خانواده ها هم بيخيال فرزندان نباشند با كشتن اين حيوانات جرم پايان نمي يابد اكثر افراد جانشان به لب رسيده و خيلي زنده بودن و نبودنشان مهم نيست مهم جامعه و آيندگان هستند كه درانند چوب ندانم كاري افراد را ميخورند بايد قانوني وضع شود تا اگر فرزند خانواده اي به چنين جنايتي دست زد حداقل جريمه سنگيني بشوند تا بلكه به خانواده اهميتي بدهند و يا زناني كه خود باعث اين كارها ميشوند و عامل تحريك هستند حداقل چند ماهي باز داشت شوند تا بلكه درصدي از جرم و جنايت كم شود پاك كردن صورت مسئله مشكلي را حل نمي كند گرچه بي تاثير نيست ولي جامعه حاكميت و خانواده از مقصرين در چه بعدي هستند كه بايد آنها هم تاوان كارهايشان را بدهند اين تصادف نيست عملي است كه به خواسته انجام ميشود و هر كس به اندازه خود در آن سهيم است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
اعدام راه حل مشکل نیست بجای حذف معلول علتها را بشناسید و در پی حل آن باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
بعضی از علت ها ممکنه براتون خوشایند نباشه و تاثیرشو منکر شین مثل عدم رعایت حجاب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
جناب ناشناس 14.22 بنظر شما اگر تمام زنان از خانه هم بیرون نروند جوانان پا به سن گذاشته نیاز جنسی را به فراموشی می سپارند و هیچ نیازی در خود احساس نمی کنند / اگر می خواهی جوابش را بیابی حدود یک ماه از خانه بیرون نرو و در خانه بمان ببین نیاز در وجودت هست یا خیر البته من منکر تشدید شدن نیاز در اثر برخورد با بد حجابی های امروزی برخی از زنان و دختران نیستم ولی اصل مسئله این همه تجاوز به عنف به مسائل مختلفی برمی گردد که باید توسط گروه های مختلف کارشناسی شود / ولی فعلا ظاهرا راه حل همین بالای دار بردن ها می باشد زیرا من یا شما حق نداریم بخاطر نیاز خودت زندگی دیگران را تباه کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
متاسفانه هر از چند گاهی بخشی از ثروت کشور را یا بالای دار می بینیم یا زیر پلها و یا گوشه و کنار خیابانها . جه بسا این جوانهایی که اینجوری داریم از دست میدهیم (شاید) بدلیل کوته بینی بهش افتخار هم میکنیم ، اگر در کشورهای پیشرفته بودند بجای نابودشدن الآن برای خود دارای شخصیتی اجتماعی موثری می بودند و برای جامعه ارزش آفرینی میکردند. آیا هیچ وقت از خودتان پرسیدید اگر امکانات لازم و مورد نیازشان را در جامعه فراهم میکردید ، اینها باز دست به این کار می زدند. آیا کسی هست که پاسخ این منابع از دست رفته را بدهد ، منابعی که برای رشد و نموشان کلی برای خانواده هایشان و جامعه آب خورده است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
حقشونه.درود بر قاضی صادر کننده این حکم
افسوس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
تجاوز به عنف = 170 ميليارد گمشده
حیدری
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
این احکام داره اجرا میشه ، وضعیت (آدم نما ها ) این است !!! کسایی که مخالف تشریف دارند ،کافیه بلا نسبت خودشونو یه چند دقیقه جای خانواده اون قربانیان قرار بدهند ، تا بفهمند این کمترین جزای این هوس رانی و زیاده خواهی غیر شرعی و غیر انسانی است . جامعه باید مدام این آلارم و اخطار و خطوط قرمز رو حس کند تا در صورت محیا شدن فضای مرتکب شدن این جنایت ! اگر از خدا نترسید ، لااقل خویشتن دار باشد .
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
چه بسا لذتهای کوتاهی که انسان را به رنجهای طولانی گرفتار می کند ...
شهریس
United States of America
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
اینکه کار کثیفی کردند شکی نیست، ولی این فاجعه است که چند نفر به خاطر ارضای میل غریزیشون اعدام میشن. کاش شرایط ازدواج راحتتر فراهم بود. کاش برای این مشکلات راه حلی اندیشیده میشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
خبر اون 2 متجاوز رو نخوندي كه هر دو متاهل بودن و يكي هم صاحب 3 فرزند بود؟؟؟ ما هم مجرد بوديم ولي تجاوز نكرديم يعني ما مشكل داشتيم؟؟
آسمان آبی
Germany
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
کسی که همچین کاری میکنه با ازدواج هم مشکلش حل نمیشه.
اگه ایندفعه هیچ بلایی سرش نمیومد دوباره هم به اینکار دست میزد.
طلبه ایلامی قم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
1- ولکم فی القصاص حیات.
2- یه عده طبق دستور قرآن باید نظاره گر اجرای حدود باشن.
3- کار اونایی که دارن با گوشیاشون عکس و فیل میگیرن، خیلی چندش آوره
ناشناس
United Arab Emirates
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
اینها قصاص نشدند مفسد فی الارض بودند
عاشق وطن اما در غربت
United States of America
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
آقای طلبه اعزامی از ایلام، قوانین شرع لازم الاجراست، قبول. اما نحوه اجرای اون میتونه براساس شرایط جامعه تغییر کنه، مثلا بردن تعدادی از افرادی که در مسئله مربوز بوده اند در محیط زندان انجامش بدن. مگه نه اینکه احکام میتونه براساس شرایط جامعه تغییر کنن؟ بنظر میآد باتوجه به آثار روحی این قبیل اعمال، اعدام در ملاء عام، زشد خشونت در جامعه نه تنها مهار نشه، بلکه باعث افزایش و تغییر نوع خشونت هم بشه کما اینکه شده و گزارشات پلیسی گواه بر این موضوع ست. پس بجای نگریستن به متون نوشتاری، راهکار های عملی پیشنهاد بدین شاید باعث تغییر و بهتر شدن محیط زندگانی خلق خدا (انسان و حیوان) شوید که شکر خدا در این خواهد بود.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
یک چند نفر از اختلاس کنندگان را هم در ملا عام اعدام کنید؟
ناشناس
United States of America
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
آیا با این اعدام ها جرم جنایت کم میشه. باید ریشه ای نگاه کرد.چرااین جوان ها باید این کار وحشیانه رو بکنن که اعدام بشن . وقتی شرایط ازدواج نباشه . ...
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
در اینکه جرم این افراد بسیار سنگین و عملی که مرتکب شده‌اند بسیار زشت و قبیح و شنیع است کوچکترین بحثی نیست.اما به نظر من اعدام در ملإ عام سطح خشونت را بالا می‌برد. درست است که ممکن است استدلال شود که با دیدن صحنه اعدام بعضی از افراد مستعد ارتکاب جرم متنبه می‌شوند اما ممکن است افرادی هم باشند که با دیدن این گونه صحنه‌ها ترسشان از مرگ بریزد و تشویق شوند که به ارتکاب جرم بپردازند. نکته دیگر اینکه آسیب روحی قربانی با صرف اعدام مجرمین التیام نمی‌یابد و بایستی نهادهای نه الزاماً دولتی عهده دار حمایت از قربانیان باشند. البته علاوه بر بحث پیشگیری و فرهنگ سازی و برخورد ریشه‌ای با چنین پدیده‌های ناهنجار این مسئله در خور توجه است که احتمالاً درصد بالایی از این گونه جرمها به علت شرم قربانیان هیچگاه آشکار نخواهد شد و بسیارند کسانی که به درجات مختلف از سوی حتی افراد فامیل هم مورد تجاوز قرار گرفته‌اند و جرئت دم برآوردن هم ندارند. مقوله آموزش بخصوص به دانش‌آموزان و تعریف حریم خصوصی بدن برای آنها بسیار مهم است. در بسیاری از کشورهای توسعه یافته از همان دوران دبستان این آموزش صورت می‌گیرد . نکته آخر اینکه بعضی از خوانندگان محترم این خبر اعدام را مجازاتی سنگین و نا متناسب با جرم دانسته‌اند. اینجانب قصد ورود به بحث حقوقی یا فقهی این موضوع را ندارم، اما جواب بعضی از مخالفان این گونه اظهار نظر که اگر این فاجعه برای نزدیکان خودت هم رخ می‌داد آیا همین نظر را می‌دادید در خور بررسی است . فرد که خود یا نزدیکانش قربانی چنین موادی هستند قاضیان خوبی برای داوری نیستند چون بار عاطفی و احساسی بر منطق می‌چربد و چه بسا که اگر پدر کودکی که در تصادفی عزیز خود را از دست داده باشد خواستار اشد مجازات برای فرد متخلف باشد،لذا آنچه در قضاوت مهم و اساسی است بی طرفی و منطقی و قانونی برخورد کردن است نه احساسی بودن. به امید اصلاح همه و داشتن جامعه‌ای عاری از خشونت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
عزیزم وقتی وسیله ای میخری از کتاب راهنما نحوه کار با اون رو می آموزی و شاید عت برخی کار ها رو هم ندونی اما بااطمینان انجامش میدی در این مورد هم حکم خداست اینه مفسد فی الرض بودن و این از شرایط اقدام به جرمشون ثابت شده و طبق قران و احکام اسلامی باید به این صورت در ملا عام اعدام بشن خدا بهتر از هرکس میدونه که چی برای ما بهتره
حقیقت
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
اگه اینها اعدام نشند اون سه تا دختر اعدام روحی میشند تا آخر عمر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
یعنی با اعدام اینا ، 3 تا دختر ارامش پیدا میکنن ؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
21:36
به هر حال باید مجرم به جزای کارش برسه یا نه؟
ناشناس
United Arab Emirates
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
کسانیکه از حکم اعدام این جنایتکاران در ملاء عام حمایت می کنید لطفا پاسخ دهند چرا جامعه به این روز افتاده است ؟ چرا هر روز صدها هزار جرم و جنایت در ایران صورت می گیرد ؟ چرا این مقدار جوان هر روز به چوبه های مجازات آویخته می شوند ؟ چرا در مصرف مواد مخدر و الکل سرآمد تمام ملل دنیا هستیم؟ چرا بنیان خانواده تا این اندازه سست شده که دادگاههای خانواده فرصت بررسی درخواستهای طلاق را هم ندارند؟... هدف من از این سوالها روشنفکر بازی و سیاه نمایی نیست ، می توانم صدها مورد از آسیب های عینی جامعه را برایتان فهرست کنم من هم هموطن و هم کیش و هم زبان شما هستم اما سوالم این است: چرا جامعه من ، جامعه شما به این روز و حال افتاده است ؟ راه حل شما برای اینکه کودک خیابانی امروز به متجاوز به عنف فردا تبدیل نشود چیست؟ به جمعیتی که در حال تماشای اجرای حکم هستند نگاه کن !!! به منطقه زندگیشان دقت کن!!! طرقبه مشهد!!! فکر می کنی چند نفر از تماشاگران امروز ، جایگاه این مجرم را در آینده ای نه چندان دور داشته باشند؟ شایدجوانی که امروز بر بالای جوبه دار مناظره می شود روزی مانند من و تو ناظر تصاویر یک اعدام بوده ؟ اما چرا عبرت نگرفت ؟!!! ایمانش ضعیف بود؟!!! زندگی فلاکت باری داشت؟!! پدر و مادر بالای سرش نبود؟!!! فقیر و دوستان ناباب موثربود؟!! شاید هزاران دلیل منطقی دیگر... اما خیلی چیزها می توانست از مرگ نجاتش بدهد مثلا اگر قدرت مالی خوبی داشت می توانست مانند خیلی ها زید خودش را داشته باشه!! اگر خانواده درست و حسابی داشت می توانست همسر مورد علاقه خودشو داشته باشه!! اگر رفیق خوبی داشت ، اگر معلم دلسوزی داشت!! اگر ایمان قوی داشت، اگر محیط خوبی داشت !! و... اما اعدام در ملاء عام را دیده بود اما عبرت نشد هزار انگیزه دیگر داشت که می توانست اعدام در ملاء عام را نبیند ، مرگ را نبیند و مصیبت و داغی که بر دل مادر و پدر خود گذاشت را نبیند !!! تو به من بگو چرا؟؟؟؟؟ چرا اعدام در ملاء عام نتوانست مسیر تلخ زندگیش را عوض کند ؟؟؟؟؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
سلام قانون جدید بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی کی ابلاغ و اجرایی می شود این پول زور که تامین اجتماعی میگرفت و هیج کارگری را بیمه نمی کرد .قانون در 26 /9/93 توسط شورای نگهبان تایید شد اما پس از 18 روز هنوز ابلاغ نشده است لطفا" پیگیری فرمایید
ugd
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
برای چی دررملا عام جون مادرتون بااعصاب مردم بازی نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
ما نمیگیم متجاوز رو اعدام نکنید ما میگیم این همه اعدام میکنید چرا جرم و جنایت کم نمیشه؟ بنابراین, اعدام ممکنه برای عده ای اجرای عدالت باشه اما روش کاهش جرم نیست
leylal
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
بابا اونجا رو باز کنید بخدا دیگه شاهد این رفتارها نمیشیم ! که بخواهیم اینجوری مانع هرزه گی شویم .
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
از بابک زنجانی چه خبر!!
ناشناس
Germany
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
کسی که جرات میکن به نوامیس ملت تجاوز کند، باید جرات مردن را نیز داشته باشد...
علی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
هیچ حیوان درنده خویی نیست که بویی از شفقت نبرده باشد اما من هیچ بویی نبردم
پس من حیوان نیستم.
شکسپیر
محمد
United Arab Emirates
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
به نظر من حکم با جرم همخوانی داره، یه بار بیایم خودمون رو جای یکی از اون قربانی ها قرار بدیم!اون وقت ببینیم که باز هم از روی نا آ گاهی ،یا تعصب نسبت به این موارد جبهه گیری میکنیم؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
کاملا درست
اهوازی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
خدا رو شکر مشکلاتمون با اعدام اینا حل شد
حافظ
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
شيطان است كه مارا به فساد وگناه ترغيب مي كند، خداي بزرگ بارها در قرآن فرموده پيروي شيطان را نكنيد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
شیطان ونفس چرا که خدا اول انسان و جهان را آفرید و بعد نافرمانی شیطان رخ داد یعنی اگر شیطان هم نافرمانی نمیکرد وسیله آزمودن انسان که پشت سر گذاشتن اون انسان رو به مقام حقیقی خودش میرسونه رو خدا آفریده و در وجود انسان نهاده بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
چرا برای ارضا میل جنسی یک فکری در کشور نمیکنن؟ دایر کردن یک سری مراکز مثل کشورهای غربی!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
چی میگی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
خوب اون غربی ها که امیالشون رو ارضا کردند الان مشکلی ندارند چرا در اون کشور ها شاید از نظر صنعتی پیشرفت باشه ولی فساد از اینجا بیشتر نباشه کمتر نیست پیشرفت های صنعتی شون هم به خاطر تلاششونه نه این که مثل ایرانیا که تنبل و تنبلپرور هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
باید اعدام شوند ولی با اعدام در ملا عام مخالف هستم این باعث رواج خشونت و عادی سازی آن می شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
حکم خداست اینا قات نبودند که مفسد فی الارض بودند
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
من یه ایده خوب واسه اعدامی ها دارم : چرا با یه روشی اینا رو مرگ مغزی نمی کنن و اعضاشون رو به مریض ها اهدا کنن ؟! این جوری حداقل به یه دردی خوردن !!!
ناشناس
United Arab Emirates
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
یک لحضه هوس رانی یگ عمر پریشانی یا عدام
امیر ع
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
آخه برای اینکه عبرت بشه ویک عده شارلاتان در آینده مرتکب نشن،دوم اینکه اگر تو زندان اعدام بشن اثر پیشگیری نداره،سوم اینکه همیشه که تو خیابونا اعدام نمیکنن، گاهی اوقاته ،که تو این شلوغی و گرفتاریهای فکری یادمون نشه،اونکه میگه فقط خدا حق داره جون آدما رو بگیره !!یادمون نشه همون خدا گفته اینارو عبرت دیگران کنید تا ناموس بقیه در امان باشن، یادمون باشه خدا گفته راه درست بریم امنیت مردم رو حفظ کنیم پاداش هم میده!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
به نظرمن کتاب قانون رابه صورت خلاصه درکتابهای درسی بگذارند کمترازاین اتفاقهامی افتدچون که اکثرمجرمین ازعواقب جرم بی اطلاع هستند
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
اعدام را متوقف کنید و به جای آن زندان ها را مجهزتر کنید و هر کدام از متجاوزان باید 25 سال در زندان باشند این درست است نه اعدام در ملاعام
حرف حق
Canada
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
آیا این اولین باره جوانان دست به این کار می زنند؟
آیا این اولین باره که جوانان خلاف کار در ملاء عام حلق آویز می شوند؟
آیا این جوانان نمی دانستند چه عقوبتی در انتظا رشان است؟
آیا آمار این گونه اعمال مجرمانه رو به کاهش است؟
آیا بزرگان لحظه ای به مسو لیت شون فکر کرده اند؟
آیا در برابر آویزان شدن فرزندان این مملکت از گردنشان هیچ وظیفه ای نداریم؟
آیا این جوانان به طبقه یا جامعه ما تعلق ندارند؟
آیا اولویت امور کشور با این مسایل است یا موضوعاتی که روزمره می شنویم؟
و خیلی سوال های دیگر که در ذهن های بیدار بلا شک وجود دارد.
با احترام به خانمی که مورد تعرض قرار گرفته اند و حق قانون برای اعمال قوانین موثر ، عرض می کنم تا روزی که این گونه اعمال ریشه یابی و اقدامات اصلاحی انجام نپذیرد حق واقعی این بانو ستانده نشده است.
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
بس کنید ، آخرش این ترویج خشونت دودش به چشم خودمون میره .
ali
United States of America
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
سرمایه های این کشور حیف ومیل میشه و هدر میره خدا میدونه چی میشه توی این اقتصاد رانتی!سرمایه هایی که باید هزینه میشد برای تولید وایجاد شغل تا این سه تا هم برن سر کار و زندگی خودشون!به نظرتون مقصر اصلی کیه؟!!
جواد
United Arab Emirates
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
هر جامعه اي بر مبناي قرارداد هاي اجتماعي زنده مي ماند. متجاوزان بايد بهاي سخت بپردازند. پدر و مادر اقوام و خويشان و همسايه ها بايد ببينند اگر فرزندانشان را خوب تربيت و به موقع مجازات نكنند در اينده باعث بد نامي خودشان ميشود. متجاوزان احتمالي بايد ببينند كه هم خودشان مجازات ميشوند و هم خانوادهشان بي ابرو و بد نام ميشوند. به نظر من در جوامع كوچك مثل طرقبه اين نوع اعدام ها بسيار موثر و بازدارنده است. نبايد جامعه خراسان را با كاليفرنيا مقايسه كرد هر ملتي شرايط خودشان را دارند اين افراد اگر اعدام نشوند دو سال ديگر ازاد مي شوند و كار خود را تكرار مي كنند. ترحم بر پلنگ تيز دندان ستمكاري بود بر گوسفندان 
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
طرقبه چقدر جمعيت داره كه سه نفرشون هم اعدام كردن...
فكر كنم كل جماعت شهر اومدن تماشا...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
من يك بار براي موضوع مالي به ناچار به زندان افتادم و ميدانم يك روز در قفس بودن يعني چي.شما اطمينان داشته باشيد حبس ابد بدون مرخصي و ملاقات و كار اجباري هزاران بار سخت تر از اعدامه و كسايي كه به فكر اشد مجازاتن به خواستشون ميرسن.تو اين قضيه شك نكنيد
نادر
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
کسی که نتواند غرایزش را کنترل کند از جرگه ی انسان بودن خارج است و اینها لیاقت بودن در بین انسانها را ندارند.در ضمن در مورد تاثیر نحوه ی اجرای حکم در ملا عام تحقیق علمی صورت نگرفته که ثابت کند که باعث افزایش خشونت در جامعه می شود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
در راستای اجرای احکام الهی و سیاستهای قوه قضاییه..پس خدا درباره دزدان بیت المال مرتشعین..نزول خوران در لباس بانک چی میگه..خدا درباره تبعیض شدید اجتماعی..چی میگه.خدا درباره دروغ گفتن به یک ملت چی میگه..... خدا فقط درباره اعدام گفته.فقط درباره قتل گفته...فقط درباره تجاوز گفته...ایا دزدیدن اموال یک ملت مسطاق تجاوز به حقوق یک ملت نیست...اخه این چه وضعیه.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
کسی که نتواند غرایزش رو کنترل کند در جرگه انسانها نیست بلکه به ظاهر انسان و به باطن حیوان است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
دوست عزیز
اگر نیمه شبی دزدی به منزل شما بیاید و علاوه بر سرقت اموال، با تهدید جان شما به ناموست (مادرت، زنت و یا خواهر کوچک 16ساله ات و برادرت یاپسرت) بی احترامی کند، نه برقراری رابطه جنسی و نه تجاوز به عنف و نه آزار و اذیت به وسیله آچار چرخ و نه آن هم به مدت 6 ساعت و نه چند نفری و نه فقط یک بار و نه فقط برای شما و.....
بااین افراد چه می کردی؟!!
در بیشتر کشورها و حتی آمریکا مجازات تجاوز به عنف اعدام است.
و می شود گفت اعدام کمترین مجازات است برای افرادی که به دلیل لذت کوتاه مدت خود آینده یک عده دختربچه را تباه کردند و وحشت و ترس لحظه به لحظه زندگی شان را سیاه کرده
اگر هم در زندان اعدام می شدند که درس عبرت برای سایرین نمی شدند و چه بسا خیلی ها همین فکر را در سر داشتند و با دیدن این صحنه از کار خود منصرف شدند.
شرایط ازدواج موقت برای همه این افراد فراهم بود و به راحتی دسترسی داشتند ، اما چه می شود کرد که شیطان به چیزهایی راهنمایی می کند انسان را که خدا منع کرده
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
خدایا به حق خوبانت و به حق گنهکارانی که توبه آنان را پذیرفتی ما و جوانان ما را آنی و کمتر از آنی به خودمان وامگذار آمین
ناشناس
Finland
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
اوانایی که می پرسن برای چی اومدین اینجا؟ اومدیم اینجا لحظه مرگ انسان ها رابه تماشا بنشینیم، مرگ انسان هایی که اسیر هوس های خود شدن، و محکوم مرگ، ولی مرگ هیچ وقت نمیتواند مجازات باشد، چون همه ما روزی خواهیم مرد، بزرگترین شکنجه برای اینها این هست که چند ساعت قبلش یا چند روز قبلش از مرگشان اطلاع دارند به قول داسکایوفسکی اگر انسانی اسیر چنگال های شیر هم بشود با اینکه مرگش حتمی است ولی برای نجات یافتن تا اخرین لحظه امیدوار است ولی این اعدامیون ناامیدترین موجود جهانند که هیچ نجات دهنده ای که انها را از این وضعیت نجات دهد نمی بینند که به پیشواز مرگ می روند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
شاید شما دوستان هیچ کدام در صحنه اعدام نبودین
مجری یک مدت طولانی فقط شرح جرائم این افراد رو می خوند،
خودت رو بزار جای پدر و مادر این دختربچه های 16 ساله و اون پسربچه ها و زن و شوهرهایی که بهشون تجاوز شده اون هم در حضور یکدیگر
خداییش اگه یک نفر بیاد بزنه توگوشه خواهر کوچیکت دلت نمی خواد تیکه تیکه اش کنی؟!
چه برسه به اینکه ساعت ها چند نفری بهش تجاوز به عنف کنن اون هم توی بیابون و روی برف ها و اون از شدت درد زار بزنه و اوناهم از شدت شهوت ذوق بزنن.بعدشم به شوهراشون و یا پسرخالشون و.. علاوه بر تجاوز با آچار چرخ اذیت و آزار کنن
آخه وسایلشون رو دزدیدین چرا باهاشون این کار رو کردین،
شما که مجرد بودین و میل جنسی داشتیم چرا سراغ ازدواج موقت نرفتید، اصلا به ازدواج اعتقاد نداشتین چرا با زور و اذیت و وحشی گری
توی همه کشورهای دنیا اعدام مجازات این افراده
اگر مدتی اجرای حکم ها در ملاعام اجرا بشه به طور قطع بعد از یه مدتی جرائم به شدت کاهش پیدا میکنه و امثاال این دختربچه ها طعمه این گرگ ها نمیشن و دچار انواع بیماری های روحی و روانی و جسمی تا آخر عمرشون نمی شن
دیگه جلوی هیچ شوهری به زنش تجاوز نمیشه
دیگه هیچ کس به خودش اجازه نمی ده به جان و مال و ناموس یک ایرانی تعرض کنه
حالا کارمون به جایی رسیده که آمریکایی ها که با کشتن و زنده سوزاندن سرخ پوست ها و بیگاری کشیدن از سیاه پوست ها و سرقت معادن آمریکایی های بومی برای خودشون کشور ساختن برای حقوق بشر توی ایران دلشون می سوزه و به بهانه حقوق بشر می خوان که ما قانون خودمون رو اجرا نکنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
آیا با این اعدامهای روز افزون مقوله امنیت و دزدی تجاوز به عنف کمتر شده؟تا زمانی که ما واقعیتها رو انکار کنیم و وضعیت اقتصادی رو درست نکنیم، روزانه این اعدامها ادامه داشته باشه هم اوضاع بهتر نخواهد شد، شکم گرسنه ،جوونی که نمیتونه ازدواج کنه ،چیزی برا از دست دادن نداره و براش همین هم پیروزی به حساب میاد،آمار بچه های خیابانی و گدایان خیابانها هم تاییدی بر وخامت اوضاع هستش،نمیدانم دلواپسان چرا دلواپس اینها نیستن،مگر دین اسلام یا حضرت علی که مرتب در گفتار مسیولین شنیده میشه برای این موارد رهنمود نداده اند،اگر تبعیض وفساد و اختلاس از بین ببره ،نیازی به این اعدامها نیس و جامعه آرامش و ثبات بخودش میگیره،ذکر یک سوال ،چه فرقی است بین اختلاس کنندگان که آزادانه میگردند و این بدبختهای اعدامی که چون قدرتی برای اختلاس نداشتن و بیکار و درمانده تسلیم هوای نفس شده اند،زور قانون به اینا میرسه ولی به اونا نمیرسه،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
کارشناسان محترم از کجا میدونن اینا مجرد بودن؟ !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
کارشناسان محترم از کجا میدونن اینا مجرد بودن؟ !
امانتدار
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
زن امانت الهی نزد مرد است. اگر کسی دست درازی کرد سزایش اعدام است.
ناشناس
United Arab Emirates
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
من منکر لزوم اعدامشون نیستم اما آیا اگر امکان ازدواج موقت برای اونها فراهم بود آیا باز هم از راه حرام وارد میشدن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
امکنش فراهم هست منتها در ازدواج موقت همباید حقوق زنان به طور کام پرداخت بشه و اگر بچه ای هم باشه مسوولیتش را به گردن بگیرن که برخی برای اینکه فکر میکنن اینطوری زرنگیه و بی مسولیتن به یک انسان آزاده تعرض میکنن خوب باید جزای کارشون روهم ببینن مردم که بچه هاشونو از سر راه نیاوردند یه عمر خون دل خوردن و حالا که موقع برداشت شده یکی بیاد غارت کنه بعد بره حاشو ببره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
بابا شما چه تونه
حجاب که رعایت نمیکنین و غرایز رو زودتر از موعد بیدار میکنید
اگر ازدواج کنن و بچه دار بشن میگید چه قدر احمقند که در سن پائین ازدواج کردند
در نهایت که به اینجا میرسه میگید چرا ازدواج نکردن
اگر مجرم به سزای علش برسه میگید چرا اگر نرسه میگید چرا
شایان
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
دست مجریان قانون دردنکنه
نوید
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
فقر بیکاری اعتیاد تورم دزدی فرهنگ غربی ایرانو بد تر از جنگ اتمی نابود کرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
همه جاهمینه از نظر فساد رکورد دار تر از ما هم هست
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
اونموقع که به فکر لذت بردن بودی و میخواستی هر جنایتی رو انجام بدی واسه اینکه به خواسته های نفسانی خودت برسی ، به این روز فکر نمیکردی که طناب رو بندازن دور گردنت و مثل یه حیوون از صفحه روزگار محوت کنن ، واقعا قیافشون اونموقع که طناب رو میندازن دور گردنشون دیدنیه ، خدا نکنه این موضوع واسه کسی پیش بیاد واسه یکی از آشناهای ما پیش اومد ، پسره دستگیر شد ولی اعدام نشد ، اینا هم رضایت ندادن پسره یه مدت زندان بود بعد آزاد شد ، ولی دختره با خانوادش مجبور شدن کلا شهر مارو ترک کنند ، پسره حتی از تجاوز به دختره هم فیلم گرفته بود و در حال تجاوز اذیتش میکرد وبهش میگفت .... خانوم بهت نگفتم واسه من شاخ نشو حالا عاقبتشو ببین ، ولی پسره اعدام نشد 40 روز اینا زندان بود بعد آزاد شد ، باباش نمایشگاه ماشین داره ازون پولداراس
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
درس عبرتی باشد برای دیگران
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
بالاخره قوانین کشوره همه هم از قبل این قوانین رو میدونند چیزی نیست که یه شبه قانون وضع بشه یه مثال ساده قرص های سر درد مثل استامنیفون در ایران مثل نقل ونبات مصرف میشه ولی در کشور آذربایجان جزء مواد مخدر است اعدام ملا عام یه قانون است افراد اینو باید بدونند و به عواقبش فکر کنند هر کشوری برا خودش قانون دارد حتی یه کشور قوانینش ایالت یا شهر به شهر با همفرق میکنه
کلام
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
فاا عتبروا یا اولی الابصار...
hamid
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
به نظر شما درانجام جرم توسط یک مجرم، چقدر ناهنجاری های جامعه دخیل است.اگر کسی ترازوی سراغ دارد به من معرفی کند. من فقط این را میدانم که شرایط عموی جامعه خوب نیست سن ازدواج بالا رفته بی کاری بالا رفته وتورم نیز نیاز به گفتن ندارد.آیا درکشوری ثروتمندی مثل سویس ونروژ آمار جرم وجنایت به اندازه کشور ماهست.
aghaei
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
در چهره این جوانان ترسی از مرگ دیده نمیشه واین جای بسیاری تاسف دارد.چرا یک جوان اینقدر زندگی برایش پوچ و بی اهمیت و بی ارزش باشد باشد . چرا
درست است که آنها به سزای اعمالشان رسیدند ولی آیا فقط اعدام راه حل مشکلات جامعه و مخصوصا جوانان کشورماست.
معظل واقعی کشور ما نا امیدی ؛ بیکاری , رخوت و سستی مشکلات اقتصادی خانواده ها و ...........بسیاری مسایل دیگر است که سران و بزرگان نظام باید چاره ای برای آن بیندیشند.
اسماعیل
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
اصلاً عکسهای این حیوان صفت ها ناراحت کننده نبود سزای هر کسی که آخر کار را نداند همین است . به امید روزی که مفسدان اقتصادی همینطوری در ملاءعام اعدام شوند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
اگر اعدام علنی نشند فردا زن و بچه منو شما هم در معرض این اراذل اوباش خواهند بود
به هرحال
یا راه شرعی و اخلاقی که بهترین راه است
یا راه حیوانی زنا بار رضایت دوتا حرامزاده العیاذ بالله
ولی راه وحشی گری و تجاوز به عنف باید به همینجا ختم شود
آسمان آبی
Germany
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
اگر دستگاه قضایی برای یک مدت سفت و سخت با این قضایا برخورد و کنه و مجرمان به اشد مجازاتشون برسن دیگه کسی هوس همچین کار کثیفی رو نمیکنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
باید این قبیل کارها علت یابی شود ، اگر متاهل بوده اند دست به این کارزده حق او چند بار اعدام است ، اگر مجرد بوده دست به ان کارزده همه مقصرند باید شرایطی فراهم می کردیم که این جوان ازدواج می کرد ، با اعدام مشکل حل نمی شود
سیروس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
دولت محترم ایجاد شغل نماید،امکانات تفریحی سالم و ازدواج جوانان را فراهم سازد.الان موقع استفاده و بهره برداری از نیروی بالفعل و باالقوه این جوانان است ،آنها را اعدام نکنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
نگاه کردن به تصویر اعدام مثل نگاه کردن به قوس جوشکاری است هرچند ضرر داره ولی ادم تحریک میشه نگاه کنه
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین