bato-adv
کد خبر: ۲۱۶۹۴۹

تنبیه گروهی یک کلاس با لوله پولیکا توسط مدیر!

دانش آموزان یک کلاس در گناوه به دلیل درس نخواندن، توسط مدیر مدرسه با لوله پولیکا تنبیه شدند که این اقدام منجر به عفونت دست یکی از دانش آموزان این کلاس شد.

تاریخ انتشار: ۱۵:۰۲ - ۲۳ آذر ۱۳۹۳
دانش آموزان یک کلاس در گناوه به دلیل درس نخواندن، توسط مدیر مدرسه با لوله پولیکا تنبیه شدند که این اقدام منجر به عفونت دست یکی از دانش آموزان این کلاس شد.
 
به گزارش تابناک، تنبیه بدنی دانش‌آموزان همواره از خطوط قرمز آموزش و پرورش محسوب شده و می‌شود؛ البته این موضوع در گذشته و پیش از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی کشورمان به گونه دیگری دنبال می‌شد؛ تنبیه‌بدنی و به اصطلاح فلک کردن دانش‌آموزان یک امر بدیهی در مدارس بود که اتفاقاً دولت آن زمان هم به این موضوع اصرار می‌کرد.
 
اما با گذشت سال های بسیار از آن روزهای وحشت‌آور در مدارس و پیشرفت تکنولوژی و وسایل ارتباطی دیگر تنبیه ‌بدنی موضوع پذیرفته شده‌ای درون مدارس نیست و در سال های اخیر هم تمامی مدیران و مسئولان آموزش و پرورش به آن تأکید داشته‌اند.
 
با این وجود شاهد هستیم در استان بوشهر و شهر کوچکی مانند گناوه در مدت کوتاهی دو بار اتفاقی ناگوار رخ می دهد که نه تنها اقدامی جهت جلوگیری آن صورت نمی گیرد، بلکه با ظاهرپوشانی بر گذار از این اتفاقات اهتمام ورزیده می شود.

تنبیه گروهی یک کلاس با لوله پولیکا توسط مدیر! 
تنبیه به نوبت!
ماجرا از این قرار است که در یکی از مدارس گناوه وقتی معلم در کلاس حاضر می شود تا ارزشیابی را از دانش آموزان صورت دهد، متوجه می شود که اغلب آنان در وضعیت مطلوب درسی قرار ندارند. همین دلیل کافیست تا معلم مربوطه –که مدیر مدرسه نیز است- همه دانش آموزان آن کلاس را به حیاط مدرسه ببرد و تک به تک آنان را تنبیه بدنی کند!
 
در پی این تنبیه حال یکی از دانش آموزان به شدت رو به وخامت می رود، طوری که اثرات آن روی دست های وی روز به روز نمایان تر می شود. طبق گفته یک منبع آگاه در گناوه، بعد از این حرکت ناپسند، دانش آموزان توسط معاون مدرسه در رابطه با مسئله پیش آمده مورد تهدید قرار می گیرند و در نتیجه این دانش آموز 15 ساله تا سه روز هیچ حرفی در رابطه با این ماجرا نمی زند!
 
عیادت مسئولان استانی و شهرستانی از مصدوم
به محض وقوع اتفاق مزبور، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گناوه تمام اهتمام خود را برای پیگیری و بررسی موضوع نشان داد و البته مدیرکل آموزش وپرورش استان و معاون و مشاور اداره کل به گناوه آمدند تا از نزدیک در جريان وضعیت دانش آموز و حادثه مزبور قرار بگیرند.
 
اعضای خانواده این دانش آموز از حضور مسئولان آموزش و پرورش تشکر و قدردانی کردند و اعلام نمودند که ما تا این لحظه هیچ گونه شکایتی نکرده ایم و در حال حاضر تنها سلامت و بهبودی فرزندمان برای ما مهم است.
 
خبر می رسد که اصغر حصیری در بیمارستان گناوه، از دانش آموز مصدوم گناوه ای عیادت کردند و تمام هزینه های درمان وی را تقبل نمودند. وی با مشاهده وضعیت بیمار، درخواست کرد که دانش آموز برای ادامه درمان به شیراز اعزام شود.

تنبیه گروهی یک کلاس با لوله پولیکا توسط مدیر! 
نظر پزشک معالج
این نوجوان مضروب که از شدت درد و عفونت حتی ممکن است به قلبش نیز صدمه وارد شود، تا روز پیش در بیمارستان امیرالمومنین گناوه بستری بود اما اکنون جهت مداوا به شیراز منتقل شده است.
 
گفتنی است که طبق تایید پزشک معالج، عفونت دست ناشی از ضربه لوله پولیکا بر دستان دانش آموز و در نتیجه قطع شدن رگ دست وی است. پزشک معالج این دانش آموز گزارشی از روند درمان ارائه کرد و از وضعیت عمومی این نوجوان اعلام رضایت نموده است.
 
واکنش فرهنگیان گناوه در خصوص تنبیه نوجوان 15 ساله با لوله پولیکا چه بود؟
در پی این اقدام نامتعارف و غیر قانونی، جمعی از فرهنگیان در نامه ای از مدیرکل آموزش پرورش استان بوشهر بدون اظهار نظر در مورد این حرکت مدیر خاطی، خواستار نرمش در برخورد با وی گردیده و برای دانش آموز مضروب آرزوی سلامتی کرده اند! لازم به ذکر است که یکی از معاونان آموزش و پرورش گناوه پیگیر جمع آوری این نامه شده و خود آن نامه را در فضای مجازی منتشر کرده است. به همین دلیل برخی از رسانه ها به اشتباه از آن به عنوان اطلاعیه آموزش پرورش یاد کرده اند در صورتی که این نامه هیچ رسمیتی ندارد.
 
این اتفاق واکنش ها و نظرات متفاوتی را به دنبال داشت و برخی فرهنگیان در فضای مجازی به بحث راجع به آن پرداختند. عده ای عنوان می کنند که تنبیه در هر صورت راهکار مناسب برای آموزش نیست و دسته ای دیگر نظر بر این داشتند که دانش آموز سالاری در حال رواج است و باید به هر نحوی از آن جلوگیری شود.
 
اگر چه سلامتی دانش آموز بسیار مهم به شمار می رود اما حفظ حیثیت حرفه ای معلم و مدیر آن مدرسه نیز اهمیت خاص خود را دارد که نباید با اقدامات نسنجیده با آبروی کسی بازی شود. در هر صورت سلامتی دانش آموزان اولویت اول جامعه فرهنگی است و خانواده ها از مسئولان انتظار دارند تا فضای آرام، پرنشاط و دور از خشونت جهت تحصیل فرزندانشان محیا شود.
bato-adv
علی ف
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
خیلی زشته آدم کلی کامنت تایپ کنه ولی هیچکدومو چاپ نکنین مشکلی نیست ماهم کامنت نمیزاریم تا شما هر نظریو که دوست داشتید چاپ کنید بلاخره دوست و آشناها همه جا اولویت دارن
چیچست
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
آغاجان قار نیست که همه دکتر و مهندس بشوند جامعه کارگر و نظافتچی و آبدارچی و نظامی و مدیر و کارمند و رئیس و مختلس و قاتل و معتاد هم لازم دارد والله
555
-
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
این کتک زدن تو مدرسه ها داره باب می شه باید یک فکر اساسی برداشت، درست میشه نگران نباشید.
ناشناس
United States of America
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
ناظم متجاوز، معلم شکنجه گر، دانش آموز چاقو کش، کلاس در آتش بخاری، مرگ در مسیر اردوی راهیان نور، بهتر نیست مدرسه ها تعطیل شوند و بچه ها (در گروه های کوچک)در خانه ها زیر نظر یکی از اولیا درس بخوانند؟
عسل
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
باسلام و احترام براي تمام آموزگاران و معلمين حقيقي......با يك سؤال نظرم را بيان ميكنم، آيا اينگونه از معلمان عزيز مي پذيرند كه با فرزندان خودشان نيز چنين رفتارهايي در مدارسشان صورت پذيرد؟!!!!؟!؟!؟!!؟!؟!...
به نظر من اين موضوع بايد از لحاظ روانشناسي ريشه يابي شده و بررسي كرد كه چرا حس انسانيت و رحم و شفقت و حس انسان دوستي در جامعه در حال زوال است، تا جائيكه، يك آموزگار كه شغل انبياء را داراست دست به چنين كاري ميزند?!?!!?!?اين آموزگاران چطور از دانش آموزان خود انتظار علم آموزي دارند در حاليكه چيزي براي آموختن به آنها ندارند، جز توحش و خشونتي كه بكار ميبرند!!!!!!!!به نظر من بهتراست براي معلمين كلاسهايي جهت "نحوه ي صحيح و سالم تدريس وتعليم و تربيت و كنترل خشم و عصبانيت " از طرف آموزش و پرورش هر استان و منطقه، تشكيل گردد...
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۵۸
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
بابا شلوغش نكنين ديگه. همه ما مدرسه رفتيم و همه از معلم و ناظم كتك خورديم. واقعا الان كه به گذشته نگاه مي كنم بهترين معلمها همانهايي بودند كه ظاهرا خشن بودند اما با تمام وجود به كار خودشان عشق مي ورزيدند. ياد همه شان بخير.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
دوره زمونه کتک زدن تموم شده. این هم نتیجه کوتاهی آموزش و پرورش در برخورد با معلمان خاطی که اسم رو رسم و جایگاه رفیع معلمان رو کوچیک و کوتاه میکنه.
ناشناس
Malaysia
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
درسته زمونه عوض شده، اما لوله پولیکا به کف دست زدن هم اینقدر جنجال مطبوعاتی نداره. ما درسته توی مدرسه گاهی کتک می خوردیم اما تا آخر دبیرستان توی مدرسه پسرانه ما یاد ندارم که حتی یک نفر حرف مواد مخدر را زده باشد. مقایسه کنید با الان.
ناشناس
Finland
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
معلم مدیر ناظم فراش دفتردار بیخود میکنه دست رو بچه مردم بلند کنه چه برسه به اینکه وحشیانه شکنجشون کنه اونهم گروهی!
شهرام
United Arab Emirates
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
این بار فرق میکنه، فروپاشی جامعه در راه است.
........
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
چرا اینقدر بزرگش می کنید هنوز اصل ماجرا معلوم نیس ایشون 15 روز بعد مراجعه کردن و همون موقع پزشک معالج تایید کردن بر اثر تنبیه نبوده
ناشناس
United Arab Emirates
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
دوست عزیز به کتک خوردن و تحقیر شدن عادت کردی شما؟؟؟!!!
عباس
United Arab Emirates
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
همه ماهادرمدرسه به شدت تنبیه شده ایم(دانش اموزدهه دوم40و50)اماانزمان احتمالن ترکه های انارویاشلاق های سیمی الوده نبودند.چون کسی مریض نمی شدیابچه های ان دوره ازنظرجسمی قوی بودندوروزبعدهیچگونه اثری ازشلاقها نبودولی امروزه ابزارتنبیه الوده هستندوبهتراست قبل ازاستفاده توسط معلمین عزیز ضدعفونی شوند.
اذين
United Arab Emirates
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
يعني چي ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!اين كه نشد بابا يكي نيست به فريادمون برسه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اين چه اموزش و پرورشييييييييييييييييييييه!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
به خدا الان خیلی خوب شده. زمان ما کتک اجباری بود!!!!!!!!!!! سال 1375 با معدل 19.70 در پنجم ابتدایی از معلم کتک خوردم. میدونی چرا؟؟؟؟؟ چون انشاء 20 نشده بودم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
بابا ماهم کتک خوردیم . مارا از پله ها غل میدادند تا پایین یادش بخیر الان ناظمموم شده پدر زنم خخخخخخخخخخخخخ
اقادایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
این همون اموزش وپرورشیه که بچه های درسخوان و تنبل هیچ تفاوتی ندارند و همه خرداد ماه فبول می شوند.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
من یادمه وقتی درس می خوندم معلمامون می زدن. الان به خدا حاضرم دست تک تکشون رو ببوسم چون واقعا از درس نخوندن ما زجر می کشیدن و دلشون می سوخت ولی الان اگه پول داشته باشی می تونی درس بخونی وگرنه معلم می گه خوندی بخون نخوندی به درک!
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
میبینم که با اون کتها الان خیلی پیشرفت کردی و برای خودت کسی شدی ناشناس
اینرو بدونید مجبور نیستید اظهار نظر کنید وقتی خودتان آیینه بدی هستید
ناشناس
United States of America
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
درس نخوندن ما به اونا چه ربطی داره؟؟؟؟ درسش رو بده بره خونشون.
امیرعلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
من یه معلم داشتم که منوخیلی کتک میزد بیخود وبی جهت.اگه الان ببینمش دندوناشو خورد میکنم.
ناشناس
Finland
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
خوب تو از اونایی بودی که باید تو سرت میزدن برا همینم دلت برا تو سری تنگ شده
sjt
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
عزیزم شما درس نخوندی من درس خوندم. کجای دنیارو گرفتم. اگه فکر میکنی اشکال از من بوده برو بهترین دانشگاه های ایران بین دانشجوهای دکتری و ارشدشون در چه حالن. به درک که درس نخونن میرن دنبال کار یه زندگی درست تشکیل میدن
مهدی
Germany
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
ربطش اینه که انسان بهتری برای جامعت بار میای و سطح جامعه و کشور رو ارتقا میدی
و اونوقت به نفع همه ی جامعه و از جمله معلم میباشد
بهلول دیوانه
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
انوقت هی اداره به معلم فشار میاره که نمره بدین نمره بدین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
حالا مدرکت چیه و چه کاره ای آقای برده!؟
از کامنتت معلومه هنوز آدم نشدی!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
درسش رو بده بره خونشون.نه. نحوه آموزش رو یاد بگیره تا دانش اموز رو علاقه مند به درس و مذرسه کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
متاسفانه خود معلمها احتیاج فوری به درس و مدرسه و تربیت دارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
بپذیرید آموزش و پرورش از کنترل خارج شده
دولت که این رو قبول نمی کنه تا مبادا به قبای وزیر بربخوره
ولی ملت قبول کنه با این فجایع
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
نمی پذیریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
هزار آفرین! حرف حق جواب نداره!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
گاهی دانش آموزان به قدری بی ادب هستند و آنقدر کلاس و مدرسه و معلم را به مضحکه می گیرند و معلم ودرس را دست می اندازند که معلم هیچ راهکاری برای مقابله با این بی ادبی ها نمی یابد
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
اون معلم گستاخ غلط میکنه دست به روی فرزندان دیگران بلند کنه حتی با شغل معلمی
معلم باید بدونه در مدرسه مدیر و ناظم هست و ان بچه هم صاحب پدر و مادر می باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
بله، دانش آموزان به قدری بی ادب هستند که باید با لوله پولیکا افتاد به جونشون! تو خوبی با ادبی به به !
عباس
United Arab Emirates
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
آرش جان معلم عزیزمدیرمدرسه هم بوده است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
این از بی سوادی و بی عرضگی معلمه که نمیتونه یه کلاس رو اداره کنه (البته نه بدون تنبیه بدنی)!
معلم اگه نتونه یه مطلب جدید رو به گونه ای جذاب انتقال بده که شاگرد رو میخکوب کنه مضحکه یه مشت بچه شیطون میشه که اقتضای سنی و طبیعتشون شیطنته!
ناشناس
United Arab Emirates
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
بچه خودت یا فامیل نزدیکتم باشه بازم همین نطق رو میکنی؟!
سیدمحمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
با این استدلال شما یعنی اگر دنش آموزی خیلی پررو بود و با لوله پولیکا هم "آدم" نشد با میلگرد هم می توان او را آدم کرد !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
اگر براي درس نخواندن بوده ، دستش درد نكنه،،،
"( ولي يك دانش اموز تنبل )"
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
دوست گرامی راه حل برخورد با دانش آموز کتک زدنش نیست. وای خدای من. فقط آرزو میکنم فرهنگی نباشین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
خواهش می کنم فرزندت را کتک نزن.خخخخ
(دوستدار کودکان)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
جای بسی تاسفه که شما خودت نتونستی فرزندتو تربیت کنی و این ضعفتو اینجوری توجیه میکنی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
اگر با کتک زدن ادم درس خوان بشه الان باید خر پرفسور باشه
پیمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
پس تکلیف این معلمی که این تنبیه عصر حجری را انجام داده چی میشه طوری صحبت شده که انگار باید خانواده دانش اموز یه چیزی هم دستی باید بدن بخدا خیلی متاسفم پسر کلاس دوم ابندایی منهم چند روز پیش در یکی از مدارس شهر ایلام توسط معلم ورزشش کتک خورد.
فرهنگی
United Arab Emirates
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
چند روز پیش با خبر شدیم که یک معلم لرسنانی بر اثر ضربه چاقوی یک دانش اموز جان خودشو از دست داد. اما متاسفانه هیچ واکنشی به این حبر نشان داده نشد کاری که باعث نگرانی خیلی از فرهنگیان گردید . اما ببینید چگونه خبر این دانش اموز را رسانه ای کرده و حتی مسوولین به عیادتش رفته اند واقعا برای جامعه فرهنگیان مظلوم خیلی ناراحتم.اخه دانش اموز سالاری تا کی؟همین شیوه های نادرست باعث شده است وضعیت اموزش ما به این حال و روز بی افتد.
ناشناس
Finland
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
کار غلط؛ غلطه. توسط هرکه باشه. یعنی چون به یک معلم ظلم شده باید بتوانند تنبیه بدنی کنند؟ آنهم به این شدت، واقعا برای شمای مثلا فرهنگی و بیچارگانی که شما پرورششان می دهی متاسفم
علی ف
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
واقعا امیدوارم این نام فرهنگی که انتخاب کردید واقعیت نداشته باشه چه ربطی بهم داره این مسائل. معلم باید شعور داشته باشه که وظیفش آموزش انسانه مگه سیرکه که با شلاق و لوله پلیکا تربیت کنن ؟ واقعا تا تفکرات امثال شما هست روز به روز باید شاهد وحشیگری بیشتر باشیم .فرزند خودتون هم اینطور دستش عفونت کرده بود بازم مینشستی پای کامپیوتر از این حرفا بزنی ؟؟؟؟؟ 
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
فرهنگی عزیز لحظه ای هم فکر نکنی که ممکنه دانش آموزان قاتل پرورده کلاس معلمان شکنجه گر باشند
تا اونجایی که من یادمه قتل معلم کلی بازتاب داشت که هیچ چند روز هم عزای عمومی اعلام شد در استان
مهم نیست این خشونت کار کیه یک روز دانش آموز قاتل یک روز معلم یک روز کشتی گیر یک روز هنرپیشه مسئله اصلا فردیت این افراد نیست مسئله افزایش میزان خشونت در جامعه است و برای نهادینه نشدن این خشونت در جامعه باید برخوردهای قضایی و قانونی صورت بگیره با فرد خاطی دوست عزیز توجه کن نا فرد خاطی نه با شغل خاطی
واقعا نمیفهمم دوستانی مثل شما اینقدر کوته بین هستند که در چنینی اخباری فقط و فقط شغل طرف به چشمشون میاد یا اینکه به نفعتون که طرفداری کنید از آدمهایی که احتمالا شبیهشون هستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فرارو لطفا چاپ کن نمیدونم سیاست شما در مورد چاپ کامنتها چیه ولی من واقعا ازش سر در نمیارم گاهی بدترین توهین های ممکن رو چاپ میکنید گاهی یک ضرب المثل شیرین وکاملا مودبانه فارسی رو غیر قابل انتشار تشخیص میدهید!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
هیچ واکنشی نشان داده نشد!!!! پس اعلام عزای عمومی در لرستان و تحصن معلمان واکنش نیست؟
حضور معاون وزیر و نماینده دادستان کشور واکنش نیست؟
دوست عزیز کی فرهنگیان ما یاد خواهند گرفت که دوره عصر حجر به پایان رسیده و نیاز است تا روش های تعامل با دانش آموزان را یاد بگیرند. آیا فقط دانش آموزان ایرانی شیطنت می کنند؟ آیا در کشورهای دیگر نوجوانان و کودکان شیطنت نمی کنند؟ آیا فرهنگیان دیگر کشورها هم هنوز از تنبی های عصر حجری استفاده می کنن؟
درآخر اگر بجای این دانش آموز فرزند شما کتک خورده بود بازهم این افاضات را می نوشتید؟
معلم کلاس اول
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
عبارت " آموزش و پرورش " بسیار پرمعنی است : آموختن علم و پرورش روح و روان دانش آموز.
ولی متاسفانه این روزها از هر دو قسمت این عبارت بسیار دور افتاده ایم. بطوریکه بنظر میرسد ابتدا باید معلمین ما دوباره " آموزش " ببینند و " پرورش " را بیاموزند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
میلیاردها مثبت!
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
کجان اونایی که چند روز پیش که یک دانش آموز معلم خودش رو با چاقو کشته بود ، سینه سپر کرده بودند و از مظلومیت معلم ها میگفتن ؟؟؟؟؟
یک معلم
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
چون یکی کار بدی کرده که نباید گفت همه هم صنفی هاش بد هستند. نه معلمی حق داره دانش آموز را کتک بزند و نه دانش حق داره که به معلمش کوچکترین توهینی بکند.
جمله ای داریم از یکی از ائمه اطهار با این مضمون : کسی که به من چیزی بیاموزد مرا برای همیشه مدیون خود کرده. ( نقل به مضمون )
اقادایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
ما بیشماریم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
این آمرزش (نه آموزش!) و پر روش ها شور همه چیزو درآوردن!
نازنین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
بعد میگن چرا یک دانش آموز با چاقو زده معلمش رو کشته خوب چون در جامعه چیزی جز خشونت ندیده وقتی عناصر فرهنگی جامعه مشکل روانی دارند چه برسه به فرزندانی که از دست اینها به اصطلاح آموزش میبینند یکی نیست به این آقا بگه ما که صبح تا شب درس خوندیم و زدیم تو سرمون دانشگاه دولتی و با رتبه خوب قبول شدیم هیچ جا جامون نبود با اینکه به ما آینده ساز میگفتند شدیم آینده سوز حالا چه برسه به این بنده خداها که از الان آینده سوزند چه رسد به فردا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
واقعا متاسف باید بود که اموزش و پرورش نسل اینده دست چه انسانهای روانی افتاده است.تا یکی از اینها به شدت مجازات نشود این روال ادامه خواهد داشت.
اقادایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
اقای محترم اول تشریف ببر و یک جلسه کلاس را اداره کن وبعد افاضه فضل بفرما!!!!!!!!!!!!!
سیدمحمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
من اگر به جای مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر می بودم این معلم را برای درمان راهی تیمارستان می کردم.
mahdi
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
با اینکه تنبیه بدنی تایید نمی شه و اقدامی نسنجیده و ناگوار است ، اما به دور از هر قضاوتی باید ریشه های این کار رو بررسی کرد . چرا فرزندای ما امروزه علاقه ای به تحصیل ندارن ؟! درس نخوندن بچه ها دلایل دیگه ای هم داره که به برخی از اونها اشاره میشه :
1- طرح صد در صد قبولی و عدم مردودی . اگه دانش آموز درس نخونه که اکثرشون هم نمی خونن ، خود به خود در پایان سال همه شون قبول میشن و این یعنی همه باید قبول بشن و کسی هم نباید مردود بشه . تو این وضعیت ، شان آموزش و پرورش تا حد نهضت سواد آموزی پایین میاد که هدفش ریشه کنی بی سوادی و جلوگیری از ترک تحصیل هستش .
2- اصولا " الان دیگه اکثر دانش آموزان به دلیل آینده ی مبهم شغلی ، انگیزه ای برای ادامه تحصیل ندارن .
3- ما ایرانی ها اصولا" باید چماق رو سرمون باشه تا یه کاری رو انجام بدیم .
4- آموزش و پرورش و اولیا از مدرسه انتظار معجزه دارن . انتظارشون اینه که شق القمر کنه و همه رو دکتر و مهندس و ... به بار بیاره . به همین دلیل مدیر و معلمای بیچاره باید کاری کنند تا این بچه ها درس بخونن و ... اما اگه کسی نخوند ، چیکار باید کرد ؟! تنبیه بدنی ممنوع !
کسر نمره ممنوع !
اخراج از کلاس ممنوع !
اولیا هم به مدرسه نمیان و اگه هم بیان کاری نمی تونن انجام بدن . چون بچه هاشون حرفشونو گوش نمیدن و خیلیاشون بچه رو به این دلیل مدرسه میفرستن که از دستش راحت باشن . خب حالا بگین مدیر و معلم با حجم انبوه انتظارت اولیا و اداره چیکار کنند ؟!
5- دانش آموزا میدونن که مدرسه هیچ کاره ست و قانون و قاعده ای هم برای تنبیه و ... وجود نداره و خلاصه ارباب هستند و کسی نمیتونه بگه بالا چشت ابروست .
6- معلمها هم با حقوق بخور و نمیر خود روزگار می کنن و اینم یه دلیل انگیزشی و روانیه که تحملش برای این قشر مظلوم سخت و دردناکه و اغلبشون از خونوادشون شرمنده هستن .
7- شیوه های تدریس هم سنتی و منسوخه . نمی شه دانش آموزی رو که تو خونه با ماهواره و اینترنت و وایبر و فیس بوک و تبلت و لپ تاپ کار می کنه با گچ و تخته سیاه و مايیک و وایت برد راضیش کرد !
8- معلم و مدرسه تو جامعه چه ارزشی دارن که دانش آموز بره درس بخونه و حرف اونارو گوش کنه و حرمتشونو نگه داره ؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
معلم باید تدریسش بکنه و از کارش کم نذاره دیگه نتیحه کار به خود دانش اموز و والدین او مربوطه میشه که یاد گرفته یا نه دلیل ندارد با زور تنبیه و لوله پولیکا مطلب را تو ذهن دانش اموز فرو کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
تا کی؟ هفته پیش در مورد لگد زدن یک به اصطلاح معلم به یک دانش آموز پسر مطلب چاپ شده بود. معلم عزیز است ولی آن معلمی که در درجه اول انسان باشد و هدف اولش آموزش زندگی و اخلاق و بعد کتاب درسی... اینگونه افراد با گاو فرقی نمی کنند و جایشان در همان طویله است نه جایی که جوانان یک کشور در آن تربیت می شود؟ کدام درسی ارزش داشت که دست آن بچه به این صورت شود.. اگر دانش آموز شیطنت کرد اونی که بتونه با وجود شیطنت کلاس را اداره کند معلم است اونی که شعورش برسد که شیطنت لازمه سن دانش آموز است وگرنه که می شد توی معلم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
قربان تو بفرما با دانش اموز بي ادبي مثل خودت كه حتي ادب صحبت كردن بلد نيست چكار بايد كرد؟ در ضمن اون معلم هدفش درس خوندن دانش آموز بوده و به قصد زخمي كردن دستش او را كتك نزده. صفتي كه به كار بردي حتما لايق خودت هست نه يك معلمي كه از سر دلسوزي(اگر اشتباه هم كرده باشه) اعصاب خودشو خردكنه و خودشو به خاطر درس نخوندن دانش آموز به دردسر بيندازه.
اقادایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
کشوری که اموزش وپرورش ان انظر اقتصادی در فلاکت است باید منتظر چنین رفتارهایی باشد
بهلول دیوانه
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
وقتی یک کتاب پرحجم با ساعات تدریس کم به معلم می دهند دیگر ایشان وقتی و حوصله ای برای شیطنت دانش اموزان ندارد و باید کتاب را تا وقت امتحان تمام کند!!!!!! لطفا در مورد جیزی که اطلاع ندارید موعظه نفرمایید!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
نرمش!!!
جمعی از فرهنگیان خواستار نرمش با مدیر خاطی شده اند؟!!
یعنی چه؟
ما هر روز از داعش می خوانیم و مو به تن مان راست می شود... از خوی حیوانی این گروه بعد معلم مدرسه همچین بالایی سر فرزندان مردم آورده!
متاسف هستم
متاسف هستم
کاش آقای روحانی و وزیر محترم یک عکس العمل درست نشان دهند

هر چه بگندد نمکش می زنند
وای به روزی به بگندد نمک

از هر کس انتظار می رود الا قشر فرهنگی مملکت
متاسفم
ایشان نه تنها معلم نیستند بلکه یک بیمار خطرناک عقده ای تشریف دارند
اقادایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
با این بودجه شندرغازی: همین که معلمان مدارس را اداره می کنند باید به انها افرین گفت. شما هم اگر روزی چهل پنجاه بار فحش و متلک از ارباب رجوعت بشنوی قاطی می کنی و انوقت می فهمی معلمان چه می کشند!!!!!
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
توحش توحش . ایننامهنگاری معلمها دیگه خیلی خنده دار بوده !
اینجور معلمهااگه مشکل حقوق و غیره و ذالک دارن بهتره جای دیگه خالی کنن نه رو دست دانش آموزا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
جور استاد به ز مهر پدر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
خوبه خودتم استاد میدونی آقا یا خانوم .....
ناشناس
United Arab Emirates
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
جور استاد بله. نه توحش و ...
ناشناس
United States of America
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
فکر نمی کنم این تصویر تا تنبیه در ارتباط باشد
ناشناس
Uzbekistan
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
حق دانش آموزان تنبل همین است بیچاره مدیر که دلش برای این تنبلا سوخته حالا یکی هم رفته یه غلطی بیرون کرده عفونت به نام مدیر ثبت شده ما که بچه بودیم با جوب انار کتک خوردیم دستمان هم خون آمد حالا دکتر شدیم این جور دانش آموزا که فقط انگلک کردن همرو بلدن چی می خوان بشن از لحاظ پزشکی که چنین پدیده ای بسیار بندرت اتفاق می افته مگر اینکه قبلا بر اثر زخم این عفونت موجود بوده که با تنبیه شدت یافته انشالله که خوب بشه و کار به جاهای باریک نکشه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
مسئولین چرا پاسخگو نیستند اگر در دولت قبلی بود فرارو خیلی پیاز داغش می کردی
آقا بیوک
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
حکم کتاب قصاصه،فارغ از گزار جامعه به سمت دانش آموز سالاری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
گزار صحیح نیست گراز صحیحه آقابیوک !!!
هدهد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
هر کس که مدرکی را دریافت کرد و در آموزش و پرورش شروع به کار نمود شایسته نام معلمی نیست. کسی که نمی تواند خشم خود را کنترل کند نباید در سیستم آموزشی کشور جایی داشته باشد. عذرخواهی رییس آموزش و پرورش استان و اخراج این فرد پرخاشگر کمترین کاری است که می توان انجام داد...
بهلول دیوانه
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
اقای محترم دانش اموزان این زمانه خیلی پررو وبی .ادب هستند. شما جای معلمان بودید جنازه انها را تحویل خانواده شان میدادی!!!!!!!!!!!
مانلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
منکر زحمات معلمان و عزیزان فرهنگی نیستم. اما معتقدم در انتخاب معلمان در آموزش و پرورش متاسفانه هیچ معیاری برای سلامتی روان وجود ندارد. برای انتخاب و استخدام متقاضیان خلبانی، آتش نشانی و ...خیلی از مشاغل دیگر تست های سخت گیرانه ای وجود دارد اما متاسفانه برای انتخاب معلمان و مربیان مهد کودک که مستقیما با روح و جسم نسل بعدی جامعه سر و کار دارند هیچ گزینش علمی صورت نمیگیرد.

فرارو عزیز میدانم که این نظر را منتشر نمیکنید اما گفتنش را ضروری می دانم حتی اگر فقط یک یا دو نفر در حوزه خبر آنرا بخوانند.
متاسفانه به دلیل مزایای اندک شغلی در آموزش و پرورش قشر باهوش و نخبه جامعه هم جذب آموزش و پرورش نمیشوند، چرا که اگر معلم خودش بهره هوشی بالایی داشته باشد قطعا توان مدیریت تعدادی دانش اموز با سطح گیرایی متفاوت را پیدا خواهد کرد. اگر معلم تواناو مسلط به کارش بود می دانست که روش هایی بهتر از لوله پلیکا نیز در عصر اطلاعات وجود دارد.
حالا یه عده دیگر از همین افراد نگران آبروی این دانشمند هستند
خدایاااااااااااااااااااااااااا این درد را به که میتوان گفت؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
دقیقا، مرسی
مهمترین نکته توان مدیریت یک کلاس است که اکثر معلم های ما فکر می کنند با پرخاشگری باید کلاس را ساکت کنند اسم این اداره کردن کلاس نیست ساکت کردن ....بین اینها خیلی فرق هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
این چه وضعیه؟ واقعن سیستم آموزشی ما کجاست؟
یک ناظر
Germany
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
ای کاش مدیر مدرسه به جای تنبیه دانش آموزان از مسئول بخش تألیف کتب درسی وزارت آموزش و پرورش که چند دهه با کادری ثابت و افکاری بر جای مانده از فکر همان چند تن بدون هیچ تنوع، پویایی و بدون هیچ نیروی متخصص جوان و صاحب اندیشه ای هنر نمایی می کنند، می پرسید: " آیا این کتب درسی چه قدر به نیاز دانش آموزان ما جواب می دهد که این قدر احساس بی نیازی می کنند؟!"
اقادایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
عزیز من بارها نوشتیم اما کو گوش شنوا!!!!!!!!!!!!!
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
بمیرم. بخدا به این بچه ها که با کمترین امکانات دارن درس میخونن کمتر از گل نباید گفت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
چند بار به خود اون مدیر روانی بزنند تا حساب کار دستش بیاد!
yari
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
متأسفانه آموزش و پرورش کمیته انضباطی ویژه دانش آموزان رادر مدارس در آیین نامه های خود پیش بینی نکرده تا به موقع به بی نظمی های آموزشی و اخلاقی آن ها رسیدگی شود تا شاهد حادثه دلخراش بروجرد وبوشهر نباشیم. اگرقوانین انظباطی محکم و شفافی داشته باشیم چه نیازی به تنبیه و چاقو کشی است ؟!1 کارشناس آموزشی وتربیتی آموزش و پرورش
یک معلم زحمت کش
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
بهترین دانش آموزان را زمانی داشتیم که فلک در کار بود الان دانش آموزان درس نمی خوانند شهریور هم اعلام می کنند همه را قبول کنید در طی سال تحصیلی هم بهشان نمی شود گفت بالای چشمتان ابروست آخر سرهم آموزش و پرورش درصد قبولی شاگردا رو می کوبه توی سر معلم و مدیر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
دوست عزیز اگر معلمین الان را با معلمان گذشته قیاس و مقایسه کنیم در حق معلمین گذشته جفا کردیم ، معلم گذشته با وجدانتر از الان بود به فکر شناسایی دانش آموزان متمول و پولدار برای برگزاری کلاسهای خصوصی با قیمتهای سرسام آور نبود به درسش و مملکتش اعتقاد داشت اما الان اکثر معلمین فقط به فکر پول و درآمد زیادتر از آنچه که عایدی دارند هستند و این هم ثمره ای جز بی علاقه گی و بدبختی قشر جوان و نوجوان در کشور نخواهد داشت لطفا برای یکبار هم که شده بدون تعصب برخورد کنیم فقط یکبار و کلاه خود را قاضی کنیم و فقط بدانیم که معلمی شغل انبیاست نه شغل .....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
تا معلمایی مثل تو داریم باز تو همون پنجاه سال قبل درجا خواهیم زد!
بدبخت!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
معلمی که در این دوره و زمانه با پیشرفت علم هنوز در عصر فلک کردن مانده معلومه چی هست
ناشناس
Turkiye
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
زحمت کش؟!! فلک ؟!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
چوب معلم و مدیر هزار تا نکته تربیتی داره. واقعا تنبیه نیازیه که الان تو مدرسه ها نیست و جاش خالیه.دهه 60که ما بودیم الان همه همکلاسیهایمان یه کاره ای هستند و با تحصیلات عالیه در عین فقر امکانات.من به معلم پسرم گفتم بچه رو تنبیه کن تا ترس داشته باشه ودرس بخونه.ما قدیم معلمهایمان را هر جا که میدیدیم هم احترام میکردیم و هم خیلی میترسیدیم ولی الان...................................باتشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
متاسفم به این نحوه تفکرت!
پس بگو چرا تمدن اینقدر پیشرفت کرده! نتیجه تنبیهات حضرات بوده و ما نمیدونستیم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
آره اتفاقا ما هم دو تا دهه شصتی داریم با فوق لیسانس از معتبرترین دانشگاهها که بیکار هستند
من نمی دونم چرا متوجه نیستید خشونتی که در خانواده ها و در سطح جامعه داره گسترش پیدا می کنه در عرض یک دو سال پدید نیامده بلکه محصول سالها خشونت در سطوح مختلف هست هیچ کس دانش آموز سالاری یا فرزندسالاری رو نمی پسنده اما هیچ آموزه ای هم پیدا نمی کنید که تنبیه بدنی رو توجیه کنه تنبیه بدنی فقط حقارت و عقده و خشونت رو در شخص تقویت می کنه و بعد از مدتی برای بچه عادی میشه و بعد هم بعد از مدتی جری میشه و برمی گرده تو روی اون کسی که دست روش بلند کرده و تلافی می کنه اما برخوردهای کاملا تائید شده و علمی هستند که خیلی تاثیرگذارتر از تنبیه بدنی هستند که باید هم والدین و هم معلمان ما تحت آموزش قرار بگیرند
امیر خان آقا تبریزی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
اگر برفرض محال به آقای وزیر و شخصیت ایشان برنخوره فورا باید این معلم که بجای معلمی باید مامور شکنجه لقب بگیره خارج از نوبت دادگاهی و از سمت و شغل شریف تدریس و معلمی و سایر مشاغل دولتی اخراج و با مصادیق جرمهای مربوط به ایجاد رعب و وحشت محاکمه و مجازات اسلامی در مورد ایشان به عمل گذاشته شود
اقادایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
امیر خان ای کاش یک بار سر کلاس می رفتی تا می دیدی همین دانش اموزان به ظاهر مظلوم چه بلایی سر معلمان میاورند!!!!!!!!!!!!!!!!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
خودت در شرایت معلم نیستی از طرفی در یک شهر نیز کلاس با کلاس فرق داره بعضی وقت ها بچه تو شرایت کتک بزرگ شده و کنترل ش بدون زدن محال چرخی بزنی به تمام مدارس مدرسه به مدرسه شهر به شهر فرق می کنه از طرفی اولیا بعضی خودشان درخواست زدن بچه شان را دارند که درس بخواند لذا در خیلی جهات زدن باعث درس خواندن بچه می شه باعث نظم و انظبات شان می شود لذا شما شرایط خودتان را فقط می بینید و تمام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
کاملاً موافقم تو این عصر اینقدر توحش!؟
این آدم مریض روانی بوده و شدیداً برای جامعه مضر است!
این دانش آموزان هرکاری هم کرده باشن لایق این رفتار سادیسمی نبوده اند!!!
یاد داعش افتادم!!!
یک دوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
الان وقت اینه که مجلس از وزیر سوال کنه و استیضاحش کنه، نه به بهونه های سیاسی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
آن دوستانی که موافق تنبیه هستند و معتقدند که زیادی این مسئله رو زیادی دارن شلوغش میکنن آیا اگر فردا بهشون اطلاع بدن که فرزندشون در اثر تنبیه دچار آسیب بدنی شده و به علت شدت ضربه دچار عفونت شده و در بیمارستان بستری شده آیا باز هم همین نظر رو دارن ؟؟؟
محمود
United Arab Emirates
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
خدایا به من این توفیق را بده تا قبل از اینکه در مورد راه رفتن کسی قضاوت کنم قدری با کفشهای او راه برم!!!!!!!!
دکتر شریعتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
از روزی که کتک از مدارس ایران برچیده شد فاتحه درس خئندن هم خونده شد رفت . همه بیسواد مدرک دار .

ما ایرانی ها تا زور نباشه کاری رو درست انجام نمیدیم حتی اگر بنفع خودمون هم باشه
فرهنگی2
United States of America
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
اعدامش کنند خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اسکندری
United States of America
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
همینک شاهد هستیم که بسیار از مستخدمان با گذراندن چند واحد در رشته های بی ربط بدون گذراندن دوره های تربیت معلم در مرکز شهر ها به عنوان معلم مشغول به تدریس شده اند و ضابطه های روانشناسی و علمی در خصوص استخدام آنان رعایت نشده
ناصر
Germany
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
البته تنبیه دانش آموز توسط یک معلم کار غلط و اشتباه بزرگی است ولی باید توجه نمود که با آب و تاب دادن بسیار به این وقایع معلمان گرامی دیگر با دیدن این وضع دیگر آن دلسوزی کم را هم نسبت به درس بچه ها از دست داده و بقول یکی از کامن گذاران در مقابل تنبلی دانش آموزان میگند به درک
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
عجب اوضايي داريم : خشونت . دروغ . تهمت . بداخلاقي . بي ادبي . كجا داريم ميريم
معلم گناوه ای
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
من معلم یکی ازمدارس متوسطه گناوه هستم.وضعیت مدرسه مابسیار بداست.دانش آموز هرساعتی خواست می آید ومیرود.درس که نمی خواند.نه کتاب ونه دفتر همراه خودش نمی آورد.با دمپایی وموبایل سرکلاس حاظر میشود وازگل نازکتر هم نمیشود گفت.رفتاربی ادبانه بامعلم بیدادمیکند.بنظر شما دراین کلاس ومدرسه معلم باید چکارکند؟ چطوری درس بدهد وکلاس اداره کند.آموزش وپرورش معلم ها را خوارکرده است.به دانش آموز تو نمیشود گفت.این یک فاجعه نیست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
مگه آموزش وپرورشی هم مونده فقط وزارت بهداشت تمام
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
ای بابا هرکاری یه حکمتی داره.ازکجا معلوم در اثر ضربه لوله پولیکا دستش این شکلی شده شاید دستش از قبل مشکلی د اشته وگرنه باید دست همه بچه ها عفونت میکرد!!!!!!!!!!!!!!خدا بهتر میدونه.شاید عبارت عدو شود سبب خیر برای این خبر مناسبتر باشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Finland
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
خدا جون دیگه خسته شدیم فقط خودت یه کاری کن
تعلیم و تربیت
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
دوستان فکر نمی کنید مشکل ما بیش از برخورد علط یک معلم و یا یک دانش آموز است؟
فکر نمی کنید باید شیوه آموزش را تغییر داد؟ بهتر نیست معلم ها با روشهای جدیدتر رفتار با کودکان و نوجوانان بیشتر آشنا شوند؟ بهتر نیست بجای گزینش های آنچنانی بیشتر به روی نحوه برخورد معلم و دانش آموز کار کرد؟؟؟
بی طرف
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
اگه تنبیه توی یه نسل جواب میداده دلیل نمیشه الانم کارآمد باشه. به نظر من الان این روش نتیجه عکس میده و تبعات روانی واسه دانش آموز در پی خواهد داشت.
عزیزالله
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
عوامل دخیل:
1- کنترل دانش آموزان سخت شده است
2- بی انگیزه بودن معلمان
3- چند شغله بودن معلمان
4- عدم نظارت کافی
5- عدم توجه به وضعیت معیشتی معلمان
6-فرزند سالاری در بین اولیاء
7- تربیت را رها کردن
8- تراکم بالای دانش آموزان در کلاس (38نفر در یک کلاس )
9-به روز نبودن مدرسه ( کتاب . امکانات . روش تدریس . )
10-حقوق حقوق حقوق حقوق حقوق حقوق حقوق حقوق حقوق حقوق حقوق حقوق حقوق حقوق حقوق حقوق کم کم ک م ک م ک م ک م کم است کم است.
ناشناس
Germany
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
پس همه دسته جمعی بریم بمیریم... چون کل کارمندها و مشاغل کم درآمد همگی حقوق ندارن و گرفتارن.. یا بریم بمیریم یا بریم چاقو کشی و کتک کاری...
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
اولا باید گفت که کار این معلم به هیچ عنوان درست نبوده و توجیهی نداره و باید با این گونه تنبیه های نامتعارف برخورد کرد. ولی از طرفی نباید زحمت معلمان عزیز رو زیر سؤال برد و باید این رو هم گفت که امروزه شیوه تربیت خانواده ها هم متأسفانه تغییر کرده زمان ما دانش آموزی که چندین سال مردود می شد و به اصطلاح لات و گردن کلفت مدرسه بود ، اگر معلم یا مدیر مدرسه یک سیلی هم به او می زد دانش آموز به خود اجازه نمی داد تو چشم معلم نگاه کنه ولی امروزه متأسفانه دانش آموز به راحتی توی روی معلم وایساده هرچی هم که دلش بخواد به معلم میگه و معلم بیچاره هم جرأت نداره بهش بگه بالای چشت ابروئه.که این برمیگرده به تربیت خانواده ها. با این شرایط امروزی هم که معلم صبر و تحملی براش نمی مونه البته این رفتار بعضی معلمها رو توجیه نمیکنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
یعنی تو مملکت ما حد وسط وجود نداره

یا معلم کشته میشه یا دانش اموز له و لورده میشه
آریا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
من کلاس پجم ابتدایی شاگرد اول کلاس بودم معامی داشتیم که اتفاقا مدیر مدرسه هم بود.به ازای هر بیستو و پنج صدم نمره یکی کف دستمون میزد که نمره ما تا بیست برسه.اما میگم هرچی دارم از اونه .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
اگه همچین اتفاقی تو ژاپن می افتاد، این شخص به اصطلاح معلم رو اعدام می کردن و تو پوستش کاه می زدن تا عبرتی بشه برای سایربن که اینجوری با نسل آینده مملکت برخورد نکنن. یامون نره اینکه میگن معلمی شغل انبیاست، مال معلم نما ها نیست.
مجيد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
چرند نگو
نه اينجا ‍ژاپنه نه بچه هامون بچه ژاپنين
شك ندارم از راه مدرست تا خونت جاي ديگه اي نرفتي بچه
تو ژاپن تو تمام سطوح فوق العاده به هم احترام ميزارن
يكي از علت هاي پيشرفتشونم همينه
چون اونجا بودم كه ميگم
نه مثل اينجا كه به معلمهامون چپ و راست يه بچه فحاشي ميكنه نميتوننم بزنن تو گوشش
چون صد تا نه نه پيدا ميكنه
آرین
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
بابا این حیوانات رو از سیستم آموزشی بیرون بندازید! اسم بقیه رو هم خراب میکنن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
معلمین عزیزی که از هیچ جا حمایت نمی شوند چرا خودشون را به دردسر بیندازند بچه ها یاد نگرفتند به درک
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
واقعا خجالت آوره توی کش حتما راهای بهتری برای تنبیه وجود داره غیر کتکور روشنفکر متمدن که راننده آژانساش هم لیسانس دارن بچه های مردم رو اینجور کتک میزنن بچه هایی که مادر وپدر دلشون نمیاد دیه تو سری بهش بزنن ع
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
قبول که دوره و زمونه کتک زدن گذشته و واقعا تنبیه بدنی مورد نکوهش هست.
اگر دانش آموز سر کلاس فقط درس نخواند ایرادی ندارد ولی چنان معلم را سر کلاس اذیت میکنند که دیگه اعصابی برای شخص نمیگذارد. بله اگه گذشته کتک میزدند بابت درس نخواندن بود نه اینکه دانش آموز بی ادب و لوس و ننر بود. الان علاوه بر اینکه درس نمیخونند معلم رو هم سر کلاس عاصی و بیچاره میکنند هنگامی که ولی رو فرا میخونند ولی از بچه خودش حمایت و رو در روی معلم می ایستد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
به نظر میرسه با یه عکس نمیشه قضاوت کرد. واصلا کارقضاوت در صلاحیت هر شخص نیست مگر مراجع قضایی . بعضی از دوستان حکم هم صادر میکنن متاسفانه. هیچ به محتوی کتابهای درسی واهداف نظام اموزشی اگاهی دارید.
نادر
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
با تنبیه دانش آموزان موافق نیستم ولی آیا این همه جنجال رسانهای از سر دل سوزی است باور کنید خیر با توجه تصویر وسن وسال این دانش آموز کودک نیست آیا خود دانش آموز نمی تواند بهترین توضیح را از این واقعه تشریح کند در ضمن لازم به یادآوری است که خود این دانش آموز دارای بیماری قند ومشکلاتی دگر هم بوده عامل این شرایط فقط تنبه معلم نبوده است با امید به اینکه رسانه ها از جمله فرارو آلت دست یه عده غوغاسالار قرارنگیرند .
محمد
United Arab Emirates
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
خوشم میاد فرهنگیان عزیز میریزن تو سایت و به نظرات همسو مثبت و به نظرات منفی ، منفی میدن !
تنبیه بدنی در دوره مدرسه کابوسی برای من به ارث گذاشت که به گناه و کار نکرده در مدرسه شکنجه شدم
همین الان و در این لحظه کتک و شکنجه به اصطلاح آقای فرودی ناظم مدرسه شاهد 28 مشهد که در ذهنم مرور میشه یاد توحش داعش می افتم
با قصاوت و عقده و تنفر آنچنان کتک میزد که گویی قاتل یا متجاوز به عنف دستگیر کرده
فرهنگیان عزیز ، به جای حمایت کورکورانه از توحش برخی از همکارانتان کمی وجدان و انصاف را قاضی کنید
کودکان و دانش آموزان که نباید پاسخگوی تمامی مشکلات شما اعم از قرض و وام و افزایش اجاره خانه و نسیه سوپر سر کوچه باشند
کودکان که نباید محل تخلیه فشارهای مالی و روانی شما باشند
اگر من و شما در کودکی کتک خوردیم نباید این را حق خود بدانیم که کودکان و دانش آموزان ما هم باید از ما کتک بخورند
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
فاتحه.
ناشناس
United States of America
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
تا کی باید شاهد خشونت در مدارس باشیم .
باید قوانینی تدوین شود تا جلوی اینگونه ناهمجاری ها گرفته شود دانش آموزان امروز اینده سازان فردا ی این مملکت هستند !
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
خانواده دانش آموز از ترس اینکه تو مدرسه واسه بچه شون مشکلی پیش بیاد و اون مدیر باهاش لج بیفته و باعث بشه که درس خوندن بچه شون با مشکل مواجه بشه ، به همین دلیل بی خیال میشن ، من کلاس 4 ابتدایی بودم یه بار به خاطر اینکه دفتر مشقمو گم کرده بودم معلم با شلنگ افتاد به جونم سیاه و کبودم کرد ، یه جوری منو میزد که انگار داره ... ، خیلی بد منو کتک زد ، تا سال ها بعد از اون ماجرا من شبا کابوس میدیدم ، البته همون روزی که اون منو زد بابام و بابابزرگم که از ماجرا خبر دار شدن ، شب افتادن تو خیابون در خونه مدیرو ناظم خونه ی معلم رو پیدا کردن زدنش ، بعدشم کلا مجبور شدم مدرسه مو عوض کنم .
امید
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
در گذشته شرایط جور بود که قانون کاری به تنبیه دانش آموزان نداشت و معلم به صلاحدید خودش عمل میکرد ، الان قانونا" تنبیه بدنی ممنوع اعلام شده و از یک فرهنگی ومعلم انتظاری جز رعایت قانون نمره وتنبیه بدنی یک عمل خلافه و عامل آن قابل مجازات ، چطور معلمی که خودش کار خلاف انجام میدهد ميتونه شاگردش رو بدرستی هدایت کنه ، اگر دانش آموزی مقررات مدرسه و کلاس رو زیر پا بگذاره باید طبق مقررات آموزش و پرورش با اون برخورد بشه نا به سلیقه ی معلم شاید یک معلم تعادل روانی اش رو از دست بده و هر بلایی سر یک بچه ی ضعیف تر از خودش باره ، باید به بازتاب یک رفتار منفی از طرف معلم خاطی در بین دانش آموزان هم اندیشید ،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
بدلیل همین سوسول بازیها است که بچه ها به پدر و مادر های خودشون هم توهین میکنند به معلم ها بی احترامی میکنند به پیر ها آزار و اذیت میکنند به پیش نماز واستاد وهر کس از خودشون پیشکسوتر است بی احترامی میکنند از همه طلبکارن وای بر این فرهنگ ما .بیچاره معلم ها که میخواهند هم درس بدهند هم تربیت کنند وهم نظم بر قرار کنن آنهم با این حقوق کمتر از یک شغل ساده
گمنام
United States of America
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
این مدیر روانی زنجیره ای باید محاکمه و اعدام شود
اعدام بهترین گزینه است
ناشناس
Singapore
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
البته تنبیه کار درستی نیست اما به قدری دانش اموزها بی ادب وپررو شده اند که راهی نمیماند جز تنبیه برایه معلمی که یک کارمند ساده است باهزارو یک مشکل این معلم هم باید انها را به حال خودشان رها میکرد وبا گفتن یک جنله این دردسر ها را برایه خدش ایجاد نمیکرد به درک
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
دادگاهی و قصاص در ملع عام - معمولاً ادمهای روانی که تجربه تلخ گذشته دارند این حرکات را انجام میدهند - مثلاً یارو باید الگو باشه - طرف بچه اش یه حرکتی انجام داد باید با شلاق بیفته به جونش؟ خدا شفا بده
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
جایگاه معلم لطمه دیده وبه دلیل حقوق کم افراد سایسته رغبت کمی به معلمی دارند البته در مورد خانم ها وضع فرق می کند ورودی های دانشگاه فرهنگیان را نگاه کنیدبا رتبه زیر هزار فقط خانم ها آمده اند در مورد آقایان رتبه های زیر هزار یا نیست یا بسیار کم است اگر معلمان شایسته می خواهیم باید بتوانیم هزینه آن هم بپر دازیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
وقتي با سهميه و بدون گزينش درست معلم استخدام مي كنند و بعد درست آموزششون نميدن نتيجه بهتر از اين نميشه
ناشناس
United Arab Emirates
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
یعنی مشکل روانی و تربیتی فقط برای سهمیه و بدون گزینش استخدام شده هاست؟!
نیکان
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
این مدیر مدرسه باید بشکل منصفانه و قانونی ، مجازات شود و مسئولین آموزش و پرورش منطقه از دانش آموزان تنبیه شده و خانواده آنها ، عذرخواهی و دلجویی کنند و نیز به هزینه ی دولت ، هم آن مدیر و هم دانش آموزان ، از طریق مشاوره روانشناختی حمایت شوند .
سهند
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
دوستان عزيز به نظر من بايد راه هاي افراط و تفريط را كه يكي از عادات ما مي باشد كنار بگذاريم و با كالبدشكافي و ديد آسيب شناختي به بررسي مسئله پرداخت. اول بايد صورت مئله رو دقيقا مشخص كرد كه چيست. بعد با مطالعه و تحقيقات گسترده علمي پاسخ واقعي به آن يافت. در نظرات درج شده زير اين خبر به مطالب خوب و مفيدي بر مي خوريم و بجز موارد ذكر شده خيلي موارد ديگر نيز ميتوان يافت. از علل و عوامل چنين رفتارهايي. از قوانين و مقرراتي مربوطه . ازوضعيت اجتماعي، اخلاقي، اقتصادي و حتي سياسي، ميزان دانش حرفه اي معلمان، روش هاي تدريس، چگونگي تعامل با دانش آموزان و اوليا و مدارس و خيلي از جنبه هاي ديگر كه بصورت زنجير وار و شبكه به هم وصل هستند و رفتارها را در جامعه شكل ميدهند. قضاوت بدون ريشه يابي و درك مسئله كاردرستي نخواهند بود .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
شرم آوره
حمید
Italy
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
چندوقت پیش تو بندرعباس هم این اتفاق افتاد و مدیر هم دفاع کرد از تنبیه
نامی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
این را همه به خوبی می دانیم کتک ذاتا چیز بدی نیست (هدف بیدار کردن واگاه نمودن به عمل کرد غلط است حالا بعضیها فکر می گنند طوری شده نه هیچ اتفاقی نیفتاده مثل قطه سازی که هزارها قطعه می سازه در نهایت یکی ناقص درمی اید.
آوا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
این معلم شانس آورد این کارو تو تهران نکرده بود.وگرنه پدر و مادر دانش آموز بیچاره اش کرده بودن. متاسفانه شهرستانه و اونجا مردم مظلوم و ساده..گفتن شکایت نمی کنیم!!!
آشنا
-
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
بسمالله الرحن الرحیم
دانش آموزان تنبیه شده
باسلام
احتراما"به استحضارمی رساند اقدام ناشایست ونامناسب انجام شده به هیج عنوان موردتایید مافرهنگیان نمی باشد وآنرامحکوم می نماییم.ضمنا"به اطلاع می رساند ازفردامورخه 25/9/93می توانید به دلخواه خود واردوازمدرسه خارج شوید .کاملا"آزاد هستید ازپوشید ن هرنوع لباس .درزنگهای تفریع بجای دویدن درحیاط مدرسه باگل وشیرنی وچای ازشما قدردانی بعمل می آید .هروقت اگریکی ازدانش آموزان دچارکوچکترین مشکل واحیانا"زخمی شدید سریعا"به دفترمدیرمراجعه ودیه خودرا دریافت نمایید.اگراحیانا"زبانم لال البته هزاردفعه لال اشتباهی دست معلمی یامدیربه شماخورد همان جا دیه دریافت نمایید.
سیدمحمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
وای به حال دانش آموزان ما که امثال شما معلم آنها هستید ! بسیار متاسف شدم و نگران آینده که بچه های من و امثال من زیر دست شماها باید تربیت ! شوند.
حسن
-
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
بنده بیست و دوساله سابقه خدمت در آموزش و پرورش دارم و از همه همکاران خواهشمندم با این وضعیت حقوقی و معیشتی و بی توجهی مسئولان بلند پایه به معلمان با تنبیه بدنی خود و خانواده خود را به دردسر نیندازند و سعی کنند با آرامش خدمت خود را به پایان برسانند.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
یه جوری نوشتین انگار تنبیه بدنی حق معلم هست و دارید بنا به مصلحت از حقتون میگذرید!
ناشناس
United Arab Emirates
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
بشکنه دستش....
ناشناس
United Arab Emirates
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
آخه این جلاد آبروی حرفه ایش چه اهمیتی داره! میخواد ازش حساب ببرن داد بزنه نه که دست بچه مردم و داغون کنه... حیثیت حرفه ای!! هه!
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
به نظر بنده باید این مسائل را ریشه یابی کرد .درگذشته دانش اموزان گرچه گاهی تنبیه میشدنند اما حرمت معلم همیشه حفظ میشد من با تنبیه بدنی موافق نیستم اماشرایط کنونی مدارس بسیار افتضاح میباشد واین بدلیل رفتار غلط والدین است که فرزندان خود راتربیت نکرده به مدرسه میفرستند .وبخاطر کوچکترین برخورد معلم بافرزندشان آشوب به پا میکنند.ایاپورفسورسمیعی وسایر اساتیدفعلی دانشگاهها واین همه نابغه های علمی کشور هیچکدام تنبیه نشده ان.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
فرارو جان مهیا درسته.خط اخر.اینم نتیجه هجده سال درس خوندن در سیستم اموزش و پرورش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
کاری به خوب و بد بودن این موضوع ندارم اما خدایی قبلا معلمها با تمام خشونتی که برخی مواقع داشتن اما باعث کیفی شدن تحصیل میشدن الان طرف دو تا لیسانس داره نمیتونه دوخط نامه اداری بنویسه و هر چی سر زبونش آمد میاره رو کاغذ حالا دیگه دیپلمه ها پیشکش بقول دوستمون همه تو خرداد قبولن!!!!!!!!یادم میاد دانش آموز بخاطر نیم نمره رفوزه میشد اما الان ....!!!!!!!!!!!
مدحت
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
ای خدا اینجور معلما به پست من بخورن یه کاری میکنم که تا اخر عمرش بفهمه کتک زدن یعنی چی!!!!؟؟؟
معلم
-
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
معلين محترم تنبيه نكنيد نمره كم نديد اخراج نكنيد اعتراض نكنيد گور پدر آينده دانش آموز
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
اون مدیر بیخود کرده همچین بلایی سر جوون مردم آورده
چه خانواده ساده ای داره یعنی چی هیچ شکایتی نداریم
خدایااااااااااااااا این چه کارمند آموزش پرورشی هست که پرورش پیدا نکرده و مدیریت خشم بلد نیست
این آدم باید مجازات بشه بااااید مجازات بشه روانی بیمار
فرارو نامردی نکن منشر کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
آزار رواني كه معلمان در شغل بسيار سخت و طاقت فرساي خود تحمل مي كنند بسيار بيشتر از آزاري است كه يك دانش آموز خاطي از تنبيه بدني مي بيند.
زماني مي توان تنبيه بدني را ممنوع كرد كه
1- دانش آموز از تربيت و ادب خانوادگي برخوردار باشد زيرا مدرسه تنها كمك كار خانواده در تربيت است و اصل كار تربيت بر عهده والدين است.
2- دانش آموزان به درستي هدايت تحصيلي شده باشند و در رشته هاي مورد علاقه و متناسب با توانشان به تحصيل اشتغال داشته باشند.
3- محتواي آموزشي متناسب با نياز و علاقه آنها باشند تحقيقي نشان داده يكي از عوامل افسردگي در ايران محتواي كتاب هاي درسي است.
4- جمعيت كلاس متناسب باشدو شاگردان امكان شيطنت و دست انداختن معلم را نداشته باشند.
5- محيط آموزشي مقررات سختي داشته باشد و پاي بندي به مقررات در مورد شاگردان خاطي وجود داشته باشد و كميته انضباطي باشد تا خاطيان را مجازات متناسب كند.
مطمئن باشيد در شرايطي كه هزار خطر از جانب دانش آموز و خانواده اش معلم و مدير را تهديد مي كند تا معلم يا مديري اعصابش توسط شاگرد خرد نشده باشد دست به كتك كاري نمي زند.
آموزش و پرورش ايران بيمار است و هر كسي در صدر آن مي نشيند فقط به فكر راضي كردن نمايندگان مجلس است و هر روز بايد به آنها انواع و اقسام خدمات رنگارنگ ارائه كند و دستورات آنها را اطاعت كند تا عزلش نكنند كار ديگري در ستاد اين دستگاه انجام نمي شود و ستاد عملا از سياست گزاري عاجز است به اين يا آن وزير هم مربوط نيست كلا آموزش و پرورش ايران اين گونه است. هيچ كس هم به فكر حل مشكل آموزش در كشور نيست نظام تاليف كتاب و نظام تربيت معلم و نظام تامين منابع مالي آموزش و پرورش معيوب است و هر كاري هم مي شود وصله پينه هاي بي حاصل است.
ضد خشونت
Finland
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
ایشالا جواب این کار زشتش رو هم تو این دنیا هم تو اون دنیا ببینه این جور معلما کم از پستی ندارن ....
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
بشكند دست همه معلماني كه در طول تاريخ خشونت كردند و افراد خشني چون شما كه از تنبيه لذت ميبريد را به جامعه تحميل كردند،شما هم بزنيد و اين خيانت را در حق بشريت ادامه دهيد!البته انتظاري هم نيست كساني كه نميداند محبت چيست نميتوانند محبت را اموزش دهند و از ان براي تربيت استفاده كنند