bato-adv
کد خبر: ۱۷۵۷۱۲

پاسخ رحیم‌پور ازغدی به سخنان روحانی

تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۲۰ دی ۱۳۹۲
در حالی که دو روز قبل رئیس جمهور در جمع هنرمندان از تقسیم هنرمند به ارزشی و غیر ارزشی انتقاد کرد رحیم پورازغدی در سخنانی اظهار داشت: می گویند هنر به ارزشی و ضدارزشی تقسیم نمی شود و هنرمند ارزشی و غیرارزشی هم نداریم، یکی کردن اینها کاسبی است. 

به گزارش مهر، جلسه سخنرانی حسن رحیم پور ازغدی با موضوع مفهوم یابی اسلامی در سینمای دینی عصر پنج شنبه ساعت 18 در سالن شماره یک سینما فلسطین برگزار شد.
 
رحیم پور ازغذی در بخشی از سخنان خود در این همایش با بیان اینکه عده ای به اسم برابری طلبی و صلح دوستی می خواهند مرزهای حق و باطل را بردارند گفت: این جریان یک جریانی است که اصلا خط قرمز و اصول ندارد.
 
وی ادامه داد: من معنی این جمله را نمی فهمم که هنر ارزشی و ضدارزشی وجود ندارد! یعنی سینمایی که مروج شرک و خرافه است با سینمایی که مروج توحید و عبادت مساوی است؟ بعضی ها اصلا به این چیزها فکر نمی کنند، به دنبال چیزی هستند که برایش کف بزنند، اینها دغدغه حقیقت ندارند، دغدغه ریاست دارند. اما انبیا دغدغه حق و باطل داشتند. می گویند هنر به ارزشی و ضدارزشی تقسیم نمی شود و هنرمند ارزشی و غیرارزشی هم نداریم. یا این حرف بی معنا است و یا شرک و توحید با هم مساوی هستند. یکی کردن اینها کاسبی است.

ازغدی در ادامه افزود: طبق فرهنگ قرآن شعرا و هنرمندان دو دسته اند، یک دسته اهل اغوا هستند و یک دسته هستند که استثنا می شوند و دنبال ترویج حق و عدل و دفاع از مظلوم اند. آیا شعر دعبل و شاعران انقلابی با شعر شاعران درباری نوکران حکومت مساوی است؟ یکی کردن اینها درست در مقابل خط امام و خط انقلاب و خط انبیا قرار دارد.
 
این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در تکمیل سخنانش اضافه کرد: اگر گفتیم آدمها را خط کشی نکنیم و آدمها را دفع نکنیم مسئله دیگری است. اهل بیت حتی برای شاعر شراب خوار که شعر عدالتخواهانه سروده است هدیه و صله فرستاده اند. یعنی هنرمندی را که تقوای اخلاقی نداشته و شعری در مسیر تقوا گفته است بدون تأیید فساد شخصی اش، شعرش و هنرش را صد در صد تأیید کرده اند و برایش صله و هدیه فرستاده اند و حتی از او خواسته اند شعرش را تکرار کند و خودشان هم ابیاتی به آن اضافه کرده اند.
 
وی در عین حال در نقد نگاه قبیله ای گفت: باندی نگاه کردن همیشه اشتباه است و همینطور که شما در این رفت و برگشت های سیاسی آدمهایی دیده اید که مثلا یک روز درباره شفای یک مریض از امام رضا فیلم می ساخت و یک روز دیگر درباره سکس و فلسفه! به لحاظ قانون اجتماعی خودی و غیر خودی نداریم، همه خودی اند تا وقتی که قانون نقض نشده باشد. اما به لحاظ ارزشی باید گفت که خود خداوند آدمها را به ارزشی و غیرارزشی تقسیم کرده است. حضرت امیر فرموده اند ما در زمان پیامبر وقتی پرچم حق بالا رفت حتی با نزدیک ترین خویشانمان در افتادیم و گفتیم از این به بعد تقسیم ما بر اساس خون و نژاد نیست و از این به بعد ما از دو امت متفاوت ایم چرا که به ارزش های متفاوت معتقدیم.
 
رحیم پور در توضیح بیشتر درباره این سوال که آیا هنرمندان و سینماگران را می توان به حق و باطل تقسیم کرد یا خیر گفت: یکی از عرصه های تولی و تبری عرصه هنر و فرهنگ است منتها به روش درست. انقلاب هم همینطور بود و دنیا را دو صف کرد. اگر دقت کنیم می بینیم که معاویه هم به امام حسن (ع) ایراد می گرفت که اینها جامعه مسلمین را دو تکه کرده اند.
 
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: قرآن می گوید مردم با هم بودند و انبیا آمدند و دو دسته شان کردند. همه اهل فساد و خرابی بودند و پیامبران آمدند دو دسته شان کنند، به بعضی بشرها توهین کردند اما از اصل بشریت دفاع کردند. تفکر اباحه گر می گوید صورت بشر کافی است، اما انبیا می گویند که صیرت بشر مهم تر از صورت اوست.
 
ازغدی تذکر داد: جریان مکتب هنر اسلامی باید اهل مدارا باشد، به دیگران احترام بگذارد و به تکنیک و صنعت مسلط باشد. این جریان آزاد اندیشی دارد، طرفدار آزادی بیان و رقابت سالم است اما آن از اباحه گری که از تقسیم بندی حق و باطل می گریزد منافع خودش را مهم تر از حق می داند و محورش همیشه مدافع منافع خودش است، جدا است.
  
این استاد دانشگاه در توضیح حساسیت امور فرهنگی گفت: انقلاب اسلامی وظایف مادی داشته و دارد اما یک انقلاب مادی نبوده، اصلا شروعش یک حرکت غیر مادی بوده است. شروع انقلاب توهین در یک مقاله به امام بود. اولین شهیدش هم یک طلبه در قم، و فرزند آقای خزعلی بود، آنهم در عکس العمل به یک کار ظاهرا فرهنگی.  پیامبر هم بعد از فتح مکه همه را بخشید به جز شاعرانی که شعر مبتذل و توهین آمیز حتی در مورد بدن و چهره زنانی که به اسلام پیوسته بودند می سرودند. پیامبر در مورد اینها گفت هر جا که هستند آنها را به قتل برسانید ولو اینکه به پرده کعبه آویخته باشند.

گفتنی است رییس جمهوری دو روز قبل در سخنان خود در دیدار جمعی از هنرمندان و اعضای تشکل های فرهنگی وهنری، گفته بود، تقسیم هنرمندان به ارزشی و غیر ارزشی بی معناست زیرا هنر خود ارزش است.

رییس جمهوری تصریح کرد: هنرمند جهان را بازآفرینی می کند و کار او در مسیر ارزش های الهی است.
برچسب ها: ازغدی روحانی ارزش
bato-adv
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
آقاي ازغدي در پراگراف ششم خودش جواب خودش را داده است. همين قدر كافيست.
ALI
Germany
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
آقایان منتظر هستند صحبتی از مخالف درآید فوراً جبهه گیری میکنند. نفس این آقایان از جای گرم بلند میشود .مردمانی هستند با چند سر عائله به فکر آنها باشید .به اقای روحانی کمک کنید تا مشکلات مملکت حل شود .این انتقاد ها به ضرر مملکت وخودتان خواهد بود.نکنید ونسازید ماجرا ...
ناشناس
Australia
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
؛هنرمند جهان را بازآفرینی می کند و کار او در مسیر ارزش های الهی است.؛
اين بخشي از سخنان دكتر روحاني بود و در جايي گفتند: هر جامعه ايي عرف و قوانين خاص دارد كه همه بايد از ان تبعبت كنند. پس لذا ايشان كمي بد برداشت كرده اند آنهايي كه در چارچوب قوانين كار مي كنند احترام دارند و بايد از هنرشان و نقدشان حتي اگر گزنده باشد استفاده كرد .
فرزند ایران
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
متن خبر فرارو: رییس جمهوری دو روز قبل در سخنان خود در دیدار جمعی از هنرمندان و اعضای تشکل های فرهنگی وهنری، گفته بود، تقسیم هنرمندان به ارزشی و غیر ارزشی بی معناست زیرا هنر خود ارزش است.
اگر این حرف را قبول کنیم یعنی: هنرمندمعتاد ،همجنس باز و ... =هنرمند متعهد ، توانمند ، معتقد و....
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
امام خمینی فرمودند هنر دمیدن روح تعهد در انسان هاست و با این معنی از هنر دیگر جایی برای ارزشی و غیر ارزشی بودن هنر باقی نمی ماند و هنر عین ارزش است و هنرمند ارزشمند واگر فعلی از این حقیقت فاصله بگیرد هنر نیست
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۲۲۳
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
منظور دکتر روحانی را خوب نفهیدند. مراد آن است که اصلا هنر غیر ارزشی هنر محسوب نمی شود.
هنر یعنی ارزش .و اساسا هنری که ارزشی نباشد هنر نیست.
ناشناس
Finland
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
به نظرم آقای ازغدی تواناییش فقط حرف زدنه اصلا گوش نمی ده اگه درست گوش می داد منظورو می فهمید اینجوری تحریفش نمی کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
از اقای ازغدی میخواهم از هر جای ایران که خواست خود را کاندید نمایندگی مجلس کند تا بهتر میزان مقبولیت خود و افکار خود را نزد مردم بداند و این اندازه به منتخبان مردم با استفاده از تریبونها متعلق به مردم نتازد
ناشناس
Finland
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
من سخنراني روحاني رو نخوندم ول دقيق نميدونم چي گفته ولي اينو قبول دارم كه بعضيا اصلا كار به منظور طرف ندارن و فقط ظاهر حرف رو ميشنوند و فوري شروع ميكنند به نقد و بررسي.
دیپلمات
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
امروز روحانی بیش از پیش به حمایت مردم نیاز دارد
همه میبینند که افراطیون با تمام قوا به دولت مردمی ومحبوب ما حمله میکنند اما مردم فریب آنها را نخواهند خورد .
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
حرف حق را بگو حتی اگر به ضررت تمام شود.
درود بر آقای رحیم پور.
آقای روحانی اگه شهامت ندارید حرف حق بزنی پس لااقل هیچی نگو
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
اتفاقا" این اساتید! نو ظهور منظورها را می دانند ولی دنبال مقاصد خود هستند.
ناشناس
Germany
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
اصلا نخواسته گوش دهد یا شاید هم وقت نداشته گوش بدهد چون ابیشان اصلا وقت ندارد!
هیدج
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
نزدیک به نظر آقای قمشه ای است که میگوید فرهنگ یعنی حرکت از تاریکی به نور، فر: نور هنگ: حرکت......
پس هر فرهنگی اصالتا خوبه و ما اساسا تهاجم فرهنگی نداریم بلکه تهاجم بی فرهنگی داریم.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
آقای ازغدی با شما نبود . شما به کار خودتان برسید. در جامعه اسلامی ایران عده ای را ارزشمند و عده ی دیگر را خس و خاشاک بدانید!!!!!!!!
سوسمارخورفتنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
اتفاقا" منظور دکتر رو خیلی خوب فهمیدند
میترسند که حاشیه نشین شوند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
کسی که خودشو به خواب بزنه نمیشه بیدارش کرد ایشون منظور آقای روحانی را میفهمه خوب هم میفهمه اما چیزی را میگه که به نفع خودش باشه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
پس هالیوودیها هنرمندند یا.......؟
دوست روحانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
شما برو از همونایی که این حرفها را برات ذیکته کردند معنی ارزش و ضد ارزش را بپرس
مشکل امثال شما اینه که فقط منافع خودتون را ارزش تلقی میکنید لطفا از این پس در حد خودتون صحبت کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
موافقم.
تاریخ اخیر معنای ارزش و ضد ارزش رو از دیدگاه همفکران ایشون عیان میکنه.
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
اتفاقا اگر ایشون دنبال منافع بود مانند بعضی ها حرفهایی می زد که برایش سوت و کف بزنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
من سالهاست دارم سخنرانی این آقا رو رصد می کنم. چرا هیچ کسی از دوستان سکولار با ایشون مناظره نمی کنه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
آقای رحیم پور با وجود احترامی که برای شما قائلم ولی آیا تا کنون به صورت واقعی بررسی کردید که نظرات شما چقدر طرفدار دارد؟؟؟ آیا اگر صدا و سیما تربیون یکطرفه را به شما نمیداد آیا بازهم نظرات مردم در انتخابات 24 خرداد را نشنیده میگرفتید؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
زدن حرف حق هیچ ربطی به داشتن طرفدار نداره جناب!!! حرف حق رو باید زد!
متوجه شدی ؟؟؟؟
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
ایشون خیلی نیازی به طرفدار نداره البته خیلی بیشتر از اونی که شما فکر میک نید قبولش دارن ولی حرف حق نیازی به جار و جنجال و طرفدار نداره هر کس بیشتر بود حق نیست لشکر عمر سعد هم بیشتر بود ولی حق با حسین بود . دم اقای رحیم پور گرم که حرف حق رو می زنه حتی اگر کسی برات سوت و کف نزنه و بیچاره اون ادمی که برای سوت و کف دیگران حرف بزنه .
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
و البته منظور شما همان هفت دهم درصد رای بیشتر اقای روحانی است دیگر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ضعیف ترین رای تاریخ ایران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
مقبولیت گسترده = نظر اکثریت = دموکراسی!
در ضمن، حرف حق با افراطی گری و تحمیل عقیده شخصی فرق میکنه!
شما متوجه شدی؟؟؟؟؟
نکته سنج
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
ناشناس عزیز 12:58
لطفاً اظهار نظر علی آقا (کامنت اول) را بخون تا تفاوت حرف حق و تحریف برایتان روشن شود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
اولا با تریبون یک طرفه شما خیلی موافقم دوما با ناشناس دیگه، حق از نظر کی؟! فکر نمی کنی در دوره زمانه ای زندگی میکنیم که متاسفانه هرکس حق را از منظر خود معنی میکنه؟
روح
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
احسنت حرف حق به طرفدار داشتن یا نداشتن ربطی نداره... بلاتشبیه چه بسیار پیامبرانی که جز اندکی کسی به ایشان ایمان نیاورد.
(البته در این موضوع بنظرم آقای ازغدی بدون فهمیدن دقیق مفهوم دکتر روحانی موضع گیری کردن)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
آقای ناشناس 12:58 چرا شماها آنقدر خودخواه هستید که خود را مساوی حق میدانید و بقیۀ افراد را ناحق؟ مردم خودشان قوۀ تشخیص دارند.
حامد
Germany
۰۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
مردم به اعتدال رای دادند نه به دروغ و ریا و کسی که بین هنر ارزشی و غیر ارزشی فرقی قائل نیست.ضمنا شما در 24خرداد با تمام توان و قدرت و دروغ خود فقط 50درصد آرا را کسب نمودید برادر.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
دقیقا تفکیک وتفرق نشانه سوء استفاده وکاسبی است یعنی عکس گفته ایشان.
حسینی
United States of America
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
منظور اصلی رییس جمهور این است که اکر به دعبل هم بگویی زود باش تو باید شعر ارزشی بگویی اون هم شعر را می بوسید و می گذاشت کنار وتا اخر عمر شعر نمی گفت عزیز من پور ازغدی عزیز به خدا نه هنر ارزشی ونه حق احتیاجی به دفاع شما از اون نداره اینو بفهمید به خدا
ناشناس
Portugal
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
نظر من آنست که آقای رحیم پور یکطرفه به قاضی نرفته، چرا که ایشان منظور آقای روحانی را درمورد عدم تفکیک هنرمندان به خودی و غیر خودی، بخاطر نام و نوع نگرش افراد را تأیید کرده ولی تذکر میدهد که خروجی افراد می تواند ارزشی یا غیر ارزشی باشد. (نه خود افزاد ارزشی و غیر ارزشی)
ناشناس
Finland
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
فوق العاده منطقی بود
جای هیچ حرفی رو باقی نذاشت
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
اتفاقا جای یه حرف باقی موند : متاسفم برای شما که به این حرفها میگی منطقی!!!!!
رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
این نویسنده ناشناس یا خود آقای ازغدی است یا رسواگر فتنه که به صورت ناشناس مطلب زده است. کجای این سخن منطقی است؟
یکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
کجاش منطقی نیس
یعنی به نظر شما فیلمی که برای اصلاح مسائل فرهنگی ساخته بشه با فیلمی که برای از بین بردن فرهنگ ساخته بشه یکیه
اینقدر بخاطر طرفداری سیاسی موضع نگیرید
سمیرا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
من 100 درصد مطمئن هستم که شما حتی این متن را تا انتها نخوندی! نصف بدبختی جامعه ما بدلیل افکار افرادی مثل شماست!
ناشناس
United States of America
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
کجای دین خدا گفته شما خودتون رو حق بدونید و بر اساس عقاید خودتون دیگران را باطل خطاب کنید!!
رعیت
United Arab Emirates
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
کجای این حرفا ایشون خودشون رو حق دونستند و بقیه رو باطل؟؟؟؟
ما بر اساس همون دین خدایی که شما میگید افراد رو به حق و باطل تقسیم میکنیم نه بر اساس عقاید خودمون.!
کیمیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
رعیت جان مسئله اصلی همین برداشت های مختلف از دین است.عرف جامعه و قانون ملاک روشن تری برای تشخیص در اختیار ما می گذارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
کیمیا:"عرف جامعه معیار حق"؟؟؟؟؟؟؟؟
دقیقا خلاف قرآن که میفرماید اگر از اکثریت روی زمین پیروی کنی تو را از راه خدا باز میدارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
دقیقاً موافق کیمیا هستم
رعیت جان! حالا کی گفته برداشت آقای ازغدی از دین درسته که معیار حق و باطل بشه؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
آغاز خاتمی شدن روحانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
چه خوب خدا رو شکر عزیزان دوستار انسانیت هرچه بیشتر بهتر به امید خاتمی شدن کل دنیا که چقدر اون دنیا عالی میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
خدا کنه
ولی جامعه اجازه نمیده تندروها با روحانی همون کار رابکنند که با خاتمی کردند
مهدي آرام نژاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
مثل اينكه خيلي دوست داشتيد روحاني احمدي نژاد باشه . روحاني كف خواسته هاي ملت شهيد پرور مونه شايد با اون بخشي از تفكرات معمار انقلاب اسلامي حاصل بشه .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
هم روحاني خاتمي نيست. هم 16 سال از آن زمان گذشته است و تجربه هاي زيادي كسب شده است و دست خيلي ها از جمله راست افراطي براي همه رو شده است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
میتوان منظور روحانی از این عبارات را اینگونه برداشت کرد که هنری که به مسائل ضد ارزشی بپردازد اصلا هنر نیست.
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
آقا ی رحیم پور؛ اگر منصف باشید ، آقای روحانی ، انسانی را که بدنبال سکس و ابتذال باشد ، اصولا هنرمند نمی داند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
اشتباهی منفی دادم پوزش می خواهم از روحانی
123
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
همه میدونن ایشون انسان اخلاق گراییه ولی چرا دو پهلو حرف میزنه؟این نشانگر همون حرف ازغدیه که میگه برای کف زدن دیگران این حرفا زده میشه
رسواگررسواگرفتنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
باتقدیم سلام
جناب دکترازغدی
خواهشمندم محبت کرده مقداری بسیارکم حدود10تا15درصدفقط،ازتئوریسنی خارج شده وبه واقعیات بپردازید شما خودخوب میدانی که تئوری پردازی زمانی خوب جواب خواهدداد که با واقعیات هماهنگ وکاربردی باشدمتاسفانه دوستان خوبی مثل شما فقط ازاتاق های شیشه ای به موضوع هنر،اقتصاد،علم و.....نگریسته وباورکنیدجواب نمیده،خواهشاواردمتن واجتماع بشین ببین درددل هر گروه ازافرادی که شما براش فقط مطلب مینویسی یا خوب سخنرانی میکنی چیست؟سپاس فراوان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
دکتر؟؟؟؟؟؟؟
مطمئنی؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
وقتی میگه دو نوع استفاده از هنر داریم....چه ربطی به اتاق شیشه ای و این ... داره؟؟!

واقعیت رو گفته ....
ناشناس
United States of America
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
جان؟؟
ناشناس
-
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
هر کس از ظن خود شد یار من
متاسفانه آقای ازغدی و امثال ایشان همه چیز را تفسیر به رای کرده و هرچه خود می خواهند برداشت می کنند و همیشه می خواهند جامعه را به خودی و غیر خودی تقسیم کنند .
ناشناس
United Arab Emirates
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
چی شد؟ یه نفرم که حرف راست و درست گفت شد تفسیر گر
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
متاسفانه کاملا درست میگن آقای ازغدی!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
اشتباه + زدم ببخشید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
خدا ببخشه
حسين
Germany
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
پناه بر خدا..
ایشون بهتره به دولت قبلی نصیحت میکرد تا فساد های میلیارد دلاری بار نمی آورد. نه به هنر مندان. و چامعه هنر و رییس جمهور محبوب دکتر روحانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
نه! اشتباه نکن،اون فسادها ارزشی بودن چون که در پاک ترین دولت تاریخ بشریت به وقوع پیوستند...
محمدعلی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
فسادهای میلیارد دلاری. شروعشون یکی مال 20سال قبله یکیشون مال 15 سال و....که تو این 9سال اخیر کشف شده
نيم من
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
جناب ازغدى از شما بعيد كه حرف درست رييس جمهور را درك نكرده باشيد
چرا كه هنر يعني تعالي روح انسان و هنري كه اين هدف را نداشته باشد و ىا در جهت خلاف آن حركت كند اصلا هنر نيست تاكه هنر ضد ارزشي نام بگيرد
هنر و هنر مند هميشه ارزشي هستند
منتقد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
جناب اینشتین! اگه با دقت گوش میکردی منظور آقای روحانی این بود که همه هنرمندان ارزشی اند حالا ما ارزش مثبت داریم منفی داریم ارزش اخلاقی داریم ارزش مذهبی داریم سکولار داریم ارزش ملی داریم ارزش جهانی داریم ارزش بومی داریم ارزش اخلاقی داریم ارزش ... .
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
شما هنوز ارزش رو نفهمیدی!!!
همونطور که از متن نظرتون برمیاد،شما تنیده در دین سکولار هستید که ارزش رو هم در قالب سکولار هم میارید
یکی از جواب ها با بیان دلیل و منطق حرف استاد رو نقد نمیکنه چونکه...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
ارزش منفی!!!؟؟......
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
کاسب شمایید. ولی دیگه داره بساطه کاسبیتون جمع میشه. دیگه محمود نیست. آخییییییییی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
آقای دانشمند همه امور، آقای روحانی ابتدا تعریف کردند که هنر باید مردمی باشد و صداقت داشته باشد، بر اساس این تعریف گفتند که هنر ارزشی و غیر ارزسی نداریم.
ناشناس
Germany
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
دانشمند همه امور عالی بود آفرین!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
احسنت استاد ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
این استاد دانشگاه!!!!!!!
درستش این استاد حوزه بهتره ..........
طهماسب
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
استاد به این جمله خودتان توجه کنید:
«به لحاظ ارزشی باید گفت که خود خداوند آدمها را به ارزشی و غیرارزشی تقسیم کرده است»
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
به جای آنکه شرمنده باشیدوسربه زیر افکنید طلبکارهستید!جامعه ای که پیغمبر پایه گذاشت منجر به ایجاد امپراتوری عظیم مسلمانان شد ومنادی عدالت طلبی درآن روزگارتیره بود. جامعه امروزی که شما متفکرو ومروج آن هستی با50 درصدخط فقر وکسب انواع مقام های بالا در جرم واعتیاد وبیکاری وپرونده قضایی وتبعیض عبرت بشریت است وجماعتی که چشم به نتایج مدیریتی خودبسته وشیرین کاری خودرابا صدر اسلام وسیره پیغمبر مقایسه می کنند بهتراست سرازبرف بیرون کنند.
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
میشه آمار تون رو بگید از کجا آوردید یا مثل آمارهای روحانی هست که حتی خود دولتی ها و وزارت خونه ها هم نقضش کردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
علیرضا جان زیاد صدا و سیما میبینی پسرم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
این چیزایی که گفتی چه ربطی به موضوع داشت؟؟!

موضوع هنره و اقسام هنر!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
"من معنی این جمله را نمی فهمم که هنر ارزشی و ضدارزشی وجود ندارد!" . نمی تونی بفهمی . چون اگر بفهمی منافغت به خطر می افتد
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
درنتیجه فرج الله سلحشور و دهنمکی وشریفی نیا وامین حیایی هنرمند ارزشی هستند و اصغر فرهادی بهرام بیضایی ناصر تقوایی وباران کوثری وپگاه آهنگرانی چون از جنبش دیگری حمایت کردند غیر ارزشی آقای رحیمپور خیلی سعی میکنه ادعای شریعتی رو دربیاره ولی باید بدونه با مجیز این واون گفتن محبوب قلبها نمیشه باید حقیقت رو گفت فقط حقیقت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
هزار هزار مثبت
ناشناس
Germany
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
شما اول باید کامل گوش میکردی و بعد اظهارنظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
مشکل این جماعت اینه که اهل گوش کردن نیستند فقط باید حرف بزنن و بقیه گوش بدن و بگن چشم
سعیدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
امیدوارم ادعای اعتدال آقای رییس جمهور با این سخنان آقای رحیم پور مواجهه عالمانه داشته باشد و با دلیل آنرا یا بپذیرد و یا رد کند و از اتهام زنی دست بردارد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
بیچاره روحانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
واقعا از آقای روحانی بعید بود که این طور حرفهای بی منطقی بزنند! هر عاقلی میداند هنرمندان جامعه ما در یک طیف قرار ندارند بعضی به اسلام و ارزشهای اسلامی معتقد بوده و دغدغه توسعه و تعمیق دین و اخلاق و دفاع از منافع ملی دارند و عده ای تنها به ایده ها و آمالهای شخصی خود فکر میکنند و بس...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
هنرمند رو حذف نمیکنن. تعداد مخاطب خودش تعیین کننده است.
بهترین فیلتر افکار عمومی است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
دکتر روحانی صحبتشون بنظر من منافاتی با نظرات آقای رحیم پور نداشت. منظور ایشون همین بود و این را میشد فهمید. بنظرم این گفته آقای رحیم پور بیشتر جنبه سخنرانی عمومی داشته باشد. من برای هر دو شون احترام بینهایت قائلم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
میشه نمونۀ بارز ایده ها و آمالهای شخصی را قید نمایید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
شما مثل اینکه در این دنیا زندگی نمیکنی
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
احسنت به استاد ازغدی
شما ها هم به این مثبت هاتون ننازید
ملاک حق و باطل که تعداد مثبت ومنفی نیست اگر حرف حق دارید بسم الله
یک دانشگاهی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
حرف حق این است که آقای ازغدی به حدیث ائمه معصومین بی اعتنایی کرده است. احادیث ما می فرمایند اگر برای سخن کسی محمل مثبتی می یابید باید به صورت مثبت آن را بپذیرید. لذا آقای روحانی معتقد است که کلا هنر یعنی ارزشی کار کردن. بنابراین دامن هنر را سالم وپاک نگه می دارد و اجازه نمی دهد امور غیر ارزشی با نام هنر نامیده شود. و این است مثبت نگری. ای کاش بفهمید.
ناشناس
United States of America
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
میزان رای مردم است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
از اونجا که نوع بشر طالب حق است پس اکثر جامعه دنبال حرف حق اند در نتیجه تعداد مثبت و منفی ها نظر جامعه رو می گه باور کنید در اقلیت مطلقید و در راه باطل خودتونو نجات بدین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
از کجا فهمیدید که شماها حقید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
آقای حق و ملاک حق لطفاً میشه بگی شما کجای قضیه قرار دارید که خود را حق و دیگران را ناحق میدانید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
ميزام مثبت و منفي است برو با منفي هات حال كن حسن
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
اگر هم یکی کردن اینها اگر کاسبی باشه، تفکیک هنر و هنرمند توسط افراد سیاسی و با اغراض سیاسی قطعا کاسبی بزرگتری.
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
آقای رحیم پور توجه کنید :تقسیم هنرمند به ارزشی وغیر ارزشی معنا ندارد این کلام اقای روحانی است با تقسیم هنر به ارزشی وغیر ارزشی بسیار متفاوت است شما دقیقا صحبت های اقای روحانی راتایید کرده اید با این کلام که امامان هنرخوب را حتی از افراد غیر موجه می پذیرفته اند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
آی قربونت! استاد رحیم پور آدمی متفاوت از اون چیزیه که بعضی هاتون فکر کردین. بابا چرا همش توهم دعوا و دشمنی دارین؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
صحبت این است که هیچکس نباید خود را مساوی حق بداند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
بعضی ها تازه دارند از خواب زمستانی بیدار می شوند
آماده
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
عزیزان کفن پوش آماده باشند.
به اسم دین باید برای دولت غیر خودی بحران درست کرد.
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
این چیزها را همه می دانیم و قبول داریم. بعید می دانم آدم عاقل از سکس و ابتذال و ناهنجاری و بی ارزشی دفاع کند. منظور روحانی دفع نکردن و تلاش برای جلب و جذب حداکثری هنرمندان با نگرش اثلاح گرایانه است. متاسفانه جناب ازغندی با بیان شیوای خود و به روش خود حقیقتی را می گوید که این را در ذهن متبادر می کند که رییس جمهور موافق و مروج بی اخلاقی است اما نمی گوید که مرام اعتدال دوای تند روی هاست چه اخلاقی و رفتاری و چه سیاسی. ای کاش این خطیبان توانا در دوره احمدی نژاد می توانستند به ایشان هم درس اخلاق بیاموزند.
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
ببخشید ث و ص کنار هم هستن اشتباه شد اصلاح درسته.
ذغال اخته
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
...........آقا اجازه ...این پسره ...رسواگر ...مدادمو گرفته پس نمیده ...
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
واقعیات را فرمودی استاد عزیز هرکس گوش نگیرد پشیمان میشود
ناشناس
Finland
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
واقعیت را ناقص فرمودند نه کامل. آقای روحانی اول هنر را تعریف کردند و گفتند که هر چیز بی عیبی هنر است و بعدا گفتند هنر ارزشی و ضد ارزشی معنا ندارد. از قول ایشان هنر معیوب ضد ارزشی است و لی آقای روحانی هنر معیوب را هنر نمی دانند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
درسته عباس.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
دوستان عزیز دل که توهم دشمنی استاد و دکتر روحانی رو دارن؛ منفی ندین آخه چرا بلافاصله منفی میدین شما؟ این حرفهای استاد در جای خودش حقه مثل همیشه. همین و بس. اتفاقا عقایدشون مثل هم هست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
ایشان بسیار کار خوبی کردند که نظرشان را عنوان کردند. فقط اینکه بخواهید خود را مساوی حق بدانید این اشتباه است. این را بگذارید مردم خودشان قضاوت کنند.
منصور
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
ارزشها با آمدن و رفتن دولتها جابجا می شود .
امیدوارم خداوند همه ما را هدایت نماید
بنده خدا
Finland
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
منظور رییس جمهور عزیزمان را متوجه نشدند . هنرمند به معنای واقعی کلمه هیچ گاه کار غیر ارزشی نمی کند استاد الهی قمشه ای هم گفتند هنر یکی از ابزار های رسیدن به خداست
روحانی خردمند متشکریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
روحانی خردمنده. بر منکرش لعنت باد! استاد رحیم پور هم آدم خیییییلی نازنین و کمیابیه... نمیدونین بعضیهاتون....
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
ارزش اینه که اگه چند نفر اومدن به کارت نقد اقتصادی داشتن نگی اینا معلوم نیست از کجا مدرک گرفتن. ارزش اینه که نگی این حرفا غلطه و گوینده برا تشویق شدن میگه. ارزش اینه که به منتخب ملت نگی حب ریاست داره نه حقیقت. آخه شما حقیقت رو معادل بافته های ذهنی خودتون میدونید و غیر از آنرا شیطانی و بی ارزش و در راه کفر و آمریکائی و جورج سورسی. دیگه چه حقیقتی میتونه آشکار بشه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
نه نه نه نه سیناجون نه اینطور نیست یه کم آروم باش!
هر چیز جای خودش. ایشون منظورش اینی نیست که تو میگی. منظور دکتر روحانی هم واضح و کاملا همراستا هست با اصول استاد
ناشناس
China
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
خب خدا رو شکر که اعتراف کردی معنی جمله روحانی رو نمی فهمی!! اما، ما معنی اش رو می فهمیم و باهاش موافقیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
اقای ازغدی شما که اینقدر درد حقیقت داشتی چرا موقعی که احمدی نزاد همه ضد ارزشها (خرافات)راتبدیل به ارزش می کرد حرف نمی زدی وسینه چاک نمی کردی ؟این چند سال دولت احمدی نزادمعیار بسیار خوبی بود برای شناختن انسانهای دلسوز وارزش دوست با کسایی که درد قدرت وجناح داشتند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
حسن رحیم پور ازغدی: محمود احمدی نژاد یک چریک متعهد به جبهه فقرای دنیا است (خبرگزاری فارس، ۲۰ خرداد ۱۳۸۶)
امیدواریم همه تحلیل ها و نظریه پردازی هاتون شبیه این نباشه
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
آفرین به این ناشناس و آفرین به حافظه مردم ایران.
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
ایشون احمدی نژاد سال 86 رو گفتن نه احمدی نژاد 92
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
درست گفته...احمدی نژاد 86 واقعا همین طور بود....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
بهتره نظر آپدیت شده شون رو یکی به ما بگه.
ناشناس
Belgium
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
لطفا اقای پور ازغدی
میزان تحصیلات و تحقیقات خود را برای ما مشخص کن تا مشخص شود بر اساس چه یافتها و تحقیقات سخنان خود را بیان نموده اینکه شما روی یک صندلی نشسته و عدهای ساکت نشسته و شما هر چه دلتان خواست بر زبان اورده بحث علمی نیست شما در کدام مناظره تا کنون شرکت نموده .بهتر است تعریف هنر و هنرمتد را ابتدا فراگرفته وسپس در مورد ان بحث نموده .هر رفتار و هر عملی هنر نیست همانطور که هر ار گزافه گویی دانشمند محسوب نمی شود چه اگر این چنین بود تاریخ پر بود از محقق و دانشمند در زمان ابو غلی سینا یا ملا صدرا افراد زیادی ادعا داشته ولی امروز حتی یک اسم نیز از انها باقی نماند افراد زیادی ادعای هنرمندی داشته ولی فقط افراد معدودی در تاریخ نام انها بعنوان هنرمند در ذهن مردم ثبت شده .
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
اقای ازغدی باید اعلام کنن که علامه هستن.
چون در مورد همه امور نظر میدن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
بی تعارف ایشون خیلی باسوادن خداوکیلی آی کیو بالایی هم دارن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
جالبه یک نفر دیگه هم اینجوری بود و خودش را کارشناس همه چیز میدانست
مسعود
Finland
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
دكتر روحاني نياز به كف زدن ديگران ندارد دكتر روحاني تشويق گدايي نمي كند مثل برخي ها كه با اخبار دروغ و آمارهاي جعلي و سخنراني هاي احساسي در بين مردم در هر سفري و كارهاي پوپوليستي و عوامفريبانه به دنبال كسب محبوبيت بودند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
این افراد فقط انتقاد بلدن ی روز هم حتی نمیتونن ی فرهنگسرای کوچک رو ادلره کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
البته ایشان هم حق دارند مثل همۀ مردم نظرشان را عنوان کنند و حتی انتقاد کنند ولی خود را مساوی حق ندانند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
آقای روحانی در باره جوهر هنر حرف زدند نه مولف آن...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
شاید حرفهای آقای روحانی یک مقدار بالاتر از سواد یک عده بوده که درکش براشون مشکل بوده بنده های خدا تقصیری ندارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
آقای محترم از دید شماست که همه جهان کفر و باطل است و فقط شما و اطرافیانتون حقید! از دید شماها بتهوون و باخ هم کافر بودن،
در این ۸ سال گذشته که دست شماها بود برای دینی کردن فیلمها چه کردید؟ اصلا شدنیه؟ متأسفانه گویا شما نمیخواهید بفهمید که هنر رو نمیشه دستوری ایجاد کرد، اجازه بدید هنر رو هر کسی هر جوری که میبینه پیاده کنه، تا هم هنر به قول شما دینی شکوفا بشه و هم سایر انواع هنر (حتی اگر شما نوع دوم رو برنمیتابید!) که البته همه اینها باید زیرمجموعه هنر ملی ایران باشند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
+++++++++++
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
من بعضاً به صحبت های آقای پور اذغدی گوش میدم. انسان با سواد و با مطالعه و تاریخ دان و دین شناسی هستند. اما واقعاً این برای من جالب این است که ایشان با این پیشینه معنی آن جمله دکتر روحانی را درست درک نکرد. خیلی عجیب است که فکر می کند دکتر روحانی فرق بین آثار خوب و بد نمی گذارد این را در همان سخنرانی میشه فهمید. منظور دکتر روحانی این است که اساساً هنر ارزش است چون مثل خالق به تولید یک اثر ارزشی می کند و اثری که ارزشی نباشد اسمش هنر نیست. این را باید فهمید اما اقای رحیم پور متوجه نشدند. جالب است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
آیا دو نفر حتی خیلی هم دوست، هیچوقت حق ندارند نظری خلاف هم داشته باشند اگر یک نفر کمی نقد کند یعنی دشمن و آدم بده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
هنر شناس را یادت رفت بگی
اصلان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
همه منظور دكتر روحانى را فهميدند بجز أقاى ازغدى
كسى كه خوابيده ميشه بيدارش كرد ولى كسى كه خودشو به خواب زده،اصلاً
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
همه چیز ارزشی تون رو تو این 8 سال دیدیم.کجا بودی که بخوای اونا رو موشکافی کنی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
كسى كه خوابيده ميشه بيدارش كرد ولى كسى كه خودشو به خواب زده،اصلاً
این بهترین جمله در توصیف آقای ازقندی و همفکران 8 ساله پیشین
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
من از آقای ضرغامی میخوام کلا یک شبکه برای این آقا تاسیس کنه تا وقت شبکه های دیگر گرفته نشود. چون هر روز و هر هفته سخنرانی ایشون از شبکه های مختلف پخش می شود. نمیدونم ایشون اصلا چیکارست؟ تئوریسینه، استاده، روانشناسه، کارشناس مسائل سیاسیه، کارشناس فقه و مسائل حقوقیه! چون راجع به همه چی نظر میده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
با یک انتقاد کل طرف رو زیر داس اعتدال قرار نده برادر محسن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
شما هر روز تو سایتها که حداقل ممکنه داری نظر میدی دادا........ به راستی چرارررررر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
محسن جان من خیلی حرفهای ایشون رو دوست دارم برنامه هاشون رو هم دوست دارم یه برنامه هایی رو هم دوست ندارم نگاه نمی کنم تو هم میتونی همین کار رو بکنی. اشکالی نداره هر کس یه چیزی رو نمی پسنده.
fatemeh
France
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
رییس جمهوری گفت: آسیب ها تهدید است، نه هنرمندی که می تواند مظهر نشاط امید، اتحاد و همبستگی ملی ما شود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
آقای ازغدی خودش را محور عالم می داند . ایشان معتقدند هنر ارزشی وجود دارد و آن هنر را ایشان تعیین می کنند وآدمهای هنرمند بایستی مهر تائید ایشان را بخورند امثال ده نمکی و سلحشور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
پس لابد دکتر روحانی مهر میزنند و محور عالم هستند
یک پرسش کلیلدی از رحیم پور
Germany
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
جناب استاد رحیم پور سلام بنده عضو هیئت علمی در حوزه علوم انسانی هستم اما متاسفانه در بیست سال اخیر هر چه تلاش کردم نتوانستم متوجه شوم که تخصص شما دقیقا در چه حوزه ایست. لطفا فهرست سخنرانی های خود را در 5 سال اخیر یکبار مرور کنید اگر نتیجه گرفتید در یک سخنرانی عمومی درباره حوزه تخصصی خود اعلام نظر کنید
متشکرم
mimi
Germany
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
بگم بگم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
سیرت نه صیرت!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
باید به حاج حسن بگیم خودت پیام انتخابات ۹۲ رو دریافت کردی یا نه؟

رای معیشتی بهت دادن که بیای وضع معیشت رو درست کنی!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
حرف حق جواب نداره....حالا حی بیاید جیغ بنفش بکشید...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
حرف حق نیست. جوابش هم همون سخنان روحانی بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
مردم 24خردادجواب شمارودادندولی هنوزادامه می دیددیگرحنای شمارنگی نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
ماشاءالله نحوه حرف زدنتون هم چقدر شبیه همه.کلا همه چی تون به هم میاد!
پوریا
Germany
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
خواهشا این سانسور مسخره تون رو تموم کنید!!هرچقدر فکر میکنم که چی نوشتم که سانسور شده چیزی دستگیرم نمیشه!!

یعنی واقعا خط قرمز این مملکت شده رحیم پور ازغدی؟!!!!!
بابک
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
رسوا جون کجایی؟ چرا کامنت نمی دی؟ دلم برات تنگ شده
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
چرا پیام من رو چاپ نکردید من که چیزی نگفتم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
خوب چرا چیزی نگفتی ! می خواستی چیزی بگید تا چاپ بشه . درضمن نظرهای تکراری چاپ نمی شود.
عماد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
آقای رحیم پور عالی بود
با این تعریف آقای روحانی از هنر حتی فیلم های غیراخلاقی هم هنر محسوب می شوند
واقعا چرا بعد از 35 سال در عرصه ی فرهنگ هنوز داریم درجا می زنیم؟
احسان
United States of America
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
هر دو طرف راست حقیقت هایی رو دارند میگن
mohammad
Finland
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
اقای دادستان خوابی الان شما؟؟؟ایشون به رییس جمهور کشور توهین کرده هاااا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
اون که مسئولش خود آدمه. اگه اینطوره اول یکی بیاد توهین های خطاب به رییس جمهور قبلی رو جمع کنه.
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
جناب ازغندي شما اصلن منظور دكتر روحاني را نفهميدي و انتقاد ميكني
قكر كنم ميخاي با انتقاد كردن به منتخب مردم معروف بشي
ولي بدان معروف كه نميشي و نتيجه عكس براي شما داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
کاش دکترشریعتی زنده بود!؟
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
سلام من بیش از ده پیام و جواب در یک ساعت گذشته دادام چرا بالا نمیاد
باباطاهر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
خدایا توفیقمان ده قدر دانشمندان بزرگی چون استاد رحیم پور را بدانیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
مگه ما قدر چی رو میدونیم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
حيف اسم باباطاهر كه رو خودت گذاشتي
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
اقایی که مدعی هستی بسیار میدانی کمی بجای حرف زدن مطالعه کن هنر یعنی ارزش انکه تو میگویی هنر نیست با معنی کردن دیکشنری که نمی توانی هم مباحثه دکتر شوی مطالعه کن درست میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
من بجای شما شرمسار شدم از «مطالعه کن»
محسن کیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
سخنان آقای رحیم پور ازغدی حق است ایشان در دنیای امروز یک چریک آزاده و مبارز است خدا ایشان را حفظ کند
قیصر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
مثلا جناب پورازغدی دغدغه حقیقت دارد و روحانی ندارد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
ول کنین بابا مقایسه رو بگذارین کنار. کار درستی نیست هر آدمی ممکنه با دیگری کمی فرق داشته باشه.
ابراهیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
اگه به سخنانه خودش گوش بده یک بار دیگر خواهد فهمید که سخنان آقای روحانی درست بوده اونحایی که گفته شاعر شراب خوار شعری سروده که توسط معصوم تشویق شد
دکتر روحانی هم گفته ما نباید بین هنرمند تفاوت بزاریم احتمالش هست هنرمندی که از نظر بعضی ها مرتد باشه یه اثر به درد بخور داشته باشه
هدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
یعنی ملاک حق و باطل را فقط جناب ازغندی در زمینه هنرر تشخیص میده؟
محمد م
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
بقدر دانش خود هر کسی کند ادراک.
ایشون هم ایتقد از صحبت های آقای روحانی فهمیده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
فرارو این واژه را ویرایش کن
در پاراگراف 9 در خط آخرش
"صیرت" نه
"سیرت" درست است
خبرگزاری ها بیشتر لغزش نوشتاری دارند و چه بهتر است پیش از گذاردن هر نوشتار، آن را ویراستاری کنید
مریم
United States of America
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
آقای ازغدی تو این 8 سال با اینهمه فساد مالی و کاسبکاری دزدان سرگردنه خواب تشریف داشتند ؟ مستقیم و غیر مستقیم از احمدی نژاد حمایت میکردن این آقا تو دوران آقای خاتمی چقدر حرف از عدل علی میزد بعد دوره احمدی نژاد با اینهمه فساد دولتی زبان به دهن گرفته بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
ايشان هم از افرادي در صداسيما هستن كه سالها بهترين ساعات تلويزيون را اشغال كردند و به اشاعه افكار خود مشغول شدند و فقط معروف شد ولي محبوب نشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
من که هم روحانی برام محبوبیت داره هم سخنرانی های رحیم پور ازغدی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
من گوش میدم و استفاده میکنم...
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
كاش اين اقا حرف نمي زد .يا يكم مطالعه بمعناي واقعي داشت .زشته ايشون بخواد منتقد دكتر روحاني باشه .اقاي محترم لطفا باكسي درحدخودتان صحبت كنيد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
آقای ازغدی از حرف زدن و شعار دادن خسته ایم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
خسته نباشی.
بی نام
United Arab Emirates
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
خواهش میکنم بهتره اول دقت کنید بعد افاضات بفرمایید آقای رحیم پور
خسرو
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
کمي بيشتر مطالعه کن. بيشتر از آن که سخنئ بگويي
«ذات هنر ارزش بردار نيست» موضوع نوع استفاده از آن است. هنرمندي که در چهارچوب قانون اساسي کار مي کند چه معني دارد در دسته بندي ارزشي و غير ارزشي قرار گيرد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
از از روحانی خوشم می اید همش مبهم حرف مزنه!
نه تنها خودش دولتش اینجوریه باور کنید !! خوب به این میگن سیاستمداری دیگه!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
آهااااان. این درسته.
عمه رسواگر فتنه
Germany
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
خود گویی و خود خندی خود مرد هنرمندی
اقای ازغدی شما خودت رو بر چه اساسی حق میدونی بقیه رو ناحق؟ اصلا شما رو چه به نقد کردن سخنان رییس جمهور...فراروجان در مورد انتشار اخبارت دقت کن...این حرفا ارزش چاپ کردن نداشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
طرفداری اقای ازغدی از احمدی نژادرا هنوز فراموش نکردیم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
آقای ازغدی، ملاحظه فرمایید که هنر مساوق و هم معنای فضیلت است، به همین خاطر معنا ندارد که به ارزشی و غیر ارزشی تقسیم شود، بلکه آنچه غیر ارزشی است از قلمرو هنر خارج است، نه بخشی دیگر از هنر که ما نمی پذیریم.بنا براین،اگر آنچه فاسد باشد را کسی هنر بخواند در واقع هنرنیست،چنانکه اگربه فلزی قلابی هر چند گفته شود طلا ، آن طلا نمی شود.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
چقدر شتاب زده اقای ازغندی و علم الهدی در باره سخنان دکتر روحانی قضاوت کردند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
هنر یعنی ارزش .و اساسا هنری که ارزشی نباشد هنر نیست.اما من برای ادراک آقای ازغدی متاسفم که اثر بد را هم هنر بداند.هنری مهم است که مردم از آن درس گرفته ومردم آرا تایید کنند نه به زور چیزی را هنر دانستن
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
ایشون به بحث خودشان برسند از طرفی تورم چنان بلایی بر سر مردم آورده که این چیزها فراموش شده در ثانی نفس این اقا از جای گرم بلند می شه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
پوپولیست رفت؟!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
ینی روحانی این همه منطور داشت؟
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
بالاخره همه ما قبول داریم هر کسی در یک رشته تحضض دارد تخصص استاد در خصوص فرهنگ و هنر و دین است اگر استاد رحیم پور اشتباه میکند پس چرا صدای نمایندگان مجلس در امده
ناشناس
Germany
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
همین اظهار نظر نشون میده طرفداراشم خیلی متخصص تشریف دارن! آخه برادر من این سه قلمرویی که اسم بردین هر کدوم دنیایی از تخصص و شاخه دارن مگه میشه کسی تو هر سه متخصص باشه؟مگر اینکه اقیانوسی به عمق 1 میلیمتر باشه
رامين
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
آقاي. محترم. برداشت شما. از صحبت وكلام
آقاي. روحاني. بسيار. عوامانه است و مخاطب
چنين طرز تفكري نيز عوام كم اطلاع هستند
لطفا به فرمايش إقاي رييس جمهور با دقت بيشتري
نگاه كنيد از شما انتظار نداشتيم
hosein
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
قابل توجه اونائی که دائم دم از افکار عمومی میزنند و 160000 رأی بیشترشون را به رخ مردم میکشن ، یه نگاهی به آیات قرآن بکنن می فرماید " أکثرهم لا یعقلون ، أکثرهم لایعلمون ، أکثرهم لایشکرون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
اولاً که ما 18 میلیون مون رو به رخ 4 میلیون شما می کشیم و خواهیم کشید. رای کسانی که رای ندارند و رای آقای غرضی و باطله و بخشی از آرای قالیباف مال شما نیست. ثانیاً چطور 8 سال پیش یاد این آیه نیفتادید؟ آهان یادم اومد اون موقع دور، دوره "ید ا... مع الجماعه" بود. نه؟
ناشناس
United States of America
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
با احترام فراوانی که برای آقای رحیم پور قائلم. ولی ایشون فهوای کلام دکتر روحانی را متوجه نشدند. در منطقی بودن حرف آقای رحیم پور شکی نیست ولی دکتر روحانی موضوع دیگری مدنظرشان بود.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
منطقی !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
اخه ايشون هول بودند كه فقط يه مچ بكيرند
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
مشکل کشور ما اینستکه فردی از یک جناح اظهای ر می کند رقبا کاری ندارند چی این بنده خدا گفته فقط به دنبال نقد و انتقادند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
آی گفتی!
ع ع
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
شماکه سواد ندارید درباره دانشمندبزرگی مانند آقای رحیم پور اظهار نظر نکنید
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
دانشمند بزرگ !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
دانشمند ،بزرگ ، !!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
تا اونجایی که من اطلاع دارم جمله "هنر خود ارزش است." شعار سکولارهای عرصه هنر است. به نظر نمیاد منظور دکتر روحانی غیر از این بوده باشد و حتی لحن ایشان هم همین معنی را تداعی می کرد.
به نظرم موضوع خوبیه اگر کسی از آقای ازغدی بخواد که در دانشگاه با ایشان در این باره مناظره کنه.
sina
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
دکتر روحانی گاهی در سلک روشنفکران(!) ظاهر می شود و این حرف ایشان هم در همچو جوّ پز روشنفکری زده شد! در حالی که چه خوشان بیاید و چه بدمان، امروز «هنر» در جهان، حداقل حوزه نفوذش، در هر دو عرصه ارزشهای انسانی و ضدارزشهای انسانی عمل میکند؛ چقدر فیلمهای هنری وباتکنیک فوق العاده هست که سکس یا خشونت را ترویج میکنند و دست کم هنرمندانِ مخاطب دکتر روحانی یقین دارند در هنری بودن برخی از اینگونه فیلمها، و به عنوان یک الگو به آنها نگاه میکنند!
مدرس حقوق اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
بحمد الله خود آقای روحانی اسلام شناس و مجتهدی است که هم حوزه قم و درس امام را دیده و هم حوزه نجف و درس آیت الله خویی و خود ایشان نیز از ملازمان شهید بهشتی بوده اند.
لازم نیست امثال ازغدی که به برکت صدا و سیما مطرح شدند به رئیس جمهور ایراد بگیرن اون موقع که مشایی نظریه پردازی دینی در مورد انبیا و اسلام می کرد آقایون کجا بودند؟
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
درود بر پورازغدی بزرگوار.
اصغر
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
درود خدا بر اقای رحیم پور ه در این کشور امثال ایشان خیلی کم داریم
عشرت بانو اسکندری
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
آقای رحیم پور من فقط به شما توصیه میکنم یک بار بیطرفانه به طور کامل سخنان-
جناب آقای روحانی را مطالعه-
کنید تا متوجه شوید که ایشان هر چیز درست کامل ومورد قبول خدا وقرآن را هنر دانسته وغیر از آن را هرگز بر زبان نیاورده اند.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
متاسفانه اقای روحانی دنبال رضایت مخلوق به جای رضایت خالق است . و مثلش مثل شعر ان شاعر است که گفت " یکی بر سر شاخ و دم می برید "
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
آقای رحیم پور دانشمند بزرگی هستند و من خیلی به ایشون علاقه دارم ولی در این مورد به نظرم منظور دکتر روحانی رو نفهمیدند درضمن زمانی بعضی ها گفتن استاد رحیم پور ازغدی از جلیلی حمایت کرده فورا" ایشون تکذیبه داد و گفت من در انتخابات از شخص خاصی حمایت نمیکنم .
ناشناس
United Arab Emirates
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
فرارو جان آخه قربون اون نحوه سانسور كردنت بشم من نمي دونم چرا نظر منو سانسور كردي نه به كسي توهين كردم نه هنر و فلسفه و اخلاق رو زير سوال بردم فقط نظرم رو گفتم بهتره چندتا معيار براي سانسور داشته باشي حداقل
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
تو خوبی!!!!!!!!!!!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
این همه بحث برای چیه؟
آقای روحانی گفته هنر ارزشی و غیر ارزشی نداریم.
این جمله در دنیای امروز (به چیز هایی که در دنیای امروز هنر محسوب میشه توجه کنید)، از نظر دین اسلام باطل است.
حالا هی شما بیان بگید نظر روحانی این نبوده و این بوده.
جمله اشکال داره دیگه!
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv