طرفداران بشار اسد در سوریه مورد شدیدترین ضرب و شتم ها از سوی مخالفان قرار می گیرند. مخالفان زمانی که یکی از طرفداران بشار اسد را می یابند او را تا سرحد مرگ شکنجه می کنند.
خشونت و شکنجه از هر دو طرف محکومه . اما این بشار اسد نبود که شروع به شکنجه و کشتار کرد؟ این اسد نبود که وضع سوریه رو بخاطر قدرت طلبی و خودشیفتگیش به اینجا رسوند؟
ناشناس
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۴
این بشار اسد بود که قدرت میخواست یانقشه اسراییل بود میخواد قدرت منطقهای خودشو افزایش بده واقعا ادم از سادگی بعضیها تعجب میکنه
پسندیده
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
نظر ناشناس دوم واقعا جالبه. آخه شما از کجا مطمئنی که اسرائیل نقشه کشید؟ پس مردم معترض چی بودن توی سوریه؟ منبع خبری شما نکنه فالس نیوزه؟
حسن
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
نه بشاراسد نبود
اربابان جناب عالي بودند كه اول فرزند نامشروع خودشونو داخل درممالك اسلامي كردن بعد براي حفاظت ازقاتلان كودكان وزنان صبرا وشكيلا وقانا و....شمابهتر ميدوني چي ميگم !!!!
الانم ميخوان اين سيد ورفقاش صلاح براي مقاومت باامثال شمارو نداشته باشن...ميدونم كه خوب فهميدي چي گفتم!!!
اميدوارم اسرائيل جونت يه غلطي بكنه تا درمورد بمب خلع ايراني هم رسانه ها بنويسن!!!
ناشناس
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
با عرض معذرت! با کمی دقت کاملا روشن است که آمریکا و اسرائیل با نوکری ومزدوری اعراب و ترکیه بازیگردان اصلی این صحنه و باعث کشته شدن مردم بی گناه هستند.
ل
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
آقا جان مردم سوریه از حکمرانش ناراضی هستند، ربطش به اسرائیل چیه؟
شما خیلی ساده تری.
ناشناس
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
ببخشيد بعد عكسي از اونوري ها كه شكنجه شدن ندارين
ناشناس
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
حسن چی گفتی ما که نفهمیدیم اگه فهمیدی کمی آرورم تر حسن
ناشناس
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
مجید جان اون شتیلا بود نه شکیلا
ناشناس
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
آقای حسن شما بلد نیستی بدون توهین کردن و متهم کردن دیگران نظرت رو بگی؟
علوی
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
مثل اینکه شما هم خیلی شبکه های خارجی رو نگاه میکنید . فاعتبرو یا اولی الابصار
مهمان
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
چرا چشمتان را به واقعيات سوريه بسته ايد آيا اگر شما بوديد بهتر عمل می کرديد . تنها به پست و جايگاه و خودشيفتگی مربوط نيست اين وهابيون بی دين و متحجران به اصطلاح مسلمان هر جا به حکومت برسند شيعيان و علويان و مسيحيان جان سالم به در نمی برند و بشار هم نمی تواند 70 يا 80 درصد طرفدار را به خاطر 30 يا 20 درصد مخالف به حال خود رها کند.
ناشناس
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
بهار عربی دامن خود اسرائیل را هم گرفته این حرفها چیه که اسرائیل نقشه کشید از یک طرف می گید اسرائیل ضعیف و در مانده است از طرف دیگر اینقدر قدرت دارد که نصف دنیا را بر علیه حکام اش بشوراند بشار اسد اگر ان بچه دبیرستانی ها را زندانی و شکنجه نمی کرد هیچوقت کارش به اینجا نمی کشید
نه این که طرفدارای اسد وقتی مخالفاشون رو می گیرن می برن سونا و جکوزی !!!
جنگه دیگه داداش شیرینی که پخش نمی کنن !!
هر کسی به طرفداری یکشون وارد جنگ می شه پی همه این رفتارها رو به تنش می ماله !!
ناشناس
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۴
آفرین! آفرین! منطق حقوق بشری شما واقعا منو تحت تأثیر قرار داد.
ناشناس
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
منطق حقوق بشری نیست .. واقعیت است ... بشار اسد کشت ... وقتی کسی بذر نفرت بکارد محصولی جز خشم و نفرت بر نمی دارد
تهرانی
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
اینها ادم کش های القاعده و دوستان ریگی هستند.
شما واقعا به چه انگیزه ای از این آدم کش ها حمایت می کنید؟
بالاخره دولت سوریه و با حمایت اکثریت مردمش باید در برابر شورش مسلحانه خارجی ها بجنگد. نه باستد تماشا کند یک مست سلفی وهابی، مردم مسیحی و سنی و شیعه اونجا را اسیر خود کند.
ناشناس
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
اینها زن و بجه و برادرشون توی زندان های بشر کشته شدن یک عمر خفه شدن.. تو با قانون حقوق بشریت بودی چی کار میکردی
مهمان
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
بشار اسد از مردم و حکومتش دفاع می کند ولی تروريستها با حمايت امريکا و اسرائيل و ترکيه و قطر و عربستان با خوی تجاوزگری و تروريستی وارد سوريه شده اند و مردم را سلاخی می کنند از کی تا حالا مدافع تروريستها و اسرائيل شده ايد.
نامرد. کسی که از وطنش جلوی متجاوز بیگانه دفاع میکنه حقش شکنجه نیست
ناشناس
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۴
نامرد اونه که از صاحبان قدرت پول میگیره و در مقابل ملتش می جنگه حتی به قیمت کشتن تمام ملت میخواد زورگو برسر قدر بماند.
افروز
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
کسی که اینهمه اسلحه دست مخالفان اعّم از سوری و مزدور رسانده ,خواب خوبی برای مردم سوریه ندیده است. سلام گرگ بی طمع نیست.قیمت این جنگ افزار را با بهره صد چندان از این مردم باز پس خواهند گرفت.
ناشناس
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
متجاوز کجاست.. اینه مردمن
سعید
۰۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
" جلوی متجاوز بیگانه"؟؟؟
خوب شد معنی بیگانه رو هم فهمیدیم.
بنده خدا محمدرضا شاه و امرای ارتشش هم همین حرفها رو میزد باز صد رحمت به اونها
فرارو تو هم خیلی دیگه داری از اسد طرفداری می کنی ، قبول دارم سوریه خیلی به ما کمک کرده ، شریک استراتژیک ما هست، از حمله اسرائیل جلوگیری می کنه و ... ولی همونطور که تو کامنت قبلیم گفتم و سانسورش کردی اسد اگر واقعا به فکر مردمش باشه الان که کشور به اینجا رسیده باید از قدرت بخاطره مردمش کناره گیری کنه. اگه راست می گی تصاویر شکنجه مخالفان اسد رو نشون بده معلوم بشه کی خشن تره
مرتضوی
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
یعنی اسد در این وضعیت کنار بکشه و کشور رو تحویل وهابیهای عربستانی و سلفی ها و ترکهای قدرت طلب بده . اگر هم باید بره الان وقتش نیست .
ممنون از نکته سنجیتان.دموکراسی از سر قلمها بیرون میاید و نه از سر اسلحه.وای بر مردمی که قلمهایشان را بشکنند و لوله اسلحه نثارشان کنند.
پسندیده
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
نه اسد داشت دموکراسی هدیه می کرد عین نقل و نبات بعد دشمنان اجازه نداند
ناشناس
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
این منفی ها یعنی چقدر از کاربران این سایت طرفدار آدم کش های القاعده آمریکایی هستند
ناشناس
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
پ نه پ اسد هدیه می کنه
مهمان
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
پاسخ ناشناس اول مطمئن باشيد وحدتی که در زمان اسد بود هرگز به سوريه بر نمی گرده هر چه عربستان و قطر و وهابيون ديگر به مردمشان دموکراسی رو هديه دادند تروريستهاو متجاوزين سوريه هم به مردم هديه ميدن.
ناشناس
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
این چه سوالیه می پرسی ؟ عربستان خودش هنوز قانون اساسی نداره ! کارای خودشو ول کرده اومده به داد مردم سوریه برسه . در حسن نیت عربستان شک داری ؟!
اسد وطرفداراش واقعاً حیوون صفتن. هیچ میدونین تا حالا چند هزار نفر از مردم خودشو به فجیع ترین وضع قتل عام کرده و هنوز با حمایت آدمهای پست تر از خودش به این کار ادامه میده...
ایکاش جنگی سر نگیرد و این فجایع بوجود نیاید ولیکن جنگ هزاران بدبختی دارد که این تصاویر گوشه ای از انهاست برای همین است که من پای امام را میبوسم بخاطر قبول اتش بس بسیار کار خدا پسندانه ای ان عزیز انجام داد خود من شاهد بئدم در عملیات مرصاد که چه کارهای غیر انسانی سر میزد .برای همین است که میگویم جنگ بد است و ادامه ان بدتر
إِنَّ الْمُلُوكَ إِذَا دَخَلُوا قَرْيَةً أَفْسَدُوهَا وَجَعَلُوا أَعِزَّةَ أَهْلِهَا أَذِلَّةً وَكَذَلِكَ يَفْعَلُونَ: ملکه گفت: پادشاهان چون به شهری درآیند آن را تباه و عزیزانش را خوار می گردانند و اینگونه می کنند. (سوره نمل: 34)
20هزار نفری که از مردم نا الان در سوریه کشته شدن تقصیر کیه؟!!!!!!!!
این ها همان هدیه ای است که غرب و تفکر مادی گرای آن برای بشریت به ارمغان آورده است همه اش جنگ قدرت ، جنگ ثروت، جنگ پول و سود و .... پس کجاست خدا؟ پس کجاست انسانیت؟ این است دنیای متمدن امروز! این است دنیای پیشرفته ی امروز! ظاهر ها را زیبا ساختند و باطن ها را تسلیم شیطان کردند. حق را به زنجیر کشاندند و باطل را به تخت شاهی نشاندند. ابر قدرت آن نیست که پول و ثروت و سلاح و تکنولوژِی و .... دارد ابر قدرت آن است که توانایی به انحراف کشاندن افکار خوش فکران را دارد این است راز ساخته شدن ابر قدرت های جهانی. آنها با انحراف فکری توانستند دنیا را به تباهی و مردم را به خواری کشانند در حالی که همان مردم از این پیشرفت عظیم به شگفت آمدند!!
ناشناس
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
چی می گی شما؟ پاشو یه دوری بیرون بزن بلکه هوات عوض شه
سعید
۰۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
بعضی ها به اسم و خدا پیامبر جنگ ثروت و قدرت دارند ودین خدا ابزار دستشان شده
ناشناس
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
نه عزیزم! تا بوده منشاء اغلب جنگها خاورمیانه بوده! شما هم به جای تلاوت اشعار پوچ بهتره یه سر بری دنیا رو ببینی تا دستت بیاد کیا دنبال جنگند!
ناشناس
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
نه عزیزم! لازم نیست شما تا این حد جوگیر شی. چه کسی گفته منشاء اغلب جنگ ها خاورمیانه بوده؟ در دویست و پنجاه سال اخیر هر جنگی که رخ داده یا محل وقوعش غرب بوده یا آغازگر جنگ یک کشور غربی بوده از جنگ های داخلی آمریکا گرفته تا دو جنگ جهانی و جنگ ویتنام و جنگ خلیج فارس و جنگ عراق و افغانستان و جنگ های داخلی کشورهای اروپایی مانند جنگ های داخلی اسپانیا و یوگسلاوی سابق و گرجستان و درگیری روسها با مردم چچن و... . برای اونهایی که حتی کمی تاریخ رو مطالعه کردن این ادعا که خاورمیانه منشأ بسیاری از جنگ ها بوده ادعایی اغراق آمیز و خنده آوره. چرا که محل وقوع جنگ ها وسعتی به اندازه کره زمین داره. ولی با این ادعا موافقم که "ایران" در طول تاریخ مورد تاخت و تاز ویرانگرترین و خشن ترین مهاجمین بوده.
یا قائم آل محمد.انگار بعضی ها که کامنت میزارن بویی از انسانیت نبردن.یه جوری مینویسن که انگار خیلی زیاد دشمنی دارن. نه آقا جنگ.جنگ نیست.8سال جنگیدیم کجا اینجوری کردیم. کاش تصاویر عملیات شرق دجله رو میدیدید .حق مظلوم پیش خدا محفوظ. اسد هم ظلم کرد به این مردم. اما برای ما بودنش بهتر از نبودشه.هر چند هیچ وقت شیوه ی ی حکومت سوریه مورد تایید ایران نبود ونیست.میگم این تصاویر رو ببینید قدر امنیت رو بدونید.
سعید
۰۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
یعنی شما هم قائل به اصل هدف وسیله رو توجیه میکنه هستید
ناشناس
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
عزیز اون جنگ، جنگ بین دو کشور بود. این جنگ داخلیه. قبلا حکومت مردم رو زجر داده و این نتیجه بغض فروخورده س
ما هم همینو میگیم داداش
کار بد بده
چه این طرف چه اونطرف وقتی دوستان تو برخی سایت ها اسد رو به حمله شیمیایی تشویق می کنند و میگن جنگ جنگه . اینم میشه اینجوری
کسی که اینهمه اسلحه دست مخالفان اعّم از سوری و مزدور رسانده ,خواب خوبی برای مردم سوریه ندیده است. سلام گرگ بی طمع نیست.قیمت این جنگ افزار را با بهره صد چندان از این مردم باز پس خواهند گرفت.
ناشناس
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
یه جوری میگی این همه اسلحه! انگار بمب اتم دارند اینا کلاشینکفه تو همین ایران خودمون بعضی جاها مثل نقل و نبات خرید و فروش میشه!! آرپی جی و کلاش ! انصافا اگه ترکیه و عربستان پشت اینا بودند با کلاش میرفتند جلو تانک؟؟؟
این جاهلان یعنی حتّی یک لحظه هم فکر نکرده اند, کسی که این همه اسلحه در اختیارشان گذاشته,عاشق چشم و ابرویشان نیست ؟
آن دسته از مخالفان که به این موضوع اهمیّت نمیدهند ابلهند و آنانی که در جریانند ,مزدور.هدف نابودی انگیزه ها و انرژیهای مثبت ملّت است تا مثل خمیر بتوان به آن بازی کرد.واگرنه بازیگران دموکرات! بشار و غیر بشار نمیشناسند.
ناشناس
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
بهر حال شما جای اونا نیستی .. شاید به تنگ اومدن.. شاید بد و بدتر دارن انتخاب مبکنن
فرارو اگه میخوای اطلاع رسانی کنی درست این کار رو انجام بده نه یکطرفه. شکی نیست که خشونت در این سطح توجیهی نداره اما وقتی خشونت رو نشون میدی دلایلش رو هم نشون بده. مثلأ جنازه دانشجوهای دانشگاه حلب رو نشون بده که قبل از شروع درگیریها بدست عوامل حکومت دیکتاتوری اسد و فقط بدلیل "اعتراض" به خاک و خون کشیده شدن.
باید به این تبلیغات دامن زد که در صورت حمله اسرائیل به ایران و مشاهده مقابله به مثل به قصد نابودی اسرائیل انقلابیون مسلمان در همه کشورهای عربی آماده باشند تا تمام اسرائیل را اشغال کنند و شاید خداوند می خواهد این افتخار را با دست فرزندان خمینی رقم بزند
بدبخت انقلابی که حامیان آن عربستان سعودی وقطر وامریکا باشنداینها اگر مرد بودند وشهامت داشتند چرا از کشتارفلسطینیان دربرابراسراییل دفاع نمی کنند
ناشناس
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
واقعا هیچ چیز این آدمکگش ها به انقلاب های مردم بحرین و یمن و مصر و تونس نمی خورد. یک مشت آدمکش حرفه ای که به پیشرفتهترین سلاح ها تجهیز شده اند و یک مشت احمق هم ازشون حمایت می کنند و مزدم سوریه و دلتش در یک طرف قضیه هستند
ضد اسد
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
من نمیدونم از وقتی که اسرائیل و فلسطین دارن میجنگن چقدر تو فلسطین کشته شدن.بابا تو این یکسال تا الان اندازه ده برابر اونا تو سوریه بدست اسد حامی فلسطینیا کشته شدن.یکم انسانیت داشته باشید اون حتی به پناهجوهای فلسطینی هم تو سوریه رحم نکرده
ناشناس
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
اول یه آمار بده از کشته های فلسطینی بعد بیا اینجا یقه بدر!
در سوریه هنوز اکثریت مردم طرفدار دولتند و اتفاقا شیعیان و مسیحیان و سنی ها از این سلفی ها خشن بشدت هراسان هستند
سعید
۰۶:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
شیعیان و مسیحیان در اقلیت هستند
شما از کجا می فرمایید سنی ها از این سلفی هراسان هستند؟
سلفی
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
بالاخره شما تهرانی هستی یا سوری؟
چرا سنی ها را بعد از شیعیان مسیحیان نوشتی فکر نمی کنی اونا از همه بیشترند؟
اسد شیعه نیست.علوی است و علویان غالی هستند و بنا به گفته مولای متقیان (ع) جهنمی هستند.
از مخالفان اسد بعید نیست چون به قول شما انها عامل اسرائیل هستند ولی آنها که دم از انسانیت , حقوق بشر و از همه مهمتر اسلام می زنند چرا ؟ آیا جنایات مرتضوی و .... در کهریزک را به خاطر داری ؟ نقدی در 18 تیر 78 ؟ ده نمکی و ...
از رفتار دو طرف درگیر در سوریه کاملاً مشخصه که نباید از نتیجه این جنگ انتظار دموکراسی، آزادی و حقوق بشر داشت. شما نگاهی به این عکس های دردناک بندازید. شکنجه عملی غیر انسانیه و هیچ توجیهی برای کاری که شکنجه گر انجام می ده پسندیده نیست.
هرچي باشه زمان اسدامنيت داشتند،الان چي؟هركس كه قدرت روبه عهده ميگيره به فكرخودشه نه مردم تازماني كه درقدرت نيستند حرفاي زيبا وجامعه مدني وازدموكراسي صحبت مي كنند وقتي به قدرت رسيدند ....خدافقط به مردم مظلوم سوريه رحم كند.
همه میدانند و ناگفته پیداست که اخبار سوریه در ایران کاملا یکطرفه و سانسور شده است کما اینکه در رسانه های برون مرزی جنایات بشار اسد بسیار وحشیانه تر از مخالفان است حال شما پیراهن عثمان را کرده اید علم تا بگوئید بشار اسد مظلوم است ؟
اینکه دیکتاتورها سفت و سخت میخواهند سرجاشون بشینند و تا آنوقتی که وقت دارند به فکر مردمشون نیستند آخرش هم باید همه هست ونیست کشورشون را به باد بدهند که یک چند روز بیشتر زنده بمانند صدام،قذافی و ....
چند روز پیش تصاویری در ماهواره دیدیم که اسد و رفقاش این مخالف ها (فتنه گرا) ببخشید تروریستا رو همچین بغل کرده بودن و نازو نوازش میکردن که بیا و ببین لطفا اونارو هم پخش کنید دم دوستان گرم.
رسانه فرارو موضعش در مورد سوریه با روزنامه کیهان یکی هست. بشار اسد که مردمش رو با تیر خلاص میکشه را منعکس نمی کنه اونوقت با ارائه چند تصویر ساختگی سعی داره انقلابیون رو وحشی نشون بده
قاتل کسی هست که برای حفظ حکومتش شهرهاشو بمباران می کنه و بدبخت رسانه ای است که از این قاتل به هر شکلی حمایت می کنه
اینگونه رفتار با اسرا از طرف هر کس که باشد محکوم است ولی سری به یو تیوب هم بزنید تا شکنجه های بدتر از این حتی در مورد کودکان از طرف نیروهای اسد ببینید و بشنوید.
من شکنجه رو تحت هر شرایطی و توسط هر یک از طرفهای درگیر محکوم میکنم و یه عمل غیر انسانی میدونم ولی میخوام بدونم تا حالا که نزدیک سی چهل هزار نفر تروریست مردن و یه ده هزارتایی هم توی حلب هست یکی نیست بگه آخه تو اون کشور چیکار میکنن که این همه تروریست داره؟گویا در اونجا بچه ها از سن دو سه سالگی تروریست هستند
آخه من حیرون موندم این عربستان و قطر و کشورهای خارجی چی میگن ؟ اگه بگید خوب از ملت دفاع مکنند حتما در اشتباهید چون اینا خیلی زرنگند به وضع ملت خودشون رسیدگی کنند در ضمن امام (ره) چندین سال قبل گفته اگه دیدید آمریکا و اسائیل از یک کار شما حمایت کردن بودنید به نفع اونها در حرکتید اخه بابا از کی نیروهای لیبیایی و ترک و عربستانی و قطری و... شدن مردم سوریه