bato-adv
کد خبر: ۲۴۹۰۴۱

فرمانده کل سپاه: 2 خرداد و هسته‌ای فتنه بود

فرمانده کل سپاه گفت: ما مدیون خون شهدا هستیم و باید کمال بهره‌برداری لازم در این زمینه را داشته باشیم.

تاریخ انتشار: ۲۳:۲۷ - ۱۵ مهر ۱۳۹۴
فرمانده کل سپاه گفت: ما مدیون خون شهدا هستیم و باید کمال بهره‌برداری لازم در این زمینه را داشته باشیم.

به گزارش سپاه نیوز؛ سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه در کنگره ملی سرداران و 2400 شهیداستان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: این که از سفره شهدا توشه برمی‌گیریم برای ما توفیق بزرگی است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: خون شهدا برای ما صبر، عزت، اقتدار، امنیت، بیداری اسلامی را به همراه داشته است.

فرمانده کل سپاه بیان داشت: ما مدیون خون شهدا هستیم و باید کمال بهره‌برداری لازم را از خون شهدا داشته باشیم.

سرلشکرجعفری گفت: استان چهارمحال و بختیاری سرشار از روحیه شجاعت و مردانگی، شجاعانه، مومنانه و انقلابی چه قبل از انقلاب و دفاع مقدس، چه در دوران دفاع مقدس و بعد از آن بوده و در زمینه تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش‌های ستودنی از سوی مردمان این دیار صورت گرفته است.

فرمانده کل سپاه در ادامه با توصیه به دوری از مناقشه بر سر متن برجام گفت: آمریکایی‌ها از ابتدای انقلاب به دنبال نفوذ در ایران بودند ولی تمام تلاش‌هایشان بی‌نتیجه مانده اما امروز نفوذ دشمن یکی از مهم‌ترین تهدیدات است.

سرلشکر جعفری اظهار کرد: ما در این کنگره‌ها برای اینکه حق شهیدان را ادا کنیم باید به ترسیم راه شهیدان بپردازیم، و راه شهیدان همان استقامت و پایداری در برابر نظام سلطه در ابعاد مختلف آن است.

وی افزود: استراتژی و راهبرد شهیدان و ملت ایران استقامت و پایداری است به نحوی که در برابر تمام کارشکنی‌هایی که بعد از انقلاب در طول این 36 سال به ملت ما تحمیل شده، هرگز سستی و ضعف به خودمان راه نداده‌ایم.

سردار جعفری با بیان اینکه آمریکا، اسرائیل و برخی کشورهای منطقه که به ظاهر خود را مسلمان می‌دانند، خیرخواه ملت ایران نیستند، بیان داشت: همه تلاش‌های آنان بر این است که ملت ایران را به عقب برانند.

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه مخالفان راه انقلاب نمی‌توانند هدف خود را به صورت مستقیم به مردم بگویند، گفت: آن‌ها از راه‌های پشت پرده و پنهانی مثل دوگانه حرف زدن که خیلی‌ها را به اشتباه می‌اندازد، صحبت می‌کنند.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه بعضی‌ها فقط انقلابی بودند ولی انقلابی اسلامی نبودند، خاطرنشان کرد: برای مقابله با راه راستین انقلاب اسلامی که توسط مقام معظم رهبری ترسیم می‌شود مخالفت‌های مستقیم و غیرمستقیم زیادی صورت می‌گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد :برخی دنبال این هستندکه بگویند دیگر انقلاب شده و نگران انقلاب نباشید ،دنبال اهداف انقلاب نباشید، نظام مستقر شده و حالا بیاییم به مسائل خود بپردازیم، کاری به غزه و فلسطین و زورگویی‌های غربی‌ها در منطقه نداشته باشیم" در حالی که حیات ما در انقلاب اسلامی است.

وی از چهار فتنه بزرگ علیه نظام جمهوری اسلامی ایران که توسط آمریکایی‎‌ها و همکارانشان در داخل طراحی شد بود، پرده برداشت و تاکید کرد: جنگ تحمیلی هشت ساله، دوم خرداد، فتنه هشت ماهه سال 88 و فتنه بزرگ هسته‌ای از جمله این‌ها هستند.

سرلشکرجعفری تصریح کرد: مسیر تصویب برجام باید توسط مجلس شورای اسلامی و شورای عالی امنیت ملی پیش برود.

وی ادامه داد: اگر توافق تصویب شود ما وارد فضای جدیدی می‌شویم که دشمنان در داخل و خارج به دنبال ایجاد فضایی برای به بیراهه کشاندن انقلاب هستند.
bato-adv
نور
United States of America
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
هدف این حرف ها اقای رییس جمهوراست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
کلا رای مردم را حذف کنید که خیال حضرات به صورت بنیادی از فتنه راحت بشه
مهدی
United Arab Emirates
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
مطمن باشید تا چند سال دیگه اگه این شرایط باشه ایران از هم می پاشه !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
سردار جعفری در هر انتخابات حضور مردم اقتدار نظام را میرساند درست نیست که جنابعالی حضور مردمی را که ولی نعمت هستند توهین میکنید . فتنه وفتنه گرآنهایی هستند که اموال وسرمایه کشور را به یغما می برند وسرمایه مملکت را تقدیم بیگانه ها می نمایند (واردات بی رویه ) که مملکت را از پا در آورده وباعث بیکاری وبدبختی مردم شریف نجیب ایران عزیز شده .و همچنین دزدها و غارتگران و اختلاسگران فتنه و فتنه گر هستند که اگر اشاره ای به آنها داشته باشی بدنیست .
مدافع حفظ ارزشها
United Arab Emirates
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
سردار محترم، وظیفه ذاتی سپاه حفظ انقلاب و دستاوردهای آن است. چرا با این حرف های نسنجیده خیل غظیم جوانان را از شرکت در انتاخابات و شرکت در سرنوشت خود دلسرد می کنید؟!!!
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۵۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
وای خدااااااا از دست اینا کجا بریم؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
در پی پیروزی سیدمحمد خاتمی در انتخابات دوم خرداد، رهبر انقلاب در پیامی به ملت ایران، ضمن تبریک انتخاب خاتمی، از انتخابات هفتمین دوره ریاست جمهوری به عنوان «آغاز دورانی تازه در تاریخ درخشان جمهوری اسلامی» یاد کردند. متن کامل این پیام بدین شرح است:
«بسم ‏الله الرحمن الرّحیم‏
ملت عزیز ایران،
صحنۀ زیبا و پرشوری که در روز جمعۀ دوم خرداد و در پای صندوق‌های رأی آفریدید، حقیقتاً یک حماسۀ تاریخی بود. آگاهی و هوشیاری سیاسی شما یک بار دیگر به کمک خداوند، درست در لحظۀ مقتضی، کار خود را کرد و از ایران اسلامی چهره‏‌ای با نشاط، مصمم، و سرشار از ایمان و آگاهی به دنیا نشان داد و بحمداللَّه کشور را در برابر توطئۀ دشمنان و وسوسۀ بدخواهان تا مدت‌ها بیمه کرد. شرکت شما در یک مسابقۀ سالم و مسوولانه برای انتخاب رییس‌جمهور، با امنیت و انضباط تمام، و با رعایت بیشتر ملاحظاتی که در چنین حرکت عظیمی با ابعاد یک ملت بزرگ، در دنیا کمیاب و کم‏‌نظیر است، برای دوست و دشمن ثابت کرد که ملت ما به برکت عمل به اسلام ناب محمّدی (صلی الله علیه واله) در صحنۀ جهاد سیاسی نیز مانند صحنۀ جهاد نظامی، از انسجام و ابتکار و نظم و قاعدۀ درست برخوردار است و نَفَس زهرآگین دشمنان که از ماه‌ها پیش به قصد دلسرد کردن مردم، صوری بودن و جدی نبودن انتخابات را با زبان‌های مختلف در همۀ تبلیغات فرامرزی خود تکرار می‌‏کردند، در او کمترین تأثیر را ندارند. اکنون با حضور بسیار گستردۀ شما ملت عزیز در این آزمایش الهی، و با اختصاص اکثریت قاطع آراء به رییس‌جمهور منتخب مردم، ایران اسلامی از آزمایشی دیگر، موفق و سرافراز بیرون آمده و دوران تازه‏ای در تاریخ درخشان جمهوری اسلامی آغاز شده است. ملت عزیز ما باید در دل از خداوند متعال شاکر باشد که او را به این حرکت افتخار آمیز هدایت کرد و دشمنان او را ناکام ساخت.

اینجانب پس از سپاس خاضعانه از ساحت مقدس پروردگار که در لحظه لحظۀ این آزمایش بزرگ، شما ملت انقلابی و مؤمن و این بندۀ ناتوان را از هدایت و کمک و دستگیری خود محروم نساخت، از همۀ آحاد ملت که در این حماسۀ بزرگ شرکت کردند، همچنین از مراجع عظام و علمای اعلام و شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی و برجستگان حوزه و دانشگاه که در تشویق قشرهای گوناگون مردم به این امر اثر بارز داشتند، و به خصوص از صدا و سیما که با تلاش بی‏‌سابقه و فراهم ساختن گفتگو‌ها و فرصت‌های مناسب برای آشنایی مردم با نامزدهای انتخابات، انگیزه و امکان گزینش آزاد را به مردم دادند، و نیز از شورای محترم نگهبان و وزارت کشور که با صدق و امانت و کوشش خستگی‌ناپذیر خود، میدان را برای این مسابقۀ عمومی مهیا ساختند، و از همۀ کسانی که به نحوی در این امر کمک کردند، صمیمانه و با همۀ وجود تشکر می‌‏کنم و نکاتی را یادآور می‌‏شوم:

۱- به رییس‌جمهور منتخب مردم، جناب حجت‌الاسلام آقای حاج سیّدمحمّد خاتمی، توفیق خدمت‌گزاری ملت عظیم‌‏الشأن ایران و تحمل این امانت بزرگ را صمیمانه تبریک می‌‏گویم و ایشان را به وظیفۀ شکر و اهتمام و آمادگی متذکر می‌‏گردم. و همچنین از سایر نامزدهای محترم ریاست جمهوری که با آمادگی و حضور خود در میدان این آزمایش الهی، بزرگترین کمک را به ایجاد رقابت انتخاباتی و انگیزه بخشیدن به مردم کردند، صمیمانه تشکر می‌‏کنم. بی‏‌شک بدون حضور افکار و سلیقه‏‌ها و منش‌های متنوع در صحنۀ نامزدی ریاست جمهوری، این موج عظیم حضور ملی پدیدار نمی‌‏گشت و این افتخار برای ملت ایران به ثبت نمی‌‏رسید.

۲ - از طرفداران انتخاباتی رییس‌جمهور محترم می‌‏خواهم که موفقیت خود را از کمک و هدایت الهی بدانند و در آینده نیز در همۀ عرصه‏‌های زندگی از خدای متعال کمک بخواهند. از طرفداران انتخاباتی سایر نامزدهای محترم نیز می‌‏خواهم که خدا را بر توفیقی که به آنان داد تا بتوانند در پدید آوردن این فصل درخشان سهیم باشند، شکرگزاری کنند و خود را برای کمک به رییس‌جمهور منتخب آماده سازند.

۳ - به همۀ ملت عزیز عرض می‌‏کنم که در انتخاباتی با این درخشندگی و زیبایی، همۀ عناصر دست‏اندرکار بَرنده‌‏اند؛ هم کسی که بار مسوولیت را با افتخار بر دوش گرفته، و هم همۀ کسانی که با ورود در میدان رقابت انتخاباتی، در این آزمایشِ پرشور نقش آفریده‏‌اند. و بدیهی است که برندۀ اصلی در این پدیدۀ تابناک، ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی است.

۴ - در پایان، با پشت‌گرمی به فضل و رحمت و هدایت الهی، متضرعانه از خداوند متعال مسألت می‌‏کنم که مسوولان امور را به آنچه رضای او و صلاح ملت در آن است، رهنمون گردد و رییس‌جمهور منتخب ملت را مشمول هدایت و کمک خود فرماید و همگان را مشمول دعای حضرت ولی اللَّه الأعظم (روحی‌‏فداه) سازد و بندگان مخلص و دل‌های پاک و سرشار از نور و صفای انسان‌های مؤمن و دلسوز را در سایۀ حمایت و هدایت و امنیت معنوی خویش قرار و آرام بخشد.

والسّلام علیکم و رحمةاللَّه و برکاته - سیّدعلی خامنه‎‏ای - سوم خرداد سال ۱۳۷۶ شمسی‏»
ابوالفضل
United States of America
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
كاملا درست مي فرمايند بايد بهره برداري لازم از خون شهدا انجام شود كه خوشبختانه در كليه زمينه ها اين بهره برداري به نحو احسن انجام شده است و شهدا هم كاملا راضي هستند ودر مورد هسته اي هم فتنه درست است و نبايد زير بار توافق رفت و بايد رهبر معظم همانطور كه سردار فرموده اند توافق را قبول نكنند و جلوي نفوذ امريكا را بگيرند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
با نام بردن از دوم خرداد به بیست میلیون رای دهنده توهین شده واقعا جای تاسف دارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
پس چطور شماها راحت به 25 میلیون رای دهنده توهین می کنید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
آخی!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
خشم مردم بعد از خوندن این متن هم فتنه آمریکاست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
اقای جعفری انتخابات 92 یادت رفت اونجا هم بیشتر اقشار مردم ( فتنه گران) بودند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
فتنه اونهایی هستند که علی رغم رای و نظر مردم که به تعبیر حضرت امام ولی نعمت آنها هستند می خواهند نظر خود را به مردم و جامعه تحمیل کنند. منشا فتنه این آدم ها هستند...
حسین
Italy
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
چون نظرم خیلی غیر قابل انتشاره پس ......
غیر قابل انتشار
ناشناس
United States of America
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
اصلا سردار بفرمایید نفس کشیدن مردم هم فتنه است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
چرا از 8 سال تزویر و ریا چیزی نمیگید؟اونا فتنه نبود مملکت و غارن بردن دلتون نسوخت؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
کاش این همه حرف نمی زدید و به کار خودتان مشغول می شدید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
اگه به کار خود مشغول نبودند الان شماها داشتید برای داعش بردگی میکردید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
بله دیگه.....اون موقع حماسه سیاسی و آری به نظام بود حالا شده فتنه!
دارم به این نتیجه میرسم که آقایون هرچی رو که نمیتونن کنترل کنن و با بی تدبیری و عدم استفاده از خرد از دستشون درمیره میشه فتنه!
ناشناس
United Arab Emirates
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
فتنه بزرگ هسته اي؟ قطعا منظورتون داشتنش كه نيست منظورتون برجامه.. علنا داريد دولت و در راسش شخص دوم كشور رو به فتنه متهم مي كنيد. همينه كه ي مقام نظامي مياد مي گه برجامو اجرا نمي كنيم. واقعا جاي شما كجاست.. كاش همه چيز سر جاي خودش بود.
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
دوقسمت از حرفهای شما خیلی قابل تامل بود

قسمت اول رو نمیگم ولی اگه دوستان تیز باشن خودشون میفهمون منظور من کدوم قسمت

دوم خرداد

ضمناً این صحبت امام راحل رو هیچ وقت فراموش نکنیم : نظامی ها در سیاست دخالت نکنند
حمیدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
دوم خرداد ملت رفتن رئیس جمهور محبوبشون رو با بیست میلیون رای انتخاب کردن بعد شما میگی فتنه؟خوبی شما؟تب نداری؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
لطفاهمه گونه سوئ استفاده ازشهداممنوع حتی شمادوست عزیز!
انقلاب شده که اسلام پیاده بشه وفقرکم شودنه اینکه یکسری بیت المال را به تاراج ببرند وما به عنوان مسئول صدایمان درنیاد.که این عین خیانت به مردم وپایمال کردن خون شهداست!!
فرامرزی
Hong Kong
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
دوم خرداد حماسه پرشور ملت ایران فتنه بود؟؟؟!!!
علیرضا
United States of America
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
وی از چهار فتنه بزرگ علیه نظام جمهوری اسلامی ایران که توسط آمریکایی‎‌ها و همکارانشان در داخل طراحی شد بود، پرده برداشت. یعنی چه پرده برداشت یعنی دوم خرداد که مردم رای دادن هم فتنه بوده . خدایا به فریادمون برس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
خدا بخیر کنه .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
فتنه هسته ای؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
واه!!!!!!!!!!!چه حرفی مگر رهبری از دوم خرداد به حماسه یاد نکرد سردار محترم
hadi
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
کلا هر چی که به نفع ما نباشه فتنه است. 2 خرداد با 18 میلیون رای ملت فتنه است.عجب!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
جعفری جان یه چیزی میگیا ....
نازنین
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
فتنه احمدی نژاد کار کی بود؟!!!!!! سردار ما دوم خرداد رو نه تنها فتنه بلکه افتخار ملی میدونیم از کی تا حالا گرایشات مخالف حزبی شما میشه فتنه؟!!!! برای ما مردم عام فتنه همون محمود بود که ریشه زندگیمون رو سوزوند و آثارش مخرب تر از 8سال جنگ تحمیلی بود!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
من نمیدونم نظامی چه ربطی به سیاست داره مگر اقای مطهری چند روز پیش سخنرانی امام در رابطه با دخالت نکردن سپاه و ارتش تو سیاست رو به شما متذکر نشد
سامان
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
دوم خرداد برخواسته از مردم بود و بس
مسعود
United Arab Emirates
۰۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
من واقعا متاسفم كه فرمانده سپاه مملكتم اينطوري فكر مي كنه و خواسته هاي مردم و دمكراسي را فتنه ميدونه ولي اختلاس و فساد و تورم ٦٠ درصدي رو نه !
ناشناس
Canada
۰۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
مشکل فقط اونی نیست که سنگ رو انداخته ته چاه٬ یا پیدا کردن چند تا عاقل که درش بیارن. مسئله ازدحام کنندگان اطراف چاه اند و آمادگی شون جهت حفظ سنگ در قعر چاه. این ریختی راه به هیج جا نمیبریم. متأسفم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
تا زمانی که نظامیان به وصیت امام عمل نکنند و از سیاست و اقتصاد خارج نشوند مشکلات این کشور حل نمی شود...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
خدایا پناه میبرم به تو از شر شیطان رانده شده
ناشناس
China
۰۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
در دوم خرداد 20 میلیون نفر رای به رئیس جمهور دادند. چرا به مردم توهین میکنی چه فتنه ای در 2 خرداد بود؟؟؟؟؟؟؟؟
2 خرداد برای ایران عزت و آبرو اورد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
بلعیدن مملکت توسط بعضی ها فتنه نبود؟
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
سردار، وقتی این تحلیل بسیار پر مغز شما را میبینم، بیشتر میفهمم که چرا امام وصیت کردند که نظامیان وارد سیاست نشوند!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
وقتی در کشور اینقدر اختلاف نظر هست ونقش دولت در کشور ما اینقدر ضعیف تعریف شده ونهادهای گوناگون در تصمیم گیری دخالت دارنداصولا به نظر میرسد اصلا قصد توافق مذاکره نداشتیم چرا اینقدر مردم را بازی میدیم
بهرنگ
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
حضور میلیونی مردم در انتخابات دوم خرداد 1376 و انتخاب آقای خاتمی با 20 میلیون رای فتنه بود؟؟!!!!!
واقعا جای افسوس فراوان است!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
رای 20میلیونی مردم فتنه بود ؟
اصلا شما مردم رو قبول دارین
؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
سردار! خواهشاً واقعیتها را پنهان نکن! همه اینها که گفتید درست است اما دادن این انقلاب به دست نااهلان در 8 سال گذشته چطور؟ آیا این فتنه نبود؟ خاتمی با آن همه رذالتش به قول شما در مقابل آقا نایستاد اما احمدی نژاد با آن همه ولایتمداریش باز هم به قول شما در مقابل رهبری و انقلاب ایستاد. شما فکر نکنید که مردم اینها را نمی‌دانند و فراموش کرده‌اند. فعلاً تریبونها به دست شماست و هر چه می‌خواهید می‌گویید اما واقعیت چیز دیگری است. گوش ما مردم از این حرفها پر پر پر است
بهروز
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
تومقام نظامی هستی یامقام سیاسی ؟امام فرمود نظامیان واردسیاست نشوند
ناشناس
United Arab Emirates
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
20 میلیون رای مردم در 2 خرداد فتنه بود؟!
ناشناس
United Arab Emirates
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
این فتنه هسته ای رو خوب اومدی سردار.جدید و تازه و شیک و لوکس.
در ضمن اصطلاح بهره برداری از شهدا قشنگ نبود و باهاش موافق نیستم.
ناشناس
Poland
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
تمام عوامل نفوذی دشمن از جمله روسای جمهور و وزرا و استانداران خاین و نمایندگان مجلس موافق انها از ایران اخراج وبه سرزمین کفر تبعید شوند
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
جناب جعفری

دوم خرداد 20 میلیون رای ملت گفت کی رئیس جمهور بشه. میشه بگید شما به چی اعتقاد دارید ؟

از نظر شما ملت فقط جایی خوبه که خط تک حزبی شما رو حمایت کنه !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
رياست جمهوري احمدي نژادچي ؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
آقای جعفری کجای دوم خرداد فتنه بود ایارای مردم به سید اولاد پیغمبر ورئیس جمهور منتخب مردم فتنه است این چه دیدگاهی است که آقایان دارند یعنی هرچیزی که به میل وارداده شما نباشد فتنه است یعنی شما خودرا حق مطلق می دانید
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
الان 8 سال دولت خاتمی فتنه بود؟!
این دولت هم فتنه اس؟!
بیخیال بابا
یعنی خیلی جالبه ها!
ادم نمیدونه چی بگه وقتی این حرفا رو میشنوه
مش ماشالله
Austria
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
هرچیزی مطابق میل اقایان نباشد ازاساس فتنه است؟؟اخه رای ندادن به کاندیدای مورد نظر عالیجنابان فتنه است..چندوقت دیگه میگن 24خردادهم فتنه بود!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
شما مدیون خون شهدا هستید که مملکیت را به اینجا کشوندید نه ما .
ali
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
یعنی رای دادن مردم در روز دوم خرداد یک فتنه است؟؟ من همیشه فکر میکردم که رای دادن حماسه است!
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
پس به زعم شماي با بصيرت همه مردمي كه در حماسه ي دون خرداد حصور داشتند و تيم مذاكره كننده ي هسته ايي كه مورد تاييد رهبر نظام هستند ،‌فتنه گرند
درسته ديگه
ناشناس
United States of America
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
جای بنیانگذار نظام خالی است که افراد ارشد سپاه را از ورود به سیاست منع کند.پس یکبار دیگر چون سال 57 فریاد می زنم درود بر خمینی!
محمود م
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
دوم خرداد فتنه است !!!!!
عجب !!!!
چطور وقتی که مردم رو به شرکت در انتخابات دعوت میکردین فتنه ای در کار نبود ؟؟؟؟
شهرام55
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
جالبه هر کار و هر عملی که مطابق میل و رفتارشان نباشد را فتنه و عوامل آن را فتنه گر می نامند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
آره ديگه ملتي كه 2 خرداد رفتن راي دادن هم فتنه گر هستند، اينم آخر و عاقبت وطن پرستي و مشاركت در انتخابات.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
سردار در دو مورد از چهار مورد یاد شده با شما مخالفم .
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
اگه 2 خرداد فتنه است چرا مردم دوباره به این عقیده و گفتمان رای دادند؟!
نکنه همه مردم فتنه گر هستند مگه اینکه رای بدن به جلیلی؟!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
انقلاب از زمانی به بیراهه رفت که شماها تو همه مسائل دخالت کردید!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
خدایااااااااااا
چی بگم که خالی بشم و فرارو هم چاپ کنه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
مواظب روسیه بی دین باشید که فعلا با شما دوست شده است
محمّد
India
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
ضمن احترام به فرماندۀ سپاه، باید عرض کنم که به فرمودۀ حضرت امام خمینی «ره» وقتی سپاه وارد سیاست شود، باید فاتحه‌اش را خواند، اکنون که سپاه وارد فعالیت‌های اقتصادی و رسانه‌ای شده، آیا ما مردم اجازۀ انتقاد داریم یا یادآوری را داریم؟ شما به رأی 20 میلیونی مردم به یک آدم متعهد و اسلام‌شناس، که هر چه توانسته برای عدالت و آزادی کرده فتنه می‌نامید؟ از خدا بترسید.
ناشناس
Finland
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
سردار سرلشکر جعفری فرمانده معظم سپاه ایدک الله تعالی اگر دوم خرداد فتنه بودکه رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان افتخاری برای نظام یاد نمی کرد لطفا طوری صحبت ننماید که افکارتان با رهبری زاویه داشته باشد خدا همه را به راه راست هدایت نماید ان شاءالله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
بله؟!...! 2 خرداد یعنی تجلی اراده مردم فتنه بود جناب سردار؟؟...!!!
reza
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
آقای جعفری اگه شهدا عزیز هم الان زنده بودن مثل بقیه رزمندگانی که در جامعه مشغول خدمت هستند در پست های مجلس و سایر جاها مشغول بکار بوده . و الان مردم با مشکلات خیلی زیادی گریبان هستند فکر نمیکنم که هیچ کمکی میکردند. علتش هم این است که نیروی نظامی برای محافظت از مردم است و در کارهای اجرایی متاسفانه ضعیف عمل کرده و ایشان نخبگان را از صحنه خارج میکنند
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
مردم خودشون تشخیص میدن فتنه چیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
اينجور كه پيش مي ريم چند وقت ديگه هم ٢٢.خرداد فتنه مي شه
علي
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
هشت سال رياست جمهوري احمدي نزاد رو هم به فتنه ها اضافه كن
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
دوم خرداد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!چی میشنوم!!!!!!!!!
شادمهر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
فتنه ای بزرگتر از دولت احمدی نژاد و فتنه گرانی مثل اطرافیانش در تاریخ بی سابقه بوده ...

حضرات خوابیده اند !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
یعنی نباید برجام تصویب شود؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
آدمهای دیگه ای هم در این کشور زندگی میکنند که اتفاقا در اکثریت هستند و شما اقلیت چون اسلحه و قدرت دارید آنها را فتنه گر خطاب میکنید.
از جمله خانواده شهدا که در این اکثریت قراردارند.
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
سردار جعفری
آگاه باشید که فتنه خواندن دوم خرداد ، یعنی توهین به بیست میلیون ایرانی که آن سال به آقای خاتمی رأی دادند.
ناشناس
Germany
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
شما چطور دوم خرداد را که یک انتخابات با مشارکت اکثریت مردم بود ،یک فتنه طراحی شده توسط دشمن می نامید؟ فقط بخاطر اینکه کاندیدای مورد نظرتان رای نیاورد؟ لابد چندسال دیگر هم همین حرف را راجع به انتخاب روحانی خواهید زد!
فتنه به اصطلاح هسته ای هم که دستگل مموتی و جلیلی خودتان بود.
اصلا متوجه هستید که چی می گویید؟
ناشناس
Finland
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
فتنه 88 ادامه فتنه 78 بود.
ناشناس
Germany
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
"فرمانده کل سپاه گفت: ما مدیون خون شهدا هستیم و باید کمال بهره‌برداری لازم در این زمینه را داشته باشیم."
چه خوب که خودتان اعتراف می کنید و الحق که خوب نوندونی برای شما شده است...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
تند روها باعث بدبختي ايران و منطقه هستن
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
جالبه که رای و نظر مردم الان شده فتنه،خدا رو شکر که شما ما رو روشن کردید!!!!!!!!!!!!!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
دیگه از شنیدن این ادبیات حالم بهم میخوره
ناشناس
United Arab Emirates
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
2 خرداد فتنه بود !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
وقتی فرمانده سپاه به حضور میلیونی ملت در پای صندوق می گوید فتنه معلوم می شود چه وضعی داریم
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
"در حالی که حیات ما در انقلاب اسلامی است. "
ایران آزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
منظورشان آشوب 78 بوده است
فرید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
بر بصیرتمان افزود.
amiir rae
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
سردار مطمینی همه مردم با این عقیده شما موافقند
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
اصلا دموکراسی فتنست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
عجب
نیکان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
عجب که ایشان ، حتی دوم خرداد را هم فتنه حساب میکند !!! یعنی مردم با انتخاب خود در ان روز ، فتنه گر بوده اند ؟
هوادار صلح و دوستی
United Arab Emirates
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
دوم خرداد دوران طلایی مردم چه از نظر فرهنگ و چه از نظر اقتصادی و روابط خارجی بود.دورانی که 8 سال مردم رو از نظر اقتصادی و فرهنگی و روابط خارجی و داخلی رو به زوال و نابودی هدایت کرد رو سردار یادش نمیاد اما مردم حافظه خوبی دارن
سهراب صابری
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
به جناب فرمانده محترم سپاه بفرمایید که مقام رهبری دوم خرداد راحماسه وازالطاف خفیه الهی دانسته بودند نه فتنه .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
هميشه به همه چيز بدبين هستيم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
ما مدیون خون شهدا هستیم و باید کمال بهره‌برداری لازم را از خون شهدا داشته باشیم.
نیکان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
ضمن مخالفت با نظر ایشان درباره دوم خرداد و سال 88 . موضوع مهمتر این است که نظامیان باید تابع دولت قانونی و منتخب مردم باشند .
ناشناس
United Arab Emirates
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
پس از نظر ایشان کل اصلاح طلبان در دایره فتنه قرار می گیرند، با این طبقه بندی خدا به داد ما برسد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
چقدر كينه نسبت به دوم خرداد!!!
ناشناس
Germany
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
یعنی رای مردم به کسی که این آقا دوست نداره فتنه است.
فتنه اصلی رو آقای جعفری کسی درست میکنه که مقابل رای و نظر مردم می ایسته
حاج محمدرضا
United Arab Emirates
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
درود بر سردار فهیم و بصیر
ابوالفضل
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
عجب...همه جای دنیا اعتراض میشه اسمش تظاهراته اینجا فتنه!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
مثل آب خوردن انتخابات 76 رو زیرسوال برد کسی هم جیکش در نمیاد حالا اگه اینوری ها این حرف رو زده بودن قیامت میشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
واقعا متاسفم، یک مقام نظامی رای میلیونی مردم را در دوم خرداد فتنه میداند پس کلا بگویید مردم و رای مردم فتنه هست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
میشه اعلام بفرمایید غیر از دل به خواه شما چی فتنه نیست تو این کشور؟
ناشناس
-
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
فتنه احمدی نژاد چی؟
زیبا
United Arab Emirates
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
اگر 2 خرداد فتنه بود، چرا رهبر انقلاب از ان به عنوان حماسه یاد کردند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
سردار برای اصلاحطلبا احترام قائل شو خوبه اونا بتو بگن عامل فتنه؟
ناشناس
United Arab Emirates
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
فراروي سانسورچی! چرا پیام ها رو نمیزاری؟
ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
جناب سرهنگ اگه دوم خرداد فتنه بود پس فرمایش مقام معظم رهبری را چه میگویید که پس از انتخابات دوم خرداد تمجید نمودن.
راستی دزدی ها و انحرافات باند احمدی نژاد در کجا فتنه و انحراف از انقلاب به تعبیر شما جا دارد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
به یمن مسبب فتنه محمود احمدی نژاد بیشتر ما بیکاریم تبریک به شما سردار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
حمایت افرادی مثل سردار جعفری از احمدی نژاد و دولتش فتنه نبود؟
ناشناس
Finland
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
سردار عزیز دوم خرداد که انتخابات رسمی و آرامی بود با حضور حداکثری مردم ، کدام دوم خرداد فتنه بود ؟
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
همین تفکرات بود که هشت سال مملکت را به دست اختلاس سپرد تا دار وندار مملکت را بر باد داد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
چ دوم خرداد فتنه است. ایا رای بیش از 70 درصد مردم ایران فتنه است. ضمن احترام شدید به این برادر بزرگوار و رزمنده سالهای پر افتخار جنگ دلیل ان را هم بفرمایند. مگر امام راحل نفرمودند رای مردم ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
6 سال بعد انتخاب روحانی هم فتنه میشه!
احمد یاداور
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
برادر پاسدار من شما را بکلامی از امام راحلمان یاداور میشوم که فرمودن مارا از بیرون نمینوانند شکست بدهند ما باید مراقب خودمان باشیم (خطاب ب مسئولین)ومن از ان روز محشر میترسم که ملت حرفهای مارا بشنوند وعمل کنند وراهی بهشت بشوندوعاقبت بخیر ولی وای بوقتیکه ما بگفته های خودمان عمل نکنیم . جنگ یک جهاد اصغر بود وحال ای برادرزمان جهاد اکبر است
ناشناس
United States of America
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
دوم خرداد 76 .بزرگترین اتفاق بعد از پایان جنگ بود.
.
ای کاش یک مقدار مثل سردار سلیمانی انصاف به خرج میدادید و در امور سیاسی دخالت نمیکردین.
.
در رابطه با سال 88 حرف بسیار هست ولی از تیغ تیز فرارو میترسم.
شيخ
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
آقاي سردار
8 سال مملكت زمان احمدي نژاد به يغمارفت ،هزاران هزار ميليارد به جيب دزداني امثال خاوري،مرتضويي و...رفت وامثال آن كه خودتان بهتر مي دانيد فتنه نبود...
خواهشن اجازه بدهيد خانواده هاي شهدا و ايثار گران خودشان در رابطه با خون عزيزانشان تصميم بگيرند.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
فتنه بزرگ هسته ای یعنی اوس محمود منظورتونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
واقعا این گونه اظهارات مایه تاسفه!
ناشناس
United States of America
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
این حرف سردار من رو یاد ی موضوعی انداخت، توی مراسم تشیع جانباختگان منا بودیم اون آقایی که پشت بلندگو بود این رو گفت عینا:
"برای نابودی دشمنان اسلام، آمریکا و اسراییب، انگلیس و آل سعود، تمامی دشمنان منطقه و سران خودفروخته منطقه، برای نابودی دشمنان داخلی بلند صلوات"
همه بدند فقط ما خوبیم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
یعنی چه یعنی 20 ملیون نفر به فتنه رای دادند در دوم خرداد؟
ناشناس
United Arab Emirates
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
اين اقا به بيست ميليون راي دهنده در دوم خرداد توهين
كرد وبايد تقاس پس دهد به اميد خدا تقاس هم پس خواهد داد
ناشناس
Czechia
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
عجب
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
عجب..!یعنی این همه مردم دوم خرداد به خاتمی رای دادند فتنه گر بودند؟!چقدر ما فتنه گر داریم تو این مملکت؟!
سید علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
باسلام و کمال احترام خدمت فرمانده سپاه

به نظر من جوان ایرانی شما حق ندارید رای میلیونی مردم در دوم خرداد را فتنه بنامید. ما جوانان انقلابی صرف نظر از این که در چه برهه ای به چه کسی رای دادیم هنگام مواقع حساس از همه جلوتریم . پس خواهشا شما با این پست مهم بین جوانان تفرقه نندازید.
ناشناس
Finland
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
لطفا به رای مردم احترام بگذارید و آن را فتنه ننامید چون م همین مردم سرنوشت خیلی ها رو تغییر دادند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
البته این مسائل ربطی به ایشان ندارد ونباید دراین مورد حرف بزند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
یعنی ۷۰ در صد مردم فتنه گرند
آریا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
توهین به دوم خرداد توهین به جمهوریت نظام است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
خوب است ایشان کمی تأمل کنند چرا سردار قاسم سلیمانی محبوب همه دلهاست و سردار جعفری نیست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
فتنه کاسبی خوبی شده
برای خارج کردن حریف نسبت دادن 2 خرداد به فتنه کار درستی نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
بله هر چيزي ك منافع اقايون بخطر بندازه ميشه فتنه !!! فردا ميگن ٢٤ خرداد هم فتنه بود فرارو سانسور نكن
ناشناس
United States of America
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
فتنه هسته ای رو کجای دلم بزارم؟ :-)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
بیست ملیون رای ما در خرداد 76فتنه بود..؟
آقای جعفری واقعا این نظر شخصی شماست یا تمام سپاه؟
کاوس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
آقای فرمانده خطر تندروی و افراط جدی تر است
محمدعلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
آیا 24 خرداد 92 هم فتنه بوده است یا خیر ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
اگر آقای جعفری پیرو امام هستند باید بداند که امام به صراحت تأکید کرده اند که نظامیان حق دخالت در سیاست را ندارند.
psdk
United States of America
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
مموتي چي؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
تا اونجایی که بنده یادمه رهبری دوم خرداد را حماسه نامیدند. بهتره سردار مطالعات تاریخی بیشتری داشته باشند تا خلاف فرموده رهبری فرمایش نفرمایند
حامد
Germany
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
پس اگه انجوری باشه یعنی اون 20 میلیون نفری که تو 2 خرداد رای دادن......طبق این گفته فتنه گر بودن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Germany
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
اوه اوه الانه که فرارویی ها داغ کنند :)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
فتنه هسته ای!!!!؟؟؟
از منحرفین هشت ساله چه خبر!؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
از نظر ایشان هرنوع رخدادی برخلاف عقیده و انتظار خود و همفکرانشان فتنه محسوب می گردد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
24 خرداد هم فتنه است و بسیجیان باید مراقب فتنه گران باشند
ناشناس
United Arab Emirates
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
خواشتا فتنه رو به رای تفسیر نفرماييد، دیگه زیر و روی فتنه رو مردم شناختند.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
۲۰ میلیون نفر مردم در کشور فتنه گر هستند!!!!
معمولا ۶۰_ ۶۵_ ۷۰ درصد مردم در انتخاب شرکت می کنند!!! در واقع ۳۰ الی ۴۰ درصد مردم در انتخابات شرکت نمی کنند!!!
بنابراین یک سوم درکشور بی تفاو تند!!!
یک دوم مردم به جناح چپ اصلاح‌طلبان رای داده اند!!!
در واقع فقط یک سوم اینگونه ریاست ها را قبول دارند!!!
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
آقاي برادرِ اخوي...دوم خرداد كه حماسه بود و توافق هم نرمش قهرمانانه...پس دقت كن!
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
این حرف را قبلا سردار مشفق هم قبل انتخابات 88 گفته بود که دیگر نمی گذاریم فتنه دوم خرداد تکرار شود. نتیجه اش هم شد آنچه که همه دیدیم.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
سردارعزیز چکارداری میکنی واقعا شهداورزمندگان 8 سال دفاع مقدس ازشما راضی نیستند فکرآبروی ماهم باش برادر.!!!!!!!!!
رزمنده سالهای نه چندان دور
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
جای بزرگانی چون حاج حسین خرازی ، حاج احمد کاظمی ، حاج همت ، و.... سبز ،چه کسانی رفتند که انسان دلش میخواست با لب اونها را بخوره از بس پاک و مخلص بودند ... حالا این آقا به همه بزرگان و ملت توهین میکند
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv